Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 760
ХуЛитери: 3
Всичко: 763

Онлайн сега:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа се сдобиеш с благороден елен
раздел: Хумор и сатира
автор: bedstvieto

Да се сдобиеш с благороден елен.
Не е лесно да го откриеш. С месеци може да се луташ из горите с пушка в ръце, да от стрелваш менте елени и да кълнеш Запомнете: най-важното е вече да има големи рога. Големи, дълги, много разклонени рога... Това значи, че вашия елен вече е претръпнал към превратностите на живота и колкото по – големи стават рогата му, толкова по-горд се чувства с тях. Причините са:
- Ский’, копеле, моята е най-красива...- нищо, че копелето до ден, два ще разклони аристократичната му тежест на главата с още един клон.
Благородния елен е с добре загладена козинка. Помнете, говори за благосъстояние. Копитата са мощни и големи. Те обаче не са гаранция за размера на останалите части от тялото му. Благородния елен...хм... много момичета го преследват, малко са тези които успяват да го задържат... Особено когато вече около него има и сърна. ( мамка му, мамка му, мамка му!) Еленът се очарова от предизвикателства. Лъстив поглед над масата. Случаен полъх на вятъра в косите ви. Грация в походката... Всичко това може да го накара да спре да препикава най-после територията си. Това се дължи най-вече на факта, че благородните, хубави и богати елени си вземат в повечето случаи тихи и покорни сърни, към които скоро загубват интерес. Вярната формула е винаги да го държите на ръба на емоционалното, духовното и физическо изтощение. А тези гадини са яки. Държат!
В моя челен опит с рогатия добитък установих, че колкото повече се противопоставям и му лазя по нервите, толкова повече ме иска. Извратена работа!
Особено благородния елен обича да се прави на разсеян. Много си пада да се тълкува от сърната като обект на обожание. Това, че се прави на разсеян постоянно, че не поглежда, не търси, не забелязва и не отчита активност в никакъв слуучай не означава, че не чувства силно напрежение в долните части на великолепното си тяло. От сърната зависи дали ще навири муцунка веднага или ще го помотае седмица, месец... Внимание!!! Тези гадове бързо губят интерес, да не говорим, че не си падат по затруднените ситуации. Пазете се и от обещания! Не искайте отговори на екзестенциални въпроси, това ще го накара да се изпари със скоростта на светлината. А вие нещастна, ще се затворите отново в депресия, с бутилка водка и разбито сърце.
Помнете!!! Колкото и да е хубаво, всичко има край. Не летете прекалено високо, не си вярвайте на сто процента и за бога не се хвърляйте в лирични дълбочини, после много боли. Той, еленът може да е много галантен, може да е невероятен кавалер, може да постави звезда в дланта си и да ви я подари, може да говори толкова красиво, че да ви спре дъха, но.... после всичко отива по дяволите. Когато започне да се прави на умряла лисица, когато започне да гледа извинително, когато започне да забравя за вашето присъствие, вашата конуренция и неговото ново предизвикателство вече са факт.
Повярвайте, колкото и да се борите, колкото и да вирите опашка, колкото и шеметно да изглеждате, шансовете ви са равни на нула, вие сте минало.
Съвет: оттеглете се с достойнство! Направете си услуга. Не е необходимо да предизвиквате смеха и съжалението на новата, която се мисли за безсмъртна. О, да много и е хубаво с него. Той е силен, той е властен, той е с положение, той е защитник на онова, което е негово, докато е негово. Ако се подложите самостоятелно на унижението да звъните до откат по телефона, той така или иначе няма да ви вдигне, само ще клати съжалително глава, докато другата се киска доволна. Повярвайте ще се чувствате още по зле.
Водката наистина действа. Да се умъртвявате всяка вечер наистина е решение, докато болката в сърдечната област бъде притъпена. Ако ме питате дали ще забравите, ще ви отговоря: НИКОГА! Никога няма да го забравите. Ще продължи да ви тормози на сън, няма да се откаже да ви поднася цветя на рожденния ви ден,с нагла усмивка... Защо ли? Защото са такива, безкрупулни, винаги си оставят отворена вратата, така не остават на сухо. Ако сте глупаво същество, приемете го отново в леглото си. Ако сте сърна със собствено виждане за живота и характер, ще извадите пушката. Когато го проснете прострелян в сърцето, тогава е ваш.... Целия, завинаги. Така се хваща благороден елен.


Публикувано от viatarna на 11.09.2010 @ 13:45:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:05:16 часа

добави твой текст
"Да се сдобиеш с благороден елен" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.