Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 741
ХуЛитери: 3
Всичко: 744

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel
:: tehnomobi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТам-там за Ани продължение
раздел: Разкази
автор: lastvals

Бяха изминали две седмици откакто Ани се запозна с момчетата.
Самотата на Алекс отдавна беше отминала. Първоначално тя се опита да намери трите момчета, беше бясна, искаше й се да ги унижи, да ги обиди, но като не успя да ги открие злобата й се насочи към Ани.
Едновременно с нейните изживявания наближаваше поредния техно парад
и всички фенове се приготвяха за него,сплитаха се косички, боядисваха се кичури и се пробваха,сменяха и прекрояваха дрехи.Алекс успя да си придаде бляскав техно стил и косата и сега блестеше във всички цветове на дъгата, сплетена в безброй плтчици-абсолютен тест за търпение и на правещия и на притежателя на правената глава.Два часа в навечерието на купона търси Ани ,докато накрая я откри в една пустееща къща с две момчета, на които беше дала пари за да си закръглят сумата за дрога.
-Ано, къде се покри, хайде тръгвай до купона остават само три часа...
Отидоха у тях и Ани нехайно се остави в ръцете на другото момиче, което събра цялата си проклетия и я натруфи като плашило, на всичкото отгоре й намъкна и някакви обувки с висок ток, които на фона на джинсите и маратонки и кубинки щяха да са гротеска на техното.
И когато в уречения час се появиха в района на парада и усилвателите
слабо загряваха с някакви кротки парчета, а техноманиаците дъвчеха дъвка и изобразяваха скука вида на Ани им дойде като свежа струя в горещ ден.Слабите й крачета кацнали на токовете и пола с плисета, зверски къса, както и наплесканите с червило устни предизвикаха общ възглас който от
-Ауо-премина само в:
-Ууууууу- в това време гръмнаха и "Маршалите" с цялата си ватова сила и Ани почти се олюля.Хората около нея смаляваха кръга,на който тя и Алекс бяха център.
-Е, не се сърди-отговори на питащите и разплакани очи на момичето Алекса.
-Ей,"Трейспотинг", миришеееш, откъде се взе тая бе, я се разкарай превидение- пъпчиви пубери вече викаха в лицето й
Ани събра всичката сила, която имаше и разблъска кръга от хора, помагайки си с ръце, крака и дори с глава...
Не си спомняше колко време беше тичала.Видя пейка пред себе си и се отпусна на нея.
--Дядо, деденце, защо ме остави сама, ела да ме вземеш, моля те-хлипаше момичето и викаше мъртвия си дядо, единствения човек, който я беше обичал.
Загубила дъх от тичане Алис падна на пейката до нея.
-Ани, прости ми, от екстазито дето го взех е-излъга Алекс и виновно заби поглед в земятя пред себе си.
-Дай и на мен- с ожесточение каза Ани-Даже две.
Алекс мълчаливо й подаде исканите таблетки и Ани ги глътна бързо, без вода.
-Искам и хероин-продължи със същия ожесточен тон момичето.
-Ще намерим, ти само се успокой.
Алекс стана от пейката и тръгна.Алеята,където седяха се оживи, минаваха хора от техно парада и хлътваха в близката горичка, всеки със своя си проблем-едни за поредната си доза дрога,други да пафнат трева, трети надигаха бутилки...
Ани усети ,че не се чувства добре и полегна на пейката, подминаващи момчета й подадоха бутилка бира и Ани жадно я изпи.
Малкото течност, която беше в шишето изля на главата си , качи се на пейката и затанцува. Гримът по лицето и се размаза,тя усети прилив на енергия и затанцува с бързи движения зноен африкански танц-говореше си тихо момичето, а идващия грохот от техно парада бяха нейните там-тами, които думкаха в чест на нейния танц...
-Ти превъртя ли-извика Алекс, коиято се беше върнала и ядърпаше за ръката.
Това е от екстазито, пийни водка ще те свали-подаде й Алекс бутилка.
Ани отпи от шишето и го разби в земята.
-Ано, не се прави на интересна, че дилърите ще си тръгнат,виж какви пари имаш.
Ани извади 30лева и ги даде на Алекс.Тя извика с ръка двете момчета на няколко крачки от пейката.Едното беше с грозна маска на някакъв дух или демон, а другия даже нямаше нужда да се маскира, физиономията му беше достатъчно противна, а кучешките му зъби щръкнали напред завършваха маската ,която природата му беше отредила.
-Хайде мацета, имаме всичко.
Клекнаха зад пейката и извадиха преносимата си стока.
-Първо на нея, тя плаща-каза Алекс и кимна към Ани.
Ани заголи слабата си ръчица и бързо сесправи със спринцофката , толкова пъти беше гледала и помагала...Пред очите й застана дядо и разплакан и й говореше нещо , но Ани не го чуваше. Една топла вълна я обля и тя изпита неусещана до този момент радост и пълнота. Вълната я обхвана цялата и запълзя към гърлото й.
-Алекс, много ми е лошо-прошепна Ани.
-Това е от алкохола, сега ще ти мине. Изчакай да се оправя и аз...
Алекс въздъхна доволно и се обърна към Ани. Дръпна я за ръката, но
момичето не реагира.Алекс уплашено я дръпна и тя се свлече в цял ръст на пейката, близката лампа освети посинялото й лице и пяната ,която беше избила
около устата й.
- Ани, моля ти се , опомни се , какво ти е , кажи нещо....
Алекса притича до момчетата, които прибираха нещата си
- Моля ви елате, стана й нещо, моля ви...
Двамата с недоволни физиономии приближиха към пейката, единия побутна припадналото момиче с крак
-Ще й мине, е аз колко пъти съм колабирал, ще стане като нова.
В това време покрай тях профучаханякакви момчета
- Пичове, хайка, ченгета!- извикаха те и отпрашиха.
Двете момчета хванаха Алекс за двете ръце и я повлякоха с тях, не че им
пукаше за нея, но стоката беше тяхна.Алекс плачеше и се дърпаше.
-Върви, да не те шокам -просъска единия-Дракон, я се върни да преджобиш другата- и повлече Алекс към отсрещната улица.
Този, когото нарече Дракон ги настигна, беше взел двете останали пакетчета хероин и банкнотите,които намери в момичето.Тичайки излязоха на широкия и осветен булевард.Тук грохота на техно парада приглушено се чуваше като далечен тътен на там-тами...


ІІІ


За съжаление полицията не мина покрай пейката ,на която лежеше Ани.
Намериха я призори.След аутопсията се разбра, че ако момичето беше получило лекарска помощ е щяло да живее.Макар и натоварена Бърза помощ щеше да се отзове, стига да имаше кой да им завърти един телефон.А той дори е безплатен...


Публикувано от alfa_c на 14.12.2009 @ 08:39:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   lastvals

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 14:22:15 часа

добави твой текст
"Там-там за Ани продължение" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.