Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 837
ХуЛитери: 3
Всичко: 840

Онлайн сега:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак се става звезда?
раздел: Други ...
автор: bedstvieto

Да си влюбен, да обичаш, да гориш и да искаш всичко покрай теб да е светло и слънчево, живо и диво е толкова хубаво, че страх да те хване.
Да си влюбен, да обичаш, да гориш и да искаш всичко покрай теб да е светло и слънчево, живо и диво е толкова хубаво, че страх да те хване.
Дасе страхуваш, от обичта и да се терзаеш от факта, че си влюбен, да отричаш и да търсиш причина да избягаш е толкова малодушно, колкото и факта, че се чувстваш слаб и беззащитен....
Когато една принцеса, с избодени от тръните по пътя крака, с разрошена от драките коса, и влачеща в изцапаните си от кал ръце корона, започне да се изкачва по хълма на емоциите със зачервено лице и препускащо сърце е жалко. Толкова жалко, че и най-смелият принц би побягнал с навирена опашка. И когато тя погледне от високото, стиснала до кръв последната звезда в ръката си ще види сияйна дъга, пролазващо между белите захарни облаци слънце и необятното жълто на слънчогледовите полета. Ще иска да полети на крилете на „любовта”... Ще види бъдеще в цветя, безкраен покой, няма да осъзнае поредната лъжа... Илюзията, че живееш щастливо.
Спри! Това е поредната приказка, поредната жестока приказка, която те кара да вярваш, че все още има начало за тебе. Една лъжа, която, ако скочиш ще се раздроби на ледени късове, които пък ще прорежат следващите дълбоки, кървящи рани в сърцето ти.
Принцесата е мъртва. Лежи бездиханна сред любимите си слънчогледи, които се надсмиват над онова, което е останало от нея. Попиват кръвтта и в здравите си стебла. Жива, все още топла, червена и пълна с онази любов за която винаги е мечтала. Принцесата е мъртва. Умря изтощена, уморена да живее без обич. След малко ще дотичат онези дивите, буйните... Нейните хрътки ... Ще напрегнат мускули, ще пребродят цялото жълто, ще издирят късовете на пръсналото се, стъклено сърце и ще вият... Ще вият, до полудяване. Докато луната смени слънцето, защото тези зверове имат повече сърце. Няма да разберат до сетния си час, защо тя избра да избяга, защото за тях любовта е вярност. А верността не подлежи на предоговаряне, тя е вътре в тях, преплетена в инстинкта им на убийци.
Принцовете, които я убиха, никога няма да разберат, че имат вина. Ще наклонят глави над чаши с ракия, ще пият за нея за последно и после ще се хвърлят обратно в живота, за тях миналото не носи поражения. То е чисто, криистално и ясно, бистро като планински ручей. Не притеснява никой, не ги обвинява в нехайство, не ги обременява с тъга.
Тя запази последната си звезда. Използва я умно, не за да я захвърли в ръцете на поредния, заедно със сърцето. Последната, най-искрящата, най-голямата запази за себе си, за да я направи нея самата звезда. Принцесата осъзна самотата. Прие я в себе си. Направи я най-добра приятелка. Осъзна, че да си защитен е равносилно на това да си студен. Да блестиш далечно, в цялатата си прелест, да си отидеш без обяснения, забил за последо нокти в сърцето на другия... Тогава ще е спасена завинаги... Ще е спокойна във вечността, ще има сърце само за себе си. Ще има очи само за красивата земя и за безкрая. Тогава тя откри щастието... наблюдавайки дребните от високо...



Публикувано от viatarna на 10.09.2010 @ 13:22:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 04:45:56 часа

добави твой текст
"Как се става звезда?" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.