Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 892
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 897

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑèâî
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: Elbereth

Íÿêîãà ñè ìèñëåõ, ÷å æèâîòúò å äà ñè çàäàâàø âúïðîñè áåç îòãîâîðè è äà èçæèâÿâàø åìîöèÿ áåç ïðè÷èíà. Ñåãà ñè ìèñëÿ, ÷å æèâîòúò å ñèâ, àêî áåøå ïî-èíòåðåñåí ùåøå äà å ÷åðíîáÿë èëè áåçöâåòåí, íî òîé å ïðîñòî ñèâ – ñêó÷íî è íåçàáåëåæèìî.
Äîðè, êîãàòî âúíøíî íå èçãëåæäà òàêà..., êàêâî ðàçáèðàò õîðàòà? Æèâîòúò íå å òîâà, êîåòî èçãëåæäà, à òîâà, êîåòî ÷óâñòâàø è êîãàòî íå èçïèòâàø íèùî, òîé å ñèâ..., è ãðîçåí, è áåçïðè÷èíåí. À òè òðÿáâà äà ñè íàìåðèø èçêóñòâåíà ïðè÷èíà äà æèâååø è òî òàêàâà, ÷å äðóãèòå äà ñè ìèñëÿò, ÷å ñè èñêðåí. È òðÿáâà äà ãî èçèãðàåø äîáðå, çàùîòî èíà÷å íå ñå âïèñâàø â íîðìèòå, â òîâà, êîåòî ñè áèë è ñòàâà äîðè è ïî-çëå. Ñòàâàø çàáåëåæèìî íåùàñòåí è íåóäà÷åí. À òîâà íå å õóáàâî. Çàùîòî, êîãàòî äðóãèòå ãî âèäÿò, îñúçíàâàø ãî è òè è âå÷å íå ìîæåø äà ñå èçìúêíåø, íå ìîæåø äà ñå ïðåáîðèø ñúñ æèâîòà, ñúñ ñåáå ñè, íèòî ñ òðóäíîñòèòå. È ñòàâàø åäèí îò ìíîãîòî, à òîâà å óæàñíî..., íå áèâà äà ñå äîïóñêà.

Âñúùíîñò âñè÷êî å ëúæà, âúïðîñè íÿìà, íÿìà è îòãîâîðè, íÿìà è ñìèñúë. Èìà ñàìî æèâîò è òî òàêúâ, êàêúâòî òè ñè ãî íàïðàâèø, à òîâà ñè å ñòðàøíè÷êî.

Ñòàâàø ñóòðèí è ñè ïîâòàðÿø, ÷å äåíÿò å õóáàâ, ÷å èìà êàêâî äà ñòàíå ïðåç òîçè äåí, ÷å ùå èìà åìîöèÿ, ÷å èìàø äóøà. Àêî íà ñëåäâàùèÿ äåí óñïïåø îòíîâî äà ñòàíåø ñúñ ñúùàòà ìèñúë, çíà÷è ñè ïîáåäèë îùå åäèí äåí îò æèâîòà ñè..., íî òîâà íèêàê íå å ñèãóðíî.
Ìèñëèø ñè, ÷å ìîæåø äà ìèñëèø, íî ïîñëå îòêðèâàø êîëêî ãëóïàâ ñè âñúùíîñò. Ìèñëèø ñè, ÷å ñè íåùî, ïîñëå îòêðèâàø íÿêîé, êîéòî å íåïîñòèæèìî ïîâå÷å îò òåá..., à òè äîðè íÿìàø âå÷å õúñà äà ãî ãîíèø, êàìî ëè äà ãî íàäìèíåø. Òè ñè íèêîé è òî â ñîáñòâåíèòå ñè î÷è.

È êîé å ðàçðåøèë ñàì äà íàïðàâëÿâàø æèâîòà ñè. Ãðåøíî å. È íÿêàê ñè ïðèáúðçàíî. Òè íå çíàåø êàêâî èìà îòâúä, à „îòâúä” äîðè íå ïîäîçèðà çà òâîåòî ñúùåñòâóâàíå, òàêà ÷å ñè ïðîäúëæàâàø æèâîòúò – ñèâ è êóõ. Ñòúïâàø ïî óëèöàòà è ñòúïêèòå òè êúíòÿò ñÿêàø ÷óêâàø ïðàçíà òèêâà, à òîâà å ìîæå áè ãëàâàòà òè? Àêî òðÿáâàøå äà âúðâèì ñ ãëàâàòà, âìåñòî ñ êðàêàòà ñè, ùåøå äà îòåêâà äîñòà ïîâå÷å òîçè çâóê. À è ùÿõìå äà èìàìå äâà ìîçúêà. Ùÿõìå äà ñìå äîðè ïî-íåùàñòíè. Äîáðå, ÷å íå ñìå.


Íÿêîãà ñè ìèñëåõ, ÷å æèâîòúò å äà ñè çàäàâàø âúïðîñè. Ñåãà çíàì, ÷å íà òîâà ìó âèêàò äà ñè ãîâîðèø ñàì è íå å õóáàâî. Òóêî-âèæ íÿêîé òå ÷óë è ïîñëå... Íå ìîæåø äà îáÿñíèø, ÷å íå ëúæåø, çàùîòî âñåêè òå ñðàâíÿâà ñúñ ñåáå ñè. Íå òè âÿðâàò. Îáúðêàí ñè. Íîðìàëíî. À è íÿìà çà êàêâî òîëêîâà äà ìèñëèø – ñàìî ïðè÷èíÿâàø ïðèòåñíåíèÿ è íà îñòàíàëèòå. À òå èñêàò äà ñà ùàñòëèâè è ãëóïàâè. Òÿõíî ïðàâî ñè å. Òè ñè íåùàñòåí... è âñå îùå ãëóïàâ. Êîå å ïî-äîáðî? Òå ïîíå ñà öâåòíè÷êè, íî íå ñè îòèâàò ñúñ æèâîòà. Èëè ïîíå íå ñ òâîÿ.

Ìîæåø äà ñè òðúãíåø. À òè âñúùíîñò áåøå ëè òóê èçîáùî? Çàãóáè ñå â ìúãëàòà. Èëè àç ñå çàãóáèõ? À ìîæå ïðîñòî äà ñè ñïîìíÿì. Èëè äà çàáðàâÿì...

Íÿêîãà ñè ìèñëåõ, ÷å æèâîòúò å äà ñè çàäàâàø âúïðîñè. Ñåãà íå ìîãà äà èçìèñëÿ âúïðîñèòå. Æèâîòúò ïîíå áåøå ñèâ.

Ñåãà ãî íÿìà


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 13.05.2010 @ 09:50:41 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Elbereth

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 32425
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ñèâî" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñèâî
îò rimoza (Rimoza@abv.bg) íà 13.05.2010 @ 12:37:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Æèâîòúò å òàêúâ, êàêúâòî å, ïîíÿêîãà å ñëúí÷åâî â ñúðöåòî,
à ïîíÿêîãà å îáëà÷íî â ñúðöåòî... Íî ñè ñòðóâà äà îöåëÿâàø
è äà ïîáåæäàâàø êëîïêèòå íà ñúäáàòà...:)
ÏÎÇÄÐÀÂÈ! ÁÚÄÈ!


Re: Ñèâî
îò Elbereth íà 13.05.2010 @ 12:47:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.silviyamihaylova.com
Òàêà å..., òîâà áåøå íàïèñàíî ïðåäè âðåìå, â åäèí îò îáëà÷íèòå ìîìåíòè, êîéòî ïðîäúëæè òâúðäå äúëãî!
Ñåãà ñå ðàäâàì ïàê äà ñúì íà ëèíèÿ òóê, áÿõ ïîçàáðàâèëà êîëêî îáè÷àì òîçè ñàéò!

Ïîçäðàâè è îò ìåí!

]


Re: Ñèâî
îò Danielita íà 13.05.2010 @ 23:09:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åëáåðåò, ïàê çäðàâåé!
ßâíî â ìîìåíòà èçæèâÿâàø íÿêàêâà êðèçà. Íî òîçè ïåðèîä ùå ìèíå, áúäè ñèãóðíà. Îïèòâàé ñå äà íàìèðàø ïî åäíî õóáàâî íåùî íà äåí è ùå òè ñòàâà âñå ïî-âåäðî. Çàåìè ñå ñ êóï ïðèâèäíî ãëóïàâè íåùà è îò åäíî îò òÿõ ùå èçëåçå "çàåê". Êàçâà òè ãî ìíîãî îïèòåí ÷îâåê, ïðåæèâÿë êàêâî ëè íå. È ïèøè, õóáàâî ïèøåø, åòî òîâà å âå÷å íåùî! Äðóãîòî ñàìî ùå ñå íàðåäè.
Ïîçäðàâè! Äàíè


Re: Ñèâî
îò Elbereth íà 14.05.2010 @ 00:00:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.silviyamihaylova.com
Àìè âñúùíîñò òàçè êðèçà ïðîäúëæè äîñòà äúëãî è íàñêîðî ãî îñúçíàõ (êîåòî íå ìå áåøå ñïðÿëî äà ïðîäúëæàâàì íàïðåä ïî ïðîôåñèîíàëíèòå çàäà÷êè è åæåäíåâèå, íî âñå ïàê..., âñúùíîñò íå æèâååø, à ñàìî ìàðêèðàø â òàêèâà ïåðèîäè).
È åäèí äåí ñå ñúáóäèõ íàñêîðî è ñëúíöåòî ñâåòåøå îòíîâî, ìàêàð òóê âúâ Âåëèêîáðèòàíèÿ òîâà äà íå å ðåàëíî âúçìîæíî.:):):) Èëè êàêòî òè ãî íàðå÷å, èçêî÷è "çàåê"-à! :)

È ñåãà ñúì ïàê íà ëèíèÿ â ÕóËèòå - äà ÷åòà, äà ïèøà è äà ñå ñðåùàì ñ õîðà, êîèòî òúðñÿò îòãîâîðèòå íà âå÷íèòå âúïðîñè è ïðîáëåìè..., è äà òúðñÿ ñåáå ñè îòíîâî.
Ïîçäðàâè, Ñèëâåòî

]


Re: Ñèâî
îò Danielita íà 14.05.2010 @ 00:13:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åòî, òàêà ïîâå÷å òè îòèâà! Ïîçäðàâè îò ñëúí÷åâà Ôëîðèäà! Ä.

]


Re: Ñèâî
îò dedenze íà 15.05.2010 @ 03:21:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dedenze.blog.bg/
Äîáúð èíòåëåêò, äîáðè âúïðîñè íî ãðåøíè îòãîâîðè. Îïèòâàø ñ äà æèâååø
â ñòóäåíèÿ è íåóþòåí êîñìîñ, òàì ñè å äîñòà ñòðàøíî,âúðíè ñå íà ïðîëåòíà, òîïëà, çåìíà ïîëÿíêà ñ ïîëñêè öâåòÿ è ðàñòåíèÿ . Äîáðèòå äóøè è ÷îâåøêèÿò ðàçóì ñúäúðæàò òîïëèòå íåùà è äàâàò ñìèñúëà íà æèâîòà. Ïî-ïðîñòî êàçàíî íóæåí òè å äîáúð ïàðòíüîð, èñêðåíè ïðèÿòåëè è äåöà. Òîãàâà ñèâîòî ñòàâà öâåòíî, íîòèòå ðèñóâàò êàðòèíè è ðàçáèðàø, ÷å â
ñòóäåíàòà è áåçêðàéíà âñåëåíà ñè íåùî áåçêðàéíî ðÿäêî è öåííî, êðåõêî, íî íîñåùî ðàçóì.


Re: Ñèâî
îò Elbereth íà 16.05.2010 @ 03:14:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.silviyamihaylova.com
Ìåðñè, dedenze, è çà êîìåíòàðà è çà äîáðèòå íàïúòñòâèÿ.
Äîáðèòå äóøè è ÷îâåøêèÿò ðàçóì ñà òîëêîâà öåííè íåùà..., áåçöåííè áèõ êàçàëà, íî è ðÿäêî ñå íàìèðàò ñáðàíè â åäíî.
Çà âñè÷êî îñòàíàëî ñè ïðàâ è ãî òúðñÿ. Íà âñè÷êî ìó èäâà âðåìåòî, êîãàòî íå ñïèðàø äà òúðñèø, à ëîøèòå ìîìåíòè ñà ñè íåðàçäåëíà ÷àñò îò æèâîòà...

]