Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 578
ХуЛитери: 4
Всичко: 582

Онлайн сега:
:: rajsun
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПродавач на щастие
раздел: Есета, пътеписи
автор: teodorix

Аз съм продавач на щастие.
Продавам щастие на самотни жени. Има много самотни жени - и неомъжени и омъжени. Май при омъжените самотните са повече.
След първата година, след първото дете мъжете се отдават на пиене с приятели и престават да забелязват жената до тях - най много виждат само майката на децата им.

А жените са същите романтички и след брака, даже още повече мечтаят за нежност.
Аз продавам щастие - толкова е лесно.
Една целувка в кю-то, една розичка чакаща получателката си. Малко нежни приказки, малко стихове.
Аз никога не съм недоволен защо не е сготвено, защо има прах по лавиците, а няма бира в хладилника.
Не се мръщя, как тя изглежда тази сутрин, защо си чати с мен по пеньоар, защо не е измила от лицето си следите от снощния грим и сутрешните сълзи.
С мен всяка жена се чувства истинска - аз и даравям онези ласки и онова отношение към нея, заради което тя всъщност се е оженила, но никога или поне отдавна не получава.

Много самотни жени има - и домакини и реализирали се в бизнеса. Не знам кои са по самотни - често стигаш върха и чак тогава разбираш, че на него може да си само САМ.
Аз не се притеснявам от това, че жената е по успяла от мен, че печели повече, че среща по влиятелни хора - всички тези неща, които притесняват един нормален мъж.
Обикновенно такива жени са по уплашени от другите и много повече желаят някой да ги приласкае, прегърне и ПОНЕ ВЕДНЪЖ някой да поеме отговорност вместо тях.

Толкова самотни жени има по света. Странно защо продажбата на щастие е толкова малко развита. Не се изисква много - най често трябва само да слушаш, да се съгласяваш с тях, да показваш, че ги разбираш.
Всъщност - май и всеки истински мъж очаква това от една проститутка.

Да - щях да забравя за ласките - те са най важното. Мъжете не се сещат да са ласкави. Те никога не казват "обичам те", рядко галят. За повечето любовния акт се свежда до едно просто изчукване. Много малко жени са станали истински кучки и правят секс без да влагат нищо в него. Те не са ми таргет група, аз не работя с тях.
Аз продавам щастие на жени, които отдавна не са чували думата любима и чиите съпрузи цял живот не са излезли от норматива "три минути и после нищо".

Никога не тръгвам първи на свалка - жените предпочитат те да избират, не да се чустват дивеч. А и къде по престижно, къде по самоудволетворително е ти да свалиш някой - един такъв нежен, внимателен, учтив, който ти говори за душата ти, а не за големите ти гърди.

Всъщност аз не продавам нищо. Щастието е толкова отвлечено и най вече лично понятие. Аз продавам само онова огледало, в което всяка жена може да види себе си, такава каквато и се иска. Онова специално огледало - очите на един "влюбен" мъж.

Като всеки професионалист и мен занаята ме е изсушил. Не мога да вложа чувства, все пак това ми е работа.
Затова, обогатявайки душите на хората, аз пресушавам моята.

"Хей момичета, тук ви чака една самотна душа. Искам да си купя поне пет минути щастие. Не, не, не се притеснявайте - имам пари, знам че щастието е рядка и скъпа стока. Къде сте момичета?
И коя.. предлага душа, толкова тела имам около себе си."


Публикувано от BlackCat на 10.09.2004 @ 20:24:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   teodorix

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 08:21:29 часа

добави твой текст
"Продавач на щастие" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Продавач на щастие
от magiq02 (mag2002@abv.bg) на 10.09.2004 @ 20:30:21
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятно...Толкова тела имам около себе си! Кой предлага душа!? Поздравления!


Re: Продавач на щастие
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 11.09.2004 @ 00:04:29
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
пък надежда къде ли се продава?

хареса ми написаното от теб.
поздрав.


Re: Продавач на щастие
от Princess (fairytale@fairyland.cом) на 11.09.2004 @ 00:48:26
(Профил | Изпрати бележка)
Най - самотен човек обикновено се чувства когато край него е пълно с хора...
Поздравления. Страхотен е текста ти. Особено това много ми хареса:
"...Онова специално огледало - очите на един "влюбен" мъж..."