Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 651
ХуЛитери: 0
Всичко: 651

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСън
раздел: Еротика
автор: heel

Онази вечер изпих две чашки мастика. Обикновено пия една, но онази вечер изпих две. По изключение. Сигурно затова ми се присъни странен сън. А може и причината да е била в зелената салата, с която се натъпках. Ако е така, то нитратите определено правят чудеса.
Спях си аз кротко и непробудно, когато ми се присъни чудно красиво момиче. Имаше дълга меденоруса коса и светло сини очи, а тялото й направо беше като на манекенка. Аз продължих да си спя небрежно, като се правех на незаинтересован.
Тя изпърха с мигли и ми се усмихна. Аз се изчервих в съня си и се сгуших под юргана. Тя кимна с разбиране и се загледа любопитно в мен.
Изглеждаше съвсем като истинска, имах чувството, че ако протегна ръка, ще мога да я докосна. Виждах всеки детайл от облеклото й съвсем ясно. Носеше в тясна тъмносиня рокля, която подчертаваше изящните форми на тялото й , а краката й бяха обути в черни островърхи пантофки.
– Реалистична ли ти се виждам? – попита мило тя.
– Ъхъ.
– Ти май не си от приказливите, а?
– Няма такова нещо, но когато спя, обикновено си мълча.
Тя се изкикоти момичешки, отмятайки главата си назад. На врата й пулсираше нежна синя вена.
– Осъзнаваш ли, че аз съм по-специален сън? – Този път очите й гледаха сериозно.
– Какво пък толкова ти е специалното?
– Аз съм сън който идва от бъдещето. Но съм копие на истинско момиче.
– Как така? – попитах аз и се извъртях на другата страна.
Тя обаче продължаваше да стои точно пред мен.
– Сложно е за обясняване. Технологиите в наше време позволяват такива неща.
– И защо се присънваш точно на мен?
– Приел си химически вещества, които благоприятстват осъществяването на връзката, другото става по случаен принцип.
– От мастиката, а?
Тя се опули неразбиращо.
– А може би от марулите?
Тя като че ли пак не разбра въпроса ми.
– Какви са тези неща, за които говориш? – поинтересува се плахо тя.
– Това съм пил и ял тази вечер.
– Е, точната формула няма да ти я кажа, не ми е позволено. –
Аз си замълчах. – Искаш ли да ме докоснеш – попита невинно тя.
– Как да те докосна, нали си сън?
– Казах ти, че не съм какъв да е сън.
Протегнах ръка и докоснах дланта й. Беше съвсем като истинска. Отворих уста от изненада и олигавих леко възглавницата.
– Невероятно! – възкликнах аз и толкова се развълнувах, че за малко щях да се събудя.
– По-спокойно, ще прекъснеш връзката!
– Добре.
– Можеш да ме подържиш за ръката, ако искаш – каза тя.
Аз хванах меката й длан и леко я стиснах. Тя се усмихна. Забелязах,че ноктите й имат леко синкав цвят.
– За съжаление не са естествени – каза тя и отдръпна притеснено ръката си.
– Кое не е естествено?
– Ноктите ми, видях, че ги гледаш.
– Как така?
– Започнаха да се чупят преди известно време и се наложи да ми сложат изкуствени. Трябваше май да платя за по-скъп модел.
– И тези изглеждат много добре – направих й комплимент аз.
Устите й се извиха нагоре в чаровна усмивка. Тя пристъпи напред и се притисна в мен. Усетих допира на стегнатите й гърди. Ръцете ми инстинктивно се плъзнаха около кръста й.
– Обичам да галят лявата ми гърда – каза замечтано тя.
– Лявата?
– Да, дясната е имплант от старо поколение и нямам чувствителност там.
Аз изпълних желанието й и я погалих, където искаше.
– Май доста подобрения са правени по теб – казах шеговито аз.
– Прав си. Почти всичките ми стави са титаниеви, а ставните ми капсули са съвсем нови. Нямаш си представа колко съм гъвкава. Можем да изпробваме какви ли не пози ...
– Хей, хей, та това е просто сън.
– Няма никакъв проблем, усещането е абсолютно същото.
Тя вдигна десния си крак и го уви около кръста ми. Нежната й пета започна да потърква задника ми. Чух как пантофката й падна. Плъзнах ръце нагоре по гърба й и впих устните си в нейните. Тя отдръпна главата си назад и ме погледна изпитателно. Лявото й око беше по-тъмно от дясното.
– Не обичам да ме пипат по шестия прешлен – обяви тя.
– Защо?
– Преди време катастрофирах и си счупих гръбнака. Подмениха прешлена ми и смениха гръбначния ми мозък, но все още ме наболява.
– Извинявай.
– Няма нищо. Май вече забеляза, че едното ми око всъщност е камера?
– Има нещо в цвета...
– Да, така е. Толкова беше похабено, че нямах друг избор. За съжаление не успяха да докарат цвета.
– И така изглеждаш добре.
– Благодаря. Знам, че изглеждам добре за възрастта си.
– На колко години си? – осмелих се да попитам аз.
– На 273.
– Не си първа младост – отбелязах аз.
– Стига сме приказвали, хайде да го направим!
Аз отново засмуках жадно устните й, като се притиснах силно в гъвкавото й тяло. Тя сръчно свали слиповете ми и уви и другия си крак около кръста ми. Аз вече бях готов да проникна в нея.
– Само да те предупредя нещо – каза тя, докато се наместваше в прегръдките ми. – Не трябва да пипаш меката част на лявото ми ухо, докато правим секс. – Аз се опулих. – Допуснаха някаква грешка, когато преработваха нервната ми система. Имам съвсем малък дефект. Ако ме пипнеш там, вагината ми ще се стегне конвулсивно и тъй като мускулите ми са чисто нови, има опасност да премажа ...
Тогава се събудих.


Публикувано от Administrator на 17.04.2010 @ 17:53:46 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:08:58 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Сън" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сън
от anonimapokrifoff на 17.04.2010 @ 21:18:43
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха-ха! Много ми хареса!


Re: Сън
от mariq-desislava на 17.04.2010 @ 18:45:57
(Профил | Изпрати бележка)
олеле, добре, че е било само сън:)
рядко публикуваш, но смразяващо
в добрия смисъл


Re: Сън
от Luci на 02.07.2010 @ 23:30:16
(Профил | Изпрати бележка) http://luciferii.blogspot.com/
Добро, интересно, необичайно...

"а тялото й направо беше като на манекенка. " - ей това ми разваля някак приятното четене...