Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 487
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 493

Îíëàéí ñåãà:
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: LeoBedrosian
:: rhymefan

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàX
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: factotum

Åñåííèÿò ìðàê ñå ñïóñêàøå áàâíî, âÿòúðúò ñÿêàø ìó ïîìàãàøå äà ñå ðàçòåëå âúðõó ìàòåðèÿòà, ÷îâåøêèòå ñÿíêè ñå ñìåñâàõà êàòî ìàñòèëî âúâ âîäíèñòàòà ïîâúðõíîñò íà àñôàëòà.  áåçðàçáîðíîòî ñòðóïâàíå íà óïîòðåáåíè ïîâòîðåíèÿ ñå êðèåøå ÷óâñòâîòî çà ïðåäîïðåäåëåíîñò, çàñåäíàëà â ãúðëîòî ìè. à ìîæåøå äà áúäå ìíîãî ïî îäàâíà, âñè÷êî äà áúäå âå÷å ìèíàëî, ñòàâàéêè ìèíàëî ïðåäè äà áúäå
, ñÿêàø íóæäàòà îò îòïðàâíè ñúáèòèÿ ñ êîèòî äà èçïúëíÿ áèîëîãèÿòà íà âðåìåòî ìè ñå áåøå ðàçëîæèëà, åäèíñòâåíàòà óòàéêà áåøå ìîåòî ïðèñúñòâèå òóê, êîåòî âñå îùå ãî îòäàâàõ íà ÷èñòàòà ñëó÷àéíîñò. Íèùî íå áå íåîáõîäèìî. Îò áåçìèëîñòíàòà ó÷àñò íà áåçïîìîùåí çðèòåë, èçóìåí îò íåïîñðåäñòâåíîñòòà íà ñëó÷âàùîòî ñå. ÷åñòî â óòðèíèòå, ïðîïèòè îò ìúãëà îöâåòÿâàùà çàçîðÿâàíåòî ñå êðèåõà îáåùàíèÿòà, êîèòî ñÿêàø çàâèñåõà îò ìåí, î÷àêâàõà îò ìåí äà èì ãàðàíòèðàì ñáúäâàíåòî. À òîëêîâà áîëåçíåíî íå ñúùåñòâóâàõ, íÿìàøå íèêoé êîèòî äà óñïåå äà ãî äîêàæå. Áðú÷êèòå ïî ëèöåòî ìè áÿõà åäèíñòâåíîòî äîêàçàòåëñòâî ÷å àç íå ñúùåñòâóâàì îò âñå ïî äúëãî âðåìå.áÿõ ïîðåäíèÿ áåçìúëâåí êàòàëîã íà ñúáèòèÿ, âñÿêî åäíî îò òÿõ åäíàêâî íåçíà÷èòåëíî èèìàùî âñå ñúùîòî ïðåäíàçíà÷åíèå – äà ãàðàíòèðà ñâîáîäàòà ìè. äà îíåâèíè ñúáèðàíèÿò ñ ãîäèíèòå áîêëóê , âñè÷êî çàïî÷âàøå íà ÷èñòî ñ ñàìîòî íàçîâàâàíå. Íàçîâàâàíå íà êàêâîòî è äà å áèëî, êàòî çàêëèíàíèå , êîåòî èçòðèâàøå ìèãúò, â êîéòî ñå äîêîñíåõà äóìèòå . Êðúãîâðàò íà èçöåëåíèåòî, òúðñåù ìîëáàòà , èçðè÷àíà ñ âñåêè ïîãëåä, ñúáàðÿùà ñãðàäè, óáèâàù ìàëêè äåöà,ïëþåùà ïî ìðàâêèòå, èçãàðÿùà âñÿêî ñëó÷âàíå, çàáðàâÿùà âñÿêî äâèæåíèå. Òàêàâà ìîëáà íÿìàøå êàê äà áúäå ÷óòà, çàùîòî íå áè áèëà èçðå÷åíà, ñ âèíàòà íà âñè÷êè ìàéêè , íà âñÿêî áåçöåëíî ðîâåíå èç áúäåùîòî , âèíàòà íà âñè÷êè æåëàíèÿ, âèíàòà íà âñè÷êî ñúùåñòâóâàùî.
Ïóñòèíÿòà ðàçõâúðëÿøå âñå ïîâå÷å ïÿñúöèòå ñè ñ áåçðàñúäíà ùåäðîñò. Ñ äúëáî÷èíàòà íà îêåàí, ñúñ æëú÷íîñòòà, ïîïèâàùà ñëúíöåòî , ñúñ ñâîÿòà íåîáÿòíîñò, òîâà áåøå ìîåòî åäèíñòâåíî áîãàòñòâî. Äæîáîâåòå ìè ïðåëèâàõà îò ïÿñúê , ïî óëèöèòå îñòàâÿõà íåïðîñëåäèìà äèðÿ, êîÿòà âÿòúðà ðàçõâúðëÿøå êàòî áåçäîìíî êó÷å. íÿìàøå ëè ãî ñúùèÿ ïàòîñ âúâ âñÿêî çðúíöå ïÿñúê, êîéòî ñàìî áåçóìèåòî ìå êàðàøå äà ïîääúðæàì? Íÿìàøå ëè ÿ àáñòðàêöèÿòà íà âñåêè çâóê ñúáðàíà â ïðàõòà ïî ðúöåòå ìè? ïîâòîðåíèåòî èç÷åðïâàøå íåîáõâàòíîñòòà ñè. Òðÿáâàøå äà èìà ïðîëóêà .òðÿáâàøå äà ìîæåì äà ñå êúïåì â ïÿñúê.íåîáåçïîêîÿâàíè. èçâèêâàùè ñúæàëåíèå, ïðîñåùè ñúñòðàäàíèå, ïëþåùè ñàìè ñåáå ñè , ïî ïîáåäèòå íà ëóäîñòòà, ïî æåëàíèåòî äà ñå ñïàñèì îò ëàâèíè ñ ïÿñúê, îò ïîâîäèòå çà ìúë÷àíèå, îò èçëèøíîòî â î÷èòå íè.
À âå÷å ìîæåøå äà áúäå óòðå. Çàñòèíàëî , áåçóïðå÷íî, êàòî æåðòâîïðèíîøåíèå, È íà ðúáà íà ïðîïàñò,ïîä ïðîïàñòòà - ïóñòèíÿ .À â ïóñòèíÿòà âñè÷êî îñòàíàëî . Åäíàêâî êàêòî ïÿñúêúò â íåÿ, ñ êîñòèòå íà âñåêè äåí è âñÿêà íîù îòêàêòî ìîæåì äà ãè íàçîâåì. âèæäàõ íàé íàêðàÿ îáåùàíèåòî äà èçïúëçÿâà êúì ìåí ñ ïîãëåä íà âëå÷óãî , ñ äúõ íà íàñåêîìî. Ëóäîñòòà ïðèêëþ÷âàøå îò óòðå. À ìîÿòà ñêðîìíà îáèòåë ùåøå äà áúäå íàïúëíåíà ñúñ ïÿñúê, äîãîðå. Åäèí çàâúðøåí òåðàðèóì , êúäåòî àç ñè áÿõ ñîáñòâåíà ðåëèãèÿ, èìàõ ñîáñòâåí ìîðàë è ïðîòÿãàõ ðúöå êúì åâîëþöèÿòà äà èçòðèå ãðåøêèòå íè. Ïñóâàù ìóäíîñòòà è , ïðîöåñúò òðÿáâàøå äà òðúãíå íàîáðàòíî, êúì âñÿêî íà÷àëî âîäåøå ñàìî åäèí ïúò. Ïåðôåêòíàòà ëóäíèöà. Èëè ïðîèçâåäåíèå íà èçêóñòâîòî. Èëè ìàâçîëåé, èëè ðèòóàë êúì áîæåñòâîòî , èçâúðøåíî îò ñàìîòî áîæåñòâî, áèäåéêè ñè ñâîå ñîáñòâåíî ïðèíàñÿíå â æåðòâà, ïîñëåäîâàòåë è âúðõîâåí æðåö ñ íåèìîâåðíàòà âëàñò äà ñå çàðîâè â ïðúñò, êàìúíè è ïÿñúê, åäèí ïðåêðàñåí áóêåò çà ÷óäî è ïðèêàç èìàù ñúùàòà ñòîéíîñò êàòî óäàâÿíåòî , íî ïî òðóäíî ïðàêòè÷åñêè èçïúëíèìî çàðàäè ïóêíàòèíèòå. Ñàìî ñúæåëÿâàì çà ó÷óäåíèòå ïîãëåäè, ðàçáèðàùè êàêâî ñå ñëó÷âà â ïðîäúëæåíèå íà öÿëîòî òîâà âðåìå, òåõíèÿò øîê, ìîðàëíèòå èì ùåòè îò ðàçïèòèòå , ïîãíóñàòà ïðè âèäà íà òàçè êðèïòà, íà òîâà ñâåùåíîäåéñòâèå, íà òîçè àïîòåîç íà èçâðàùåíèåòî, íà ëèïñàòà íà ïîäîçðåíèÿ. È öåëèÿ òîçè òðóä. Îáåçïå÷åí çàâèíàãè . Óìîðàòà íå ïðåäñòàâëÿâà ïðå÷êè, òîâà å áúäåùåòî íè. ùå òàíöóâàìå âàëñ ñ ïúðâèÿ ÷óâàë ïÿñúê, È ùå ïðèïÿâàìå õèìíè ñ øåïíåùè ãëàñîâå. Òîâà å íàé ìàëêîòî êîåòî âñåêè çàñëóæàâà – ïèðàìèäà ñ ïðèãîäåí ìàùàá áåç êàïêà ñðàì. Êîãàòî ñïðåòå äà ìå ñëóøàòå ùå çàðîíèòå ïÿñú÷íè ñúëçè îò áåçïîìîùíîñò. Êàòî ìàëêè äåöà ùå ïðîòÿãàòå ðúöåòå ñè êúì âàøåòî ñîáñòâåíî óòðå , êîåòî íèêîãà íÿìà äà äîéäå, êîåòî ùå ïëà÷å ñ ëèêúò îò îãëåäàëîòî.
Íå ìå å ñòðàõ äà âúðâÿ ïî òàçè óëèöà. Äà ñå ñáîãóâàì ñ õëàäíàòà è ïðåãðúäêà. Íå ìå å ñòðàõ äà ÷óâàì óêîðèòå è , çàïëàõèòå è . Ãîðäîñòòà ñ êîÿòî íåùàòà ñå ñëó÷âàò, ñ êîÿòî ñòàðåö èçáèðà ïîðòîêàëè, ñ êîÿòî ìúæ ñãúâà ÷àäúðà ñè , æåíà çàïàëâà öèãàðà, ñ êîÿòî àç ñå ñïúâàì â êàìúê. Îëòàð íà ñúâúðøåíñòâîòî. È òî â äðåáíèòå íåùà, ñúáèðàùè ïîãëåäà ìè â íåðàçáèðàíå. Ìîÿòà óëèöà ñà ìîèòå ïèïàëà , ñëåïåøêîì óäàâÿùè ñå â àìáðîçèÿòà íà àñôàëòîâàòà ïëúò, íà îáñòîÿòåëñòâàòà , íà ñòàòèêàòà âúâ âðåìåòî. Áèõ âëåçíàë âúòðå, â ãíåçäîòî íà çâÿðà. Âúâ âñÿêî ãðèæëèâî çàêúòàíî íàäàëå÷ îò ïîøëèÿ ìè âçîð ãíåçäî. Ìèíàâàù ïðîçðà÷åí ìåæäó ñòåíè è õîðà , ìåæäó ñöåíè áåç àêòüîðè ñèïåù ïÿñúê îò äæîáîâåòå. Êàòî ðàçäúðïàíà ôåÿ äà ïîñèïÿ âúðõó ãëàâèòå íà ñïÿùèòå. Äà ñå íàäÿâàì íà èçïðîñåíà ëþáîâ â î÷èòå íà íåðàçáèðàùî äåòå.
Íî íå áå íåîáõîäèìî. Íàîêîëî áå ïóñòîø , è ìàé ñå çàçîðÿâàøå.





Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 19.11.2009 @ 07:21:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   factotum

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 16:25:53 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"X" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.