Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 497
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 498

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÎòèâàì
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: lyub0mir

Îòèâàì ó ãðàäà", êàçà Àë÷î. Òîé íèêîãà íå áåøå èçëèçàë îò ñåëîòî ñè è íå çíàåøå êàê èçãëåæäà ñâåòà èçâúí íåãî. Âèçèÿòà êîÿòî ñè ïðåäñòàâÿøå áåøå òîëêîâà êðàñèâà è íåäîñòèæèìà, ÷å öÿë æèâîò ñè áåøå ìå÷òàë çà íåÿ.
Áåøå íà åäíà ïîëÿíà ñðåä ñòàðè òîïîëè , ïàñåéêè îâöåòå íà ñåëîòî , êîãàòî ðåøè äà çàõâúðëè åëåìåíòàðíîòî ñúùåñòâóâàíå è äà ïîåìå äðóã ïúò îò æèâîòà. Áåøå ãî ñòðàõ , ïî÷òè êàòî îíçè ïúò , êîãàòî ãî áÿõà îáãðàäèëè 4 âúëêà â çèìàòà íà 98 ãîäèíà. Öÿëîòî ñåëî áåøå ñ íåãî êîãàòî âñå òîâà ðåøåíèå, íî íÿêàê ñè âñè÷êè çíàåõà , ÷å òîé ùå ñå âúðíå ñëåä ñáëúñúêà ñè ñ ðàçëè÷èåòî. Ñàìî Àë÷î ñå íàäÿâàøå äà óñïåå â æèâîòà , òà êàêâîòî è äà îçíà÷àâàøå òîâà. Äî òîçè ìîìåíò öåëèÿ ìó àëãîðèòúì íà æèâîò âêëþ÷âàøå ðàííî ñòàâàíå , ñúáèðàíå íà äîáèòúêà îò ñåëîòî è ïàøà ïî öÿë äåí. Òîé íå âèæäàøå ñìèñúë â òàçè ïîñòîÿííà öèðêóëàöèÿ íà åæåäíåâèåòî è íå ìèñëåøå , ÷å èìà êàêâî äà ãóáè, ìèñëåøå ñàìî êàêâî ìîæå äà ñïå÷åëè. Èçáðà ñè äåí â êîéòî äà íàïóñíå ñåëîòî è ñ òðåïåò ñå ïîäãîòâÿøå çà íåãî. Èçáðàíèÿ äåí áåøå âòîðíèê, à äåíÿ íà ðåøåíèåòî ñðÿäà. Íî êîé áåøå Àë÷î ? Êàòî öÿëî , âåðîÿòíî òîé íå ñå îòðàçÿâàøå ñ íèùî îò âñåêè äðóã ÷îâåê ñ îãðàíè÷åíè çíàíèÿ è êàðòèíè. Áåøå èçðàñíàë íà ñåëî è öåëèÿ ìó ñúçíàòåëåí æèâîò âêëþ÷âàøå âúëíà è áëååíå. Ðîäèòåëèòå ìó ãî áÿõà îñòàâèëè íà áàáà ìó Íè÷êà , à òå çàìèíàëè íà ãóðáåò â Ãåðìàíèÿ, íî îò òîãàâà íèêîé íå çíàåøå êàêâî ñå å ñëó÷èëî ñ òÿõ. Áåøå òúæíà ëè÷íîñò ñ îñíîâíî îáðàçîâàíèå, íî òîâà íå ãî ñïèðàøå äà ñè ïðåäñòàâÿ æèâîòà íà äðóãèòå. Îáè÷àøå âñè÷êè ñ èçêëþ÷åíèå íà ñåáå ñè , è ìðàçåøå âñè÷êè ñ èçêëþ÷åíèå íà ñåáå ñè. Äåíÿ äîéäå. Àë÷î ñòàíà ðàíî ñóòðèíòà êàòî ïî÷òè íå áåøå ñïàë ïðåç íîùòà. Áåøå ñúáðàë 873 ëâ , êîåòî çà íåãî áåøå öÿëî ñúñòîÿíèå è âñè÷êî êîåòî èìàøå. Çàïúòè ñå êúì ñïèðêàòà íà àâòîáóñà è çà÷àêà. Ñëåä 20 ìèí ñåäåøå íà ñåäàëêàòà è íàáëþäàâàøå äâèæåíèåòî íà äúðâåòàòà ïîêðàé ïúòÿ. Áåøå òîëêîâà âúçõèòåí îò ðåøåíèåòî , êîåòî áå âçåë , ÷å èçîáùî íå çàáåëÿçà êàìèîíà êîéòî áåøå íàâëÿçúë â òÿõíîòî ïëúòíî è ñå ïðèáëèæàâàøå ñ ãîëÿìà ñêîðîñò. Òèðà áåøå ñ íåìñêà ðåãèñòðàöèÿ , à øîôüîðà çàñïàë. Ñëåä íÿêîëêî ñåêóíäè äâåòå ìàøèíè ñå ñðåùíàõà ÷åëíî è ïîñëåäâàëàòà êàòàñòðîôà ñëîæè êðàé íà ìå÷òàòà íà Àë÷î. Òîé áåøå ñåäíàë íà ïðåäíèòå ñåäàëêè çà äà ìîæå ïúðâè äà âèæäà ïúòÿ ïî êîéòî ìèíàâà. Àêî Àë÷î áåøå èçáðàë ñðÿäà äà å äåíÿ íà íåãîâîòî çàìèíàâàíå , ùåøå äà ñå ñðåùíå ñ áàùà ñè , êîéòî èäâàøå ñ Òèð îò Ãåðìàíèÿ çà äà ãî âçåìå ñ íåãî.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 18.05.2010 @ 20:13:34 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   lyub0mir

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

17.04.2024 ãîä. / 02:28:21 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Îòèâàì" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.