Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 854
ХуЛитери: 5
Всичко: 859

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБезсмъртните поети
раздел: Други ...
автор: angar

Разказват, някакви поети,
като не вярвали,
с куплети
че могат слава да добият,
решили с друго да пробият:

една горичка посадили,
и тъй са се обезсмъртили!

Поезията е такава:
тя никакви пари не дава,
а е оскъдна и на слава!


Публикувано от viatarna на 31.05.2010 @ 10:54:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 25733
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Безсмъртните поети" | Вход | 8 коментара (27 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Безсмъртните поети
от Paisa (paisa@abv.bg) на 31.05.2010 @ 11:20:06
(Профил | Изпрати бележка)

Другаде е мястото за сатира тук.

Така написано, си е едно незаслужено омаскаряване на добро дело.



Re: Безсмъртните поети
от angar на 31.05.2010 @ 11:42:16
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
За какво омаскаряване говориш, Пайса? Нима това хубаво дело би могло да се омаскари от някакво писание?
Това си е едно съвсем отделно стихотворение, от раздела "Философска поезия", съвсем несвързано с онова хубаво дело, което намесваш ти. То е за Поезията - че поезията е едно неблагодарно занимание ли, хоби ли, болест ли - каквото там е, което не носи нито пари, нито слава! Можеш ли това твърдение да го оспориш?
Що се отнася до останалото - всяка прилика е случайна!

]


Re: Безсмъртните поети
от Paisa (paisa@abv.bg) на 31.05.2010 @ 12:48:19
(Профил | Изпрати бележка)
На мен ми е достатъчно, че без да съм споменал и думичка за това, си се сетил за какво говоря. :)
Щом казваш - приемам приликата за случайна.

]


Re: Безсмъртните поети
от angar на 31.05.2010 @ 13:17:54
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Пайса, устата на хората не са чувал, че да ги завържеш; още по-малко пък могат да се завържат мислите им.
Щом на мене ми е минала през ума такава асоциация, значи че тя е минала или може да мине през ума на още много хора, дори на всеки. Значи остава въпроса: може да ти е минало през през ума, но имаш ли право да го споменаваш?
Аз съм решил, че в това няма нито нещо лошо, нито нещо страшно! Истинското дело търпи шегата, само "чупливото не трябва да се пипа". Предполагам, че с това с което аз съм се пошегувал сега, и при засаждането участниците са се шегували, в смисъл "това може би по-дълго ще остане от нас"! Което съвсем не значи, че са имали някакво отрицателно или користно отношение към делото си.

]


Re: Безсмъртните поети
от Paisa (paisa@abv.bg) на 31.05.2010 @ 15:48:24
(Профил | Изпрати бележка)
Е, Ангар, не ми се искаше да става говорилня, но един път обясняваш, че няма нищо смешно или сатирично в това, което си написал, а след това - че си се пошегувал...
Изборът си е твой. Аз не го оспорвам, нито искам да го променям. Просто показах отношението си към него, напълно в рамките на местното законодателство :)

]


Re: Безсмъртните поети
от viatarna (viatarna@abv.bg) на 31.05.2010 @ 11:28:16
(Профил | Изпрати бележка)
И аз недоумявам - къде е тук хумора!?
Не, че за първи път се захващаш за тази тема!


Re: Безсмъртните поети
от angar на 31.05.2010 @ 11:49:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Нима съм го пуснал за раздел "Хумор", Вятърна? Както на Пайса бих могъл да отговоря: нима съм го пуснал за раздел "Сатира"?
Затова и не го пуснах в раздел хумор, защото в него няма нищо смешно. Но докато в първата му част все пак може и да се забележи малко хумор, то в цялото стихотворение нито грам сатира няма! То, повтарям, е едно философско стихотворение!
Написано е преди време, мислех да го пусна чак за деня на поезията, но не издържах; прииска ми се по-рано да видя реакцията.

]


Re: Безсмъртните поети
от viatarna (viatarna@abv.bg) на 31.05.2010 @ 12:10:19
(Профил | Изпрати бележка)
Абсолютно не разбирам!
Наистина ли смяташ, че заради сдобиване със слава са посадени дръвчетата?!

Или провокацията е начин да си "в разговора" ?

]


Re: Безсмъртните поети
от angar на 31.05.2010 @ 13:35:26
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Абсолютно не смятам че дръвчетата са посадени за добиване на слава! И не разбирам как вие не разбирате, че тази част от стихотворението ми е шега! Както понякога се шегуват приятели: "А, признай си, признай си, друга ти беше интимната мисъл..."!

]


Re: Безсмъртните поети
от sineva на 31.05.2010 @ 11:38:35
(Профил | Изпрати бележка)
Само че твоята поезия е много оригинална, хубава и запомняща се!
Поздрав, Ангар!:)))))))


Re: Безсмъртните поети
от angar на 31.05.2010 @ 11:58:32
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря, Синичке!
И аз си помислих, че от това стихотворение може и нещо да се запомни. Предвиждах, че реакциите и коментарите ще са отрицателни, но не ми се искаше заради такива реакции да погубя стихотворението си!
Прочее такива пози според мене са напълно неоснователни - само хора с комплекси биха могли да се засегнат. Всеки друг би трябвало само да се усмихне.

]


Re: Безсмъртните поети
от beche на 31.05.2010 @ 12:34:58
(Профил | Изпрати бележка)
и ти ли започна в стил - който не разбира какво искам да кажа е комплексар, ангар?
За да допускаш отрицателни коментари означава, че знаеш много добре какво казваш и как звучи. Айде стига с тия номера на "философстване" с които се гавриш всъщност една добра инициатива.

]


Re: Безсмъртните поети
от angar на 31.05.2010 @ 13:30:15
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Разбира се, че знам! Ти ли ще ми кажеш какво аз чувствам и какво аз мисля? Ние мислим и чувстваме различно, защото сме различни хора - иначе и не би могло да бъде! И отрицателни коментари допускам, не съм ги забранил. Само дето използвам правото си и да им отговарям.

]


Re: Безсмъртните поети
от angar на 31.05.2010 @ 13:24:37
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Бече, а ти какво не хареса в стихотворението ми? Само затова, че Синева го е харесала ли, му сложи единицата? Защо се заяждаш и оценяваш нея като човек и характер? До оценката си би трябвало да напишеш нещо, но за стихотворението, което оценяваш: че е гавра, че е пошлост, че му липсва рима, ритъм, мисъл и пр. Иначе си голяма поучителка и моралистка!


Re: Безсмъртните поети
от beche на 31.05.2010 @ 13:44:05
(Профил | Изпрати бележка)
не го намирам, че е добро за 5 и това е:)
Един положителен отзив и си се хванал като удавник за него, това виждам аз. А реакцията ми е, че аршинът е еднакъв за всяка една творба по отношение на 5цата. Това е. Няма нищо общо с това какъв човек стои или характер зад петицата - моля не си ги фантазирай!

Ами като гледам как поясняваш какво си искал да кажеш и как звучи като готов продукт, да се чуди читателят твоите пояснения ли да коментира или творбата. Защото от това което мислиш и това което излиза на лист разликата е огромна, поне за мен.

]


Re: Безсмъртните поети
от angar на 31.05.2010 @ 16:30:45
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Аз чистосърдечно казвам какво съм мислил, какво съм искал да кажа, как го разбирам и как бих искал и другите да го разбират. А това че някой го разбира по друг начин, че вижда и ми приписва неща, които не съм казал и не съм искал да кажа, си е за негова сметка.
И въобще не ме тормози кой как го оценява. Не възразих и срещу твоята оценка, а срещу начина, по който я аргументира.
И не виждам нищо лошо в това, освен творбата, да се коментират и коментарите към нея.

]


Re: Безсмъртните поети
от beche на 01.06.2010 @ 00:02:58
(Профил | Изпрати бележка)
Като гледам цветущите коментари след мен май другите по-добре са разбрали какво си написал отколкото ти самия :)))))))))
Поне създаде настроение.

]


Re: Безсмъртните поети
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 31.05.2010 @ 14:31:34
(Профил | Изпрати бележка)
... поне ни носи тя забава ;)


Re: Безсмъртните поети
от angar на 31.05.2010 @ 16:33:21
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Разбира се! И затова толкова я обичаме!

]


Re: Безсмъртните поети
от KakaMara на 31.05.2010 @ 16:52:45
(Профил | Изпрати бележка)
Аз многу не ги разрирам тия работи, дъл са пуети ил не, ама са барем човеци, щото нали знайш - не си живял, ако дръвче не си посадил и т.н....:)
Хай със здраве! :)


Re: Безсмъртните поети
от angar на 01.06.2010 @ 07:57:55
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Нима съм казал, че не са човеци, Како Маро? И нима съм се изказал против залесяването? Напротив, в стихотворението ми има възхита - колко умно и полезно нещо са направили, и как са се сетили само, как са го измислили! Браво!
А ти, с това, че те "барем са човеци", да не би да искаш да кажеш, че това е за разлика от мене, че аз не съм човек? Аз пък си се смятам човек! А пък ако дали и доколко си човек се измерваше с това, колко дръвчета си засадил, няма никакво съмнение, че съм човек!
Хайде със здраве и на тебе!

]


Re: Безсмъртните поети
от voda на 31.05.2010 @ 18:08:37
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, словосъчетанието "някакви поети" достатъчно ясно говори за какви "поети" става въпрос.
Затова обобщението в последните три реда е неубедително.

Още повече, че изводите и поуките се допускат като норма само в басните
А в един стих идеята се внушава непринуено (знаеш го по-добре от мен).

С най-добри чувства ти го казвам.
Поздрави!




Re: Безсмъртните поети
от angar на 01.06.2010 @ 08:06:22
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Това "някакви поети" наистина може да звучи пренебрежително; но не в това е акцентът на стихотворението, и затова го оставих. Освен това не можах да измисля друго. Отначало беше: "От "ХуЛите" едни поети...", но го отхвърлих, за да не се свързва по никакъв начин с инициативата "Поети благодарят на земята". Това стихотворение, това хрумване беше възможно и без тази инициатива, идеята му е толкова явна и елементарна! И ще мине време, и то, ако остане, съвсем няма да се свързва с тази инициатива, то може да си съществува независимо от нея..

]


Re: Безсмъртните поети
от voda на 01.06.2010 @ 09:18:58
(Профил | Изпрати бележка)
Аз не го свързвам с "инициативата".
За мен "някакви" означва "бездарни" - които са разбрали, че не могат да създадат стойностна поезия и са потърсили реализация в нещо практически полезно.

Неприятно недоразумение се е получило.
Да забравим!
:))))



]


Re: Безсмъртните поети
от angar на 01.06.2010 @ 16:32:17
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Не, Вода, за мене "някакви" не означава бездарни. Всички поети сме някакви. Надменен, презрителен става смисълът, ако употребиш "някакви си"!

]


Re: Безсмъртните поети
от Pegi на 31.05.2010 @ 19:11:12
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар не го е грижа
кой как ще го разбира,
кой раните си ближе,
кой скача със рапира.

Той сам нали си вярва
и сам с венец се кичи.
Сто вдигнали са врява,
но двама го обичат.

Той сам се дуелира
и сам си се ранява...
Кой - гледа му сеира...
кой пет пари недава...

И сега да не помислиш, че обиждам някого?
Аз не го приемам като обида, а само като другарска закачка - абе, също като теб! :))))))))))))))






Re: Безсмъртните поети
от angar на 01.06.2010 @ 08:14:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ни най-малко не си ме обидила, Пеги! Благодаря ти за другарската закачка! Некомплексираният човек не е обидчив, и аз не съм обидчив!
И не знам дали има и двама души, които да ме обичат, но за един - са самият себе си, съм сигурен! А също че и тази любов е взаимна!

]