Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 487
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 493

Îíëàéí ñåãà:
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: LeoBedrosian
:: rhymefan

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÚãúë
ðàçäåë: Èçáðàíî ïðîçà
àâòîð: anonimapokrifoff

Ñëúíöåòî ïðîíèêâà ìåæäó ïåðäåòàòà è ëèöåòî ìè å èçïîòåíî. Íÿêàêàâà ìóõà ñå ðàçõîæäà è çàïëèòà êðà÷åòà â ïðîðàñíàëàòà ìè áðàäà. Ïîáúðêâà ìå. Àêî ìîæåõ ðÿçêî äà èçâúðòÿ ãëàâà, ñèãóðíî ùÿõ äà ÿ ïðîãîíÿ. Íèùî íå ìè îñòàâà, îñâåí äà ñå îïèòàì äà íå ÿ ÷óâñòâàì.
Âåðîÿòíî âå÷å ñìå þíè. Èëè þëè. Ìíîãî å ãîðåùî. Íà êàëåíäàðà îòñðåùà å îòáåëÿçàíà äàòàòà 19 ìàé, íî å íåâúçìîæíà òîëêîâà ïðîòÿæíà ñðÿäà – ñòðóâà ìè ñå, ÷å å öÿëà âå÷íîñò. À è ÿñíî ñè ñïîìíÿì – âå÷å ìíîãî ïúòè ñúìâà è ìðúêâà, çíà÷è îòäàâíà íå å 19 ìàé.
Êàêâî çíà÷åíèå èìà çà ìåí êîé å ìåñåöúò è êîÿ èçîáùî å ãîäèíàòà? Àáñîëþòíî íèêàêâî. À âñúùíîñò áè òðÿáâàëî äà èìà, çàùîòî âðåìåòî ìå ïðèáëèæàâà êúì èçáàâëåíèåòî. Çíàì, ÷å êðàÿò íå å äàëå÷å – îò òÿëîòî ìè èçâèðà îòâðàòèòåëíàòà ñìðàä íà ãíèåùà ïëúò. Ñóòðèí è âå÷åð ìè ïî÷èñòâàø ðàíèòå îò çàëåæàâàíåòî, ñìåíÿø ìè ÷àðøàôèòå. Íå óñåùàì äîêîñâàíåòî òè – äàëè å íåæíî, èëè å ãðóáî? Íîðìàëíî å äà ñúì òè áëàãîäàðåí. Íàèñòèíà å íîðìàëíî.
Ñèãóðíî ùå óìðà ïðåç åñåíòà èëè ïðåç çèìàòà. Êîãàòî ñòóäúò çàïî÷íå äà ñìðàçÿâà è ìîçúêà â êîñòèòå. Ùå ñè îòèäà îò íÿêàêúâ ãðèïåí âèðóñ, êîéòî òè ùå ïðåíåñåø îòâúí èëè ïðîñòî òîé ùå íàõëóå ïðåç ñòåíèòå. Ùå ïîñëåäâà íàé-áàíàëíà ïíåâìîíèÿ, êîÿòî íÿìà äà ìîãà äà ïðåáîðÿ. Íå, âå÷å íå ñå ñòðàõóâàì îò ñìúðòòà. Î÷àêâàì ÿ òàêà, êàêòî ìîì÷åòî êîïíåå ïúðâàòà ñè ëþáèìà, ñ êîÿòî ùå ïðåæèâåå ðàçòúðñâàù è èçâèñÿâàù îðãàçúì. Àêî, ðàçáèðà ñå, òîâà òîìèòåëíî è ñòðåìãëàâî ïîòúâàíå â ñàìèÿ ñåáå ñè ìîæå äà ñå íàðå÷å èçâèñÿâàùî.
Îò êóõíÿòà èäâà âêóñíèÿò àðîìàò íà ïå÷åí ïèïåð. Íàäóøâàì è ïðåñåí áîñèëåê è ÷åñúí. Ìîæå áè ïðèãîòâÿø äîìàòåí ñîñ. Îò òåá çíàì, ÷å òðÿáâà äà âðè òî÷íî 33 ìèíóòè, íî ùîì ñëàãàø ïîäïðàâêèòå, çíà÷è ñêîðî ùå å ãîòîâ. Ãëàäåí ñúì. Ïîñëå äúëãî ùå ñè ìèåø ðúöåòå, ùå ãè íàòðèåø ñ ìàãäàíîç, íî ìèðèçìàòà íà ÷åñúíà ùå îñòàíå ÷àê äî óòðå ñóòðèíòà: êîãàòî ìè îïðàâÿø âúçãëàâíèöèòå, ùå íàõëóå â íîçäðèòå ìè.
Õðàíåíåòî å ìîÿò ìàëúê ïðàçíèê, ðàçíîîáðàçèå â ïàðàëèçèðàíîòî ìè âñåêèäíåâèå. Íå çíàÿ êîå ìå ïîääúðæà âñå îùå æèâ. Äàëè å äóøàòà, êîÿòî äîðè íå ìîãà äà ñè ïðåäñòàâÿ? Èëè Áîã, â êîãîòî íèêîãà íå ñúì âÿðâàë? Íî ñèãóðíî ãî èìà è ìå íàêàçâà. Íå ïèòàì çàùî.
Ãúëòàì ëàêîìî ÿäåíåòî. Âñè÷êî ñè íàðÿçàëà íà ìàëêè ïàð÷åíöà, ïî÷òè íå ñå íàëàãà äà äúâ÷à. Ðúöåòå òè ñà ñòðàííî ìëàäè è áåëè – áåç íèòî åäíî êàôÿâî ïåòúíöå, íîêòèòå ñà ñòàðàòåëíî èçðÿçàíè. Ñòîìàõúò ìè å ñèò. Åäèíñòâåíîòî ïðèÿòíî óñåùàíå, êîåòî ïîñëå ùå ñå ïðåâúðíå â îòâðàòèòåëíî òâîå çàäúëæåíèå – èçõâúðëÿíå íà ïúëíàòà ïîäëîãà è ìèåíå íà áåç÷óâñòâåíèÿ ìè çàäíèê.
Ñëúíöåòî ñå å îòìåñòèëî, ìóõàòà ÿ íÿìà. Òè ñè ñå èçêúïàëà. Âðàòàòà íà ñòàÿòà å îòâîðåíà è îò ìîÿ úãúë âèæäàì îãëåäàëîòî â êîðèäîðà. Îãëåæäàø ñå ãîëà. Äóïåòî òè å ñòåãíàòî, ãúðäèòå òè âñå îùå íå ñà óâèñíàëè. Çúðíàòà èì ñà èçñâåòëåëè – íàä ëÿâîòî èìàø áåíêà è ñ íîæè÷êà èçðÿçâàø ìàëêèòå é òúíêè êîñúì÷åòà. Êîðåìúò òè ëåêî ñå å îòïóñíàë, à áåäðàòà òè ìíîãî ñà íàåäðåëè – êîãà ñè íàïúëíÿëà òàêà? Òåçè áåäðà, åäíè îò ìíîãîòî, ìåæäó êîèòî ñúì ïðåæèâÿâàë ñëàäîñòíèòå ñè ìàëêè ñìúðòè.
Óñåùàø ïîãëåäà ìè è èçâðúùàø ëèöåòî ñè êúì ìåí. Èçðàçúò ìó – ñòðàííà ñìåñèöà îò ó÷óäâàíå è ïðèìèðåíîñò – å ñúùèÿò êàòî îíçè, ñ êîéòî íåîòäàâíà ìè îòâîðè âðàòàòà, à àç ñòîÿõ ïðåä òåá ñ ïðàçíî ñúðöå è ñ ÷àíòà, ïúëíà ñ ìðúñíè äðåõè. Áÿõ ïðåìèíàë ïðåç íà÷àëîòî, ðàçöâåòà è êðàõà íà ïîñëåäíàòà ñè ãîëÿìà ëþáîâ.
Òè âîäèø ìíîãî çàòâîðåí æèâîò. Òåëåôîíúò òóê íèêîãà íå çâúíè. Âå÷å íÿìàø ïðèÿòåëêè. Ðàçáèðàì òå – äî åäíà áÿõà ìîè ëþáîâíèöè. Íî ñåãà èçëèçàø íàâúí. Åäâà ëè å äî ìàãàçèíà. Ñëîæèëà ñè ñâåòëîñèíÿ ðàçêðîåíà ïîëà è ïúñòðà áëóçà. Êîãà ñè ãè êóïèëà? Ãúðäèòå òè ïðåëèâàò îò äåêîëòåòî. Íî ñïîðåä ìåí ìàëêî ñè ïðåêàëèëà ñ ïàðôþìà.
Èñêàì äà òè èçêðåùÿ äà ñìåíèø òîçè êàíàë, íî îò óñòàòà ìè íå ìîæå äà èçëåçå è ñòîí. Ïîâðúùà ìè ñå îò ðîçîâè ñåðèàëè è òúïè ïðîãðàìè. Ìîëÿ òè ñå, íå îòèâàé íèêúäå! Àêî ïîæåëàåø, ìîæåì äà ñè ãîâîðèì – ïðèìåðíî, êîãàòî èñêàì äà êàæà “íå”, ùå ñè çàòâàðÿì î÷èòå. Ñàìî îò òåá çàâèñè.
×óâàì êàê ïðåâúðòàø êëþ÷à â áðàâàòà, à ïîñëå ñòúïêèòå òè – àñàíñüîðúò îòíîâî íå ðàáîòè, òîê÷åòàòà òè òðàêàò ïî ñòúëáèòå. Ñèãóðíî ïîçäðàâÿâàø ñúñåäêàòà, êîÿòî ÷îïëè ñåìêè íà ïåéêàòà ïðåä âõîäà, çàîáèêàëÿø òðèòå é ïðåñòàðåëè êó÷åòà è ïðîäúëæàâàø, ëåêî ïðåãúðáåíà ïîä ëþáîïèòíèÿ é ïîãëåä. Ìèíàâàø ïîêðàé öúôíàëèÿ òðåíäàôèë, ïîçëàòåí îò ðîÿöè ï÷åëè. Ïîñëå ïðåêîñÿâàø êâàðòàëíàòà ãðàäèíêà, êîÿòî òå çàëèâà ñ óõàíèåòî íà âñå îùå ñâåæà íàïå÷åíà çåëåíèíà. Ñòèãàø äî ñïèðêàòà, êóïóâàø ñè îò áàðàêàòà ëþáèìèÿ âàíèëîâ ñëàäîëåä íà êëå÷êà, òîé ñå òîïè â óñòàòà òè. Îãëåæäàø ñå î÷àêâàùî, äîðè áðú÷êèòå îêîëî óñòíèòå òè ñà ïî-ìàëêî ãîð÷èâè. Æåãà å. Ïî ëèöåòî òè òðúãâà òúíêà ñòðóéêà ïîò è òè ÿ èçáúðñâàø íåòúðïåëèâî ñ àðîìàòèçèðàíà êúðïè÷êà.
Âåðîÿòíî âå÷å ñè ñ íåãî. Íå òðÿáâà äà ìèñëÿ çà òîâà. Ùå ñå âúðíåø ñëåä 2-3 ÷àñà. Íå áèâà äà ñå ñúðäÿ, ÷å òîé òè äàâà îíîâà, êîåòî àç âå÷å íå ìîãà. À ìîæå áè ïîëó÷àâàø è íåùî, êîåòî íèêîãà íå ñúì èìàë.
Óíàñÿì ñå, óíàñÿì ñå, óíàñÿì ñå...
Íÿìà óòåõà â áîëíèÿ ñúí. Èñêà ìè ñå äà ñòàíà, äà ñå èçáðúñíà è èçêúïÿ. Ïîñëå ùå òðúãíà ïåøà è ùå ñòèãíà äî êðàéáðåæíàòà àëåÿ. Ùå ñåäíà â íÿêîÿ îò êðú÷ìèòå – áåç çíà÷åíèå êîÿ. Ñåðâèòüîðêàòà ùå ìè äîíåñå ëåäåíà áèðà è ñàëàòà îò ìèäè, à áðèçúò ùå ìå ãàëè, ïëàõ êàòî äåâñòâåíèöà. Íÿìà äà ñå õâàíà íà íèòî åäíà îò âúäèöèòå, êîèòî õâúðëÿò õóáàâèöèòå ñ ãðèìèðàíèòå ñè î÷è. Ñëåä òîâà ùå ñãúíà íà ïÿñúêà ïàíòàëîíà è ðèçàòà. Ñâåæèÿò âúçäóõ ùå íàõëóå â ãúðäèòå ìè. Ìîðåòî ùå ìå ïðèåìå, õëàäíàòà ìó ïðåãðúäêà ùå ñúæèâè òÿëîòî ìè, ùå óñåòÿ ñèëàòà íà âñåêè ìóñêóë, ãúâêàâîñòòà íà âñÿêà ñòàâà. Ùå ïëóâàì íàâúòðå, äîêàòî îòêðèÿ îíàçè ñòðàíà, êîÿòî ñúíóâàò äåöàòà – áåç áîëåñòè è ìúêà. Íå ìîæå äà íÿìà òàêîâà ìÿñòî.
Ïîäëîãàòà ìè âîíè íåïîíîñèìî, íî ñëåä ìàëêî ùå ñâèêíà. Êîãàòî ñå ïðèáåðåø, ùå ìå ïî÷èñòèø. Ùîì ñå íàâåäåø íàä ìåí, ùå ìå óäàðè â íîñà ìèðèçìàòà íà äðóãèÿ – îñòðà ïîò, åâòèí îäåêîëîí è ñïåðìà. Êàêâî ñòàâà, ìàìêà ìó? Êàêúâ å òîçè èçìåêÿðèí? Íà íÿêîÿ ïîëÿíêà ëè òå ÷óêà, èëè íàïðàâî â êîëàòà ñè? Òîëêîâà ëè íå ìîæå äà òè îñèãóðè íîðìàëíà ñòàÿ ñ áàíÿ?
Âëþáåíèòå îò ñåðèàëà ïàê ñå íàìåðèõà. Âúçäóõúò âå÷å íå å òîëêîâà ãîðåù. Òè çàáúðñà ïðàõà ñóòðèíòà, íî ïî ðàôòîâåòå íà áèáëèîòåêàòà îòíîâî ñå å íàòðóïàë ôèí ñëîé. Íÿìà ñïàñåíèå îò íåãî, íî îò ìåí èìà – ïðîñòî åäèí äåí ìå îñòàâè, íå îòâàðÿé âðàòàòà ìè. Îñòàíè ñè ïðè îíçè – òîé ïîíå å æèâ.
Íå çíàÿ òî÷íî êàêâî ìå áîëè – ìîæå áè ïðîñòî âñè÷êî ìå áîëè.
Ñëåä êàòî ìå èçìèåø, îòíîâî ùå âëåçåø â áàíÿòà. Ùå ìå íàõðàíèø. Ñ ÷àñîâå ùå ïóøèø â êóõíÿòà. Ïî íÿêîå âðåìå ùå ëåãíåø â ëåãëîòî, êîåòî å â äðóãèÿ úãúë, è ùå çàãàñèø òåëåâèçîðà. Äúëãî ùå ÷óâàì õëèïàíåòî òè, íî ïî-ñèëíî îò íåãî ùå áúäå íåâúçìîæíîòî ìè æåëàíèå äà ñå îáúðíà íà äðóãàòà ñòðàíà.
È äâàìàòà ùå çàñïèì ïðèçîðè.
Àêî òè èëè Ãîñïîä, èëè êîéòî è äà å ìå ïîïèòàòå äàëè íÿêîãà ñúì èçïèòàë èñòèíñêàòà ëþáîâ, ùå ñïóñíà êëåïà÷è è ùå ãè ñòèñêàì, äîêàòî áîëêàòà ñòàíå íåïîíîñèìà.

Ùå ìîæåø ëè äà ìè ïðîñòèø, Ìàðèÿ?


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 15.06.2010 @ 21:59:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Èçáðàíî ïðîçà

» Ìàòåðèàëè îò
   anonimapokrifoff

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 16:25:38 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Úãúë" | Âõîä | 37 êîìåíòàðà (85 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Úãúë
îò agripina íà 22.10.2012 @ 09:03:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî òðîãàòåëíî, õàðåñà ìè èçïîâåäòà íà ãåðîÿ - èñòèíñêà! Ïîçäðàâè!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 22.10.2012 @ 14:13:58

Re: Úãúë
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 17.09.2010 @ 21:53:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Òúíúê ïñèõîëîãèçúì , Àíîíèì - òðàãè÷íèÿò îáðàç, îáà÷å, å Ìàðèÿ - ãåðîÿò ñè èçæèâÿâà ñòàíäàðòíèÿ êàòàðçèñ, íî òÿ, âúâ âåëèêîäóøèåòî äà ñå ãðèæè çà íåãî, ñëåä âñè÷êî, êîåòî é å ïðè÷èíèë ...òÿ ñè îòìúùàâà - îòìúùàâà òî÷íî ÷ðåç òîâà âåëèêîäóøèå, äîðè è ñàìàòà äà íå ãî ñúçíàâà...Ìíîãî ïðåôèíåíî îòìúùåíèå! È òî÷íî çàòîâà ïàðàäîêñàëíî, íî æèòåéñêè âÿðíî îïèñàíèå - ïîçäðàâëåíèÿ çà ðàçêàçà!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 17.09.2010 @ 22:10:55

Re: Úãúë
îò kristi íà 15.06.2010 @ 22:09:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàçàõ ëè òè, ÷å ìå ðàçïëàêà?

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:22:26

Re: Úãúë
îò Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) íà 15.06.2010 @ 22:20:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Òàêîâà íåùî íå ñå êîìåíòèðà, òî ñå ñúïðåæèâÿâà.
Íå ìè îñòàíàõà äóìè.

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:23:05

Re: Úãúë
îò dumite (malisia@mail.bg) íà 15.06.2010 @ 22:52:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îñòàâàì áåç äóìè. À ìè ñå èñêà äà êàæà òîëêîâà ìíîãî. ïîçäðàâè çà ÷óäåñíèÿ ðàçêàç!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:23:35

Re: Úãúë
îò gitchka_gramatikova íà 16.06.2010 @ 00:31:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
!!!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:24:53

Re: Úãúë
îò Administrator (admin@hulite.net) íà 16.06.2010 @ 00:40:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.hulite.net
Ìíîãî, ìíîãî ñèëåí òåêñò.
Íÿìà êàê äà ãî ÷åòå ÷îâåê, áåç äà ìó ñå... èçïîòÿò î÷èòå...

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:25:24

Re: Úãúë
îò vladun (valdividenov@abv.bg) íà 16.06.2010 @ 01:46:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äî áîëêà õóáàâ è ïðå÷åñòâàù òåêñò! Õàðåâñà ìè, ÷å íå õèïåðáîëèçèðàø òðàãèçìà...
Ïîçäðàâÿâàì òå!


Re: Úãúë
îò voda íà 16.06.2010 @ 05:35:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùå ñå îïèòàì è àç äà êàæà íåùî, Àíîíèì.

Àêî èìà äðàìàòèçúì â ðàçêàçà, òîé ñå ïîðàæäà îò äóøåâíèòå òåðçàíèÿ íà áîëíèÿ, êîéòî ïîãëåæäà íà æèâîòà ñè îò äðóã úãúë - çà ñúæàëåíèå, êîãàòî âå÷å å â íåâúçìîæíîñò äà ïðîìåíè íåùî.

Âúðíàë ñå ïðè Ìàðèÿ "ñ ïðàçíî ñúðöå", èçíåâåðÿâàë ñ âñè÷êèòå é ïðèÿòåëêè, ïðåæèâÿë ìíîãîêðàòíî "ñëàäîñòðàñòíè ñìúðòè", ñåãà ïðèåìà òúðïåíèåòî è ãðèæèòå é êàòî ïðîÿâà íà îáè÷ è äîáðîòà.
Ñúâñåì óáåäèòåëíî çâó÷è íåãîâîòî îòíîøåíèå êúì ëþáîâíèòå é çàáåæêè.
À ñúìíåíèåòî ìó -äàëè íÿêîãà å èçïèòàë èñòèíñêàòà ëþáîâ, äàâà ïîâîä çà ìíîãî ðàçìèñëè.
Ôèíàëíèòå äóìè ñà àïîòåîç íà ðàçêúñâàùàòà äóøàòà ìó äðàìà.

Ïîçäðàâëåíèå çà ìàéñòîðñòâîòî äà âíóøèø èäåÿòà ñè ïî òàêúâ íåïðèíóäåí è óâëåêàòåëåí íà÷èí, Àíîíèì!



  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:27:21

Re: Úãúë
îò diva_voda íà 16.06.2010 @ 07:34:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
îîîî, ìíîãî ÎÑÒÚÐ úãúë, íàïðàâî øèï è ... äúëáîêî ñå âïèâà,
è áîëè èçäúëáîêî!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:28:08

Re: Úãúë
îò apostolicia íà 16.06.2010 @ 08:20:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èñòèíñêî!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:28:50

Re: Úãúë
îò ASTERI íà 16.06.2010 @ 08:55:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äààà!!!
Èäâà åäèí ìîìåííò, êîãàòî ïîãëåæäàìå íà âñè÷êî îò äðóã úãúë!!!
È òîãàâà– òîâà âñè÷êî, èìà äðóãè ñòîéíîñòè...

Õèëÿäè ïîçäðàâè!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:29:38

Re: Úãúë
îò mariq-desislava íà 16.06.2010 @ 09:31:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìàãåñíèê ñè, äà ìó ñå íå âèäè

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 12:30:37

Re: Úãúë
îò galina (diana610@abv.bg) íà 16.06.2010 @ 09:43:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://galina10.blog.bg
Ãëåäàõ áîëåí ÷îâåê è çíàì êàêâà ìúêà å çà íåãî è çà õîðàòà îêîëî íåãî...Çàùî ëè ïðî÷åòîõ òîçè ïðîêëåò ðàçêàç... Èíà÷å, áðèëÿíòíî èçïúëíåíèå !


Re: Úãúë
îò joy_angels íà 16.06.2010 @ 13:28:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èìàø íåâåðîÿòåí óñåò êúì äðàìàòèçìà â æèâîòà. Ùå òè ïðèçíàÿ - âèäÿõ ðàçêàçà ñíîùè, íî ñå íàñòðîéâàõ äà ïðî÷åòà íåùî, êîåòî çíàì, ÷å ùå ìàõíå óñìèâêàòà îò ëèöåòî ìè. Çíàì, ÷å íå ñè òè, à æèâîòúò - òîçè, êîéòî...
Ðàçêàç, êîéòî ñè çàñëóæàâà "Èçáðàíî"-òî. Ïîçäðàâëåíèÿòà ìè çà óìåíèåòî òè, Àíîíèì :)))

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 14:26:29

Re: Úãúë
îò viadolorosa íà 16.06.2010 @ 16:31:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îùå åäíà æåíñêà òðàãåäèÿ!
À çíàåòå ëè êàêâî ñå ñëó÷âà, êîãàòî ðîëèòå ñà ðàçìåíåíè?
Íå èñêàì äà ïðåäèçâèêâàì ñúäáàòà, íî òîçè íàñðàíèÿ ñ ïîäëîãàòà å åäèí èñòèíñêè ùàñòëèâåö...
Ïðåêðàñåí ðàçêàç!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 16.06.2010 @ 16:35:31

Re: Úãúë
îò zebaitel íà 17.06.2010 @ 08:55:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×èñòèëèùåòî ñè ñúòâîðèë, Àíîíèìå, ñëåä íåãî å ñàìî Àäúò! È ñòðàøåí è ñòðàõîòåí å ðàçêàçúò òè! Ïîçäðàâè!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 21.06.2010 @ 10:40:16

Re: Úãúë
îò tok4e íà 17.06.2010 @ 10:16:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî èñòèíñêî!
Ïîçäðàâè çà ïðåêðàñíîòî ïðîèçâåäåíèå.

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 21.06.2010 @ 10:41:20

Re: Úãúë
îò doktora íà 17.06.2010 @ 10:29:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
...èñòèíñêî è ðàçòúðñâàùî!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 21.06.2010 @ 10:42:15

Re: Úãúë
îò shtura_maimunka íà 17.06.2010 @ 12:48:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://smile999.blog.bg/
Ñúëçèòå ìè ñàìè ïîòåêîõà.
Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç!Âèíàãè ñå âúçõèùàâàì íà ïðîèçâåäåíèÿòà òè Àíîíèì!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 21.06.2010 @ 10:43:03

Re: Úãúë
îò doriana-doriana íà 18.06.2010 @ 09:49:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doriana129.wordpress.com/
Å, çíà÷è íå ñúì ñàìà â åìîöèîíàëíî òåæêèòå òåêñòîâå. Áåøå ìè ïðèÿòíî äà ãî ïðî÷åòà. Ïî-íàòàòúê äà ñå êîìåíòèðà å èçëèøíî, ïîçäðàâÿâàì òå!
Òâîÿ: Äîðèàíà

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 18.06.2010 @ 20:58:58

Re: Úãúë
îò Limonka (danist@abv.bg) íà 19.06.2010 @ 18:54:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://danist.blog.bg
Ïèøåø èçóìèòåëíî!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 21.06.2010 @ 10:43:41

Re: Úãúë
îò savana íà 20.06.2010 @ 13:31:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://stanpar.dir.bg
Ãîëÿì ðàçêàçâà÷ ñè!!! Íàïîìíè ìè "Äåðâèøîâî ñåìå" íà Õàéòîâ è ñå ðàäâàì, ÷å òàëàíòèòå â Áúëãàðèÿ íå ñà ñâúðøèëè.

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 21.06.2010 @ 10:44:23

Re: Úãúë
îò Alisa (kremenska@abv.bg) íà 26.06.2010 @ 12:02:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî òè å ìîæåíåòî!
Ìúë÷à è òîâà å ïî-ñèëíî îò íåâúçìîæíîòî ìè æåëàíèå äà êîìåíòèðàì ïðî÷åòåíîòî.

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 26.06.2010 @ 13:29:25

Re: Úãúë
îò sia íà 28.06.2010 @ 21:05:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åäíî îò íàé-äîêîñâàùèòå, íàé-âúëíóâàùè íåùà, êîèòî
ñúì ÷åëà òóê.
À ñåãà - "Ùå ïëóâàì íàâúòðå, äîêàòî îòêðèÿ îíàçè ñòðàíà,
êîÿòî ñúíóâàò äåöàòà – áåç áîëåñòè è ìúêà.
Íå ìîæå äà íÿìà òàêîâà ìÿñòî"




Re: Úãúë
îò VECNO (elli63@abv.bg) íà 21.07.2010 @ 10:41:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ÁÅÇÄÓÌÈÅ!...
ÁÐÀÂÎ, ÀÍÎÍÈÌ!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 21.07.2010 @ 13:12:34

Re: Úãúë
îò stefka_galeva íà 22.07.2010 @ 07:31:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íà ìåí ìè íàïîìíè çà "Àíãëèéñêèÿò ïàöèåíò" , íî òàì òÿ ìó ÷åòåøå ïîíå. Òóê, òÿ äîðè è ðúêàòà íå ìó õâàùà...äà ÿ ïîäúðæè. Êàòî îòìúùåíèå. Õóáàâî íàïèñàí è íàé - âå÷å ñ äúëáîê ñìèñúë. Ïîçäðàâè!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 22.07.2010 @ 10:36:36

Re: Úãúë
îò karambol íà 23.07.2010 @ 09:43:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://pitashtia.blogspot.com/
Õàðåñà ìè, íî äàëè íÿìà äà å ïî-äðàìàòè÷íî àêî îòêðèå, ÷å ãîâîðúò ìó ñå å âúðíàë, íî ìúë÷è?

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 23.07.2010 @ 11:13:21

Îñòúð, ìíîãî îñòúð úãúë
îò Casper íà 24.07.2010 @ 22:13:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî îòðåçâÿâàùà èñòèíà. Äà îöåíèì æèâîòà, äîêàòî î÷èòå íè ñà óñìèõíàòè ... à ñúâåñòòà íÿìà çúáè, íî íàé-ñèëíî õàïå.



Re: Úãúë
îò sofias74 íà 18.08.2010 @ 23:57:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî äîáðå íàïèñàíî. Âúëíóâàùî. Äà, äîñòà íåïðèÿòåí "úãúë" â æèâîòà ÷îâøêè. Ñïîðåä ìåí, òÿ îòäàâíà ìó å ïðîñòèëà. Ïîçäðàâëåíèÿ.

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 19.08.2010 @ 12:27:54

Re: Úãúë
îò yotovava íà 23.08.2010 @ 18:40:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×îâåøêî... è ìúæêî!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 23.08.2010 @ 19:28:17

Re: Úãúë
îò verysmallanimal íà 14.12.2010 @ 15:13:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Neveroyatno e! Poklon! (izvini me za latinitsata, nyama kak)

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 14.12.2010 @ 15:20:43

Re: Úãúë
îò secret_rose (secret_rose_@abv.bg) íà 02.02.2011 @ 17:19:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ïîíÿêîãà, êîãàòî ñðåùàì òâîèòå ðàçêàçè îòñòðàíè â "ùóêíè õóëè" êàêòî ñåãà èëè íà ïúðâà ñòðàíè÷êà, äúëãî ìèñëÿ ïðåäè äà ãè îòâîðÿ. Çíàì êàêâî ìå î÷àêâà - ïðåäúâêâàíå è ðàçòÿãàíå íà ãðàïàâîòî óñåùàíå çà áåçñèëèå. Áîëåçíåíî ðåàëèñòè÷íè âèíàãè è ìíîãî, ìíîãî òåæêè.
Íå ñå çàáðàâÿò...


Re: Úãúë
îò rainy (daring.rain@gmail.com) íà 02.02.2011 @ 17:56:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ìèñëÿ, ÷å å äîñòàòú÷íî úãëîâ òîçè úãúë, çà äà áúäå íà÷àëî íà êíèãàòà òè. Ãúëúáúò ùå ïðèëåïíå ïåðôåêòíî íà ôèíàëà. È êîãàòî ìó å çëå íà ÷îâåê, îòâàðÿ, ÷åòå è ñè òåãëè ìàéíàòà. Çàùîòî èçîáùî íå çíàå ùî çíà÷è çëå...
Íå çíàì äàëè äóìàòà å „ðàäâàì ñå”, ÷å èìàì øàíñà äà ÷åòà òåêñòîâåòå òè, íî ñìÿòàì, ÷å ìå ðàçáèðàø.

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 02.02.2011 @ 18:00:43

Re: Úãúë
îò ulianka íà 05.10.2011 @ 21:04:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâ! Ðàçêàçúò å ìíîãî õóáàâ!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 05.10.2011 @ 23:37:09

Re: Úãúë
îò sani-ti íà 01.03.2012 @ 12:52:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åòîõ ïðåäè âðåìå òîçè ðàçêàç â "Îòêðîâåíèÿ", íî è ñåãà ìå äîêîñíà ÷èñòî æèòåéñêàòà äðàìà íà ãåðîèòå. Ñ èíòåðåñ ïðî÷åòîõ è êîìåíòàðèòå ñëåä íåãî. Âñè÷êè ïðàâÿò àíàëèç, ïîçäðàâÿâàò òå, à íÿêîè è äàâàò èäåè, êîåòî ãîâîðè ñàìî ïî ñåáå ñè çà êà÷åñòâàòà íà ïðîèçâåäåíèåòî.
Ïîçäðàâ è îò ìåí!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 01.03.2012 @ 12:56:14

Re: Úãúë
îò Katryona íà 17.05.2014 @ 18:15:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàïðàâî íÿìàì äóìè... ðàçáèðàì, ÷å ñè îòêðîâåíåö è òîâà ìå êàðà äà ñå óñìèõâàì - òè ñè íàé-îòêðîâåíèÿò... ðàçêàçúò òè å êàòî îãîëåí íåðâ. Àïëîäèñìåíòè!

  • Re: Úãúë îò anonimapokrifoff íà 18.05.2014 @ 14:05:28