Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 586
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 590

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÓáèéöè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: rupani

Íèå ñìå óáèéöè, ïúòóâàìå âúâ âðåìåòî è ñìå íåïîãðåøèìè. Óáèâàìå âúâ âðåìåòî è ñìå íåïîêîëåáèìè. Èãðàåì ñè ñ ÷îâåøêèÿ æèâîò; íèå ñìå óáèéöè è ìîæåì äà êðàäåì.
Êîãàòî íÿêîé îò íàñ ñïðå äà óáèâà íèå ãî âúçâðúùàìå ñ ðèòíèöè, òîé çàïî÷âà äà óáèâà ïî-êðúâîæàäíî è îò ïðåäè, íèå ñìå ðîäåíè çà óáèéöè è íèùî äðóãî íå ìîæåì äà áúäåì. Ñòàðàåì ñå äà óáèâàìå êîëêîòî ìîæåì ïîâå÷å, ñòàðàåì ñå äà óáèâàìå äîáðå, íèå ñìå ñàíèòàðè âúâ âðåìåòî, âñÿêà ìúðøà è âñåêè íåäúãàâ ïàäàò ïîä íàøèÿ íîæ. Íèå ñìå óáèéöè, ìîæåì äà óáèåì âñåêè - íàñ íà òîâà ñà íè ó÷èëè, íèå ñìå ïðåñìåòëèâè è óáèâàìå ëåñíî. Êàê äà ãî êàæåì ïî-ïðîñòî - óáèéñòâîòî çà íàñ å ïåñåí. Íèå ÿ ïååì. Íèå ñìå õîð, òàíöóâàìå âàëñ ñúñ ñìúðòòà, ñìúðòòà ñå ñòðàõóâà îò íàñ, çàùîòî çíàå, ÷å àêî ñå íàëîæè è íåÿ ùå óáèåì. Íèùî íå ìîæå äà íè ñå èçïðå÷è íà íàñ. Íèå óáèâàìå, à íàé-ìíîãî õàðåñâàìå äà óáèåì ëþáîâòà. Õîðàòà íè ìðàçÿò áåç äà çíàÿò ÷å ñúùåñòâóâàìå, õîðàòà ìðàçÿò è ëþáîâòà, áåç äà çíàÿò ÷å ÿ ìðàçÿò, ìîæå áè òå íè îáè÷àò, íî íèå çà òÿõ íå ñúùåñòâóâàìå.
Âðåìåòî å íàøèÿò ãîñïîäàð. Íèå èñêàìå äà óáèåì è Âðåìåòî, íî òîâà íå ìîæåì. Íèå èñêàìå äà óáèåì ñåáå ñè, íî è òîâà íå ìîæåì. Íî ïîíå èñêàìå...
À íåùàòà âñúùíîñò, ñà ìíîãî ïðîñòè, íèå äîáðå ãî çíàåì, íî íå ìîæåì íà íèêîãî äà ãî êàæåì. Íèå ñìå ïðîêúëíàòè, õîðàòà íå çíàÿò çà íàñ. Íå íè âèæäàò, íå íè ÷óâàò, à âñúùíîñò íèå íèùî íå óáèâàìå, à ñàìî ñúçäàâàìå...
Çàùîòî âñÿêî óáèéñòâî âîäè äî íîâ æèâîò. Âñåêè ïúò ùîì óáèåì, íåùî íîâî ñå ðàæäà, íåùî ñå ïðîìåíÿ è íà ìÿñòîòî íà âñÿêà ãëàâà íà õèäðàòà èçíèêâàò ïî òðè íîâè. Êîãàòî óíèùîæèì æèâîò, îòâàðÿìå ìÿñòî íà íîâ æèâîò. Êîãàòî óáèåì ëþáîâ, ïðúêâà ñå íîâà. Íå ùåì äà óáèåì ñìúðòòà, çàùîòî êîé çíàå êàêâî ùå öúôíå íà íåéíî ìÿñòî... íî èñêàìå äà ñïðåì äà óáèâàìå, çàùîòî òàêà ùå ñïðàò ïðîìåíèòå, à ñïðàò ëè ïðîìåíèòå, ùå ñïðå è âðåìåòî. Íî íèå íå ìîæåì äà óáèåì âðåìåòî. Âðåìåòî å íàø ãîñïîäàð. È òî íè êàðà äà óáèâàìå...
Íèå ñìå óáèéöè. Æèâååì âúâ âñåêè åäèí îò âàñ. Çàùî íå íè ïîìîãíåòå äà óáèåì Âðåìåòî?
À?


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 04.10.2010 @ 19:33:13 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   rupani

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 22:04:17 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Óáèéöè" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.