Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 910
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 910

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄæóíãúðà
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: dedenze

        Ñïðåÿò, èçïèñâàøå ïîñëåäíàòà áóêâà íà “ãðàôèòà”ñ ïîñëàíèå- “ ßêî –Äæóíãúð”, êîãàòî ñå ïîÿâèõà Òå. Ïîñëå íå ïîìíåùå íèùî. Îáåçóìÿë îò ñòðàõ, â ïúëíà òèøèíà, ñëåäåøå áåçóñïåøíèòå äåéñòâèÿ íà ïîëèöàè è ïîæàðíèêàðè, âå÷å âòîðî äåíîíîùèå. Çàòâîðåí â íåâèäèìî êúëáî ñ íàäïèñ “Òîâà å Äæóíãúðà”. Ðàéîíà áå îòöåïåí è îõðàíÿâàí, íî äåñåòêè ãî ñíèìàõà è ðàçãëåæäàõà îòâñÿêúäå.

        - Óâåëè÷è ìàëêî ñèëàòà íà èìèòàòîðà â êâàäðàíò 17õó 43 äà íå óïëàøèì íÿêîé. Êîåôèöèåíòà íà èíòåëèãåíòíîñò, åäâà ïîêðèâà íîðìèòå çà ãàëàêòè÷åñêè ðàçóì, à òè ñè áåç ëèöå ñïîðåä òÿõíèòå ðàçáèðàíèÿ.
        - Ïîâå÷åòî íå ñà àêòèâíè, íóæåí èì å ðåöèêëèðàù ñúí, íî âäèãàì . Òðÿáâà äà ïåñòèì åíåðãèÿ îò äîñòà âðåìå õîäèì ïðè òåçè ïàíà, íåçàâèñèìî, ÷å íèøî íîâî íå ñìå îòêðèëè. Ñúâåòà ùå íè ãëîáè àêî ðàçáåðå çà ñâîåâîëèåòî.
        - Äëúæíè ñìå, çà ïúðâè ïúò, íà òàêîâà îãðîìíî ðàçñòîÿíèå îòêðèâàìå êàðòèíà íà íàøèÿ ñâÿò ñ òàêèâà èäåíòè÷íè ïîäðîáíîñòè . Ñòðàííî, íÿìà çàïèñè äî òóê äà ñà èäâàëè äðóãè, çàòîâà òåçè ðèñóíêè íå ñà ïëîä íà íàìåñà. Ìîæå áè ñìå èçïðàâåíè ïðåä ôåíîìåí, êîéòî ùå ïðîìåíè ñèñòåìàòà çà îöåíêà íà ðàçóìà. Òà òå, ñ ãîëåìè óñèëèÿ è åíåðãèéíè çàãóáè ìîãàò äà ñòèãíàò ñàìî äî íàé- áëèçêàòà ïëàíåòà. Äî íàøèÿ Ðèàì å àáñóðäíî è âñå ïàê ñà íàðèñóâàëè ïðèðîäàòà è îðáèòèòå íà òðèòå ñëúíöà, äàæå ñà óëîâèëè è èíòåíçèòåòà èì. Òîâà íå ìîæå äà áúäå ñëó÷àéíîñò. Ñ ðèñê äà ñòàíåì ñìåøíè è ðåëèãèîçíè òðÿáâà äà äîêëàäâàìå è çàñíåìåì âñè÷êî.
        Àëàí 14 õï, âúðâåøå ñìåøíî íàïðåä, êàòî îïèòâàøå äà íàïîäîáè ïîõîäêàòà íà ìåñòíèòå. Õóëî 11íê,ïî÷òè ãî íàñòèãíà, êîãàòî óñåòè ñìóùåíèåòî è òðåâîãàòà. Ïðåä òúðñåíèòå ïàíà, íàðèñóâàíè ïî ñòåíèòå íà òðè ñãðàäè, ñúñ ñïðåé â ðúêà, íÿêàêúâ ìàëúê àáîðèãåí, ÷åâðúñòî äåéñòâóâàøå. Ñïðÿõà ãî áúðçî è àíàëèçà çàïî÷íà.
        - Óæàñ, òîçè åêñêðåìåíò å ñúñèïàë ïîëîâèíàòà êàðòèíè çà äà íàïèøå èìåòî ñè è íÿêàêúâ èçðàç ïîêàçâàù ñèëà. Èíòåëåêò ïî÷òè íå ñå äîëàâÿ. Êàêâî ñè ðåøèë, íåäåé, íàëè çíàåø, ÷å íå òðÿáâà äà ñå ìåñèì.
        Áåøå êúñíî, Õóëî 11íê,èçãðàäè ùèòà è âêëþ÷è òàéìåðà íà âðåìå ðàâíî íà îêîëî 48 ÷àñà çåìíî. Çà ñåêóíäè ñå ïîêîëåáà, ïîñëå âêëþ÷è è íàäïèñà. Ñíèìàõà êàêâîòî å îñòàíàëî è çàáúðçàõà êúì ìÿñòîòî çà òåëåïîðò.
        - Àëàí, íå ñå ïðèòåñíÿâàé, âñè÷êî ïîåìàì íà ñåáå ñè. Âå÷å ñúì ñòàð è áåç òîâà íÿìà äà èìàì ïîâå÷å ïðàâî íà êîñìè÷åñêè ìèñèè. Ïðè òåõíèÿ õàîòè÷åí è íå îñîáåíî öèâèëèçîâàí ñâÿò, ùå ñå ïðèåìå êàòî øîó, ðåêëàìà è íîâà Ò èçìèøëüîòèíà. Ñèãóðåí ñúì, ÷å ñ íèùî íÿìà äà ïðîìåíè æèâîòà èì, à Äæóíãúðà ïîíå ùå ñå çàìèñëè. Äâà äíè áåç õðàíà è âîäà, ïîä îáåêòèâèòå, ùå ñà ìó îò ïîëçà .

        Áîãîìèë ïðèñåäíà íà íàé- áëèçêàòà ïåéêà. Îòâîðè ñêèöèòå íà ïîêîéíèÿ ñè äÿäî. Ïðåäè ãîäèíè ñ ïðèÿòåëè, ïî òåçè ñêèöè ñïå÷åëèõà êîíêóðñà . Áåøå íîâî çà Ñîôèÿ, äà òè ðàçðåøàò äà íàðèñóâàø íåùî íà òðè ñãðàäè. Ðàáîòèõà áåç ïî÷èâêà ìåñåöè íàðåä è ñòàíà íåùî õóáàâî. Ðàäîñòíè âúçãëàñè ãî âúðíàõà â ðåàëíîñòòà. Íåâèäèìàòà ïðåãðàäà áåøå ïàäíàëà è âêàðâàõà Äæóíãúðà â íàé- áëèçêàòà ëèíåéêà, íåçàâèñèìî îò íåãîâàòà ñúïðîòèâà. Çäðàâî ïðåãúðíà ñêèöèòå è çàáúðçà êúì êúùè. Òðÿáâàøå âíèìàòåëíî äà ïðåðîâè, âñè÷êî îñòàíàëî îò äÿäî ìó! Íå âÿðâàøå íà ñëó÷àéíèòå íåùà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 22.05.2010 @ 18:50:24 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   dedenze

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
318 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 12969
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Äæóíãúðà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äæóíãúðà
îò Danielita íà 22.05.2010 @ 20:15:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòäàâíà íèêîé òóêà íå áåøå ïèñàë ôàíòàñòèêà. Áðàâî çà èíòåðåñíèÿ ðàçêàç. Áèâà òå è â òîçè æàíð.


Re: Äæóíãúðà
îò shtura_maimunka íà 23.05.2010 @ 17:06:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://smile999.blog.bg/
È àç òå ÷åòà, è ùå î÷àêâàì îùå òàêèâà ðàçêàçè!:-)