Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 723
ХуЛитери: 3
Всичко: 726

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТи си севернокореец, ако:
раздел: Хумор и сатира
автор: ianchefff

1. След смъртта на Ким Ир Сен – Вожда на нацията, пожела публично да се самоубиеш от мъка. Но те разубедиха, понеже трябва да се работи за Родината.
2. Ако някой чужденец яде сандвич, донесен от него, ти го съжаляваш, защото знаеш, че тази храна ще го убие до дни.
3. Оженил си се за жена, посочена от партийния секретар. За заздравяване на колектива. И това ти харесва.
4. Малката ти дъщеря вместо с кукли си играе с макети на атомни бомби. Образованието преди всичко.
5. Не познаваш баща си. Умрял е в трудов лагер преди да се родиш. Оказало се е, че изменник на Родината, защото искал майка ти да яде два пъти на ден, а не веднъж, както е редно. Затова всяка седмица те проверяват от народната милиция. И това ти харесва.
6. Ходиш на театър и кино под строй след работа. И това ти харесва.
7. Убеден си, че придвижването пеша е много полезно. Дори да отнема по два часа в едната и два часа в другата посока.
8. Интересно ти е защо чуждите туристи не говорят севернокорейски - езикът на Вожда. Довечера ще попиташ твоя партиен отговорник. И отговорът ще ти хареса.
9. Можеш да цитираш дословно всичките книги на Вожда. Заучил си и всички трудове на сина му – Любимия ръководител Ким Чен Ир. Правиш го с голяма любов. Много по-голяма от тази към жена ти и децата ти.
10. Повечето ти роднини се казват Ким. Повечето животни в кравефермата, където работи жена ти също. И това ти харесва.
11. Според теб, до две години западният свят ще фалира, защото партията винаги има план за действие. Твоят принос е да размахваш по-силно знамето на постоянните манифестации.
12. Знаеш, че сексът е капиталистически вреден навик. Затова, когато ти се прииска си взимаш студен душ. То, и без това, топла вода няма. И това ти харесва.
13. Когато слушаш новини по радиото, винаги гледаш към снимката на вожда, закачена на стената. Изправяш се и отдаваш чест. Защото той винаги знае какво правиш в момента. И това ти харесва.
14. Скоро имаше тайфун, който откърти всички дъски на прозорците на просторния ти 19 квадратов апартамент. Вярваш, че тайфунът е пратен от американците, понеже са двулични. Пращат чували с храна, но и тайфуни.
15. Убеден си, че севернокорейската атомна бомба е по-мощна от всички други атомни бомби по света.
16. Един от експонатите в Музея на революцията представлява лопата, с която може да работят 8 човека едновременно. При вас багери няма, защото са империалистически каприз.
17. Живееш в огромен блок на 17-ти етаж, но слизаш да пикаеш пред входа, понеже водата не стига до горе. И това ти харесва, защото така се поддържа добра форма на духа и тялото, нужни в борбата с империализма.
18. Брат ти избяга в Южна Корея и ти прекара две години в трудов лагер. И това ти харесва.
19. Чувал си за мобилни телефони, но не използваш, защото всичко, което трябва да знаеш го научаваш на партийните събрания всяка вечер след работа.
20. Секс правиш веднъж в годината. Когато жена ти трябва да зачене отново, за да дари партията и Родината с поредния пазител на мира.
21. Сигурен си, че в Южна Корея всяко семейство е въоръжено и всеки момент може да атакува вашата граница.
22. Освен това си сигурен, че в Южна Корея и Америка умират от глад по улиците. Там човешкият живот не се зачита.
23. Ленин е бил учител на Ким Ир Сен. Но Ким Ир Сен го е надминал. Поне 1000 пъти по последни данни от партийното ръководство.
24. Събираш корени за да нахраниш семейството. И изпитваш вътрешен срам от това, защото партията и държавата не допускат нито един севернокореец да си легне гладен!
25. Снощи вечеряхте корени.
26. Днес пак вечеряхте корени.
27. Утре пак ще вечеряте корени. И това ти харесва страшно много. Защото така се помага на партията и държавата в борбата с врага.
28. Убеден си, че слънцето се движи в орбита около Вожда на нацията – Ким Ир Сен.
29. Отдавна не използваш вестници вместо тоалетна хартия, понеже последния път изкара три години в трудов лагер. За Родината, разбира се. Предаде те жена ти. Но няма проблем, това също ти харесва.
30. За теб интернет е част от фантастични приказки, които се разпространяват от агенти на ЦРУ.
31. Ако се наложи, ти можеш да не ядеш няколко седмици. За партията и Родината човек гладува с удоволствие. А книгите на другаря Ким Ир Сен засищат глада много повече от каквато и да е друга храна.
32. Знаеш, че "понтиак" е американска военна програма, целяща унищожението на Родината.
33. Убеден си, че първото, което е направил Ким Ир Сен след победата над враговете едно време е било да дари с усмивка севернокорейския народ. Затова той се усмихва на почти всички снимки, с които е облепен апартаментът ти. Така семейството ти е на сигурно място, защитено и спокойно за бъдещето.
34. След няколко години Северна Корея ще влезе в комунизма. Ти вярваш в това.

35. Ако знаеше, че нормалният свят те съжалява, нямаше да ти хареса. Но за съжаление, не го знаеш.


Публикувано от Administrator на 27.09.2010 @ 18:40:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   ianchefff

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 09:47:58 часа

добави твой текст
"Ти си севернокореец, ако:" | Вход | 7 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ти си севернокореец, ако:
от RonnieSlowhand на 27.09.2010 @ 19:03:01
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Харесах. Доста е точно.


Re: Ти си севернокореец, ако:
от anonimapokrifoff на 27.09.2010 @ 19:12:48
(Профил | Изпрати бележка)
Съм българче, но защо ли това четиво ми е близко и понятно?


Re: Ти си севернокореец, ако:
от Stratus (stratiev_nbp@abv.bg) на 27.09.2010 @ 22:31:40
(Профил | Изпрати бележка)
Айде, ся, Янчеффф, напиши "Ти си българин, ако..." Да те видим! Чакам. :-)


Re: Ти си севернокореец, ако:
от Vamp на 27.09.2010 @ 22:33:57
(Профил | Изпрати бележка)
Това е платена публикация !
А автора е агент на ЦъРъУу, чиято мисия е да разбие миръ и спукойствиюто на Родината...
;)


Re: Ти си севернокореец, ако:
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 28.09.2010 @ 00:08:16
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
28. Ким значи слънце, целият свят се върти около Ким.
17. Не съм видял там такъв блок. Да не би 10 етажа да са под земята?
34. Вече е в Комунизъма.
11. Вожда, а не партията.
23. Великият вожд Ким Ил Сен е бил учител на Ленин и Сталин. За това Сталин му е подарил влак. А Тодор Живков - съвместна снимка. А любимият ръководител Ким Чен Ил е толкова умен, че е измислил всичко. И всичко е описано в Джуче.

35. Целият свят се възхищава от Великият вожд и неговото учение.



Re: Ти си севернокореец, ако:
от Stratus (stratiev_nbp@abv.bg) на 28.09.2010 @ 21:59:11
(Профил | Изпрати бележка)
Брей, Срадев, вече се съмнявам, че си с дръпнати очи... Много знаеш, бе!

]


Re: Ти си севернокореец, ако:
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 28.09.2010 @ 22:13:27
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
бил съм там - плъхове умрели по килимите

]


Re: Ти си севернокореец, ако:
от ianchefff на 06.10.2010 @ 19:37:34
(Профил | Изпрати бележка) http://ianchefff.blog.bg
:)

]


Re: Ти си севернокореец, ако:
от angar на 24.10.2010 @ 19:43:31
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Преди не много отдавна - не повече от месец, гледах по някаква телевизия интервю с един футболист от европейска страна, който е играл една или няколко години в отбор в Северна Корея. Каква беше изненадата ми, когато го чух да казва, че в Северна Корея му е харесало. А най-много му е харесало това, че там хората не изпитват страх и са щастливи!

Говореше много искрено и му повярвах. Ще повярвам и на Янчев, но нека да напише откъде знае това - живял ли е там, видял ли го е с очите си или го е написал "по наслышке", по внушение от медиите ни?


Re: Ти си севернокореец, ако:
от stefka_galeva на 02.11.2010 @ 16:50:00
(Профил | Изпрати бележка)
Севернокорейка съм и без ако. Поздрави:):)