Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 844
ХуЛитери: 5
Всичко: 849

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАндантина 108.
раздел: Романи
автор: vitoriovitalis

108. Змийчето


Шефът на Националната Сигурност Доб е извикал в кабинета си генерал Гора.
Двамата делово сядат на дългата маса, покрита със зелено сукно. Министърът е взел от бюрото голям пепелник и го оставя пред себе си.
- Бяхме се разбрали да обсъдим накратко хода на операция Змийче. Докладвайте ! – Той си запалва цигара.
Гора поставя на масата досието на секретната операция, но не го разтваря. Запознат е с абсолютно всички детайли и започва направо.
- Операция Змийче е активирана преди девет години. Поводът е направеното тогава обръщение към северния народ от сина на последния Монарх - във връзка с навършеното от него пълнолетие. Целта на операцията е да се проследява и влияе върху политическата дейност на бившия Престолонаследник. Какво е направено досега ? Изградена е агентурна мрежа. В дома на обекта в Лисабон е внедрен наш човек, легендиран като градинар. В така наречения Комитет на 100-те, служещ като политическо ядро на обекта, имаме дванайсет действащи агента. Изграден е канал за финансиране, през който също се събира информация.
- Нещо по-ново ?
- Змийчето се ожени преди четири години - за единствената
дъщеря на изключително богат испански предприемач. Преди това той развали годежа си с две аристократични принцеси. Най-вероятно – по материални съображения. Той много упорито търсеше възможно най-заможната партия. Бащата на сегашната му жена някога е бил председател на Индустриалната камара в Мадрид. Разстрелян е от републиканското правителство по време на Гражданската война. Съпругата на Змийчето е наследница на значително състояние. И вече имат трима сина.
- Браво !
- Той развива енергична работа сред нашата емиграция
в Европа и Америка. Не пропуска нито една проява на различните организации. Постоянно води кореспонденция със сънародници и особено – с невъзвращенци. Присъства на повечето културни и спортни прояви на наши делегации в чужбина. Но има и друго.
- Кажете !
- Миналата година той е направил инкогнито посещение на
Континента. Срещнал се е с много отговорен човек от Оргбюро.
- С кого ?
- С Кардинала.
- Достоверна ли е информацията ви?
- Потвърдена е от два независими източника. Първо – от
нашето разузнаване на Континента. Второ – разполагаме със запис от беседа на Змийчето с банкера, през когото правим финансирането. В този разговор той намеква твърде откровено за своите контакти на Континента.
- Известно ли е за какво са говорили с Кардинала ?
- Не. Предполагаме, че представлява сондаж - с оглед
използването на Змийчето при известни развития на политическата ситуация у нас.
- От страна на Континента ?
- Да. Може да се смята за установено с голяма вероятност, че
те също го финансират.
- Нашите хора на Континента трябва да разберат - дали Първият е бил информиран за този разговор.
- Слушам.
- Продължавайте.
- Изводът от досегашното провеждане на операцията е, че
съществуват определени среди - както в Америка, Европа, така и на Континента, които биха се възползвали от политическите услуги на Змийчето при подходяща ситуация.
- А у нас ?
- Считаме, че в настоящия момент влиянието му тук е доста
слабо. И поради нашата работа, разбира се.
- Не изпускайте този аспект от вниманието си.
- Слушам.
- Да сменим темата. Но не съвсем. Получих информация, че
в страната се разпространява слух. Уж Секретарят Тот бил незаконен син на стария Монарх Фердо. Знаете ли за това ?
- Да.
- И какво сте предприели ?
- Не е установен източникът на този слух, както и дали е с
вътрешен или външен произход. Кръвните групи на двамата съвпадат, но това може да е случайно. По-интересното е, че в годината преди раждането на Тот, семейството му е работело в ловната резиденция на Фердо в Ила планина. Със сигурност майката се е познавала с Монарха.
- Кой работи по тази задача ?
- Лично аз.
- Много добре. Разбирате деликатността на въпроса.
Продължавайте, но изключително внимателно. Дръжте ме в течение при абсолютно всяко развитие. Установете най-високо ниво на секретност.
- Слушам.
- Излизахте ли в отпуска ?
- Не още.
- За днес - достатъчно.
Двамата мъже се изправят от местата си. Кимват си учтиво, но
хладно. Гора взима досието на операция Змийче от масата, обръща се и излиза. Доб угасва фаса в пепелника и отива до прозореца на кабинета. На светлината на отиващия си ден лицето му изглежда сиво-пепеляво.


Публикувано от alfa_c на 24.02.2010 @ 14:10:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   vitoriovitalis

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:53:41 часа

добави твой текст
"Андантина 108." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.