Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 766
ХуЛитери: 4
Всичко: 770

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: lubara
:: LeoBedrosian
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзвънземни номера
раздел: Разкази
автор: sav11

-Защо не кажете на хората истината, Господа?-изскърца модулираният глас на извънземния.
Беше седнал в едно елипсовидно кожено кресло с формата на изрязано яйце в горния край и приличаше съвсем на човек, по-точно беше с абсолютно правилни форми и пропорции на човешко същество с приятни черти на лицето и спокойни кафяви очи. Крайниците и торса му, бяха съвършено съразмерни и той бе кръстосал краката си небрежно един върху друг, а поведението му бе нагло и подигравателно.
Но, двамата души седнали срещу него, знаеха, че това не е истинското му тяло, а е обвивка от клонирани човешки клетки, която е увита около него. Така и не успяха да видят как изглежда, защото още при първият опит да го заловят, на разстояние oт около два метра край него се формира невидимо силово поле, което не позволяваше на нищо да го премине. Обстрелваха го с всички оръжия които бяха създадени, но без какъвто и да е успех.
Опитаха се да го разгледат чрез инфрачервени и магнитни уреди, но никакви лъчи не преминаваха нито навън нито навътре през защитното му поле.
-Много сте слаби!-им се бе присмял извънземният.-Във всяко едно отношение. Въпреки това сте много горди и непокорни и винаги искате да стане така както Вие желаете и ако това не се случи, се чувствате обидени и се озлобявате. И понеже се страхувате от непознатите и по-силните от Вас, използвате цялото си лицемерие и подлост да ги унищожите, защото не може да допуснете и най-вече не искате да приемете, че може да има по-развити същества във Вселената от Вас. Не разбрахте ли най накрая, че нищо във вашето пространство и време не се губи. Унищожавайки дори едно атомче, вие неволно създавате друго и то във всички случаи е по-лошо, защото помни как е било преобразувано.
Двамата върховни главнокомандващи се спогледаха и между погледите им увиснаха въпросите: “Какво да правим?, Какво да му отговорим”
-Е, кажете! Защо мълчите? Нали сте се заклели да служите и работите за благото на народите си? Защо не излезете пред всички и не им кажете истината?
-Вижте-започна ултразентът на Североамериканският съюз.
Ултразент, беше длъжност с една степен по-голяма от тази на президента, защото той вече се избираше от гражданите на САЩ, Канада, Мексико и страните от Централна Америка. Това стана след като тези държави премахнаха границите помежду си и се обединиха. Създадоха съюз подобен на Европейския и го нарекоха- Североамерикански алианс.
Междувременно Европейския съюз се обедини с Русия и сега се казваше Еврорусия, а накратко му викаха Еврусия.
-Какво да видя? Нищо не виждам!-раздразнено повиши тон извънземния.
-Не можем да кажем нищо на хората на този етап-обади се ултразентът на Еврусия-но работим по въпроса и ще им съобщим, веднага щом намерим начин да им помогнем.
-Какво?! Да им помогнете?!-удиви се пришелецът
-Да, защо се учудвате-намеси се североамериканецът.
-Защо ли?! Защото от един век наблюдавам развитието на Земята и виждам, че и вие също както вашите предшественици само политиканствате и заблуждавате човечеството. Двулично демонстрирате, че сте загрижени за оцеляването му и повишаването на стандарта на живот, а в същото време обслужвате интересите само на алчните мултинационални компании и военно промишлените комплекси. Кого си мислите, че заблуждавате? Хората много добре знаят и разбират мръсните ви игрички. Чудя се как все още не са се организирали и не са ви помели?! Ама и Вие сте хитри и жестоки. Щом се зададе някой бунт или обществено недоволство, веднага пращате верните си кучета от полицията и гвардията да ги потушават. Давате милиони долари на тайните си служби и агенти за да следят обществените настроения и да ви пазят. А всъщност парите които им плащате идват от данъците които събирате и то точно от тези които са недоволни от политиката ви, нали така!? После привличате лидерите на стачкуващите на своя страна като им давате добре платени и спокойни държавни службички, а ако случайно те не се съгласят, просто изпращате наемните си убийци да ги ликвидират. И ако на това му викате демокрация, справедливост и гласност, здраве му кажете.
Ултразентите мълчаха.
-Е, “Ваши Величества”-иронизира ги извънземният-тук съм за да Ви информирам за мнението на Галактическия съвет.
Двамата главнокомандващи се спогледаха притеснено.
-И все пак интересно ми е защо не казвате на хората.
-Ще настъпи хаос и пълен безпорядък-отвърна североамериканецът. Ще започнат повсеместни войни за горива и храни. Изчислихме, че още първата седмица жертвите ще бъдат около 20-22 милиона, а за месец ще достигнат до половин милиард. Оттам нататък вече всичко е непредсказуемо. Болестите които ще плъзнат, ще вземат два пъти повече жертви още през първите четири-пет месеца. Ето затова не им казваме, за да не хвърлим човечеството в само убийствено изтребление.
-Та, нали до година-две пак ще загинат-избоботи извънземният. Но, на Вас обаче не ви пука, нали?! Вие си построихте база на Марс и още при първите признаци за гибел, ще отлетите за новия си дом. А, с какви пари го построихте, господа? С парите на народите си, които твърдите, че обичате! Вие ще се спасите, а те ще загинат, защото сляпо са вярвали във вас, че ще се погрижите един ден за тях. Всички управляващи на вашата планета са ужасни мръсници. Чудя се с какво сте повече от който и да е жител на планетата и защо въобще хората ви позволяват да се гаврите така с тях? Ами да. Защото ги е страх от физическо унищожение. Това е. Може да сте направили някакъв минимален технически напредък, но по отношение на взаимоотношенията помежду си все още сте в каменната ера. Тук не управлява интелекта, а страхът от смъртта. Който е по-силен и има по-унищожителни оръжия.той командва, а другите му се подчиняват и му работят така както му е удобно на него. Вижте се само колко сте мизерни. Като нямате качества и интелект да измислите нещо ново и прогресивно, защото сте глупави и нямате творческа мисъл и нови идеи, веднага отивате и гледате да ограбите труда и идеите на другите. Браво. По зле сте и от динозаврите. Те поне са убивали само за да се нахранят, а вие сте алчни и трупате въпреки, че осъзнавате, че имате в пъти повече отколкото ви трябва и че в същото време някъде на планетата умират от глад стотици създания като вас. Страхотно разбиране за хуманизъм, няма що!
Но, този неизживян животински и хищнически синдром много не ме вълнува и все пак той ви доведе до положението в което сте сега, нали, да стоите и да чакате планетата ви да загине. Мълчите. От сто и петдесет години ви предупреждаваме да не ползвате нефта като източник на енергия, защото източвайки го нарушавате баланса на Земното тегло. Вие обаче съвсем не ни слушате. След вас и потоп, нали?! Огромните празни дупки които остават след източването на нефта водят до разместването на земните пластове и земетресения в които загиват много невинни хора. Не се преструвайте, че учените не са ви предупредили за последствията. Но на вас и на богатите ви приятели въобще не ви пука. Голяма работа, че ще загинат някакви си петдесет-сто хиляди души. Лицемери. Какво ми се правите на загрижени за човечеството?! Отровите от изгорелите горива и химикалите от заводите които изпускате в атмосферата и във водата унищожават растенията и микроорганизмите. Почти всяка година изчезва по някой представител на флората или фауната.
Заради масовата употреба на нефта, повишихте температурата на Земята и ледниците започнаха да се топят. В следствие на това нивото на световния океан се повиши и заля много крайбрежни зони. И най-важното-разрушихте озоновия слой който ви предпазва от вредните слънчеви лъчи. На всичко отгоре спирате всички разработки които могат да заменят нефта като гориво, само и само да можете да забогатявате все повече и повече. И подлеците от които сте оградени и зависими, разбира се. Когато някъде в средата на 20 век, един учен откри, метод за използването на водата като гориво, вие му взехте разработките и ги скрихте в дън земя, а него го напълнихте с пари и му заповядахте да мълчи и да си гледа живота иначе ще го убиете.
Но, до известна степен аз ви разбирам. Вие се страхувате от “Клуба на най-богатите” и затова правите каквото те ви наредят. Страх ви е за живота ви. Не един или двама царе в миналото, военачалници или президенти са били убивани заради това, че не са обслужвали интересите на богатите.
-И все пак, вие сте потресаващо двулични и себелюбиви. Както вече казах живеете по закона:”След мен и потоп”. И въпреки това ние ви спасяваме от векове. Познаваме Земята от милиони години. Преди вас имаше още 29 цивилизации. Поради различни причини една част от тях загинаха, а други бяха преместени на по-подходящи планети. След последния катаклизъм във Вселената, едвам успяхме да наместим планетата ви в подходяща орбита, така, че на нея отново да може да се развие живот, а вие за няколко десетилетия направихте толкова поразии, че направо ни изумявате. И невежеството ви продължава да ни впечатлява. Уж сте много умни и знаете какво ще произтече от дадено ваше действие, а се оказва, че прогнозите ви не достигат и десет процента успеваемост.
-Когато изстреляхте първата ракета в космоса, вие пробихте освен озоновия слой, още няколко електронни, магнитни и психотронни обвивки които ви предпазват от извънземни нашествия и неконтролируеми вируси-убийци.
-Сега, всеки път когато изстреляте ракета се налага да запълваме дупката която тя прави. Чудя се до кога ли ще трябва да ви спасяваме?! Нарушихме всички закони на галактическия съюз. Вече почваме да си мислим, че сте напълно луди. Но като се замисля, се оказва, че не сте. И пак се опитвам да разбера, защо сте толкова горделиви, алчни, похотливи, злобни и отмъстителни?! Смятам, че сте такива защото осъзнавате колко несправедлив и обидно кратък е животът ви. Ние можехме да ви помогнем да живеете без да умирате или най-малкото да удължим живота ви, но Галактическия съюз категорично забрани. Всяка цивилизация сама трябва да открие пътя към безсмъртието. Но и вие, освен, че не правите нищо съществено по този въпрос, се закопавате още повече. Вместо да давате пари за оръжия и да водите постоянно войни, можете да работите върху дълголетието и безсмъртието си и освен това да разработите нови космически кораби чрез които да се разселите из галактиката. Има повече от двеста планети които са със същите климатични условия като на Земята и са безлюдни. Ако само за двадесет години бяхте давали всичките си средства за развитие на науката, щяхте да построите ракети с които да отидете до най-близката от тях.
-Няма такива планети-възрази ултразентът на Еврусия.
-Така ли мислите?-язвително попита извънземният. –Защо не попитате колегата си от Североамериканския алианс? Той обаче умело прикри от вас откритието на учените от неговата страна. От няколко десетилетия знаят за тази планета. Дори изпратиха сонда към нея още в началото на седемдесетте години на двадесети век. След като дълго и мъчително чакаха, накрая тя достигна до планетата и им предаде впечатляваща информация. Много от създателите на проекта не бяха вече между живите когато това стана. А между другото секретните служби на тогавашна Русия също разбраха за тази планета, чудя се защо ли не са ви информирали?! Сигурно са получили доста пари за да си мълчат, не мислите ли?
Ултразентът на Еврусия изгледа хладно колегата си, но не каза нищо.
-И така-продължи извънземният. –Това откритие бе засекретено от военните и на двете най-могъщи държави по това време по поръчка на магнатите. И край. Не им е изгодно. Ако започнат да се строят космически кораби, всички пари ще отидат там. Няма войни-няма пари! Хората бавно, но тенденциозно ще започнат да напускат земята и ще търсят щастието на новите планети. Милиони войнолюбци и насилници, ще страдат, че няма да могат да убиват, законно прикрити зад пагоните си. Ще се чувстват като измамени зверове, които не могат да задоволят кръвожадните си инстинкти.
Извънземният спря да говори и погледна последователно ултразентите.
Те мълчаха и го гледаха. По изражението на лицата им не се четеше нищо.
-А, не мислите ли, че ако се разселим из Галактиката този кръвожаден инстинкт който казвате, че имаме няма да еволюира и да прерасне в нещо по-голямо. Не смятате ли че по този начин ние ще пренесем войните в Космоса?-запита Евруския ултразент.
-Едва ли. На другите планети няма метали и единствената ви посока в която ще можете да се развивате пълноценно е духовното израстване. Но, нека да не се отклоняваме от въпроса. Трябва да кажете на народите, че Земята е започнала да се върти по-бързо и затова в последно време има толкова много катаклизми. Кажете им, че озоновата дупка се разширява и скоро ще стане толкова голяма, че няма да могат да излизат никъде през деня и дори ще им се наложи да започнат да живеят под земята. Кажете им, че изригването на вулкани, земетресенията и цунамитата ще станат ежедневие, а тайфуните и наводненията ще ги преследват навсякъде. След кратко време ядрото на планетата ще започне да изстива и няма вече да има необходимата маса и енергия за да продължи да обикаля по установената траектория около слънцето. После красивата ви Земя ще бъде привлечена и погълната от него. Това което е давало живот ще ви погуби. Когато това стане, от поглъщането ще последва взрив и отделяне на огромна енергия с ужасно вредни лъчи които ще достигнат до нашата планета за около час. Ние разбира се можем да се защитим, но ще ни коства много време и средства за да изградим силово поле около планетата ни. Именно заради това съм тук. Трябва да преценя, дали да ви оставим да загинете или да ви спасим отново?! Имам обаче смътното предчувствие, че може да ни се наложи да ви спасяваме със сила. Какъв парадокс, нали. За да спасиш себе си, ти се налага да спасяваш някой друг, който обаче не умира от желание да бъде спасен.
-Е, и какво решихте? Искам да кажа решихте ли вече, какво да правите с нас?-запита изнервено североамериканският ултразент.
-Дааа-каза бавно и замислено извънземният. Изпитвам смесени чувства. Хем ми е жал за вас, хем ми се иска да ви оставя да се пържете в собствените си пороци и слабости. Но, нямам право да Ви съдя. Поне не сам. Колкото и да не е за вярване, все още имате шанс да се спасите. За тази цел обаче ще се наложи веднага да спрете използването на петрол, да спрете всички заводи и най-важното да не воювате. После както ви посъветвах да започнете да строите космически кораби и да отлетите за новата си планета.
Изведнъж холограмният приемник се включи и се появи обемният образ на доста възрастен мъж с побелели мустаци. Зад него се виждаха лицата на няколко души от всички раси на Земята.
-Уважаеми ултразенти, и Вие господин извънземен-започна мъжът.-Внимателно следим разговора Ви от самото начало. Господин извънземен, Вие ни описахте толкова апокалиптична картина за края на Земята, че направо ни изтръпнаха мозъците. Ние обаче смятаме друго. Първо, ако само за седмица спре рафинирането на нефта, това ще доведе човечеството до непредвидима и ужасяваща икономическа криза. Да не говорим ако въобще спре. Храната ще стигне за 3-4 месеца и когато започне да свършва, ще настъпят онези събития за които споменаха ултразентите. Войните, гладът и болести ще ни връхлетят от всички страни.
-Второ: По наша секретна информация смятаме, че Вие господин извънземен ни лъжете и то много фино и целенасочено.
-И защо да го правя?-запита спокойно пришълецът.
-Ето защо-отвърна възрастния и побутна пред себе си едно същество. То имаше телосложение на хуманоид, но с много по-малки размери. Бе високо около метър и двадесет. Най странното в него бе главата му. Беше гладка като яйце и имаше три очи. Вместо уста имаше тънка ципа която трепереше когато говори.
-Кой е този смешник?-запита подигравателно извънземният.
-Мисля, че добре знаете кой е!-отвърна мустакатият мъж.
-Не. Не знам.
-Прав сте. Може и наистина да не знаете. Те всички са еднакви. Приличат си като близнаци. Това е между галактически разузнавач номер едно. Казва се Мегаркс.
-Не може да бъде! Самият Мегаркс!-ехидно каза извънземният.
-Не се дръжте така нагло, господин извънземен-гневно произнесе старият мъж-защото когато разберете какво научихме от него ще ви стане мъчно!
-Е, казвайте. Нямам търпение.
-Вашата планета загива, нали така господине! Когато сте разбрали сте обиколили стотици планети за да откриете подходящи условия за живот, но не сте намерили. Онази планета на която ни препоръчвате да се заселим наистина е подходяща за нас, но не и за вас. Защо ли?! Защото там няма уран или по-точно един от изотопите му. Но тук го има. Вие не можете без него както ние без солта. Така, че игричката ви свърши. Не можете да ни излъжете да напуснем планетата си за да се настаните вие на нея. Няма да стане! Не можете да ни нападнете и да ни избиете, защото още щом си го помислите, Галактическият съвет ще разбере и ще ви спре. Примирете се със съдбата си. Ако, обаче сте непримирими като нас, то ви съветвам да не стоите и да се заловите за работа. Има и други Галактики и планети. Космосът е голям! Търсете и ще намерите!
-И все пак Земята ще загине!-злобно изскърца извънземният.
-Дори и да е така, след като вече знаем за това, ние ще решим какво да правим. Дали ще я оставим да загине или ще я спасим си е наша работа-отвърна мустакатият. В крайна сметка нали това си е нашата планета, а не вашата!
-Между другото Мегаркс ни разказа защо планетата ви загива. Ако ние сме алчни и зли, то вие сте в пъти повече от нас. Именно за това толкова добре познавате човешките нрави. И не се тревожете за нас. Вече сме взели мерки за да не последваме съдбата ви. Мегаркс ни даде няколко безценни съвета в областта на енергетиката и източниците на енергия. Смятаме веднага да се възползваме от тях.
-Защо интелект от твоята класа помага на толкова невзрачни същества?-обърна се извънземният към разузнавача.
-Защото добре знаеш, че по законите на галактиката никой няма право да нахлува или завзема територии или планети, обитавани вече от други разумни същества. Още по-малко със сила или измама.
-Тези тук ли са разумни същества?-повиши тон извънземният. Те са още животни. Защо ги защитавате? Плюя на вашите закони! Ние загиваме, а ти ми дрънкаш за някакви измислени закони. Защо се намеси? Глупаците щяха да ми повярват и до година две щяха да се изнесат на другата планета, а ние спокойно да дойдем тук. Какво толкова? И те доволни и ние.
-А, когато изотопът свърши и на Земята, какво щяхте да правите тогава?-запита разузнавача.
-Нали знаеш как е-отвърна извънземният. Щяхме да търсим друга планета. Ние сме като скакалците скачаме от нива на нива.
-Да-разрешено е-съгласи се Мегаркс, но както вече казах имате право да заселвате само необитаеми от разумни същества планети.
-Колкото и да им помагате те са тъпи и ще загинат защото планетата им се разпада-извика извънземният. Ние поне не използваме петрол и не замърсяваме. А и щяхме да спасим Земята.
-Възможно е да загинат, но е възможно и да оцелеят-каза разузнавача. Все пак всяка цивилизация си има своя съдба и никой няма право да се намесва в нея.
-Щом е така, защо ти се намесваш?-изкрещя излязъл от нерви извънземният.
-Защото такава ми е съдбата!-изсмя се тихичко Мегаркс.


Публикувано от alfa_c на 06.09.2010 @ 18:19:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   sav11

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 18:08:45 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Извънземни номера" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Извънземни номера
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.09.2010 @ 21:17:58
(Профил | Изпрати бележка)
Дали всеки заслужава съдбата си...
Поздрав приятелски!
Чакаме те на бала:)))


Re: Извънземни номера
от Danielita на 07.09.2010 @ 02:18:46
(Профил | Изпрати бележка)
Интересен разказ с неочакван край. Малко дълъг за Хулите, но се чете леко. Поздрави!


Re: Извънземни номера
от sav11 на 07.09.2010 @ 08:56:24
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря на всички. За продължение не съм мислил.

]