Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 806
ХуЛитери: 4
Всичко: 810

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: Marisiema
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРозовите гащи не госпожа Издайникова – част І
раздел: Разкази
автор: apostolicia

Госпожа Издайникова беше същество, изтъкано от противоречия (или по-скоро издялано от противочерия, а най-добре замесено от противоречия, тъй като всичко по нея приличаше на превтасало тесто).
Корените на противоречивата й същност се криеха в задиакалния й знак, разбира се. Слава Багу, че някой – вече не помнеше кой – случайно я запали по астрологията, та да се изясни най-после със себе си. Да запалиш г-жа Издайникова не беше никак трудно, трудното беше да задържиш вниманието й повече от няколко дни. Но интересът й към астрологията надмина всички очаквания. Тя прочете – нещо, в което наистина беше силна – томове книги по въпроса, образова се така да се каже и дори цитираше класици в жанра, но пропускаше да спомене този детайл. Така повечето й познати, пред които щедро разпръскваше знанията си, смятаха цитатите за нейни собствени мисли, а нея самата – за рядко интелигентна жена. Всъщност тя просто компенсираше липсата на интелект с феноменална памет.
Благодарение на астрологията г-жа Издайникова успя да си обясни криво-ляво собствената си противоречива същност, както вече споменахме. Тя беше представителка на дръзновената зодия Овен и ужасно се дразнеше на завитите рогове, с които откровено злобни, набедени художници украсяваха зодиакалния й знак. Без съмнение зодията беше причината за огнения темперамент на г-жа Издайникова. Поради факта, че винаги се целеше във високите топки, в живота й имаше повече греди, отколкото голове, но пък това спомогна за развитието на едно особено твърдо чело. Освен това г-жа Издайникова имаше склонност към авантюри и нови начала, която стана причина за два-три изключително успешни (по нейно мнение), но печално кратки брака, както и за още купища поразии, които г-жа Издайникова беше сътворила в своята недалечна младост. Ако обаче беше само това, може би нещата щяха да са наред, но те не бяха. Споменахме за противоречията, нали? Та г-жа Издайникова откри, че върху рождения й хороскоп огромно влияние има зодията на традициите и старините – Козирог. Ето това я порази не по-малко от... от всичко, което я изненадваше всъщност – тя почти непрестанно беше поразена от нещо. Незабавно заключи, като един истински философ, че ще трябва някак да живее със символа на новото и символа на традицията обединени в едно същество. „Ах, горко ми!”- проплака г-жа Издайникова, но само защото наоколо имаше хора, които биха могли да я чуят. Иначе г-жа Издайникова си беше съвсем рационално същество и, ако нямаше публика, надали би си правила труда да оспорва божията воля. От една страна г-жа Издайникова беше много сантиментална (Овен) от друга обаче здраво беше стъпила на земята (Козирог). Понякога нямаше нищо против да погледа някой сапунен сериал – толкова са романтични, ах – но пък е истинска срамота да си губиш времето с латино-глупости, когато по Дискавъри дават „ Ловци на митове”. Г-жа Издайникова минаваше за културен човек и за да запази този си имидж, си дереше слуха със сложни оркестрови пиеси за цигулка, вместо кротко да си пусне някоя прочувствена песен на Лили Иванова, която всъщност тайно харесваше.
Името на достопочтената г-жа Издайникова беше Виолета – обстоятелство, което ако мемоаристът й е пропуснал да спомене досега, тутакси би си намерила друг. Някак се чувстваше задължена да опази честта на това, по нейно мнение, доста непретенциозно име, чието единствено достойнство и шанс да блесне беше, че тя самата го носи. В интерес на каузата да изтръска праха от името си г-жа Издайникова се обличаше главно в лила, макар че всъщност харесваше розово. Позволяваше си да се облича в любимия си цвят едиствено отдолу - сиреч всичкото бельо на г-жа Издайникова беше розово. Намираше го за изключеително подходящо, особено когато седи пред своя компютър.
От всичко на света г-жа Изадайникова най-много обичаше да флиртува. Обожаваше някой да ровичка в личността й, да я изследва душевно, да й казва колко е прекрасна, умна и завладяваща. И тъй като времето, когато наистина беше прелестно създание безвъзвратно беше отминало поради пословичната страст на г-жата към добрата храна, тя откри в Интернет отлична възможност да си доставя удоволствие от добрия флирт, докато бели картофи или кърпи розовите си гащи, по чиито дантели постоянно се появяваха дупки от напъване, предвид обемите, които трябваше да бъдат все пак напъхани в тях.
До появата на г-жа Издайникова в пространството, Мрежата едва ли бе виждала по-голяма фурия. За нула време тя завърза няколко горещи романа. Прецени, че повече от четири връзки не би могла да поддържа едновременно и затова се отказа от недораслите тийнейджъри, в чиито речник се намираха не повече от десет думи заедно с междуметията. И без друго те не можеха да я обсипват с купищата комплименти и красиви слова, от които имаше вопиюща нужда нейната артистична душа.
(следва)


Публикувано от aurora на 21.06.2010 @ 12:13:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   apostolicia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:15:04 часа

добави твой текст
"Розовите гащи не госпожа Издайникова – част І" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Розовите гащи не госпожа Издайникова – част І
от ASTERI на 21.06.2010 @ 16:01:30
(Профил | Изпрати бележка)
:)
Здравей!
Ще почакам продължението.
Поздрави!


Re: Розовите гащи не госпожа Издайникова – част І
от apostolicia на 23.06.2010 @ 11:35:55
(Профил | Изпрати бележка)
Аммииии... не знам, може доста да си почакаш. Щото нещо не ми върви писането, извинявай ама...:)))

]


Re: Розовите гащи не госпожа Издайникова – част І
от vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) на 22.06.2010 @ 14:45:07
(Профил | Изпрати бележка) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
Дотук добре, Ели.
Прегръдка.


Re: Розовите гащи не госпожа Издайникова – част І
от apostolicia на 23.06.2010 @ 11:36:36
(Профил | Изпрати бележка)
Не е добре, на мен не ми харесва.
Гуш!

]


Re: Розовите гащи не госпожа Издайникова – част І
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 23.06.2010 @ 11:03:11
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм козирог... и много ми харесва стилът ти на писане!
Хубав ден, Ели - ще я следя тая важна г-жа:)))


Re: Розовите гащи не госпожа Издайникова – част І
от apostolicia на 23.06.2010 @ 11:38:26
(Профил | Изпрати бележка)
Е, то се знае - само на търпелив Козирог може да му се хареса това хлевоусто пустословие. Не съм доволна от този разказ, не струва петица, но ти благодаря, че се опитваш да ме поощриш.
Хубав ден и на теб!:))

]


Re: Розовите гащи не госпожа Издайникова – част І
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 24.06.2010 @ 08:22:34
(Профил | Изпрати бележка)
Бе тръгнала е работата на изуйгащи като гледам, Апостоличке ))))))


Re: Розовите гащи не госпожа Издайникова – част І
от apostolicia на 24.06.2010 @ 09:34:05
(Профил | Изпрати бележка)
Е, така, де! Кой си кърпи гащите, докато са му на ..., където обичайно са едни гащи?! :))

]