Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 842
ХуЛитери: 2
Всичко: 844

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГробница
раздел: Есета, пътеписи
автор: dedenze

По- богатите и уважавани люде, ги погребват в гробница. Пирамиди сега не издигат, но поне изливат бетон и тогава се спуска ковчегът. За мен, това няма никакво значение, по- важно е да оставиш добри спомени след себе си.

Преди доста години с моя приятел Веселин, гостувахме в с. Байкал на негов
колега. Освен веселата част, цял ден ловихме риба в едноименният, безотточен водоем. Каракуда, клен и лин с отлично качество и количество. Езерото беше обрасло с шавари и водорасли, от брега не можеше да се лови. Лошото беше,
че целият ден прекарахме в малка надуваема лодка и вечерта така се бяхме схванали, че половин час се учехме да ходим. Салатата, ракията и прясно изпържената риба бързо ликвидираха несгодите.
На другия ден валеше от сутринта и решихме да се прибираме в София. Натоварихме се всички в моя стар Москвич – четирима, плюс останалата риба.
Пътят беше с обратен, голям наклон и от скалите се стичаха кални вади. След
поредния завой на по- малко от 100 метра пред мен една Шкода се беше обърнала на десните врати. Срещу мен два тира изкачваха наклона. Вляво пропаст над 20 метра, в дясно скали. Москвича тежеше над 1,6 тона и независимо от скоростта не можеше да спре без катастрофа. За секунда взех решение да вървя към скалите в дясно на Шкодата. От години го боядисвах с четка пред блока , така че да задера в скалите беше добре. Да , ама не, чу се страшен шум и край.

Сред тишината се замислих, че съм на другия свят. Приятно констатирах, че
съпругата ми се е постарала и направила гробница от бетон. Само малко тясна, но нали е от Габрово, приех. След няколко секунди виждам, че съм в риболовните си стари дрехи, без ковчег, възмущението нарастна. Когато, обаче ми замириса на бензин, разбрах че всичко е илюзия. Над мен беше покрива на Москвича и триъгълен отвор. Чевръсто изпълзях, нямаше време за оглед, горивото течеше на струя, а вътре пасажерите мърдаха и издаваха звуци. Вратите бяха заяли, успях да отворя една и всички живи, здрави и уплашени се изнизаха. Веднага им разпределих задачите, един трябваше бързо да тича и след завоя да сложи триъгълник. Преди да успее, една Жигулка вече скъса мантинелата към пропастта и по- чудо се задържа на пътя.
Събраха се хора, изправихме Москвича на колела, ясно беше, че от него кола не става. Причината за тежките поръжения бе празна бетонна яма, в която през зимата се държи пясък. Без банкет, бордюр и обезопасяване в нея влиза предна лява гума и обръща Москвича на таван. От удара моята врата се отваря и изпадам в ямата, мислейки , че е гробница.

Пътна помощ ме довърши окончателно като ми взе една заплата да закара колата до София. Не може да оставиш кола на пътя, глобата беше по- голяма.
КАТ писа несъобразена скорост, даже да бяха описали реалните неща, тогава не можеше да се съди държавата за нищо. Най- страшното беше, че друга кола и пари да имаш, не може да купиш. Към 21 часа се прибрахме с Весо в къщи, напихме се делово от радост, че жертви няма и с мъка, че все на нас се случва. Доста години си правехме курбани на тази дата. След това поводите станаха толкова много, че спряхме отчетността.


Публикувано от viatarna на 24.04.2010 @ 22:35:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 05:28:39 часа

добави твой текст
"Гробница" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Гробница
от Danielita на 24.04.2010 @ 23:35:34
(Профил | Изпрати бележка)
След моето набучване "На кол", нямаше да издържа и твоята "Гробница" ако не беше свежия хумор с който умееш и на най-голямата трагедия да предадеш комичен характер! Браво! Пиши така, това е твоето амплоа.


Re: Гробница
от shtura_maimunka на 25.04.2010 @ 15:41:57
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
То и сега кой ли е осъдил държавата за гробниците по пътищата?!
И смешен и тъжен е този разказ dedenze!А на теб ти се радвам, че си се отървал жив и здрав та сега да ни радваш с веселите си историйки!:-)))