Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 669
ХуЛитери: 0
Всичко: 669

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБасейнът
раздел: Разкази
автор: katbalu

В последно време в съня си тя не вървеше, а летеше. Беше толкова лесно- прегръщаше въздуха и гребеше нагоре... нагоре... Фобията от височини , която иначе я преследваше навсякъде, в сънят и не съществуваше. Нещо повече!
Беше достатъчно само да подскочи , да прегърне невидимото и да се издига... да се издига... Всъщност скоро разбра защо в сънят си не върви , а лети ... От работа в къщи, от къщи пак на работа - заседналия живот бе свързан основно с писане и седене пред компютъра... Вечер слагаше престилката и се отдаваше на " кулинария до шия" както обича да казва Маркони:) Но, имаше и една голяма слабост. Обичаше да плува. Басейнът беше на трийсет крачки разстояние от дома и. Нощем от кристалното му дъно засияваха зелени, жълти , сини и виолетови лампички. Светлините пулсираха една след друга, преливаха тоновете си в магическа феерия , и се превръщаха на повърхността на водата в цветни пъстри мехурчета издигнати от подводни въздушни струи...Струйките от време на време спираха и тогава водата застиваше като огледало на спокойно цветно безветрено езеро... Истинско вълшебство... Това беше времето в което събличаше от себе си всичко сиво и ежедневно и се потапяше в звуците на водата... Винаги и само , когато е сама ... Обичаше да е сама... Тишината опитомена от тихото бълбукане на водата поемаше бавните, плавни движения... Плуваше по гръб с отворени очи и гледаше звездите, плуващите сенки на облаците , очертаващи силуети на ангели и демони около луната... После се извърташе, поемаше с пълни дробове въздух и се гмуркаше дълбоко в тъмнината ... и тършеше мастилените тонове... И , тогава идваха приказките ... Нереалните фантазии... Едно безметежно състояние от 5 или 10 минути, а може би и час... всъщност точно толкова от колкото имаше нужда... Понякога и се струваше , че в ромоленето на водата се чува песен , шепот , нещо като човешки смях... шептене.. Водата имаше глас и тя го чуваше...
Тази нощ беше особена. Нощта на Вси светии. Луната почти бе легнала върху стъклото като златна ябълка, готова да се търкулне в долната земя... Гледаше с огромното си немигващо око в жената , която ритмично, плавно раздвижваше спокойната вода... Наблюдаваше седефените си отражения в зениците и. Изведнъж те се разшириха още повече , а тялото на жената изпърха като пъстърва в буен поток. Чу се сподавен писък. Кожата на гърба и се беше докоснала до нещо живо и студено във водата. Последва втори, още по силен писък, жената запляска като удавник на плиткото и подобно слепец заопипва пътят си към стълбите навън. Бързаше бавно. Водата спираше устрема и, но за сметка на това сърцето биеше до пръсване и засядаше в гърлото и! " Какво е ТОВА?" - питаше се тя. Нещо, за което нямаше обяснение. " Може би найлонова торбичка?"- премина една реалистична мисъл в иначе нереалната обстановка... " Може би някой си е изтървал очилата за плуване ?" - премина още една спасяваща мисъл през пулсиращото слепоочие...
Добре , че водата има свойството да издига към повърхността , защото със сигурност тя щеше да лежи парализирана от ужас на земята. Все пак достигна до първото стъпало и протегна ръце напред... В този момент огромно тъмно туловище препречи пътя и. Усети познатото докосване и застина от ужас! " Господи!" изстена тя но всъщност не чу думите си. " Господи! Какво е това?"
От клокочещите изумрудено - рубинени, сияйни мехурчена бавно пред нея изплува тъмнозеления търбух на гигантска жаба с огромни ,изцъклени, немигащи и страшни очи.

Следва


Публикувано от alfa_c на 21.04.2010 @ 20:52:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   katbalu

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 5980
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Басейнът" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Басейнът
от RockAround_theCock (tintiri_mintiri@yahoo.pliok) на 21.04.2010 @ 21:31:17
(Профил | Изпрати бележка)
Хелуин, а???
СТРАХОТИИ от всякакъв земен и извънземен тип скитосват!!!
И си умирам от любопитство - като целуне жабата - ще се омъжи ли за принца???
А търбуха на жабата, за предпочитане да беше бял... ;) , :) , :)
Защо?... Ми, жабешка им работа, защо им са бели търбусите...
Ама на Хелуин - всякакви жаби, даже и с царско потекло се мотаят наоколо...
Само това: Следва... Направо - НЕ Е ЧЕСТНО!!! ...

А кога ще е продължението???

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))