Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 755
ХуЛитери: 3
Всичко: 758

Онлайн сега:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБезделника
раздел: Романи
автор: sradev

Неизвестно откъде и как възникна един елегантен господин с изключително меки обувки, шапка и обноски.

- Ще ви бъда невъобразимо вечно задължен, ако бихте пожелали да ми сервирате чаша бананов ликьор с две капки кюрасо, обърна се той поклащайки елегантно шапката си.
- По дяволите, рече Пишманка, откъде се появи този лигльо!
- Много ви моля не ми обиждайте фирмата, погледна я закачливо дявола, той не работи при мене.
- Това поне е сигурно, каза Филан Кешия, понеже той никога, никъде нищо не е свършил.
- Няма такова животно, парира го Циркония, ако не извършва работа, то няма енергия, ако няма енергия, то няма материя, а пък ние го видяхме и чухме.
- Скъпа колежке, вашите разсъждения са валидни в белите дни на белият свят, а Вечният безделник е изтъкан от черна материя с черна светлина.
- Все едно, той е студен като стадо полипонци.
- Ако бихте разрешили да поясня, каза елегантния господин, то светът е съвършен и би било кощунство да променяме нещо в него.
- Както се ориентирам моето сапунено мехрче се е пукнало и ти си долетял на вълната на моето бум. А как ще се върнеш? запита дявола
- Ти си такъв работохолик, че несъмнено ще организираш енергия за ново превътране на Вселената и околностите й.
- А как така, като те няма и нямаш енергия решаваш къде да отидеш?, запита Циркония
- Аз обичам спокойствието, сигурността, стабилността и там където гасне вълната, там се появявам, там ми е най-добре.
- Че какво му е хубавото на това блато?
- От тридесет века не е имало реформа, от деветдесет - бумове и сътворявания, началника го няма, канцеларията му е затворена, никой нищо не иска да поправя...
- Някои твърдят, каза проф. Тара Понтьо, че в съвършеният свят хармониня се постига, когато нищо не правиш, което ще рече, че само мислиш, а това е все едно, че не съществуваш. Има теория, която казва, че мислите се правят от черна светлина, но теориите за чернотата са повече от черните атоми и там съгласно аксиомата на Ялъмов те се разпространяват със скоростта на тъмнината във вакуум.
- Защо пък мисълта да е от черна натерия, нали има и светли мисли?
- Ако нищо не виждаш, нищо не чувстваш, нищо не правиш, значи мислиш. А всичко, което не съществува не е на мястото си, дори и в съвършеният свят. Погълнатият фантом вече е изконсумиран, непогълнатият все още го няма, само в преглъщането е момента на този гъдел, който буди мисълта.
- Е, за този гъдел си заслужава отвреме навреме да се прави по едно голямо бум, каза замечтан дявола, Какво, момичета, идвате ли да реконструираме Раята?
- Голям си дявол, дори мене ме изкушаваш, усмихна се Бодикрав.
- Не аз изкушавам, а Вечният дембелин: когато е в тебе, желанията са безсмислени, когато го видиш и те сърбят ръцете да го изпъдиш. А тъй като той не се помръдва от мястото си, то си готова да преобърнеш света. Ще се радвам на твоите идеи както едно време. Но какво се разкиснахме тука - чакат ни велики дела.
- Пак ли ще делите властта на четири, прояви ерудираност Филан Кешия, помнете, че късмета е неделим.

В този момент Вечният лентяй изчезна заедно с чашата бананов ликьор, пепел от пепелника и дим от две цигари. В същност светът се отмести, за да отвори място за зародиша на онова Голямо Бум, което ще преобрази блатото в Рай екстра категория с бонуси. И все едни и същи отиват да мрат.


Публикувано от alfa_c на 09.02.2010 @ 16:37:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:12:17 часа

добави твой текст
"Безделника" | Вход | 6 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Безделника
от Marta на 10.02.2010 @ 15:00:24
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Голям си дявол ;)))


Re: Безделника
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 09.02.2010 @ 18:57:37
(Профил | Изпрати бележка)
като чета си мисля, че по този начин ти би могъл и гьон като мен да научиш на физикоматематиките...
Карол:))


Re: Безделника
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 09.02.2010 @ 17:54:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Хумор, философия, онтологични въпроси и квантова физика-взривоопасна смес!
Бум ли чух!;)
Ах, не, това са аплодисменти нестихващи за новите теории за черната енергия!:):):)
Браво, исках да кажа!


Re: Безделника
от copie на 09.02.2010 @ 17:31:38
(Профил | Изпрати бележка)
Eeeee, най-после! Залипсвали ми бяха!!!

Тара Понтьо ми е любимчик!!! - гений! Някои твърдят, каза проф. Тара Понтьо, че в съвършеният свят хармониня се постига, когато нищо не правиш, което ще рече, че само мислиш, а това е все едно, че не съществуваш. Има теория, която казва, че мислите се правят от черна светлина, но теориите за чернотата са повече от черните атоми и там съгласно аксиомата на Ялъмов те се разпространяват със скоростта на тъмнината във вакуум.

Славяне! Невъобразимо вечно задължена съм ти! :)))


Re: Безделника
от mariq-desislava на 09.02.2010 @ 17:18:07
(Профил | Изпрати бележка)
насмях се на воля тук, но не мога да обясня защо - вероятно ще да е от цялостното впечатление или пък заради почти афористичната мисъл - "ако нищо не виждаш, нищо не чувстваш, нищо не правиш, значи мислиш";)


Re: Безделника
от rajsun на 09.02.2010 @ 21:06:50
(Профил | Изпрати бележка)
Поправка към някои от предишните ми коментари: "Да ти имам фантазията!"

Много ми е)))))))))))

Бъди!