Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 754
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 757

Îíëàéí ñåãà:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàUrban Behavior
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: marcusjunius

Èìà ìúãëà. Ìúãëàòà ñå çàäúõâà. Íåâèäèìèòå è äåöà, ìèêðîñêîïè÷íèòå êàï÷èöè âîäà, óìèðàò êîíäåíçèðàíè âúðõó ñòúêëàòà íà àâòîìîáèëèòå. Ïðèçðàöèòå èì ñå ñòè÷àò íà ñòðóéêè îò ãîðå íàäîëó è ïî ïúòÿ ñè ñúáèðàò ïðàõà íà ãðàäà. Urban Behavior.

Èìà ëèöà. Ìåæäó ëèöàòà ïðîáëÿñâàò çëàòíè ëàíöè è ïëàñòìàñîâè çúáè. Ïîêëàùàò ñå ñèëèêîíîâè ãúðäè. Äèìÿò ñêúïè ðåñòîðàíòè ñ åâòèíè ÿñòèÿ â ãîëåìè ÷èíèè. „Íàé” ðàçëè÷íè äåíñ êëóáîâå ïðúñêàò ñëþíêè ïðåç äåáåëèòå ñè, òåæêè, ôåéñêîíòðîëíè âðàòè. Ïðåä òÿõ ïîíÿêîãà ñòîè íàóêàòà. Åäèí äîöåíò ïî ôèëîñîôèÿ ïðîäàâà ïðåçåðâàòèâè, çà äà äîáàâÿ êúì çàïëàòàòà ñè. Urban Behavior.

Èìà ìíîãî èíôîðìàöèÿ. Ñëàäêîäóìíà âåñòíèêàðêà ïðîäàâà âåñòíèöè ñ â÷åðàøíè íîâèíè. Òÿ å ñ ÷åðíà, íàêúäðåíà êîñà, êîÿòî ñå ñêàïâà îò áåçîëîâíèòå ãàçîâå íà àâòîìîáèëèòå. Ìåæäó òÿõ ñóòðèí î÷èòå è òúðñÿò ðåäîâíè êëèåíòè. Çàêà÷åíà îòïðåä íà âðàòà è âèñè òåæêà áðîíÿ ñ ìíîæåñòâî äæîáîâå, â êîèòî ñà íàïúõàíè ÷àñîâåòå è ïëåéáîèòå. Îò ïëåéáîèòå ïå÷åëè íàé-ìíîãî, íî òå ñïëåñêâàò áåçïîùàäíî ïðåäèøíèòå è ãúðäèòå. Òÿ ãîâîðè ñ îòâîðåíèòå ïðîçîðöè íà êîëèòå. Urban Behavior.

Èìà ðåêà. Òÿ å êàòî ñèðàê ñðåä áåòîííîòî ñè êîðèòî, õðàíè ñå ñ äæúíê ôóóä è ïèå óðèíàòà íà íîùíèòå ïèÿíèöè è êëîøàðèòå. Ñìà÷êàíè ïëàñòìàñîâè áóòèëêè ñà íåéíèòå êîðàáè, íåçàêîííèòå îòòî÷íè êàíàëè ñà íåéíèòå ïðèëèâè, íî òÿ âñå ïàê ïðîäúëæàâà äà íàìèðà ñìèñúë â òîâà äà ïðåìèíå ïðåç ãðàäà. Ðåêàòà å êàòî èçîñòàâåíà, çàñòàðÿâàùà æåíà – ìèíàâà ïðåç ãðàäà, çàùîòî íÿìà äðóã ïúò. Ìèíàâà ïðåç ãðàäà, çàùîòî åäèíñòâåíèÿò íà÷èí äà èçëåçå îò åäíî íåùàñòèå å êàòî ïðåìèíå ïðåç íåãî. Ñëåä ïúðâàòà ïîëîâèíà òÿ å âå÷å èçòîùåíà – òîëêîâà ïëèòêà, ÷å â íåÿ íèêîé âå÷å íå ìîæå äà ñå óäàâè. Ñ òîëêîâà ñìàëåíè, íèñêè ìîñòîâå, ÷å îò òÿõ íèêîé âå÷å äîðè íå ìîæå äà ñå ñàìîóáèå. Urban Behavior.

Èìà âúçëè. Ïúòíèòå âúçëè, êîèòî ñà âñå íåäîñòàòú÷íè è âúçëèòå íà ñúäáèòå, êîèòî ñà â ïîâå÷å. Ãðàäúò ñàì å âúçåë, êîéòî ñå ïðåñòðóâà íà ïúò. Ëàáèðèíò îò óñìèðåíè áóíòîâíèöè, òðàíæèðàíè íà ïúðæîëè ìèíîòàâðè, èçñúõíàëè ñàêñèåíè ìîìè÷åòà è ìÿòàùè ñå â ñåáå ñè àêâàðèóìíè ìîì÷åòà. Òóê âñè÷êî ìîæå äà ñå äîñòèãíå çà ÷åòèðèäåñåò ìèíóòè è â ñúùîòî âðåìå å ïúëíî ñ íåäîñòèæèìè íåùà. Òóê çàä âñåêè úãúë ùå ñå ñäîáèåø ñ âåíîçíà íèðâàíà, íî äîðè è ñëåä ÷åòèðèäåñåò äíè ñêèòàë÷åñòâî ìåæäó îëþùåíèòå ñòåíè ìîæå äà íå îòêðèåø óñìèâêà, íà êîÿòî äà ñå îáëåãíåø. Urban Behavior.

Èìà òåá. Ñòúïêèòå òè îñòàâÿò äúëáîêè ñëåäè â öèìåíòîâèòå ïëî÷êè, ñÿêàø ñà îò ïëàñòèëèí. Êîãàòî ìèíàâàø ïî ïåøåõîäíà ïúòåêà, áîÿòà ïîëåïâà ïî îáóâêèòå òè è âúðõó áåëèòå èâèöè ñå ïîÿâÿâàò ÷åðíè ïåòíà àñôàëò ñ ôîðìàòà íà êðàêà òè. Âúðâèø òîëêîâà áúðçî, ÷å çàä òåá ñå îáðàçóâà òóíåë îò âàêóóì, â êîéòî âúçäóõúò íàâëèçà ñúñ ñâèñòåíå è ïîâëè÷à ñëåä ñåáå ñè ìúðòâè ëèñòà è èçãàñíàëè ôàñîâå. Êîãàòî âúçäèøàø, íàä òåá âàëè äúæä è îòïå÷àòâà ïðàøíè êàïêè âúðõó ÷åðíàòà òè äðåõà. Êîãàòî îáëèæåø èçñúõíàëèòå ñè óñòíè, îò òÿõ ïàäàò ïàð÷åíöà êîæà, êîèòî çàïúëâàò öåïíàòèíèòå íà òðîòîàðà. Êîãàòî çàñòàíåø íà åäíî ìÿñòî, âçðåø ñå â äàëå÷èíàòà è ñå çàâúðòèø îêîëî îñòà ñè, ïîãëåäúò òè ðàçðÿçâà Âñåëåíàòà íà äâå ðàâíè ÷àñòè. Ïîãëåäúò òè ðàçðÿçâà ãðàäà ïðåç ñðåäàòà êàòî äèíÿ è îò íåãî ïîòè÷à ëåïêàâ ñîê, à ñåìêèòå ìó ïîëåïâàò ïî î÷èòå òè. È âúïðåêè òîâà íèêîé íå òå çàáåëÿçâà.

Urban Behavior.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 11.05.2010 @ 12:50:36 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   marcusjunius

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 11:01:05 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Urban Behavior" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Urban Behavior
îò diva_voda íà 11.05.2010 @ 13:16:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
! „Íàé” ðàçëè÷íè äåíñ êëóáîâå ïðúñêàò ñëþíêè ïðåç äåáåëèòå ñè, òåæêè, ôåéñêîíòðîëíè âðàòè.

! õðàíè ñå ñ äæúíê ôóóä è ïèå óðèíàòà íà íîùíèòå ïèÿíèöè è êëîøàðèòå.

! Èìà òåá...È âúïðåêè òîâà íèêîé íå òå çàáåëÿçâà.

!!!

Urban nightmare!
amazing!


Re: Urban Behavior
îò joy_angels íà 11.05.2010 @ 15:43:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òåêñò, êîéòî ïîëåïâà ïî êîæàòà ìè. Çàùîòî ïðåäè âñè÷êî äðóãî è àç ñúì urban creature. È õàðåñâàì urban poetry.

È òè ñòèñêàì ðúêàòà çà òîçè òåêñò, Ìàðê!


Re: Urban Behavior
îò barbacoa íà 11.05.2010 @ 15:44:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=joy_angels
Ìíîãî urban è ìíîãî òå áèâà, ÷îâå÷å.


Re: Urban Behavior
îò marcusjunius íà 11.05.2010 @ 16:27:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://marcusjunius.blogspot.com/
Joy, Barba -

Áëàãîäàðÿ âè, ðàäâàì ñå, ÷å ñòå ãî õàðåñàëè.


Re: Urban Behavior
îò mariq-desislava íà 12.05.2010 @ 09:33:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ÿ ÷àêàé äà òè ïóñíà åäèí ñîïðàí ñ äèàïàçîí 4 îêòàâè

http://www.youtube.com/watch?v=SO4LyKd-Hws

ìèñëÿ, ÷å ÷óäåñíî èëþñòðèðà òåêñòà òè