Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 776
ХуЛитери: 5
Всичко: 781

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: LeoBedrosian
:: malovo3
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНякой ден когато...
раздел: Разкази
автор: galina

Из”Нощния дневник на една...жена “

Опитвам се да организирам живота си, след разбитите илюзии за вечно щастие.
Сещам се за думите на Айнщайн, че бракът е несполучлив опит да се направи нещо постоянно от нещо, което е само инцидент.

Може и да е прав, не знам...Вече седмица следя обявите за отдаване жилища под наем в градчето. Не са много, но пък наемите са прилични. Не мога да продължавам да гостувам на братовчедите, време ми бе да се опитам да заживея самостоятелно.
Жорето, като един добър приятел, не ме забравя, обажда се, че се е завърнал от състезанието в чужбина, пита как съм...Не е доволен от представянето на своите възпитаници, само един златен и два бронзови медала, но пък ми съобщава добра новина, след няколко дни ще са на състезание в съседния областен град. Няма как да зареже групата за която отговаря и ми предлага, ако мога аз да отида да се видим.
Разбира се, че ще направя всичко да отида, имам нужда да поплача на приятелското му рамо. Май само пред него мога спокойно да говоря за болките и проблемите си.
Пристигам в съседния областен център в деня преди състезанието. Из спортния комплекс щъкат малки и големи каратеки в кимона. В залата се провеждат тренировки, преди решаващия сблъсък. Виждам Жорето застанал пред група белодрешковци, които тренират ката, поредица от бойни техники срещу въображаем противник. Сядам в единия ъгъл и ги наблюдавам...Волеви погледи, синхронни движения...Красива гледка...Това наистина е изкуство, макар и бойно.
След привършване на цялата комбинация, моят човек им дава някакви наставления и нагледно демонстрира какво иска да постигнат. Тялото му е пъргаво, като навита пружина, действията светкавични...Малчуганите го гледат с широко отворени очи, за тях той е сенсей /учителят/, техният идол...
Напълно е постригал косата си, май вече това е постоянната му прическа...Отива му, а и явно така тушира отрицателния ефект от оредяващата коса...Бялото му кимоно подчертава златистия загар на кожата, отдалеч прилича на двадесет и пет годишен младеж...
Вижда ме, казва нещо на възпитаниците си, покланят се взаимно и идва при мен...Потъвам в прегръдките му...Смея се през сълзи...Предлага да излезем навън в парка простиращ се зад залата....Не спираме да говорим, имаме толкова неща да си кажем...Времето лети неусетно, предстои му още една тренировка преди състезанието следващия ден, а и аз трябва да пътувам обратно, защото се измъкнах от работа само за следобеда....Отново потъвам в прегръдките му...Прошепва ми да остана за вечерта...Не съм предвидила това, а и той е прекалено напрегнат преди състезание, не искам да го занимавам със себе си. Кара ме да обещая, че някой ден ще си взема отпуск, поне за седмица и ще му гостувам...Има идея:”Ще се забием някъде из пущинаците и ще се замеряме с шишарки.”...Хубава идея...Но засега имам да уреждам доста неща в объркания си живот...


Публикувано от alfa_c на 07.07.2010 @ 21:08:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   galina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
390 четения | оценка 5

показвания 44959
от 125000 заявени

[ виж текста ]
Авторът не желае да се коментира това произведение.