Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 855
ХуЛитери: 0
Всичко: 855

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЩом живееш значи си намерил своя път
раздел: Други ...
автор: dyx

21.11.09г.,около 12 часа на обяд.Изкачих се за втори път на връх Острец.Седнал съм на върха на параклиса свети Георги(същия този,който убива ламята на невежеството с копието на будното си внимание).Денят е слънчев.Времето-прекрасно.Питам се за това,какво му трябва на човек в такива моменти,когато времето е спряло,когато вечността разкрива своята усмивка.Какво му трябва на човека за да бъде истински щастлив?

И от дълбините на съществото си дочувам отговорът...Истинското щастие не се крие в постигането на това или онова.Истинското щастие е в това какво си ти в настоящето.Защото кога би бил щастлив,когато постигнеш всички тези неща,някъде в бъдещето;или сега,когато избереш да си щастлив и не защото имаш големи постижения,титли пред името си или много пари,ни най малко.А защо тогава?Защото точно сега си позволяваш да бъдеш себе си.Да,именно в това е заключено истинското щастие-да БЪДЕШ.Да бъдеш е извън времето.Да бъдеш се изпитва само сега!
И как човека да се научи,че това е най-важното се питам?Как да разбере,че нищо не е по-хубаво от това-да си себе си и да живееш за свото сега?Да утрето може да донесе премеждия,но стува ли си да се смущаваш за това,струва ли си да изпускаш прикрасното настояще заради някаква фантазия?Или пък вчера?Вчера може да ти се е случило нещо,но тава сега няма значение.Защо да се губиш заради нещо минало?Нима това,което е истинското не се изживява само в този момент.
Ето ме на върха на света,съзерцавайки безкрая.Нищо не искам.Нищо не ми трябва.От нищо не се нуждая за да изпитвам щастието си.Просто мигът,Бог и безкрая в едно.Сега разбирам,сега виждам,сега усещам....това,което се нарича ВЕЧНОСТ се разкрива на човека,когато той самия излезе от времето и се потопи в настоящето...сега разбирам,че радостта не зависи от условията навън,но от единството,което е вътре...и се питам,как човек да задържи това единство,когато е между хората и изпълнява своя дълг?
Тишина...нов отговор.Да се превърнем като децата,защото тяхно е ЦАРСТВОТО НЕБЕСНО.Едно дете е признателно за всичко.Едно дете обича.Едно дете е погълнато от момента,независимо дали играе,мечтае или спи;независимо дали е на училище или навън с приятели-то ЖЕВЕЕ,диша и се смее.Сърчицето му тупти и в това туптене звучи гласът на Бог."Всичко е наред",казва Господ на детето и то му вярва,и вижда ,че всичко е наред.Разбирам,в това е въпросът-да се довериш на своя Бог,да зажижееш в настоящето.Да се вслушваш в сърцето си и да му позволяваш да ти разказва чудната си истирия.Така усмивката може да се върне на лицето ти и да остане там.Така животът ти може да се преобрази.Така можеш да разбереш какво е да си ЖИВ.На живия не му е нужно нищо,само да живее и да сподела щастието си със своя ближен.На къде те води Животът?Какво ще се случи с теб?Кой ще се погрижи за делата ти....въпросите постепенно намаляват,защото ти Живееш и това е отговорът на всеки въпрос.Щом си Жив,значи всичко е наред.Щом живееш значи си намерил своя път.


Публикувано от alfa_c на 30.11.2009 @ 12:52:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dyx

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 9121
от 125000 заявени

[ виж текста ]
Авторът не желае да се коментира това произведение.