Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 755
ХуЛитери: 3
Всичко: 758

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка за нищото
раздел: Есета, пътеписи
автор: iszaard

Понякога ми се иска да кажа нещо, но не зная как. Иска ми се да изпитам чувство, но не знам какво. Понякога имам силно желание да докосна нещо или някого, но кого или какво да избера?! Нищото ме е обградило от всички страни и няма шанс да избягам. Никъде! И така, безизходна съм тръгнала да търся нещото.
Бродя по ничии улици, пълни с нищо и никаква самота. Бродя през собственото си нищожно очакване, което никога до нищо не води.
Понякога ми се иска да плача. От щастие, от мъка... Опиянена от вино или пък от безумието на младостта. Иска ми се да скърбя за нещо истински. Да милея за някого безутешно. Но няма дом, в който да свърши моето бродене. Нито начало, от което да тръгна към него. Защото нищо не съществува.
Понякога ми се иска да обичам. Безумно и безмълвно, както обича луната. Като вятъра, който докосва клоните на дърветата, ту нежно и едва доловимо, ту гръмко и по-детски незаинтересовано от онази, другата същност.
И вървя от години по празните улици на съзнанието си. И се взирам в празнотата на безкрая му. Дано открия в тях познатото начало на моята съдба. Ала в мрака на тревожната ми същност няма нищо. И в тъгата на моето безвремие не се прокрадва лъч светлина. И в тревогата на моята самота не виждам дори сенки на възможност, защото тя не съществува.
Искам да плача, но не мога. Да обичам, но няма как. И не звънят клоните на дърветата, полюшвани от вятъра. И не искрят последните лъчи на слънцето привечер. Не шумят вълните пред краката ми и пробити камъчета не оставят току пред мен, за да ги взема близо до сърцето си.
И така, премръзнала от неизречима и невъзможна за запълване празнота, вървя през собственото си очакване. През нищото, което няма име, съдържание или време, за да го опиша. Няма никакви правила за съществуването си. То е едно безумно очакване, но само това, безкрайна любов, но неизречима, дългоочаквана радост, но несбъдната - моето уморено сърце.


Публикувано от valka на 06.02.2010 @ 13:02:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   iszaard

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:14:50 часа

добави твой текст
"Приказка за нищото" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказка за нищото
от vehemence на 06.02.2010 @ 19:58:51
(Профил | Изпрати бележка)
Много са ми близки твоите търсения!

"Иска ми се да скърбя за нещо истински. Да милея за някого безутешно.
....
Понякога ми се иска да обичам. Безумно и безмълвно....."

Внимавай какво пожелаваш.....сбъдва се!


Re: Приказка за нищото
от sixaia на 15.02.2010 @ 16:08:20
(Профил | Изпрати бележка)
Nel nima neznaesh ...,.ot godini ze vartish v edin omagiosan krag v koito sama si se xvanala i te e strax da izleze6 i da riskuvash............Zabravi za vsicki egoisti koito misliat samo kak da podarjat svoeto ego................Badi sebe si ............Napravi taka che da si shtasliva...........Badi mlada ........Pluvai v moreto.............Vmurkai se za biseri...........Obichai ...........Znam che mojesh................O.....Te.....