Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 814
ХуЛитери: 4
Всичко: 818

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОт умрял – писмо.
раздел: Хумор и сатира
автор: Com_ocio

Вчера, хей тъй, както си стоях, съвсем безсмислено и безотговорно умрях.
Разбирам ехидната ви усмивка, подсилена от ироничния поглед, забил се някъде между тези редове, възбуждащи в съзнанието ви най-абсурдната мисъл – „от умрял – писмо”. В този век на електронна комуникация, може би ви звучи невероятно, но през миналия век се е случвало, благодарение предшественика на БТК – ПТТ.
Увлякох се. И приживе обичах да обяснявам, но след възнасянето(демек, след като предадох Богу дух) до такава степен, че си губя мисълта.
Няма да ви разказвам как ме прободе в лявата област на гръдния кош, как ми изтръпна тилната област на главата, как оцъклих очи във вечните ловни полета и се преселих в тях. Днес двама от най добрите патолози установиха инфаркт, инсулт и още куп неразбираеми за мен медицински термини, като причина за моя така наречен преход.
Реейки се в необхватното небесно пространство, аз не престанах да мисля за всичко и установих такива загуби за родната икономика и държавност, че ми настръхна косата, от което двамата патолози получиха леко умствено неразположение и замръзнаха като статуи на касапи със скалпели в ръцете.
Та мисълта ми беше за загубите и кризата. Местните търговци загубиха един клиент, който купуваше сирене(което не е сирене), кисело мляко(което не е кисело мляко), колбаси(които не са колбаси), месото с 20 годишен изтекъл срок на годност, хляб(който не е хляб) и какво ли не още което не е това, за което го мислим. Данъчните загубиха един редовен данъкоплатец. БТК, енерго, ТЕЦ умножиха приходите си по 0 и изпратиха предложение към правителството за извънредно вдигане на цените на услугите им, с цел покриване на загубите. Една електорална единица отнесе редовния си глас при Свети Петър, който с голямо желание отвори широко портите към отвъдното.
Единствените печеливши от тази ситуация се оказаха НОИ. Шефа им веднага направи баланс и с печалбата си поръча нов служебен автомобил. Радвам се, че утре по време на погребалната церемония, сред хилядите трагични физиономии, ще има поне едно усмихнато лице естествено, ако не присъства никой от вас, защото причината да пиша тези редове е да ви поканя на моята пищна и неповторима погребална церемония. Не е необходимо да носите четен брой китки, да мачкате каскети и да правите печални физиономии освен, ако не съжалявате, че не сте на моето място.
Аз съм щастлив, че се отървах!


Публикувано от hixxtam на 23.10.2009 @ 09:19:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Com_ocio

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
391 четения | оценка 5

показвания 47159
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"От умрял – писмо." | Вход | 4 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: От умрял – писмо.
от Silver Wolfess на 23.10.2009 @ 13:00:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Аз съм щастлив, че се отървах!

Много е тъжно, че докарахме живота си до тук. Много тъжно.
Поздравления!


Re: От умрял – писмо.
от Iszaard на 23.10.2009 @ 10:41:05
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави за леката и много приятна ирония в това "От умрял - писмо". Не знам какъв е жанрът, пък и това не е най-важното, но определено си струва да се прочете - един по-различен поглед към нашата изтъркана действителност. Казвам "нашата", защото със сигурност тя няма кой знае колко общо с Реалността:)))


Re: От умрял – писмо.
от diva_voda на 23.10.2009 @ 11:10:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ииии, голяма работа, отървал се бил! То и на нас ще ни дойде редът - от това "отърване", отърване няма:))


Re: От умрял – писмо.
от Ufff на 23.10.2009 @ 16:12:59
(Профил | Изпрати бележка)
Много мило от страна на умрелия, че и в отвъдното се вълнува за родната икономика. Патриот, браво!
;)