Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 800
ХуЛитери: 2
Всичко: 802

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка за двете майки
раздел: Други ...
автор: Danielita

Имало едно време две майки - едната добра (Д), другата лоша (Л). Били на една и съща възраст, учени и модерни жени. И двете били развеждани – добрата по взаимно съгласие, лошата, по вина на съпруга.
Живеели в двата края на Южния парк, дърветата в който израстнали заедно със синовете им, и двамата с име Пламен, за да ги различаваме, ще им добавим по едно „Д” или „Л”.
Двете майки не се познавали, макар че синовете им били в един и същи клас на престижно училище, имали еднакви интереси и станали големи приятели.
За пръв път майките се срещнали в коридора на училището, за да отговарят за белята, извършена от синовете им. Д искала да споделят мисли и да обсъдят ситуацията. Л само надменно кимнала с глава и казала на учителката да ги накаже най строго.
Минало време, момчетата порастнали и се увлекли от Хеви метъл музиката.
Оставили си дълги коси, обличали се като своите „Метал” идоли. Тогава не всички одобрявали това и двете момчета били нападнати от анти металисти. Пламен-Д бил с очила , които се счупили и едвам догонил Пламен-Л, за да се скрият у тях. Тогава Л за пръв път проявила благородство и накарала приятеля си да закара Пламен-Д в бърза помощ да му зашият брадата. Някой трябвало да уведоми Д за случилото се. Л не счела за необходимо да се обади лично на Д и да я успокои. Изпратила други хора. Междувременно Д се била омъжила повторно и лежала за задържане на второто си дете. Като разбрала какво е станало, едвам не пометнала.
В това време в страната се развихряла Демокрацията. Вдигнала се „Желязната завеса” и народът тръгнал кой накъдето му видят очите. Така и Пламен-Д един ден казал: „Много сте ми мили, но баща ми е в Америка, а аз да гладувам тука, няма да стане”. И... заминал.
Тук започва най страшната част на приказката. Само да не мислите, че се явил змей, нищо подобно.
Добрата майка си имала бебе, но страшно страдала по заминалото голямо дете. Понякога като видела слабо момче с дълга къдрава коса, тичала да го настигне. Кой знае защо, мислела че е нейният Пламен.
Пламен –Л бил все още в България. Д го обичала като свое дете и често му се обаждала- къде по компютърни въпроси, къде просто да си поговорят за нейния Пламен. Това обаче предизвикало страшна ревност у лошата майка. Тя почнала да вдига телефона и да крие сина си. Д неможела да повярва, но при следващото обаждане Л и казала следното: „ Като си допуснала да загубиш детето си, няма какво да обсебваш чуждите деца”... Д немогла нищо да отговори. Думите на Л прозвучали като плесница! Само затворила телефона и тихо заплакала. „ Къде сбърках, Господи, та ме наказваш така? Хем детето ми далече, хем виновна за това.”
Тогава за пръв път и минала мисълта и тя да замине някой ден, да си е при детето. Да заведе и малкото му братче, да са си свои в чуждата страна.
С люта клетва проклела лошата майка: и нейното дете да отиде далече, а тя да живее в самота до края на дните си, което се сбъднало.



Публикувано от aurora на 17.08.2009 @ 09:52:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Danielita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
322 четения | оценка няма

показвания 41321
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Приказка за двете майки" | Вход | 5 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказка за двете майки
от Kirova на 17.08.2009 @ 21:17:05
(Профил | Изпрати бележка)
Ако не бях възпитана, момиче, щях да кажа, че писанието ти е тъпо...


Re: Приказка за двете майки
от sineva на 18.08.2009 @ 00:35:45
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох внимателно ,,истинската приказка,, - Дани!
Разбрах те.
А ти си пиши... Има кой да те чете! Здравей, мила!:))))))))))


Re: Приказка за двете майки
от tomatroev на 18.08.2009 @ 03:54:04
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Даниела!
Прочетох разказът ти.Ти, даже, виждам, си го сложила в раздел "други", защото едва сега започваш с прозата. Но прозата ти е истинска и тепърва има какво да очакваме от теб за Америка. Хареса ми и отговорът ти на Кирова.Спокойно, тя, както си забелязала, така си "коментира". Не си го слагай на сърце. И виждам,че е така, защото това, което си преживяла като жизнен път ти дава много сила.
За текста - мисля,че ще е по-добре без инициалите Д и Л, а, например ,просто Добрата майка и Лошата майка и съответно: Добрия Пламен и Лошия Пламен или нещо подобно. И не забравяй - винаги "суровата проза", каквато и да е, е по-добра от "фризираната проза"!

Успехи!
Далечни поздрави!
Тома


Re: Приказка за двете майки
от traveller на 18.08.2009 @ 22:21:22
(Профил | Изпрати бележка) http://karandash.blog.bg/
Да се смееш ли, да плачеш ли. Абе хора, това да не ви е телефон на доверието, та сте гракнали да си разказвате проблемите и да се вайкате? При това нескопосно, че и се обиждате, като ви го кажат. Ами има блогове, пишете там и лейте сополи и сълзи на воля. А пък "стихотворението" за Кирова е достойно за приза "Изострени ментални недостатъчности"...


Re: Приказка за двете майки
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 03.09.2009 @ 03:57:56
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави за смелостта да напишеш за нещо толкова изстрадано...
Желая ти щастие и късмет, Даниелита.