Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 879
ХуЛитери: 4
Всичко: 883

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: mariq-desislava
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОбичам компютъра, защото моите приятели живеят там!
раздел: Хумор и сатира
автор: Mia2442

Тези от вас, които са чели моите „Facebook-ски притеснения", сигурно вече се питат:"А нищо ново ли не се е случило във Фейса?"

Напротив, напротив, приятели - навънка е жега, скука и по черноморието няма ток, но във Фейса животът кипи със страшна сила!

Даже ми се сбъднаха детските мечти - вече съм приятелка с Пипи Дългото Чорапче и Маншон , Полуобувка и Мъхеста Брада, а Йода от „Междузвездни войни" редовно ми коментира постингите!
Е, кажете, ако бях отишла на море, щях ли да срещна всички тези герои - на морето само някакви обикновени хора ходят!

Плюс това си имам и много обожатели и те редовно ме канят на „Да пийнем по бира под шарената сянка на интернет-дървото". Абе кой пие бира в тази жега - нали ще ми се доспи, ама за да не ме помислят за надута - приемам и пия виртуална бира на провала!

А пък новата ми кауза е : „Да идва вече 2012 г., та да им покажем на маите, че бъркат!" Не знам как мога да ускоря това събитие, но работя с всичка сила по въпроса! Само че - не знам маите дали ще разберат, че бъркат! Е, освен ако имат регистрация във Фейса - тогава за всичко ще са информирани първи!

Също така хвърлям много сили и енергия в различни обществено значими дискусии като:" Ако е вярна максимата - .. Всекиму своето ..., кой докопва чуждото ?", и „Ако всички се женят за умни жени, какво ще правим ние, хубавите ?" или „ Сексът беше толкова хубав, че дори и съседите запалиха по цигара!" . Опс, това последното май не беше дискусия, а констатация! Извинете ме!

Всъщност в рубриката констатации цари голямо разнобразие - като почнеш от „Жените по своята същност са ангели, но когато им прекърщат крилата се налага да летят на метла!" и минеш през „. Нямам никакъв късмет - запозная ли се с хубав човек, все се оказва, че или тя е омъжена, или аз съм женен.", та стигаш до „Любовта по принцип е безплатна. Но поддръжката й никак не е евтина." Или - „Ако жената има пръстен, значи най-вероятно е омъжена. Ако има гердан, това нищо не значи. Ако има и пръстен и гердан - омъжена е, но това нищо не значи.".

Абе въобще не ти трябва да четеш дебелите книги - цялата изкристализирала човешка мъдрост е във Фейса, барабар с кавичките и удивителните!

И други готини неща научавам - рецепта за пуйка с уиски, напредването на Дунав мост - втора част, литературен анализ на новата песен на В. Маринов за хляба - „Златна Добруджа", ама за този анализ няма да ви разказвам, че беше нецензурен!

Само един дребен детайл не ми достига, за да бъде съвършен социалния ми и не само социален живот. Сега ще споделя какво - от малка обичам някой да ме гушне преди лягане, може и да не ми разкаже приказка за „лека нощ", но да ме гушне.

Та как мислите, дали скоро ще изобретят компютър с ръчички?


Публикувано от alfa_c на 18.08.2010 @ 20:09:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Mia2442

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:44:53 часа

добави твой текст
"Обичам компютъра, защото моите приятели живеят там!" | Вход | 6 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Обичам компютъра, защото моите приятели живеят там!
от anonimapokrifoff на 18.08.2010 @ 21:26:22
(Профил | Изпрати бележка)
Рецептата за пуйка с уиски сериозно ме заинтригува. Прати ми я, моля те, защото не ползвам фейса.


Re: Обичам компютъра, защото моите приятели живеят там!
от ami на 18.08.2010 @ 22:26:58
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
аз не съм членка, ама вземи им пусни една тема да знаят, че човек се нуждае от 16 прегръдки на ден, за да расте(във всички смисли);)))


Re: Обичам компютъра, защото моите приятели живеят там!
от sineva на 18.08.2010 @ 22:31:04
(Профил | Изпрати бележка)
Усмивчицеее...
Знаеш ли как ме усмихна?!
Ама това за жените, когато им се прекършат крилата и им се налага на метла да летят...
Ме разби!
А пък отдавна е изобретен компютър с ръчички.
В момента даше ме е гушнал.
Миличка, толкова си лъчезарна и ми е толкова приятно да те чета?!
С обич!:)))))))))))))


Re: Обичам компютъра, защото моите приятели живеят там!
от na_de на 19.08.2010 @ 02:12:02
(Профил | Изпрати бележка)
:))
Нека им покажем на маите, че НЕ бъркат....
А пък аз ги подкрепям напълно!!!
Нека ни, да ни е хубаво.....!

А пък виж, пуйката с уиски .....нещо не ми се връзва :)))
Гуш.:) :) Смиг!


Re: Обичам компютъра, защото моите приятели живеят там!
от mariq-desislava на 19.08.2010 @ 05:21:00
(Профил | Изпрати бележка)
Хехе, ти просто ме побъркваш от сутринта (не че не съм си по рождение мръднала:))) Добре, че гушкам обилно де когото сваря, без да се социализирам в Бук-а.


Re: Обичам компютъра, защото моите приятели живеят там!
от stefka_galeva на 19.08.2010 @ 08:21:47
(Профил | Изпрати бележка)
Миа, Миа:) Този компютър с ръчички, преди да те гушне ще изпише на монитора: Господи, колко си хубава! Колко са хубави ръцете ти, и нозете ти колко са хубави, и очите ти...и косите ти...Не ме измъчвай повече-обичай ме! И пуйките, и бирата, и маите ще идат по дяволите! Прегръщам те.