Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 747
ХуЛитери: 2
Всичко: 749

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОстани с мен тази нощ
раздел: Еротика
автор: Slon-Madrigal

Единственото, което ми остава понякога, освен ината ми, е танцуването. Да бягам, но красиво, така, че да ме желаят...

Всички сме страхливци, които живеят само за себе си. Някои пият, други вземат дрога, аз танцувам. Тежко и горко на онзи, който се опита да ме доближи тогава... А как се страхуват мъжете всъщност! Толкова са раними, скрити под въображаемата си броня. Силата им да заповядват, да водят, да контролират се разбива на пух и прах...Наблюдавай ме, да, обмисляй нападението и го проведи, почти чувам ускорения ти пулс, докато се плъзгам покрай лакътя ти и се завъртам бясно на дансинга, и се усмихвам. Как се усмихвам само... Глупак... Обръщам се и тръгвам към него, а той започва да отстъпва. И аз отново му се усмихвам. Не съм жестока.
"Не се прави така, плашиш ги" ми каза онази вечер една моя приятелка. " Ни най - малко. Забавлявам се да ги гледам как се страхуват" отвърнах й аз, изпих и нейната минерална вода и слязох на дансинга, за да продължа да беснея.
Не зная дали има Бог, но съм му благодарна, че никога никога през живота си не съм си чупила крак. Навяхвала съм си ужасно глезена, болеше адски, но продължих, глезенът ми е леко изкривен и в момента, не зарасна добре, не му дадох време.
"Не те ли е страх да се прибираш винаги сама?" ме питаше същата приятелка. "Не. Тях, мъжете ги е страх." отговарям й, а тя пали цигара над водката си, защото след малко си тръгваме. Тя- с такси. Аз - пеш. "Ти си луда - пеш, в три и половина през нощта" Не съм луда. Така ми харесва. Вървя и си спомням в тишината още по-добре движенията на дансинга, главата ми още пази сенките и светлините, там някъде отзад глухо, но ритмично думти музиката.
"Аз отивам пак, за последно, пийни си водката"
Лъжа. Ставам, защото видях някой като мен. Главата ми се върти, замаяна съм от музиката и дима и решавам да отида и да го разгледам по-добре.
И на него са му направили място на дансинга. Не му пука за никого и е адски добър. Приближавам се до него, внимателно хващам ритъма му, не си струва да правя излишни движения, той наистина е адски добър. Хубаво ми е. Някой като мен.
Затова му позволявам да се приближи. Аз само следя ритъма и нещо от музиката, но някоя друга в мен посяга и завърта ханша ми, а той само това и чака.
Отне ми четири секунди да се справя с онази в мен, която посегна. През това враме той се възползва и ме държа плътно до себе си и направляваше движенията ми,господи, адски добър е, а аз беснеех от яд и се спъвах, докато онази другата се радваше на неувереността ми и се подиграваше.
Не зная как, но той разбира и ме пуска, а аз оставам до него, и пак улавяме ритъма, но този път - на два сантиметра разстояние.Защото аз искам така. На два сантиметра от бедрата му, на два сантиметра от кръста ми, копелето. Извивам се, не мога да се спра, и за пръв път танцувайки, отстъпвам назад, а той пристъпва , танцувайки, и устните му са на два сантиметра от шията ми, неспособен да спре.
Господи, влачех го по целия дансинг като хванато в капан диво животно, без да го докосвам, само с миризмата си и с тялото си, и ми беше хубаво! За миг зениците ми се избистриха, погледнах нагоре, към мрака на тавана, и ми се искаше да изкрещя!
Тогава се завъртях, косите ми плеснаха в лицето му за миг и вече бях на няколко метра от него.
Песента свършваше.
Той ме гледаше от другия край на дансинга. Беше мокър,косите му бяха паднали на челото и протягаше ръка към мен .
А аз му кимнах леко и си тръгнах.

"Беше много хубаво" каза приятелката ми. "Да"
Лъжа. Погледнах пак към дансинга. Уж за последно. Нямаше го. Не зная коя от нас двете, аз или другата в мен, изпита това болезнено чувство, че нищо не ми е останало...


Публикувано от Administrator на 01.11.2009 @ 23:01:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   Slon-Madrigal

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 13:54:48 часа

добави твой текст
"Остани с мен тази нощ" | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Остани с мен тази нощ
от copie на 01.11.2009 @ 23:37:41
(Профил | Изпрати бележка)
беше много хубаво, да


Re: Остани с мен тази нощ
от diva_voda на 02.11.2009 @ 02:17:19
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав танц:) още повече, когато и партньорът си струва. Благодаря ти за красивото преживяване.
Дива вода


Re: Остани с мен тази нощ
от rosy88 на 02.11.2009 @ 23:21:03
(Профил | Изпрати бележка)
!


Re: Остани с мен тази нощ
от vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) на 07.11.2009 @ 16:10:40
(Профил | Изпрати бележка) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
Хубав еротичен танц !