Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 770
ХуЛитери: 0
Всичко: 770

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКолекционер на погроми
раздел: Други ...
автор: alisa

автори: alisa и radi_radev19441944

                    „Изричайки Вайс, изричам погром”
                    Елена Алексиева /Човекът от другата стая/

Имам особено хоби. Колекционирам провали. Или по-точно погроми. Много съм вещ в тази област и колекцията ми се разнообразява непрекъснато с нови попълнения. Дори да е невъзможно да се осъществи погром, аз го осъществявам с необходимата квалификация. То си е по-скоро дарба.
Като уточнение ще прибавя, че не се касае за обикновен Маркототевски кутсузлук; нещо по-облагородено е и по-префинено. Защото за разлика от него, аз сам си измислям провалите. И ги осъществявам с достатъчна вещина. С необходимия финес и необходимия размах. То не е размаха на нормалната лудост; по-скоро е размах на ненормален разум. Би трябвало да е нещо като мазохизъм, но не е. Диагнозата е неуточнена и не ми е ясно дали изобщо се отнася за диагноза. Не вярвам да съм превърнал резултата от погромите в средство за развлечение. Тезата на Достоевски не ми е ясна. Обща взето резултатът е внушителен. Имам регистрирани достатъчно точни попадения. Тя ми каза същото, когато успях да я разочаровам. Да го кажа аз е едно, обаче да ми го метне тя право в лицето е ужасно неприятно.Усещането е като онази разлика, когато евреин разказва виц за евреи и се смее, обаче никак не му е смешно, ако друг се опита да му го разкаже. Ядосах й се. Обаче тя ми каза, че съм мнителен и ми обясни, че не показва зъбки, а само въображение. Липсата на такова у мен явно я вбесява достатъчно, за да забрави за метафорите си и да извади томахавката. Та...успях да я разочаровам. Успях наистина; то не било никак трудно. Този успех се дължи на дългогодишен опит в реализацията на погроми. Особено е важно, когато успееш да нараниш някого, който ти е особено близък, дори без да си го искал. Ехото от триумфа при такава реализация кънти дълго и с потресаваща яснота. Което не е за пренебрегване, що се отнася до подобно начинание. Въпросните триумфи определено ме впечатляват със своята ненаситност. И тя побърза да се отдръпне защото поводите за такова отдръпване са винаги достатъчни. Никога не съм желаел да я разочаровам, въпреки, че обикновено го правя. Но както вече споменах то ти идва отвътре - дарбата си е дарба и квалификацията – квалификация.
Ако не е ясна технологията на подобен експеримент, веднага уточнявам: няма технология. Резултатът е предопределен и се получава от нищо. Много често от единствен жест и единствена дума, което никак не е учудващо при разнообразието на въпросните средства. Може да се получи и от мълчание. Аз го получавам в достатъчни количества.
Разбира се, то ясно че в края на краищата ще я загубя, защото най-малко това съм желалл. Подобна тенденция е допустима и непреклонна в своите претенции. Резултатът придобива конкретни измерения и виждам все по-ясно контурите на очертаващия се погром. Тук тя веднага ме утешава, че си е достатъчно загубена, така че подобен сюжет е немислим. После, вместо да усети, че въпреки постоянното ми цитиране на философи и позоваване на школи, през цялото време ми се иска да й внуша, че харесвам и онези загубеняци Грим и Андерсен, тя ми обяснява че, pantoufles de verre нямат нищо общо със стъклените пантофки и казва, че ако не искам да ставам смешен трябва да се примиря с проклятието на удобните домашни пантофи на жена ми.
Това не е ли погром?
Дори и да искам не мога да го избегна, не толкова защото вярвам в съдбата, а защото познавам себе си. Или по-точно, защото изобщо не се познавам. Това, което виждам в огледалото не ми говори нищо. Типична мутра на типичен аутсайдер, дори по-скоро атипична, което не е особено преимущество и ордени няма да получа.
Но доколкото започнах да свиквам с тези погроми се очертава тенденцията, че понякога започват да ми липсват. Обикновено не се бавят много; то е ясно. Вероятно защото не искат да тревожат с отсъствието си комплексарската ми душа. Сортирането на погроми е друго занимание, но няма да го разглеждам в детайли. Както при всяка колекция, те са достатъчно разнообразни. Ако можех да вярвам в магии и зли духове, щях да твърдя, че това си е типичен случай на черна магия, но не мога. Тя също потвърди тази теза, освен това спомена нещо друго. Касае се за особена форма на издевателство или егоцентризъм, но не спомена, че инквизиращият инквизира по-скоро себе си.За сметка на това пък каза: Глупости! Историята съвсем не е такава.
И после изтърси онази глупост, че това с Пепеляшките всеки го можел, ама я да се пробвам с грозните сестри.И после да опитам да й разкажа приказката дали свършва с „..и яли, пили и се веселили три дни и три нощи” и с „ ...тя живяла щастливо с него до края на живота си. ” Което е малко по-различно, но се хващам и за това.
Понеже се вкопчвам неистово в някаква илюзия винаги успявам да я проваля по подходящ начин и това е предначертано; очевидно не мога да се боря с вятърни мелници.
Понякога погромът е тих. Това е като любов със затихващи функции; имам в колекцията си от тези екземпляри. Не ме притесняват, не ми досаждат. Само много тихичко си мълчат някъде отвътре. Складирам ги на специално място, защото колекцията се препълва постоянно и са нужни нови пространства. Вероятно страдам от някакви сантименти, защото връщайки се назад към старите си погроми, продължавам да им се наслаждавам и това е своеобразен феномен в процеса на прогресиращо оглупяване. Афродита отдавна е побягнала от моята галактика; само нощем понякога чувам призива и в гласа на сънуващите птици. Но не вярвам в подобни призиви, понеже всички Афродити на света си имат своя Адонис, което никак не се връзва с предпочитанията ми към погромите. В състояние съм да прогоня всяка една Афродита и го провя с необходимата вещина; по принцип Афродита не се нуждае от погроми, а аз само това мога да предложа. Разполагам с изобилие, но изборът е нежелан.
Смачкан съм и унизен, но не защото някой друг го е направил, а защото съм успял сам да го сторя. В това отношение съм особено старателен и притежавам необходимите познания и /ноу-хау/, което дори доктор Фройд едва ли е в състояние да проумее. Доктор Г свързва явлението с особена категория хора – свръхсилен психопат – които според нея са в състояние да съсипят всичко около себе си и най-вече това, което най-много им се нрави. Правят го по целесъобразност.
Не бих казал, че попадам в подобна категория; не че не се справям по същия начин, но не го правя умишлено и то не ми носи задоволство. Напротив – съсипвам замъците в желанието си да ги съхраня. Дори и да не са пясъчни. И този ефект се задълбочава в паралел с усилията ми в обратна посока.
Винаги съм знаел, че тя ще си отиде.Още преди да дойде го знаех. Знаех го и когато пристигна и ме обърка с друг. Мислех си го докато я прегръщах, но не й го казах тогава. Замълчах и вкусвах петте си минути нейно объркване...После се оправдах, че недочувам, а тя елегантно ми върна жеста и обясни, че недовижда. После не знам какво стана или по-скоро защо нищо не стана. Или знам. Нали все пак колекционирам провали. Но онова й го казах все пак. Още в началото и го казах /то е неминуемо/, а тя се смееше, защото не можеше да повярва, че е възможно. Или не искаше. Това не съм в състояние да разгадая.
Но една вечер в стаите ме посрещна особена тишина и някаква муха се блъскаше в прозореца /кой знае от къде се вземат тези мухи в началото на зимата/. Веднага ми стана ясно какво се е случило, защото го очаквах; не бях нито изненадан, нито особено огорчен; ползвам имунитет. Тази тишина е достатъчно красноречива, но няма как да се превърна в спомена за Адонис; бих предпочел Гуйнплейн или Квазимодо. Край една любов със затихващи функции винаги преминава сянката на една чезнеща Афродита. Този епизод поставям в раздела за тихи погроми, съобразно изискванията за качество и го складирам при останалите в същата категория. Ако онази муха все още се блъска в прозореца, то е защото аз все още се блъскам в тишината.
Онзи странен стих на Павезе по странен начин изпълва всеки ъгъл, поради което наоколо става все по-празно. „Безпросветно тече утрото без светлината на твоите очи.” Не мога да отмина този пасаж без внимание и прибавям към колекцията подходящия екземпляр. Павезе вероятно е разбрал тази моя слабост и е снизходителен към подобни занимания.
Не ходя нощем по покривите и не търся заменки и ерзаци; промъквам се тихо в съня на покойниците, но винаги „когато много бегло пред очите ми изплува нейният образ, улавям чезнещата и усмивка.” Това, разбира се, е онзи лудият на Бото Щраус, когото са изоставили, вероятно поради неспасяемата му лудост. Същият без съмнение е притежател на аналогична колекция, компенсирайки липсите с безумие.
Винаги е подходяща подобна компенсация и може би някога ще прибягна към тази технология – ноу-хау, ако преди това не изпадна в деменция.
Отдавна съм престанал да търся истинското си лице, защото нямам такова. Онова в огледалото е мое, но не истинско. Вероятно имам две или повече лица, които са все неистински. Това потвърди и тя в момент на раздразнение и каза още, че имам навиците на хамелеон. После исках тук да сложа нещо, което беше писала и на мен много ми хареса, даже си помислих, че е за мен, но тя така се разфуча, че чак чух как ми расте косата.И не спря до тук, а ми каза, че това вече не е литература, а повече прилича на разговор в мъжката тоалетна. Само се чудя тя какво прави в мъжката тоалетна. Може и да е права, като каза да не й закачам слънчевия вампир. И без това не се виждам в подобно амплоа, доколкото имам афинитет към небесните тела. Жаждата ми е от друго естество и не се влияе от слънчевите петна и затъмнения. Поради обстоятелството, че съм зодия рак /то не може да е друго/, предпочитам сянката на Селена, но по време на пълнолуние няма такава сянка и тогава се крия от обратната страна.
Понеже Хемера отсъства от този сценарий, складирам погроми в тъгата на Нюкта и този склад е особено подходящ за целта. Отивайки си от мен още преди да е дошла, тя спомена, че ненавижда сълзите и сантиментално-сперматозоидните истории, поради което го прави с необходимата сериозност. Не мога да се вживявам в ролята на „L` home q`ui plers „ понеже Виктор Юго има нещо друго предвид и преображението на Гуйнплейн се оказва фатално в очите на сляпата Деа. Тя така и не успя да види в него образът на смеещият се лорд Кланчарли. Моята сляпа Деа все още я няма, няма изгледи да се появи и сянката на херцогиня Джоузиън е необходимият ерзац. Разполагайки със сянката на Джоузиън, смехът ми звучи фалшиво в една галерия от гротески, която също съм преустроил в склад за погроми.
Кой знае защо обаче, ужасно ми се иска да дойде на откриването на изложбата. Галерията си е галерия, даже и с гротески.
Представям си я как стои и гледа отнесено към нещо, което аз не виждам и после я питам какво е харесала, а тя отговаря: Прозореца. И после казва, че не ми трябва да знам какво има зад него, защото е ужасно старо, ужасно голо и съскащо и нещата там дори не се движат, защото са лишени от всякаква переспектива и са извън всякакво въображение.
Не искам да я пускам зад този прозорец, но когато протягам ръка да го затворя имам усещането, че от другата страна също се протяга ръка – отвратително, невъобразимо различна и мога да усетя студения допир от връчетата на тези, никога не колекционирали като мен погроми, сигурни пръсти...
После не издавам никакъв звук, но крещя, крещя, крещя и никога няма да престана.
Защото истинският колекционер на погроми не престава никога. Погромите в крайна сметка са завършените любители на празненствата.


Публикувано от alfa_c на 08.11.2009 @ 15:18:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   alisa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 03:38:46 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Колекционер на погроми" | Вход | 11 коментара (40 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Колекционер на погроми
от Ufff на 08.11.2009 @ 15:47:15
(Профил | Изпрати бележка)
Направо ме беше страх да отворя творбата. Очаквах отвътре да се разхвърчат стъкла, черчевета, дюшемета, парчета саксии и т.н. Пък то - слънчев вампирски класификатор. Кротка история. Нежно изтърбушен килер. С две ръце и десет пръста. Общо двайсе.
Търпеливо. (Как не ми примързя да описонапишете такава дълга колекция, респектирана съм).
{}


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 15:53:50
(Профил | Изпрати бележка)
Репортаж от къта за тихи игри))))))))))) Аз нали ти разказах за ония хапченца))))))))))))))))
Сега разгледай картинката внимателно и открий моля деветте разлики)))))И не шмекерувай, щото всяко петно си има своя Роршах, а всеки Роршах е имал достатъчно време да открие деветте разлики между петната и лекетата))))))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от Ufff на 08.11.2009 @ 15:58:01
(Профил | Изпрати бележка)
Е, много коректна задачка, няма що! При сто разлики открийте само девет! И внимавайте да съвпаднат с нашите!
)))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 16:00:42
(Профил | Изпрати бележка)
Правописните грешки ги брой за погромченца))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от Ufff на 08.11.2009 @ 16:40:45
(Профил | Изпрати бележка)
Само ако разрешиш да броя и моите.;);)

]


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 16:52:38
(Профил | Изпрати бележка)
Разрешавам, даже знам една броилка)))))) И така се изкупуват и всеки път отпада някой и накрая оставаме аз, ти и една рецепта ))))))))))))))))))) Онази теория дето ми я провря в мозъка сутринта направо си е попадение в десетката))))))))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от radi_radev19441944 на 08.11.2009 @ 17:16:07
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
И аз се чудя какъв е тоя колекционер. Трябва да има огромно търпение за такава колекция. И да знаеш, че ти права за примързяването

]


Re: Колекционер на погроми
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 08.11.2009 @ 16:35:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ох, прочетох го...
Ох, ако напиша какво мисля, ще настъпя котето по опашката. Пардон, едното коте (онова, петнистото), другото си пада по погромите и в контекста на визията си няма да се нацупи. Смее ли... Тук смеeщо се навирам на безопасно място под масата!
И съвсем в духа на погромите една изключителна картина на Холивудския екшън (ако цитирам Коко преди Шанел, петнистото чудо ще ме направи само на френско кино) лекичко изригна под ретината ми – смесване на сюблимни съставки, сами по себе си достатъчно невинни, но резултатът като фойерверк подозрително напомня мухоморка, но не на вкус, а по изтумбеност на формата от разстояние в каданс.
:)
P.S. Боя се, че аз не се боя, но за другите не гарантирам...
P.P.S. Интелигентният изказ ми е огромна слабост!


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 16:44:09
(Профил | Изпрати бележка)
Нали знаете ,че нямам афинитет към Холивуско кино))))И френското не ми е особено вкусно))))
Но, като една истински вярна на себе си Бруднер с тире, си позволявам да ви погаля слуха с http://www.youtube.com/watch?v=uWkAhWfBj1w.
""Мой ласковый и нежный зверь" е моя Сънчо)))))Или по-точно Кукуригу петленце)))))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от radi_radev19441944 на 08.11.2009 @ 17:25:05
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Леле леле, какъв фееричен комент! Добре де и аз идвам под масата. Проточих си и виното

]


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 17:28:26
(Профил | Изпрати бележка)
Ми все си мисля, че виното ти ще е по-успешен експеримент от този)))))))))))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от radi_radev19441944 на 08.11.2009 @ 17:32:57
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
айде сега и ти, не подценявай авторите холан. А виното ще го пием на тъмно, защото се е размътило малко :)))

]


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 17:37:50
(Профил | Изпрати бележка)
Ти само ни пусни поканка пък групата не задиря чак толкова)И този път гледай да седнеш на правилното място)))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от Silver Wolfess на 08.11.2009 @ 17:30:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
"Понякога погромът е тих. Това е като любов със затихващи функции"
Малко ми прилича на тиха лудост, но тя си е за обичане.

Браво и на двамата!


Re: Колекционер на погроми
от radi_radev19441944 на 08.11.2009 @ 17:37:26
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Особено е важно да са двама. Че си правят обмяна на грешчиците. Но се радвам, на приходящите. Много благодаря и черпя.

]


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 17:42:58
(Профил | Изпрати бележка)
Определено е по-добре, отколкото удари под кръста)

]


Re: Колекционер на погроми
от Silver Wolfess на 08.11.2009 @ 17:54:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
О, извини ме, че забравих за празника! Да си жив и здрав и от всичко хубаво - по много!

]


Re: Колекционер на погроми
от radi_radev19441944 на 08.11.2009 @ 18:18:01
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Имаш предвид Рангеловия ден ли. Аз хич не се сетих за него, щото не го празнувам. но наздраве все пак

]


Re: Колекционер на погроми
от vrabets на 08.11.2009 @ 18:12:39
(Профил | Изпрати бележка)
м да "дарбата си е дарба и квалификацията – квалификация" какво повече да ви кажа и на двамата като сте си го казали :)
а освен това съм убедена, че не е толкова лесно тази колекция да се обогатява непрекъснато, така че - трудете се мили мои :)
Поздрави и на двамата!


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 18:20:05
(Профил | Изпрати бележка)
Най-вече врабчетата знаят, че зимата си е зима, трохичките -трохи, а думите са си думи))))))
Зарадвах ти се, врабче)

]


Re: Колекционер на погроми
от radi_radev19441944 на 08.11.2009 @ 18:21:03
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Трудим се, разбира се. Особено аз съм вещ в събирането на подобна колекция, така че работата е опекана. Благодарности.

]


Re: Колекционер на погроми
от anonimapokrifoff на 08.11.2009 @ 18:28:19
(Профил | Изпрати бележка)
Адмирирам партньорството, тандема, симбиозата, скачените съдове! Едва ли напълно схванах всички пасажи, но като че ли мярнах кроткото всекидневно /и напълно човешко!/ лице на взаимната омраза.


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 18:34:40
(Профил | Изпрати бележка)
За мен беше голямо усилие да я облека в кротки, тихи, човешки думички)))))) И никаква мерена реч))))))) Само непремерени изцепки) И кикове))))

]


Re: Колекционер на погроми
от radi_radev19441944 на 08.11.2009 @ 18:59:07
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Е не чак толкова умраза. По-вероятно досада, но не се знае дали взаимна. Иначе си схванал :)

]


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 19:09:55
(Профил | Изпрати бележка)
УМраза , а не ОМраза. Едното води да приУМиране, а другото си е ОМраза със съответнитите единици за електрично съпротивление)))))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 08.11.2009 @ 21:02:06
(Профил | Изпрати бележка)
Така... първо - да вметна, че докато четях Вашето произведение, уважаеми автори, загорих таман два тиганЯ с пържени картофки. Поради което си записах в тьофтерчето за лихви, глоби и пропуснати ползи, че следващия път вие двамцата шме черпите по една голяма порцийка пържени картофки!!!!!!!
----------------------------------------
Второ - предлагам да извлечем голям дивидент от усещането и чуването на лирическия - цитирам - "как му расте косата"! Смятам, че лирическият, без да знае, е направил Велико откритие и от днес нататък медицината и козметиката няма да имат "алопецията" като проблем!
---------------------------------------
Трето - подозирам, че за всичко в крайна сметка е виновен нейният (на лирическата) слънчев вампир, в когото тя е безвъзвратно и лудо влюбена. При други обстоятелства, лично аз бих я сметнала за смахната, но при така създалите си, я приветствам и дори я подкрепям безрезервно!

Поздрави за авторския тандем и честит ви светъл празник днес!!! И нека ангелите и архангелите ви пазят от всички провали и погроми, ако и да са професионално създадени от вас!

:-)


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.11.2009 @ 21:12:31
(Профил | Изпрати бележка)
Такава беше идеята - публикуване на великото откритие на главния герой, решаващо проблемите на медицината по отношение на алопецията, деменцията, сенилността, шизоидността и още няколко не толкова важни проблема))))
Тандемът ни търпи разпад и вече е в непримирим конфликт по отношение на броя тигани с изгорели картофки. До консенсус няма да се стигне, поради бунтарския дух на едната страна))))))
Така че ще се изкупуваме кой от двамата да Ви възстанови щетите и да черпи))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от radi_radev19441944 на 08.11.2009 @ 21:50:31
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
По принцип черпи потърпевшата страна. Освен това днес било Рангелов ден, пък аз не го празнувам, но пък има достатъчно други поводи. И за този слънчев вампир щях да си изям боя като едното нищо, щото се опитах да го открадна. Не го дават ей...
Ами такива са влюбените във вампири.

]


Re: Колекционер на погроми
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 08.11.2009 @ 22:35:11
(Профил | Изпрати бележка)
Яяя, де ги тия принципи?! да черпи потърпевшия?!

Влюбените във вампири... човек да им завиди :-)))

]


Re: Колекционер на погроми
от fingolffin на 09.11.2009 @ 07:09:01
(Профил | Изпрати бележка)
Алка-откачалка:-)
Единият автор личи, верен е на стила си. А ти, Али защо се излагаш и не се позоваваш на никой? Можеше да споменеш Аугусто Сандино, Томас Борхе и Даниел Ортега:-)



Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 09.11.2009 @ 08:47:15
(Профил | Изпрати бележка)
Не можах бе, пълен провал)))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 09.11.2009 @ 11:05:31
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ачи къде е Зорба? Без него погром не върви...


Re: Колекционер на погроми
от radi_radev19441944 на 09.11.2009 @ 11:43:04
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Зорба явно е побягнал. И аз побягнах.
Но ти си винаги добре дошъл

]


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 09.11.2009 @ 12:06:09
(Профил | Изпрати бележка)
На него му се размина))))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 09.11.2009 @ 17:22:44
(Профил | Изпрати бележка)
аплодисменти за екипа!!!!!!!!


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 09.11.2009 @ 17:31:54
(Профил | Изпрати бележка)
Добре, че няма ехо да отвръща на комплиментите менти менти менти))))))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 09.11.2009 @ 22:57:07
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Погромите са всъщност едно много сложно изкуство, което не на всеки се удава, особено достигащо до колекционерски интензитет. Но виж, раците са вродено талантливи в това отношение, макар и някои да успяват да не развиват таланта си.. На тези колекции това им е кофтито, че не подлежат на менкане, както салфетките и пощенските картички... Та... исках да кажа като в онази реклама: " Знам за какво говорите.." И поздрави на двамата добри автори и сполучлив тандем!:)


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 10.11.2009 @ 00:16:53
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))))))))Ако пък знам за какво говорим, ей на)))))))))))))
Поздрави)))))))))))))))

]


Re: Колекционер на погроми
от Hulia на 10.11.2009 @ 09:56:23
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Ерудити сте и двамата, няма съмнение - прочетох с огромен интерес...
Относно майсторството в погромите, по моите скромни наблюдения, първи са Скорпионите, наред с Риби и Рак...
Та се сетих за: "Да разрушиш, за да съградиш отново..."
***
Неслучайно самият Достоевски е със слънчев знак в Скорпион:)))


Re: Колекционер на погроми
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 10.11.2009 @ 16:01:59
(Профил | Изпрати бележка)
Не, Ули, аз съм блондинката в тандема) А и зодията ми съвсем друга)

]