Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 801
ХуЛитери: 3
Всичко: 804

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСветилището
раздел: Други ...
автор: krasavitsa

И когато се озова най-сетне в приказното място, намиращо се зад святата за него врата, цял настръхнал от неверие, че това наистина се случва, а първите му неусетени стъпки през прага го въведоха в светилището, в което отдавна желаеше да проникне, страстта му към проникване запрати погледа му към
случайно отворената вътрешна врата, водеща може би към олтара на въжделенията му, и успя да обхване за секунда всичко, намиращо се зад нея – и наистина, това беше сладкото женско царство на ароматна омая и тъмни желания, едновременно вдъхновяващи и смущаващи го, но гладното му зрение запечата завинаги стройното стебло на лампиона, открояващо се на синята стена и светлината му, насочена нагоре, проблясването на сребърната кутия със семейните бижута в сумрака отдолу и нежните извивки на розово перлено колие, подаващо се изпод полуотворения й капак, което по-късно може би щеше да държи в ръце и да усеща запазената от перлите топлина на шията й, там щеше да стои и пръстенът, който щеше да й подари; завесите, богато падащи от тавана, но достатъчно прозрачни, за да не можеш да се скриеш зад лекото им шумолене, огледалата, огледала навсякъде, отразяващи картините, завесите, розовия часовник, малкия килим пред леглото със синьо-розови орнаменти, мек и топъл за малкото стъпало, все още изнежено от леката пухена завивка и там някъде, сгушена навътре и невидима, но със сигурност съществуваща възглавница, приемаща всяка нощ склонената глава, дали косата е разпусната, как поставя ръцете си, проблясва ли в сребърно лакът на ноктите й като светещи листенца в тъмнината, диханието през полуотворената уста и ръката под бузата, клепките, закрили очите; колко много бяха нещата, очакващи да бъдат докоснати, защото първите плахи опипвания с поглед са само несигурните сигнали на желанието за опознаване, любопитни, но достатъчно възпитани, за да крият любопитството си, необходими и намиращи опора за смелостта си именно в тази необходимост, а това е крачката към целта да се нахрани копнежът по очарованието на индивидуалността, към насладата, извираща от всеки ъгъл и всеки предмет; крачката към целта да присъства при движението на ръката с гребена, разресващ косите, приближаването на устните към огледалото и извивката на шията, това ли червило или другото, как мислиш, да докосне внимателно всички бурканчета с кремове, шишенца със загадъчни смеси, парфюмени флакони с модерно-студени форми като Дефанс или по ориенталски съблазнително закръглени и с пискюли, розово със златно или сиво със сребърно, да види капчиците във въздуха и вдъхвайки, да обсеби аромата им... но всичко, всичко, което очите му всмукаха с надежда, гняв и болка, нямаше да съзре отново пак, отразено в нейните – гнезда и птици, след няколко години, когато малките стъпала са босо обгърнати от мекия килим, коленете прибрани под нежния прозир на нощницата, сребърната кутия се чувства добре върху тях и от всички бижута само пръстенът, неговият пръстен, не е на мястото си.


Публикувано от alfa_c на 19.05.2010 @ 12:42:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   krasavitsa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 16:05:29 часа

добави твой текст
"Светилището" | Вход | 6 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Светилището
от sonnic на 19.05.2010 @ 15:17:23
(Профил | Изпрати бележка)
Аплодисменти за невероятната картина, толкова чувствена и...събрана само в едно изречение!!!


Re: Светилището
от kristi на 19.05.2010 @ 22:24:11
(Профил | Изпрати бележка)
без дъх без дъх без дъх... като в светилище! Още днес го прочетох, но ми трябваше време да изляза, за да коментирам )


Re: Светилището
от RonnieSlowhand на 19.05.2010 @ 23:37:28
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Елегантно е, уверено. Малко декоративно, обаче. Заразителен ритъм на писане.


Re: Светилището
от Musketar на 20.05.2010 @ 00:34:53
(Профил | Изпрати бележка)
Баси ужасно женския текст... Това не значи, че е лош, но толкова опипващ детайлите, толкова "прилепнал по тялото" може да го направи само жена... Обаче след Лондонския ти пътепис сега за втори път улавям някаква потрисаща ме разлика в гледните точки - "модерно студените форми на Дефанс"... "Моят" Дефанс е модерен, да, но студен - ей богу, не мога да го видя като такъв... Не ме разбирай погрешно - не влизам в спор, просто се изумявам как виждаме едни и същи неща по коренно противоположни начини...:))) А за текста, браво, майсторски и стилен, макар да не е "моят"...


Re: Светилището
от doriana-doriana на 20.05.2010 @ 11:18:14
(Профил | Изпрати бележка) http://doriana129.wordpress.com/
Е, верно е много розово и тежко-ароматно! Може ли малко пояснения за неговия пръстен? м?


Re: Светилището
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 22.05.2010 @ 20:13:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Едно от най-дългите изречения, които съм срещала...но пък не ми излиза от главата цяла седмица ...такива едни ги нижеш като броеница, замайваш, замайваш и човек като нищо ще пропусне, че пръстенът не си е на мястото...
Поздравления!:)