Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 598
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 599

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌåñòèòåë íà çâåçäè
ðàçäåë: Èçáðàíî ïðîçà
àâòîð: merkator

- Ìèñëÿ, ÷å çàïî÷âà äà ìè ðàçìèíàâà. Âå÷å ïî-ìàëêî ìå áîëè! - ëåæàõ íà äÿñíàòà ñè ñòðàíà ñ ãðúá êúì äîêòîðà è ñåñòðàòà, ìèëîñúðäíàòà ñåñòðà. Êàê çâó÷è ñàìî, ìèëîñúðäíà ñåñòðà! Íÿêàê îòíåñåíî, òîïëî, êàòî îò äðóãà åïîõà è ëèøåíî îò ñåêñóàëíîñòòà, êîÿòî âèòàåøå îêîëî òîâà ìëàäî ñúçäàíèå ñ îãðîìåí áþñò. Àç ñúì êëàñè÷åñêè èçâðàòåíÿê, ìîæå áè óìèðàõ è ñúðöåòî ìè ñå ðàçêúñâàøå íà ïàð÷åòà â òîçè ìèã, íî íå ïðîïóñêàõ ïîøëèòå ïîäðîáíîñòè îò ïåéçàæà. Áîëêàòà â ãúðäèòå ìè íàèñòèíà ñÿêàø îòøóìÿâàøå.
- Íå, íå! - äîêòîðúò ïðîäúëæàâàøå äà òúðêàëÿ íàêðàéíèêà íà âèäåîçîíà ïî îïëåñêàíèÿ ìè ñ ãåë ãðúá è ñå ïîäñìèõâàøå òàéíñòâåíî. Ñåñòðàòà ñúùî. - Ïðîñòî òè áèõìå ìîðôèí, çà òîâà óñåùàø îáëåê÷åíèå!
À!? Òîâà ëè áèëî! Åòî ÿ çíà÷è âúëøåáíàòà ïðú÷èöà íà ñúâðåìåííàòà ìåäèöèíà, òàêà ïîíå ùå óìðà íàõèëåí è ùàñòëèâ.  ðåàíèìàöèÿòà âëÿçîõà îùå äâàìà ëåêàðè, äåæóðíèòå îò äðóãèòå äâå êðèëà íà êàðäèîëîãè÷íîòî îòäåëåíèå. Ñòàâàøå ñëîæíî ÿâíî. Âñè÷êè ãëåäàõà èçîáðàæåíèåòî íà ìîíèòîðà ñ èçïèòàòåëåí ïîãëåä. Àç íå âèæäàõ íèùî îñâåí ëèöàòà èì, íî ÷óâàõ íà êîëîíèòå ãðîõîòà íà ñúðöåòî ñè è ñå íîñåõ ïî íÿêàêâà ðåêà êúì äðóãî èçìåðåíè, íàäÿâàõ ñå ïî-äîáðî.

Îòâîðèõ î÷è. Áåøå íîù. Ñëàáà ñâåòëèíà è ìèãàùà àïàðàòóðà. È â äâåòå ìè ðúöå ñå áÿõà âïèëè àáîêàòè, äîáðå çàëåïåíè è áúëâàùè êúì ñúðöåòî íåçíàéíè åëåêñèðè è, íàäÿâàõ ñå, ìîðôèí. Îò ëÿâî è îò äÿñíî èìàøå ïî åäíî ëåãëî, îòñðåùà ñúùî áÿõà òðè. Øåñòèìà èçòåãëèëè ãðåøíîòî áèëåò÷å, øåñòèìà íà ãðàíèöàòà ìåæäó æèâîòà è ñìúðòòà. Ëåê äðàìàòèçúì è ìíîãî áîëêà. È ìèðèçìàòà íà áîëíèöà ïðîñìóêâàùà ñå íà âñÿêúäå è âúâ âñè÷êî. Íÿêîé ñå ðàçìúðäà è èçäèøà òåæêî. Ìúæúò îò ëÿâî äî ïðîçîðåöà. Íàâúí ñå âèæäàøå ÷åðíîòî íåáå îáñèïàíî ñúñ çâåçäè. Íèòî åäèí îáëàê, íÿìàøå è ëóíà, ñàìî ñâåòëèíèòå íà ãðàäà ñìóùàâàõà çâåçäíîòî áåçãðèæèå. Îò ìîÿ ãëåäíà òî÷êà.
- Êàê ñè? Ïðåìèíà ëè òè áîëêàòà? – ñòàð ïðåñèïíàë îò ãîäèíèòå è öèãàðèòå ãëàñ. Äÿäîòî áåøå èçâúðíàë ãëàâà êúì ìåí, à áëåäàòà ñâåòëèíà ïðåâðúùàøå êîæàòà íà ëèöåòî ìó â ïîñèâÿë ïåðãàìåíò, êúì êîéòî æèâîòà, êàêòî îáèêíîâåíî, íå áå ïðîÿâèë êàïêà ìèëîñò. – Ùå òè ïðå÷à ëè, àêî çàïàëÿ öèãàðà?
À ñòèãà áå! Òîâà ÿâíî å ìàéòàï! Êàðäèîëîãèÿ, ðåàíèìàöèÿ, áåðÿùè äóøà ñòðàäàëöè è öèãàðåí äèì! Íåùî íå ñå âðúçâàøå, îñâåí àêî ìîðôèíà íå ìå ïðàâåøå ñêëîíåí êúì õàëþöèíàöèè. Âñå ïàê îòãîâîðèõ õëàäíîêðúâíî.
- Íÿìà ïðîáëåì. À äðóãèòå, à ñåñòðèòå?!
- Íå ñå ïðèòåñíÿâàé. Ñåñòðèòå ùå äîéäàò ñëåä ïîëîâèí ÷àñ, îñâåí àêî íÿêîé íå ðèòíå êàìáàíàòà ìåæäóâðåìåííî, à äðóãèòå ñïÿò äúëáîêî, òúïêàíè ñà ñ ëåêàðñòâà.
- À òè? Íå ñå ëè ïðèòåñíÿâàø çà ñúðöåòî ñè?
- Ìåí êó÷åòà ìå ÿëè. Íÿìà çà êîãà äà ñå ïðèòåñíÿâàì, ìàøèíêàòà ìè å ñäàëà áàãàæà, çà ñìÿíà ñúì ñòàð, äúðæàò ìå, çàùîòî íÿìà êîé äà ìå ãëåäà è ìè îñòàâàò áðîåíè äíè. Ìàëêî ìè å êúñíî äà ãè îòêàçâàì, à ïðåç äåíÿ å íåâúçìîæíî äà çàïàëÿ. Òè ñè åäèíñòâåí áóäåí è òå ïèòàõ ïðîñòî, ìëàäî ìîì÷å ñè, òà çà òîâà.
- Ñåñòðèòå íÿìà ëè äà íàäóøàò äèìà?!
- Êàòî õðúòêè ñà. Íàäóøâàò è îùå êàê, íî ñå êàðàò, çàïëàøâàò è ïîñëå èì ìèíàâà, êàêâî ùå ìè íàïðàâÿò, íå ìîãàò äà ìå èçãîíÿò, òà àç ñåðà â ïîäëîãà. Ïî-ëîøè ñà äðóãèòå áîëíè, ñòðàõ ãè å îùå çà æèâîòåöà, íå èì ñå ìðå. À òåá, íå òå ëè å ñòðàõ, ÷å ùå ïðåìèíåø áåç âðåìå â îòâúäíîòî?
- Íå, àç çà ñåãà îñòàâàì. – ÷àê ñå ñòðåñíàõ, êîëêî íàãúë è ñàìîíàäåÿí ìîãà äà áúäà. Åáàâàõ ñå ñ Ãîñïîä! – Èìàì íÿêàêâî ñòðàííî óñåùàíå, ÷å íå òîâà å êðàÿò ìè, ìèñëÿ ÷å ùå ïðåìèíà ïðåç òîâà èçïèòàíèå!
Çàùî ñïîäåëÿõ ñ ÷îâåê, êîéòî ïîçíàâàõ îò äâå ìèíóòè? Çàùî ñå äúðæàõ ïðèÿòåëñêè è âúïðåêè, ÷å ùÿõ äà ïîâúðíà îò öèãàðåíèÿ ñìðàä, íÿêàê íå ìîæåõ äà ìó ñòðîøà õàòúðà? Óñåùàõ êàê òîçè äÿäî ìè áåøå áëèçúê ïî íÿêàêúâ íà÷èí, ÷å ñúäáèòå íè, ìàêàð è íà äåñåòêè ãîäèíè ðàçñòîÿíèå, íè ñå ïðåïëèòàò. Òî÷íî òóê è òî÷íî ñåãà. Çà ìèã, íî çàâèíàãè.
- Ñàìî çâåçäèòå ìè îñòàíàõà. – ñòàðåöúò ñå çàãëåäà â íîùíîòî íåáå. Íèùî íå êàçàõ. Çàãëåäàõ ñå è àç. – Ñàìî çâåçäèòå. Ùå òè ïðèçíàÿ íåùî, íå çíàì çàùî, íî èìàì óñåùàíåòî, ÷å íà òåá ìîãà äà ãî êàæà. Àç ñúì Ìåñòèòåë, ìîãà äà ìåñòÿ çâåçäèòå òàêà, êàêòî ñè èñêàì, äà ãè ïîäðåæäàì, äà ðèñóâàì ñ òÿõ, äà ãè êàðàì äà ìå ïðàâÿò ùàñòëèâ.
Îõî! Ìîðôèíà ñè êàçâà äóìàòà! Äÿäîòî ñúâñåì ñå å îòíåñúë îò ëåêàðñòâàòà è îò ïðèáëèæàâàùàòà ñìúðò. “Ìåñòèòåë”, êàê ïúê ãî èçìèñëè! Ðåøèõ âñå ïàê äà ñå âêëþ÷à â èãðàòà, åé òàêà, çàðàäè áåëèòå ìó êîñè, ïúê è äà êàæå íÿêîÿ äîáðà äóìà çà ìåí íà òàçè ñ êîñàòà. Òàêà ñìå óñòðîåíè, íèùî íå ïðàâèì äàðîì!
- È êàê òàêà. Òîâà ñåêòà ëè å èëè ìàãüîñíè÷åñòâî? ß ìè ïîêàæè!
- Õà, õà, õààà…äî êîëêîòî çíàì ñúì ñàìî àç. Íÿìàì ïîñëåäîâàòåëè! Çàùî ñìÿòàø, ÷å àêî ïðàâÿ íåùî ñàì, òî íÿìà òåæåñò, ñòîéíîñò èëè íå å çíà÷èòåëíî?! Çàùî ìèñëèø, ÷å ìîãà,èñêàì èëè ùå òè ïîêàæà? – â ãëàñúò ìó íÿìàøå îáèäà èëè ñúñòðàäàíèå, ïðèñúùî çà ïîñëåäîâàòåëèòå íà âñÿêàêâè “ðåëèãèîçíè” òå÷åíèÿ è ìàëîóìíè âÿðâàíèÿ, îò êîèòî âå÷å ìè ñå ãàäåøå. Íàïðîòèâ, êîãàòî íÿêîé ÷îâåê å èñòèíñêè àç âÿðâàõ, ÷å ìîãà äà ðàçáåðà òîâà. Íå “ðàçáåðà”, “óñåòÿ” å òî÷íàòà äóìà, ïî-áëèçêà äî èíñòèíêò, ëþáîâ èëè íàòóðàëíîòî, àêî ùåòå.
- Ðàçìåñòè çâåçäèòå çà ìåí!
- Äîáðå! Íî òè íå ñè ãîòîâ çà äà âèäèø òîâà, îùå íå. Èìàø ïîòåíöèàë, ùîì ìè äàäå äà çàïàëÿ öèãàðà, èìàø, íî âñå îùå òè å ðàíî! – çà ïúðâè ïúò óñåòèõ åìîöèÿ â äðåçãàâèÿ ìó ãëàñ.
È ñúñåäúò ìè îò ëÿâî çàïî÷íà äà ìåñòè çâåçäèòå. Ìîèòå çâåçäè íå ïîìðúäâàõà. Áëåùóêàõà ñè âñå òàêà ñòàòè÷íî. Ìèíà åäèí ñàìîëåò è çà ìàëêî äà ñå õâàíà. Òèøèíà, ëåêè âäèøâàíèÿ è èçäèøâàíèÿ. Íå ñìååõ äà ãî ïèòàì êàêâî ïðàâè òî÷íî, áåøå ñå âòðåí÷èë â ìàñòèëåíîòî íåáå è íå ïîìðúäâàøå. Ìèñëÿ, ÷å çàäðÿìàõ è òþòþíåâèÿ ìó ãëàñ ìå ñòðåñíà.
- Íèùî íå âèæäàø, íàëè?
- Íå…ñòîÿò ñè è íèùî. Òè ïðåìåñòè ëè ãè?
- Äà. Ñåãà ñà î÷åðòàíèÿ, ñåãà ñà îáðàç.
- ×èè îáðàç?
- Íà åäíà æåíà.
- Âñè÷êî ëè ìîæåø äà íàðèñóâàø?
- Íå. Ñàìî ôàíòàçèè, íå ìîæåø äà èçîáðàçèø ðåàëíî ñúùåñòâóâàùè ïðåäìåòè èëè õîðà.
- À òàçè æåíà, èçìèñëèëè ÿ?
- Íå, òÿ å ìúðòâà. Ìúðòúâöè ñúùî ìîæå.
- Ñàìî ëèöå ëè å èëè öÿëà?
- Ñàìî ëèöå, ñàìî òîâà ïîìíÿ.
- Òâîÿ ïîçíàòà?
- Ìîÿòà ëþáîâ îò ìëàäèíèòå…
Ìåñòèòåëÿò íå ñâàëÿøå ïîãëåä îò íåáåòî. Óñåùàõ ñòðàííî âúëíåíèå è çà ìèã çàáðàâèõ è ñúðöåòî ñè, âúïðåêè, ÷å ïðîäúëæàâàøå äà ìå áîëè, è áîëíèöàòà, è âñè÷êèòå ñè òåðçàíèÿ. Î÷èòå ìè òúðñåõà îáðàçè ñðåä ñúçâåçäèÿòà, äóøàòà ìè èñêàøå äà ñòàíå ÷óäîòî, àç ìå÷òàåõ äà çúðíà òîâà ëèöå îò çâåçäè, âúçêðåñåíî òàêà ðîìàíòè÷íî è íåðåàëíî. Ìàéíàòà ìó íà ñúâðåìåííèÿ ñêåïòèöèçúì è öèíè÷íî áîãîõóëñòâî. Ìàéíàòà èì íà âñè÷êè êîñòþìèðàíè ïðàãìàòèöè, ïîòúíàëè â ñîáñòâåíèòå ñè ñàìîíàäåÿíè èëþçèè. Ñòðóâàøå ìè ñå, ÷å åäèí îáðàç îò áåçêðàéíî äàëå÷íè ñâåòèëà ùå å ïî-èñòèíñêè îò íàøèÿ èçìèñëåí ñèâ ñâÿò. Ñòðóâàøå ìè ñå, ÷å ñúðöåòî ùå ñïðå äà ìå áîëè, àêî âèäÿ ëèöåòî íà òàçè ìúðòâà æåíà.
È òîãàâà ÿ âèäÿõ. Çâåçäèòå ñå ðàçäâèæèõà ïîñòåïåííî è çàïî÷íàõà äà ñå ñúáèðàò â ëèíèè, êðúãîâå è âúëíè. Íå áåøå ìîðôèíà! Áÿõ â òðàíñ, èçòðúïíàë è ñêîâàí. Î÷èòå ìè ñå ñëÿõà ñ íåáåòî….íå , ïî-ñêîðî ñå ðàçòâîðèõà â ìàñòèëîòî è ìå ñâúðçàõà ñ íåãî, êàòî ñ êàáåë êúì òåëåâèçîð. À òàì ñòîåøå åäíî ìîìè÷å, çàñòèíàëî è ïîòðåïâàùî ñ ïóëñà íà çâåçäèòå. Íå ìîæåõ äà ïîâÿðâàì! Ñúí, èçìàìà, ëåêàðñòâà?! Íå! Áåøå èñòèíñêî, áåøå ìíîãî ïîâå÷å îò èñòèíñêî. Áåøå ìàãèÿòà íà åäèí îáèêíîâåí çàëÿçâàù ñòàðåö ñúñ öèãàðà â ðúêà.
- Âèäÿõ ÿ! – åäâàì îòðîíèõ.Äÿäîòî íå êàçà íèùî. Íå ñìååõ äà ïîãëåäíà êúì íåãî, ñòðàõ ìå áåøå äà íå èçãóáÿ âúëøåáñòâîòî. Áîãîâåòå ìè ãîâîðåõà íà ðàçáèðàåì åçèê çà ïúðâè ïúò. ×ðåç ëþáîâòà íà åäèí ïðîñòîñìúðòåí, çàñòàíàë ïðåä âðàòèòå íà ðàÿ. Íèìà òàçè äàðáà áåøå íåãîâîòî ïðåëþäèå êúì ñëåäâàùèÿ æèâîò, êúì ïðå÷èñòâàíåòî è îòðúñêâàíåòî îò çåìíèòå ìúêè?
Áèëî å êðàñèâî ìîìè÷å, à ìîæå áè è Ìåñòèòåëÿ å èäåàëèçèðàë îáðàçà é. Íÿìàøå íèêàêâî çíà÷åíèå, àç áÿõ ùàñòëèâ. Íèùî âå÷å íÿìàøå çíà÷åíèå â èçìèñëåíèÿ ìè ñâÿò íà ïðîêúëíàòè ãåðîè è íåâåðíè ïðîäàæíèöè. Àç ìîæåõ äà âèæäàì ðèñóíêèòå íà Ìåñòèòåëÿ!
È òîãàâà çâåçäèòå çàïî÷íàõà îòíîâî äà ëåòÿò èç íåáåñàòà è äà ñå ïðåíàðåæäàò â äðóã îáðàç. Çà ìèã ñå ïîÿâè íîâî ëèöå, ïîçíàòî ëèöå. Íÿêúäå áÿõ âèæäàë òåçè ÷åðòè, íåùî ìå ñâúðçâàøå ñ òîçè ìúæ. Êàêâî, ïî äÿâîëèòå, ïðàâåøå ñòàðåöà?! Ñòàðåöà…?!
Òîâà áåøå ëèöåòî íà Ìåñòèòåëÿ! Íî êàê?! Áåøå ïî-ìëàäî ñ èçïúíàòà êîæà è ëåêî óñìèõíàòî, íî áåøå íà Ìåñòèòåëÿ. Çàùî ñè èãðàåøå ñ ìåí ìîÿ ìåíòîð? Èëè…
“Ìúðòúâöè ñúùî ìîæå”! Ñúðöåòî ìè èçãóáè ðèòúì çà íÿêîëêî ñåêóíäè è ïàê ñå âúðíà ïðè ìåí. Ñïðÿ äà ìå áîëè. Àç áÿõ ðàçìåñòèë çâåçäèòå…
Íà ñóòðèíòà èçíåñîõà òÿëîòî íà ñúñåäà ìè îò ëÿâî. Â ðåàíèìàöèÿòà ìèðèøåøå ëåêî íà öèãàðè, íî íèêîé íèùî íå êàçà. Ñàìî àç ñå îáàäèõ.
- Ñúðöåòî ñïðÿ äà ìå áîëè. Ïðåäïîëàãàì å îò íîùíèÿ ìîðôèí?
- Íÿìàøå íîùåí ìîðôèí. Ñïðÿõìå ãî, êîãàòî çàñïà. – äîêòîðúò ìå ãëåäàøå óñìèõíàò.
Ñëåä ñåäìèöà ìå èçïèñàõà. Ìàéíàòà èì, àç áÿõ íîâèÿ Ìåñòèòåë


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 09.06.2010 @ 22:13:33 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Èçáðàíî ïðîçà

» Ìàòåðèàëè îò
   merkator

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.8
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 00:33:06 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ìåñòèòåë íà çâåçäè" | Âõîä | 11 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò ASTERI íà 09.06.2010 @ 23:07:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà ïîâÿðâàø, ÷å ìîæåø...
Õàðåñà ìè!
Ïîçäðàâè!


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 09.06.2010 @ 23:13:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
õóáàâà èäåÿ - ùå òðÿáâà äà îïèòàì


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò dumite (malisia@mail.bg) íà 10.06.2010 @ 07:40:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàñòèíà ðàçìåñòâàø çâåäè! Ïîçäðàâè çà ÷óäåñíèÿ ðàçêàç!


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò merkator íà 10.06.2010 @ 08:13:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ âè!


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò anonimapokrifoff íà 12.06.2010 @ 19:03:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî, âåëèêîëåïåí ðàçêàç!


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò VECNO (elli63@abv.bg) íà 18.06.2010 @ 22:40:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õåé, Ìåñòèòåëþ, è àç âèäÿõ îáðàçèòå îò ðàçìåñòâàíåòî íà çâåçäèòå!
Ïîçäðàâè! Ðàçêàçúò òè å ìíîãî âúëíóâàù! :)


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) íà 23.06.2010 @ 10:59:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
Õàðåñà ìè.
Çäðàâåé Ìåðêàòîð.


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò Obgru6tane íà 26.06.2010 @ 02:02:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íîùíî è õóáàâî :)


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò merkator íà 07.07.2010 @ 13:15:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ âè ìíîãî!


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò Sluchaina íà 15.01.2011 @ 00:51:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàâèæäàì òè


Re: Ìåñòèòåë íà çâåçäè
îò secret_rose íà 02.08.2011 @ 18:06:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç...