Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 982
ХуЛитери: 4
Всичко: 986

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛеонардо да Винчи-думи жигосани върху вечността!
раздел: Други ...
автор: sav11

"Човек не трябва да оставя след себе си само пълни тоалетни!" -
тези велики думи, изречени през петнадесети век, ще бъдат валидни докато има човечество. Но тук прави впечатление друго. Още приживе, гениялният творец е забелязал тенденцията за повишаването на процента на хората произвеждащи предимно фекалии, спрямо онези които правят неща полезни за повечето хора. Но това е разбираемо. Ако летите в Космоса, кое е повече, светлината или мрака? Знаете-"Каквото е горе, това е и долу". Каквото е на небето-това е и на Земята. Много от хората чиито имена знае почти целия свят, не заслужават тази чест. Почти всички знаят за Хеопс и неговата пирамида и въобще за пирамидите в Гиза. Но самият Хеопс не е направил нищо , освен да е взел душите и живота на хиляди роби, които са строили пирамидата му. Хиляди са дали живота си и при строежа на ВЕЛИКАТА КИТАЙСКА СТЕНА!ЦЕНАТА НА ВЕЛИЧИЕТО Е СТРАДАНИЕТО И ГИБЕЛТА НА МНОГО ХОРА. НО СЛАВАТА ИЗГРАДЕНА ВЪРХУ ТРУПОВЕТЕ НА ДРУГИТЕ Е ТОЛКОВА ПО-ГОЛЯМА ,КОЛКОТО СА ПОВЕЧЕ ТРУПОВЕТЕ, НАЛИ?!
Александър Велики. Безспорен пълководец и ученик на Аристотел, но и безпощаден убиец и завоевател. По негово време са избити над един милион души в битките които е водил. Огромна цифра за тогавашното население. Дори в Библията се споменава, за него като за Дявола който идва от север и унищожава всичко по пътя си. Но ето, че историята и човечеството помни по-дълго злото и онези които са го причинили.Заклеймявания сега Хитлер, след време може и да има голям паметник, както има и Александър Велики в Гърция.
Но да се върнем към началото. Аз искам да завърша с това, че ако Твореца, Бог е експериментирал със създаването на торни машини, то ние сме му най-доброто изобретение, защото без негова помощ, сами се учим да летим и скоро ще окъкаме Галактиката и Вселената. Но ако Създателя е искал да ни изолира, да не замърсяваме Вселената, то много жалко, но ние сме жадни да я омърсим .Сън не ни хваща!!! Нека първо да се справим с родната планета.


Публикувано от alfa_c на 13.06.2010 @ 11:14:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   sav11

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:18:04 часа

добави твой текст
"Леонардо да Винчи-думи жигосани върху вечността!" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Леонардо да Винчи-думи жигосани върху вечността!
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 14.06.2010 @ 00:34:11
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
много чужди мисли, непълни сметки... а колко души са загинали за създаването на най-голямата пустиня на Земята?


Re: Леонардо да Винчи-думи жигосани върху вечността!
от sav11 на 14.06.2010 @ 13:29:41
(Профил | Изпрати бележка)
Първо искам да Ви благодаря за коментара! Аз няма да го ДОООООООООООкоментирам. Радвам се, че сме съименници. Има много малко Славяновци и още повече се радвам, че сме и от една зодия. Това доказва, че телците са наистина едни от най- будните личности на планетата. През всички времена.
Въпреки, че съм едно десетилетие и повече по-млад от Вас, смятам, че по много въпроси имаме общи мнения. Изграждането на каквато и да е теза, мисъл, изречение, разказ или роман, почиват на някаква база , житейска истина-характерна за всички времена и за цялото човечество. Ние, няма да измислим нещо ново. Можем само да го изкажем по свой начин, със свои думи, така че единственната разлика ще бъде само в начина на изказване.
Всички ние сме така да се каже създадени от по две радия, две камери, един мегафон и база данни с процесор. Направо компютри. Разликата е в онова което наричаме душа и което е индивидуално и себично за всеки от нас. Когато използваме мегафона си, тези които са настроени на същата честота ни улавят и ни разбират, ако искате, усещат вътрешните ни състояния защото и те са, или са били в подобни.
Всичко е във вибрациите на звуците и думите. Понякога само една въздишка може да отключи любовта на дадена жена към която имате интерс. Вербалните методи влияят най-силно на нежния пол, докато визуалните на силния. Да не забравим и ароматите. Те също имат огромно значение върху нас.
Искам да кажа нещо и за Вселената, но трябва да ходя до Алдебаран. Лодката на приятеля ми. Аз съм й кръстник.

]