Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 793
ХуЛитери: 2
Всичко: 795

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГара Европейска
раздел: Хумор и сатира
автор: galina

продължение

Прозвучава съобщение от радиоуредбата на гарата.

ГЛАС ОТ МИКРОФОНА. Уважаеми пътници, на гара "Европейска" се очаква пристигането на международния влак за Европа.
Желаещите да пътуват за Европа, могат да резервират билети при началника на гарата, изпълняващ за сега и длъжността касиер.
СТАРИЦАТА. Този влак дали ша мине през Каспичан ?
СТУДЕНТКАТА. / Изправя се въодушевена от чутото. / Но ако това е вярно, то ние вече сме абсолютни европейци! Качваш се на нашата гаричка и хоп в Париж.
БОДИГАРДЪТ. Море, тебе както те скивам, знаеш ли как добре ще паснеш в някой кипърски бар! /Студентката го поглежда обидено. Той се почесва по врата колебливо./ Така де, искам да кажа, че и Кипър е в Европа. Не е ли тъй...или бъркам нещо? Верно, че ми се губат някои часове по география...ама тренировки...знайш как е.
СТУДЕНТКАТА. Какво да ти кажа, хем е в Азия, хем е в Европейския съюз, но аз си предпочитам Париж.
БОДИГАРДЪТ. Е, като си казала Париж, Париж да е. Те и там бардаците им не са хич за изхвърляне.
СТУДЕНТКАТА. Така като те слушам, май доста школски часове ти липсват.
БОДИГАРДЪТ. Що? Париж нали е в Европата?
СТУДЕНТКАТА. Там си е, но в Париж, освен бардаци, има и музеи и мода и...
БОДИГАРДЪТ. И скапани френски коли. Мене ако питаш, по-готско е в Германия. Я скоро бех там. Кх...Кх...по бизнес, разбираш ли...Таковах..."купих" един "Мерцедес".
ТЪРГОВКАТА. И "Мерцедес" ли имаш бе, готин?
БОДИГАРДЪТ. Ааа...шътнах го на един балък. Нещо не ми аресА цвета на дамаската му, разбираш ли.../ смее се самодоволно /
СТУДЕНТКАТА. / към музиканта / Представяте ли си как от цяла Европа ще започнат да прииждат тук разни туристи? И знаете ли защо? Ами тук наблизо има изключително архиологическо находище на римско селище.
МУЗИКАНТЪТ. Нима ?
БОДИГАРДЪТ. / скача от мястото си заинтригуван / Римско селище ли каза ?
СТУДЕНТКАТА. Да, защо ? Да не би да се интересуваш от история ?
БОДИГАРДЪТ. Ами...нещо по-ценничко, като злато, сребро, разни каменни мацки или някакви дървении...?
СТУДЕНТКАТА./ с ироничен тон / Закъснял си, брато ! Едни те изпревариха и задигнаха всичко, що можеше да се задигне. Но...остана една много ценна мозайка и някои други по-тежки каменни експонати, които сами по себе си представляват истински археологически находки.
БОДИГАРДЪТ. Абе аз за всеки случай требе "да хвърла едно око". Може пък да има начин да се изчагърка нещичко.
СТУДЕНТКАТА. Няма да стане, вече се охранява. Надявам се този интересен археологически обект да се превърне в един истински притегателен център за европейските туристи.
МУЗИКАНТЪТ. Дано да е така. Би било чудесно.

През цялото време на този разговор, старицата яде невъзмутимо.

СТУДЕНТКАТА. / мечтателно / Градчето ни ще се разрастне, ще се изградят красиви хотели, уютни заведения, блестящи магазини...
БОДИГАРДЪТ. / потрива ръце / И всички те трябва да се охраняват и застраховат!
СТУДЕНТКАТА. Ще започнат да профучават из града лъскави луксозни автомобили...
БОДИГАРДЪТ. Най-много ми пълнят... окото / тупа се по джоба / готините автомобили.
МУЗИКАНТЪТ. И тогава, може би, ще възникне нужда да се построи голяма концертна зала, в която да се изнасят концерти за гостите и жителите на града.
СТУДЕНТКАТА. Наистина.
МУЗИКАНТЪТ. Надявам се, да се намери някой богат спонсор, който да купи и едно пиано, за да зазвучи разкошната музика на Шопен и по тия забравени от Бога места.
СТУДЕНТКАТА. Ама вие май сте истински музикант !
МУЗИКАНТЪТ. / с горчивина в гласа / Да, пианист без пиано.
ТЪРГОВКАТА. Е като нямаш пиано, удряй го на пияно, нали така ! / Смеят се с бодигарда./
СТУДЕНТКАТА. / с ирония / А може и веригата за бързо хранене "Магдоналдс" да стъпи тук, а ?
ТЪРГОВКАТА. И-и-и...пепел ти на езика ма !

следва


Публикувано от alfa_c на 10.05.2010 @ 14:19:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   galina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:02:06 часа

добави твой текст
"Гара Европейска" | Вход | 4 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Гара Европейска
от ASTERI на 10.05.2010 @ 18:15:42
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, galina! Радвам се, че си разрешила коментарите, защото това което се случва на гара ,,Европейска" не може да отмине просто така! Събрала си на едно място цяла китка от представители на различни класи (ако мога така да се изразя) от нашето общество!
Много интересно водиш читателя (пожелавам ти и зрителя) към точно определена ситуациия и начинът по който реагират героите ти е съвсе, съвсем неподправен.
Поздрави!


Re: Гара Европейска
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 10.05.2010 @ 18:02:56
(Профил | Изпрати бележка)
Ще говоря не само за този откъс, а и за предишните. Спроед мен е сценарий за съвременна комедия. Много добре са характеризирани различните персонажи и това е постигнато само посредством диалога - който се е опитвал да го прави знае, че е трудно.
Успяваш дотук. Трябва добър режисьор, сценограф и класни актьори, за да превърнат литературния първообраз в комедиен хит. Бих се чувствал удобно в мястото си на първия ред за премиерата;)))

Поздрави!


Re: Гара Европейска
от sonnic на 10.05.2010 @ 14:56:06
(Профил | Изпрати бележка)
Харесва ми! Съвсем нашенска картина, с нашенски герои и... мечтания!!!
Поздрави!


Re: Гара Европейска
от voda на 10.05.2010 @ 19:14:07
(Профил | Изпрати бележка)
С интерес и удоволствие прочетох.
Поздрави! :)