Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 745
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 748

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: tehnomobi
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäåì IV
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

-Åëà, Ãàâðàèëå. Ñòèãà ñ òåçè ïðîáëåìè! Òàçè âå÷åð ùå ñå ïîâåñåëèì – ïðèêàíè ãî íåòúðïåëèâî è òðúãíà ïî êðèâîëè÷åùèÿ êàëäúðúì îò ïðîçðà÷íè ðå÷íè êàìúíè, îáêðàåí ñúñ áåëè ìðàìîðíè áîðäþðè – âàæíèòå ðàáîòè ùå ãè îñòàâèì çà äðóã ïúò. Ñåãà ñúì ðåøèë äà èçïèòàì íÿêîè çåìíè ñúáëàçíè. Ìîãà äà ñè ãî ïîçâîëÿ âåäíúæ.

Ãàâðàèë ïîïðèáðà äúëãèòå êðàèùà íà áÿëàòà ñè ðîáà, ïîêðè èçÿùíèòå ñè êðèëå ïîä ðîáàòà è çàêðà÷è äî Íåãî. Öÿëîòî ìó äúðæàíèå èçäàâàøå îãðîìíî ñòðàõîïî÷èòàíèå, âíèìàâàøå äîðè êàê äèøà. Íÿêîëêî äåìóðçè ïðåëåòÿõà íàáëèçî è ñå îáúðíàõà êúì Íåãî â ïî÷åñò è ïîä÷èíåíèå. Ïîíÿêîãà òîâà ìíîãî Ìó äîñàæäàøå. Öÿëîòî òîâà óâàæåíèå è ïî÷åñòè, èñêðåíè ðàçáèðà ñå, ïîíÿêîãà Ãî èçíåðâÿõà. Èñêàøå Ìó ñå äà áúäå ìàëúê, íåçíà÷èòåëåí è íåâçðà÷åí, íî íå ìîæåøå. È ñåãà, êîãàòî áåøå ðåøèë äà ñå ïîâåñåëè áå òàêà. È ïàê íå ìîæåøå. Äàëè íå áå âèíîâåí Àåîë? Ñúçíàâàøå, ÷å ñàìàòà ìèñúë çà Èçâîðà å êîíùóíñòâî, íî íå ìîæåøå äà ñå ïðåáîðè ñ íåÿ.

-Ãàâðàèëå, ïî÷èâàë ëè ñè ñêîðî? – ñòðàõîïî÷èòàíèåòî íà àíãåëñêîòî ëèöå ñå çàìåíè îò èçóìëåíèå – Èçëèçàë ëè ñè â îòïóñêà íÿêîãà?
-Íå òå ðàçáèðàì Áîæå. Êàêâî å òîâà „ïî÷èâêà”? – ëè÷åøå ïî ãëàñà ìó, ÷å å èñêðåí. – Âåäíúæ Àðõàíãåë Ìèõàèë ðåøè äà ïîäðåìíå çà ÷àñ, äâà ïîä åäíî äúðâî äîëó, â çåìÿòà íà ãðåøíèòå è áåç ìàëêî äà çàãóáè åäíîòî ñè êðèëî. Ùåëè äà ìó ãî îòðåæàò è äà ãî ïðîäàäàò êàòî ìîùè.
-Ïàê äåëî íà Ñàòàíàòà – ãíåâà ñå íàäèãàøå â ãëàñà Ìó – íÿìà ëè äà ïðåñòàíå íÿêîé äåí ñ áåçîáðàçèÿòà ñè! Ìåæäó äðóãîòî êàê âúðâè ïðîåêòà çà Íåáåñíàòà ìèëèöèÿ, êîãà ùå ìîæåì äà èçîáëè÷èì òîçè õóáàâåö? Êîãà ùå ñè ïîëó÷è çàñëóæåíîòî? – óñåòè, ÷å ïàê ãî íàëÿãàò ïðîáëåìèòå.
-Íàáèðàìå îùå äîáðîâîëöè. Îïàñÿâàì ñå, ÷å íÿìà ìíîãî æåëàåùè – òðåïåðåøå ãëàñà íà Ãàâðàèë.

Îñòàíàëàòà ÷àñò îò ïúòÿ èçìèíàâàò â ìúë÷àíèå, âñåêè ñ ìèñëèòå ñè. Âðàòàòà íà ñòðàíîïðèåìíèöàòà å îòêðåõíàòà è îò âúòðå ñå ÷óâà âåñåëèÿ ãëú÷ íà êðèëàòè, äåìèóðçè è âñÿêàêâè íåáåñíè îáèòàòåëè. Ñïèðàò ñå íà ïðàãà. Òðóäíî Ìó å äà ñå ïðåáîðè ñ ìèñúëòà, ÷å âúðøè íåùî íåðåäíî. Íàé-ìíîãî Ãî å ñòðàõ, ÷å ùå Ãî ïîçíàÿò è ùå ðàçâàëè è òÿõíàòà âå÷åð. Ñìåíÿâà åôèðíàòà áÿëà ðîáà ñ ïî-âåõòà, áðàäàòà Ìó ñå ñêúñÿâà, âèñîêîìåðíèòå áðú÷êè ñå ïîèçãëàæäàò. Õóáàâî å äà èçãëåæäàø ïî-ìëàä. È ïî-ëåêîìèñëåí. Âðàòàòà ñå îòâàðÿ ñ òðÿñúê è îò íåÿ ñå èçñèïâà øóìíà êîìïàíèÿ îò ñòàðîçàâåòíè ñâåòöè. Ïðèòàè ñúðöå, íî íå Ãî ïîçíàõà. Õì, íà âðåìåòî áÿõà ñðåä ìàëöèíàòà ïðèâèëåãèðîâàíè ñìúðòíè, íà êîèòî ðàçðåøè äà îñòàíàò â Åäåì. À òå íå ñà çàáðàâèëè çåìíèòå ñè ïðèâè÷êè çà ðàäîñòè è âåñåëáè. Âèæ ãè òè!

- Äà âëèçàìå Áîæå. Òóê íà âðàòàòà ùå ïî÷íàò äà íè çàãëåæäàò – ïîäêàíâà Ãî Ãàâðàèë, õâàùà çëàòíàòà äðúæêà è ñ ïðèó÷åíî äâèæåíèå îòâàðÿ ÿêàòà, òåæêà âðàòà. ßâíî ìÿñòîòî ìó å ïîçíàòî. Ïúê Tîé ñè ìèñëåøå, ÷å ...


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 14.08.2009 @ 17:07:56 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 15:00:07 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäåì IV" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäåì IV
îò Liulina íà 15.08.2009 @ 18:57:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liulina.blog.bg/
Áîã å ñúçäàë õîðàòà ïî ñâîé îáðàç è ïîäîáèå ...


Re: Åäåì IV
îò shtura_maimunka íà 01.09.2009 @ 14:47:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://smile999.blog.bg/
È êàêâî èçëèçà?!
Çíà÷è è â åäåìà å ñúùîòî, êàêòî òóê... :-)