Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 517
ХуЛитери: 4
Всичко: 521

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта5 неща, които неизбежно казват мъжете, когато се напият
раздел: Хумор и сатира
автор: slash

Мои дългогодишни, задълбочени наблюдения констатират, че въздействието на алкохола винаги първо засяга говорния апарат на човека, като съдейства за деактивирането или активирането на неговия функционален режим. Затова, когато един мъж се напие, става или намръщено мълчалив, или усмихнато словоохотлив...
В първия случай, когато пияният мъж е намръщено мълчалив, по-добре е да си остане такъв. Защото всеки един опит за вербална изява от негова страна задължително би започнал с драматично освобождаване на устната кухина от натрупалото се там стомашно-чревно съдържание. А това би възпрепятствало нормалния ход на протичане на процеса на речева артикулация, до степен на невъзможност такава да бъде осъществена в един морфологично и фонетично издържан вид...
Поради което, за да се избегне създаването на тази дискомфортна диалогична ситуация, е по-добре мълчанието да бъде запазено и от двете страни.

Във втория случай, когато един пиян мъж е усмихнато словоохотлив, също е по-добре да си остане такъв.
Защото всеки един опит за упражняване на коригиращо въздействие спрямо неговата словоохотливост, би предизвикал съответно противодействие, убедително аргументирано със закона за гравитационното привличане между твърдите предмети и телата...
По тези причини, най-ефективната стратегия на поведение спрямо един пиян мъж, е да се мълчи, когато той говори и да се слуша, когато той мълчи... Тогава ще могат да бъдат чути петте неща, които неизбежно казва един мъж, когато е пиян. Пет неща, събрали в себе си цялата изстрадана мъдрост и поезия, гражданска позиция на пияния мъж...
Първо нещо: "ГРАДИЛ ИЛИЯ КИЛИЯ..."

Както един международен футболен мач започва задължително с изпълнение на националните химни на двата отбора, така и едно българско мъжко пиянство започва винаги с песента "Градил Илия килия". Която през годините е придобила неофициално статута на песен-химн на българското мъжко пиянство.
Песен, изстрадала и съпреживяла цялата екзистенциална болка и неудовлетвореност на пияния мъж. Неговата витална, поетична самота, самовглъбена в страданието от неразбирането и общественото отхвърляне...
Затова, да си мъж и да се напиеш, без да изпееш поне една строфа от "Градил Илия килия", е равносилно на грубо незачитане и поругаване на възвишената морална символика на тази легендарна песен.

Второ нещо: "АЗ НЕ СЪМ ПИЯН!"

Излишно пояснение. Разбира се, че не е пиян... Той е МЪРТВО пиян! И разликата между двете състояния е толкова очевидна, колкото е очевидна драматичната невъзможност на тялото да устои на гравитацията и да остане във вертикално положение.
Невъзможност, обусловена от настъпилата коренна промяна в клиничния статус на тялото на пияния мъж, което вече не е тяло, а труп!...

Трето нещо: "САМО НА ДВЕ БИРИ СЪМ!"

Блажени са вярващите!

Само на две бири и... Десет ракии!

Животът е пълен с полуистини. Философите дори задават въпроса: "Съществува ли цяла, абсолютна Истина?! "Моят отговор е - Да! Съществува. Дори след две бири и десет ракии още съществува. Може да е на "четири крака", да лази, но съществува...
Или, казано по философски: "Пия, значи съществувам!"

Да ме прощава мосю Рене Декарт, че му перифразирам дълбоката философска мисъл в контекста на две бири и десет ракии!...

А, наздраве, по тоя повод, гусин Декарт!

Четвърто нещо: "ОСТАВЕТЕ МЕ, МОГА И САМ ДА ХОДЯ!"

Това е повече предположение, отколкото реално положение.
Реалното положение удивително прилича на знаменитата наклонена кула в Пиза, която от стотици години се накланя, но още не пада. И тук приликите свършват, защото кулата в Пиза ще си остане още стотици години наклонена, но все така непадаща. А пияният мъж, който иска да го оставят, защото няма нужда от чужда помощ при ходене, ще падне. Но не като кула, а като талпа!...

Пето нещо: "ТИ МЕН УВАЖАВАШ ЛИ МЕ?!"


Колкото "Война и мир" на Толстой не се нуждае от коментар, толкова и тази пиянска фраза-въпрос няма нужда да бъде коментирана... Защото класиката не се нуждае от коментар! Тя се нуждае от разбиране. Да се разбере, че много малко му трябва на един пиян мъж. Съвсем малко уважение... Поне още 100 грама, с шопска салата!
Та да си имаме уважението и да не стане "Война и мир", ама не по Толстой, а по пиянски!...

И така... Това е само малка част от лингвистичното богатство на българското мъжко пиянство. Но колкото и да е голямо и безкрайно, то също свършва и потъва в дълбок пиянски сън. От дълбините, на който, като ехо долита, бълнуващият глас на пияния, който задава своя вечен, тревожен въпрос: "ТИ МЕН УВАЖААААШ ЛИ МЕ?!"...


Публикувано от valka на 05.03.2010 @ 09:56:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   slash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 11:09:14 часа

добави твой текст
"5 неща, които неизбежно казват мъжете, когато се напият" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: 5 неща, които неизбежно казват мъжете, когато се напият
от apostolicia на 05.03.2010 @ 11:06:51
(Профил | Изпрати бележка)
Фундаментален труд! :))))))))))))))))))
Само че моят пее химна, понеже не знае нито една друга песен - сори! Но пее, де!:)))))))))))


Re: 5 неща, които неизбежно казват мъжете, когато се напият
от sia на 05.03.2010 @ 12:00:31
(Профил | Изпрати бележка)
Дааа, задълбочени наблюдения, с удоволствие прочетох!
Вероятно бих добавила и шесто нещо - на пияно мъжете
обикновено са сигурни, че знаят какво искат жените и че
само те могат да им го дадат :)))


Re: 5 неща, които неизбежно казват мъжете, когато се напият
от Danielita на 06.03.2010 @ 02:28:47
(Профил | Изпрати бележка)
Уж изтъркана тема, но поднесена интелигентно, с много свеж хумор.
Поздрави!
Дани