Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 867
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 869

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàModern artists
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: krasavitsa

- Èìàì ãåíèàëíà èäåÿ çà àðò ïðîåêò, ñàìî äà íàìåðÿ ñïîíñîð. Ùå íàïðàâÿ àðò èíñòàëàöèÿ. Îáÿâÿâàì ñå çà ïîñëåäîâàòåë íà âåëèêèÿ Äàëè è óñïåõúò ìè å â êúðïà âúðçàí. Íàé-âàæíîòî å äà ñå óöåëè íàèìåíîâàíèåòî, äðóãîòî å ëåñíî.
- À èìàø ëè èäåÿ çà íåãî?
- Èìàì, ãëóïà÷êî, êàê ñè ïîçâîëÿâàø äà ñå ñúìíÿâàø? Ùå ñå êàçâà “Åêñêðåìåíòèòå íà ñâðúõ÷îâåêà”. Ìàêàð è íåñêðîìíî, òîâà ñúì àç. Íå âèæäàì çàùî ñâðúõ÷îâåöèòå òðÿáâà äà ñà ñêðîìíè, Äàëè ãî å êàçàë òîëêîâà îòäàâíà. Ïîëîâèíàòà îò ïóáëèêàòà ùå äîéäå, çàùîòî íå çíàÿò êàêâî å òîâà “åêñêðåìåíòè”. Õóáàâî ùå å è ñïîíñîðúò äà íå çíàå êàêâî å, çà äà ñå èçðúñè. Íî ñúì ñèãóðåí, ÷å ùå èìàì ãîëÿì óñïåõ. Ùå ïðåíîìèíèðàì ñìèñëèòå. Õàéäå ñåãà ñëîæè ïîâå÷å ÷åñúí â òàðàòîðà, çà äà ìîãà ñëåä òîâà äà ñå îòäàì íà èçèñêàíè îðèãâàíèÿ.
- Áëàãîäàðÿ òè çà äîâåðèåòî äà ïðèñúñòâàì íà òåçè òè âúçâèøåíè çàíèìàíèÿ, òå çàñèùàò è ñëóõà, è îáîíÿíèåòî ìè. Èçâèíè äúðçîñòòà ìè, íàèñòèíà ñúì íèùîæåñòâî, ãîñïîäàðþ íà íîîñôåðàòà, ôåðòèëíèòå íàïúíè è òèëíèòå ñòîéêè. Àêî Íèöøå áåøå æèâ, ùåøå äà òå áîãîòâîðè, íî çàñåãà âðåìåííî ùå òðÿáâà äà ñå çàäîâîëèø ñàìî ñ ìîåòî îáîæàíèå.
- Èñêàì äîêàçàòåëñòâî çà äóìèòå òè, íèùîæåñòâî òàêîâà. Ïîìèñëè êàê ùå ìè ãî äàäåø... î, êàê ìîæàõ äà ñå èçðàçÿ òîëêîâà åëåìåíòàðíî, çàáðàâè âåäíàãà èëè ùå òå óíèùîæà!
- Åêñêðåìåíòèòå íà ìîçúêà òè ùå óõàÿò âúâ âå÷íîñòòà, áúäè ñèãóðåí! Çà ìåí áè áèëî ÷åñò äà áúäà íå ñàìî óíèæåíà, íî è óíèùîæåíà îò òåá, íî àêî ïîçâîëèø, èçêàçâàíåòî òè ñúâñåì íå áåøå åëåìåíòàðíî, àç íå óñïÿõ íèòî äà ãî ðàçáåðà, íèòî äà ãî çàïîìíÿ. À ñè äîáðå çàïîçíàò ñ æàëêèÿ ìè ìîçúê è äîðè ñè ïîçâîëÿâàì äà ñå íàäÿâàì - äîñòàòú÷íî îòâðàòåí îò íåãî.
- Àõ, òîâà îòâðàùåíèå... êîëêî å øèê è êîëêî ìå ïðèâúðçâà êúì òåá. Ùå òå îáÿâÿ çà ïî÷òè ãåíèàëíà, çàùîòî àç íå ìîãà äà áúäà ðàçáèðàí, à îùå ïî-ìàëêî îáîæàâàí îò êîãîòî è äà å. Ðàçëèêàòà ìåæäó ìåí è òåá å â ïîòåíöèàëà íà òîâà “ïî÷òè”. È íàé-êðàñèâèòå äóìè ñà áåçïîìîùíè äà èçðàçÿò âúçâèøåíîñòòà íà èäåàëà ìè, çàòîâà ùå èçïîëçâàì íàé-ãàäíèòå, çà äà èçðàçÿ íåèçðàçèìîòî è äà èçïðàâÿ íà íîêòè âñè÷êè åñòåòè÷åñêè êàòåãîðèè. Íî äíåñ íå ñúì äîâîëåí îò ñåáå ñè, à è òè ñè ìè íàïúëíî áåçïîëåçíà.
- Êàê òàêà, íèìà çàáðàâÿø ïîòåíöèèòå íà îíåçè ìåòàìîðôîçè íà ïúòÿ, ïðåìèíàâàù ïðåç ìîñòà íà âúçäèøêèòå, îñòà íà êîëåëîòî, à è êîëåíè÷åíåòî ìè ïðåä æèâîòâîðíîòî îðúäèå, àç âÿðâàì â ïîòåíöèèòå íà òâîÿ ïîòåíöèàë! Êàê äà òè äîêàæà êîëêî ìíîãî òå ìðàçÿ, ÷óäîâèùå ìîå? Çà òåá ñúì ãîòîâà äà áúäà íàé-ãíóñíàòà, íàé-ìèðèçëèâàòà, íå, íàé-âîíÿùàòà! – òÿ ñå íàïúíà è èçïúëíè èíòåðèîðà ñ àðîìàòè.
- Áëàãîäàðÿ òè, ãíóñíà ìîÿ, ñâèíùèíèòå òè ìå ïðåâðúùàò â íàé-èçèñêàíèÿ ìúæ, à òîâà âèíàãè å áèëî íàé-ñúêðîâåíîòî ìè æåëàíèå. Íî íå ñúì äîâîëåí îò òåá, êðàêàòà òè äíåñ íå ìèðèøàò äîñòàòú÷íî. È ïîòòà ïîä ìèøíèöèòå òè å ñ ïðèìåñ íà äåçîäîðàíò. Êàê ñìååø?
- Ïðîñòè ìè, ïîâåëèòåëþ ìîé. Ñëåäâàùèÿò ïúò îáåùàâàì äà äîéäà äîñòàòú÷íî âìèðèñàíà. À è ìèñëÿ äà íå ñè ìèÿ çúáèòå äîòîãàâà, òîâà ùå òå óäîâëåòâîðè ëè?
- Ùå âèäèì. Êîÿ ñè òè, òà äà òè äàâàì îáåùàíèÿ?
- Çàùî ìè èçãëåæäàø òîëêîâà âåëè÷åñòâåí?
- Çàùîòî ñúì. Íî íå ìå îòêëîíÿâàé îò ïúòÿ ìè, âðåìå å äà ïîìèñëÿ çà ïîäðîáíîñòèòå. Èñêàì èçëîæáàòà äà âîíè, òîâà ùå ïðåäèçâèêà ìíîãî ãîëÿì øóì, âñè÷êè êðèòèöè ùå ñå íàäïðåâàðâàò äà èíòåðïðåòèðàò äúëáîêèÿ ìè çàìèñúë. Ùå ñúçäàì íàé-îðèãèíàëíèòå òåíäåíöèè â èçêóñòâîòî è ùå ñòàíà ñâåòîâíî èçâåñòåí, êîåòî çàñëóæàâàì îòäàâíà. Èñêàì ìèðèçìà, êîÿòî äà ïðåäèçâèêâà íàé-ñúâúðøåíàòà, íàé-ñîôèñòèöèðàíàòà ïîãíóñà.
- Àêî ïîçâîëèø, íåùî ñðåäíî ìåæäó âìèðèñàíà ðèáà è çàñòîÿëà ïèêíÿ?
- Íàèñòèíà, çàäóøëèâàòà âîíÿ ùå å ïúòÿò, ïî êîéòî ùå òðúãíåì ñìåëî. Ùå òå âúçíàãðàäÿ, êëåòíèöå ãðîçíà è çëîâîííà, ùå òè ðàçðåøà ìèëîñòèâî äà ïðèñúñòâàø íà îòêðèâàíåòî, òâîåòî ïðåäíàçíà÷åíèå ùå áúäå äà ñè ãíóñíèÿò ôîí íà ìîåòî âåëè÷èå. Äîðè ùå òè ïîçâîëÿ äà ñòîèø äî ìåí, íà ôîíà íà ïúï÷èâîòî òè ëèöå íèêîé íÿìà äà çàáåëåæè áðàäàâèöàòà íà âúðõà íà íîñà ìè. Ùå òå âïèøà â çàâåùàíèåòî ñè – êàëòà îò óøèòå è ïîñëåäíèòå ìè ãóðåëè ùå áúäàò çà òåá.
È òðúãíàõà äà òúðñÿò ñïîíñîðè.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 23.10.2009 @ 13:42:54 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   krasavitsa

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
318 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 23875
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Modern artists" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Modern artists
îò regina (radost.daskal@gmail.com) íà 24.10.2009 @ 00:41:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
õàõàààààà!:))
òåçè ñÿêàø ãè ïîçíàâàì...
ïîçäðàâ, ÷îâå÷êî!


Re: Modern artists
îò iar íà 04.11.2009 @ 09:16:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîâîäúò âå÷å íå å òîëêîâà âàæåí, ìîæåø äà èðîíèçèðàø êàêâîòî ñè ùåø òàêà - îò òóðñêèòå ñåðèàëè äî ìèíèñòúð-ïðåäñåäàòåëÿ, ïîõâàòúò å âàæåí, õàðåñà ìè.

Ïîçäðàâè!


Re: Modern artists
îò anonimapokrifoff íà 04.11.2009 @ 17:18:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùåøå äà å ìíîãî ñìåøíî, àêî íå áåøå ìíîãî âÿðíî.