Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 863
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 865

Îíëàéí ñåãà:
:: Georgina
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÆàäóâàíà êðúâ 3
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: gadalina

Êàê ìîæå ìúðòâîòî ìè ñúðöå,äà îáè÷à?Íåâúçìîæíî,íàïúëíî íåâúçìîæíî-ïîâòàðÿõ ñè àç.Ðúöåòå ìè, ñàìè áåç äà ãè êîìàíäâàì,ïðîäúëæàâàõà äà ãàëÿò äúëãèòå è êúäðèöè ñ ìåäåí öâÿò,à óñíèòå ìè òèõî íàøåïâàõà óñïîêîéòåëíè ñëîâà.
Íå,òîâà íå áÿõ àç.Ñòðàøíèÿ è ñêèòàù âàìïèð.Íåâúçìîæíî.Îò êúäå ñå âçå òàçè ëþáîâ â ìåí.Òîâà íå áÿõ àç.Íåìîæåõ,íå áÿõ îáè÷àë òàêà.Íå è îòêàêòî ñúì âàìïèð.Èçâåäíúæ ñå âúðíàõ íàçàä,ìíîãî íàçàä âúâ âðåìåòî,îùå êîãàòî áÿõ ÷îâåê.Ñïîìíèõ ñè ìîÿòà ïðåêðàñíà ëþáèìà.Êàçâàøå ñå Ìèðà,è ìíîãî ÿ îáè÷àõ,òîëêîâà ìíîãî,÷å êîãàòî ñå ñëó÷è òîâà ñ ìåí,íèêîãà íå ÿ çàáðàâèõ.Ïîñòîÿííî ÿ íàáëþäàâàõ.Òÿ îñòàðÿ ïðåä î÷èòå ìè,äîêàòî â åäèí ìðà÷åí äåí,ñè îòèäå çàâèíàãè îò òîçè ñâÿò.Äîðè è ñåãà,ðåäîâíî ïîñåùàâàõ ãðîáúò è.Íå ñúì ñïèðàë äà ñè ñïîìíÿì õóáàâèòå íè ìèãîâå çàåäíî.Òîëêîâà âðåìå ìèíà îò òîãàâà.Öÿëà âå÷íîñò,ïðåç êîÿòî ñå ñêèòàì ñàì è íåùàñòåí ïî-ãîëåìèÿ ñâÿò.Êàêâî ñå áåøå ñëó÷èëî ñåãà.Íå ðàçáèðàõ òîâà,êîåòî ñòàâàøå ñ ìåí.Áÿõ çàáðàâèë êàêâî å ÷óñòâîòî äà îáè÷àø áåçóìíî íÿêîãî.Äà,íåïîâòîðèìî å,íî çà ìåí íåâúçìîæíî.Íå ìîæåõ äà îáè÷àì òîâà ìîìè÷å,ùÿõ äà ÿ íàðàíÿ.Íÿìàøå äà ãî ïîçâîëÿ,íèêîãà.
-Õåé,ñòèãà ïëàêà.Óñïîêîé ñå,ìèëà.-çàøåïíàõ àç è ñå îïèòàõ äà ïîãëåäíà ëèöåòî è.Ïîâäèãíàõ ãëàâàòà è,à òîãàâà â ìåí ñå âòðåí÷èõà äâå âèîëåòîâè íàñúëçåíè î÷è.Òàêúâ íåîáèêíîâåí öâÿò èìàò î÷èòå è-ïîìèñëèõ ñè àç.Êðàñèâà å êàòî ìàëêà ãîðñêà ôåÿ.Çàùî òå ñðåøíàõ ,ñåãà?Çàùî ñòóäåíîòî ìè ñúðöå å òàêà çàïëåíåíî îò òåá,ìîÿ ïðåêðàñíà ëþáèìà?
-Çíàåø ëè,÷å ñè ìíîãî êðàñèâ?-ïîïèòà ìå òÿ.
-Äà,âñè÷êè îò ìîÿ âèä ñà ìíîãî êðàñèâè-îòãîâîðèõ è àç,êàòî íå ìîæåõ äà ñâàëÿ î÷èòå ñè îò íåÿ.
-Íå ìå ãëåäàé òàêà.Çíàì,÷å ñúì ìíîãî ãðîçíà.
-Íå ñè.-îòãîâîðèõ è êðàòêî.Òÿ ïðîäúëæè äà ñå âçèðà â ìåí,ñ èçãàðÿùèÿò ñè ïîãëåä,áåç äà îñúçíàâà,êàêâî ìè ïðè÷èíÿâà â òîçè ìîìåíò.Ðàçòúðñèõ áúðçî ãëàâà,îïèòâàéêè ñå äà èçëÿçà îò óíåñúò ñè è ïðîìúëâèõ ãëóõî:
-Êúäå æèâååø?Õàéäå,ïîêàæè ìè,è ùå òå èçïðàòÿ äî äîìúò òè.
-Íå.-îòñå÷å òÿ áúðçî,è ñå îäðúïíà íàñòðàíè êàòî ñâåäå ãëàâà òúæíî.
-Àç,âå÷å íÿìàì ñâîé äîì.Íÿìà äà ñå âúðíà â òàçè ñòóäåíà è ïðàçíà êúùà.Íèêîãà,íÿìà äà ñå âúðíà.-êàçâàéêè ïîñëåäíîòî ñ ìíîãî òèõ ãëàñ.
-Ùå ñå âúðíåø.-çàïîâÿäàõ è àç ñòðîãî è ïðîäúëæèõ:-Íå ìîæåø äà ñå ðàçõîæäàø â òàçè ãîðà,ïúëíî å ñ äèâè æèâîòíè.Èçëàãàø ñå íà îïàñíîñò.Íå ðàçáèðàø ëè òîâà?-èçêðåùÿõ àç âáåñåí.
-Âúðâè ñè.Îñòàâè ìå ñàìà.Õàéäå,òðúãâàé.-îòñå÷å ãðóáî òÿ,êàòî ìå çàáëúñêà ñ ðúöåòå ñè,îïèòâàéêè ñå äà ìå èçáóòà.Ðàçáèðàéêè,÷å íå ìîæå äà ìå ïîìðúäíå ñå ÿäîñà îùå ïîâå÷å,íî ñå îòêàçà, è çàîáèêàëÿéêè ìå äîêàòî âñå îùå ãëåäàøå ìðà÷íî êúì ìåí,ñå îòïðàâè íàïðåä â ãîðàòà îòäàëå÷àâàéêè ñå.
-Õåé-èçâèêàõ àç ñëåä íåÿ è ÿ ïîñëåäâàõ.Ñ åäèí áúðç ñêîê ñå îçîâàõ çàä íåÿ,è ÿ õâàíàõ çà ðúêàòà,ñïèðàéêè ÿ.
-Êúäå ñè ìèñëèø,÷å îòèâàø?Òîêó ùî òè êàçàõ,÷å â ãîðàòà å îïàñíî.-êàçàõ àç êàòî ðÿçêî ÿ çàâúðòÿõ êúì ñåáå ñè.
-Ïóñíè ìå.Âåäíàãà ìå ïóñíè.-èçâèêà òÿ ñèëíî,êàòî çàïî÷íà äà ñå äúðïà îò ìåí.
-Íå,íÿìà äà òå ïóñíà.Âåäíàãà ñå ïðèáèðàø ó äîìà ñè-çàïîâÿäàõ è àç.
-Íå ìîæåø äà ìå íàêàðàø-ïðåäèçâèêà ìå òÿ,è âèðíà áðàäè÷êàòà ñè.
-Çíàåø,ëè ÷å ñè óæàñíî òâúðäîãëàâà?-ïîïèòàõ è çàïî÷íàõ äà ÿ äúðïàì ñëåä ñåáå ñè.
-Íî òîâà,êîåòî ñè ðåøèëà äà íàïðàâèø,íÿìà äà ñòàíå-ìúðìîðåõ ñè àç äîêàòî åäâà ëè íå ÿ âëà÷åõ ñëåä ñåáå ñè.
-Ïóñíè ìå ãëóïàêî.Âåäíàãà ìå ïóñíè.-êðåùåøå òÿ ñëåä ìåí,è ïðîäúëæàâàøå äà ñå îïèòâà äà ñå îòñêóáíå.ßäîñàõ ñå,à è íå ìè áåøå ïðèÿòíî äà ÿ âëà÷à òàêà. Ñïðÿõ ñå è ÿ âçåõ â ðúöåòå ñè.Òÿ çàïî÷íà äà ðèòà,äà ìÿòà ðúöå è åäíîâðåìåíî ñ òîâà è äà âèêà.Êàê ìîæå òàêîâà äðåáíî ñúùåñòâî äà êðèå òàêàâà ñèëà â ñåáå ñè-çàïèòàõ ñå àç,äîêàòî ÿ çàêëåùâàõ â ñèëíèòå ñè ðúöå.
-Ñïðè äà ñå ìÿòàø,ìîìè÷åíöå.-çàïîâÿäàõ è àç è õóêíàõ èç ãîðàòà,ñÿêàø ñàìèÿò äÿâîë ìå áåøå ïîäãîíèë.Ñëåä èçâåñòíî âðåìå äîêàòî òè÷àõ ñ íåÿ â ðúöå,òÿ ñå ïîóñïîêîé,è ïðèìåðåíî ñå îòïóñíà â ïðåãðúäêàòà ìè,õâàùàéêè ñå çäðàâî çà ðàìåíåòå ìè.Êîãàòî ñòèãíàõìå äî ñêðèâàëèùåòî ìè,êîåòî ñå íàìèðàøå â åäíà äúëáîêà è òúìíà ïåùåðà,ÿ ñëîæèõ íà çåìÿòà è êàçàõ:
-Ñòîé ïîñëóøíî òóê.Àç ùå äîíåñà äúðâà,çà äà òå ñòîïëÿ.Îáåùàé,÷å íÿìà äà èç÷åçíåø.
-Äîáðå,íÿìà äà ìúðäàì-êàçà òÿ òúæíî.Èçòè÷àõ íà âúí,è ñëåä ñåêóíäè,îòíîâî ñå ïîÿâèõ â ïåùåðàòà,íîñåéêè ãîëÿìà êóï÷èíà îò äúðâåòà.
-Ìíîãî ñè áúðç-óñòàíîâè òÿ.-Ïîâîçèõ ñå äîáðå,â ðúöåòå òè.Õàðåñà ìè,ìíîãî.
-Ðàäâàì ñå-èçìúíêàõ àç,âñå îùå âáåñåí îò äúðæàíèåòî è.Áúðçî ñå ñïðàâèõ ñ ïîäðåæäàíåòî íà äúðâåòàòà,è ñ åäíî ùðàêâàíå íà ïðúñòèòå ñè,îò òÿõ èçëåçå ìàëúê ïëàìúê,ñ êîéòî âåäíàãà ãè ïîäïàëèõ.
-Êàê íàïðàâè òîâà?-ïîïèòà òÿ,èçíåíàäàíà îò äåéñòâèÿòà ìè.
-Íàëè çíàåø.Àç ñúì ÷óäîâèùå.-èçìúíêàõ îòíîâî,îòãîâàðÿéêè íà âúïðîñúò è.
-Èçâèíÿâàì ñå çà ïðåäè ìàëêî.Õàéäå,ñïðè äà ìè ñå ñúðäèø-ïîìîëè òÿ.
-Íå ñå ñúðäÿ.Áåñåí ñúì.-êàçàõ,êàòî ÿ ïîãëåäíàõ ñâèðåïî.
-Íàëè òè ñå èçâèíèõ.
-Äúðæèø ñå êàòî õëàïà÷êà.Ðàçî÷àðîâà ìå. åäèí ìîìåíò ñè ñìåëà è äðúçêà.À â ñëåäâàùèÿò ñå äúðæèø êàòî íåïîñëóøíî äåòå.
- Íå ðàçáèðàì?Çàùî òîãàâà,ìå äîâåäå òóê?
-À,êàêâî äà íàïðàâÿ?Äà òå îñòâÿ â ãîðàòà ñàìà,çà âå÷åðÿ íà çâåðîâåòå ëè?-ïîïèòàõ ÿ ñàðêàñòè÷íî.
-Òè íå çíàåø íèùî çà ìåí.Íÿìà êàê äà ìå ðàçáåðåø.-îòâúðíà òÿ,è ñâåäå ãëàâà.Ïîñëå ÿ âäèãíà è çàìèñëåíî ñå âãëåäà â ïðàùÿùèÿò îãúí.
-Äíåñ,ïîãðåáàõ áàáà ñè.-êàçà òÿ èçâåäíúæ.Èçíåíàäàõ ñå è ïðîìúëâèõ:
-Ñúæåëÿâàì çà òîâà.Ðàçáðàõ,÷å ñå å ñëó÷èëî íåùî, îùå ùîì òå âèäÿõ.Ïðåäïîëàãàì è çàòîâà äúðæàíèåòî òè å òîëêîâà ïðîìåíëèâî.-ïðèñåäíàõ äî íåÿ íà çåìÿòà, è ñå çàñëóøàõ â ïðàùåíåòî èäâàùî îò ïëàìúöèòå íà îãúíÿò.Äîñåãà èçïîëçâàõ îãúíÿò çà äà èçãàðÿì ïðîòèâíèöèòå ñè,êîéòî ñå îïèòâàõà äà ìå óáèÿò.À,åòî,4å ñåãà ãî èçïîëçâàõ çà äà ñòîïëÿ åäíî íåùàñíî ìîìè÷å,â êîåòî áåç äà çíàÿ êàê ñå áÿõ âëþáèë áåçíàäåæíî.Äà,ðàçáèðàõ ÿ,ðàçáèðàõ äúðæàíèåòî è.Íå çíàåõ îáà÷å,êàê äà è ïîìîãíà.À íàé-âàæíîòî å,÷å âå÷å ìè áå íåâúçìîæíî äà ñå ðàçäåëÿ îò íåÿ.Íÿìàøå äà ìîãà,äà ñå ñêèòàì êàòî ïðåäè,çíàåéêè,÷å ñúðöåòî ìè è ïðèíàäëåæè çàâèíàãè îò òóê íàòàòúê.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 09.12.2009 @ 13:10:21 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   gadalina

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 23:49:29 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Æàäóâàíà êðúâ 3" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.