Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 844
ХуЛитери: 2
Всичко: 846

Онлайн сега:
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВарна
раздел: Есета, пътеписи
автор: afrodita

След петнадесет години раздяла с морската столица, отново я видях така красива и чаровна както много назад във времето. Тогава когато бях дете и светът изглеждаше по различен начин.
Преживяването беше изключително с много емоция и много приятни изненади. Очаквах всичко това някъде дълбоко във сърцето си. Беше толкова впечатляващо, че времето течеше достатъчно бързо и достатъчно бавно за да се наслаждавам на миговете, които бяха доста и разнообразни. Не намерих градът променен напротив беше запазил своята атмосфера и привличане. Богат на пешеходни зони, множество фонтани, паметници, зелени площи. Морската градина е едно чаровно място за деца и възрастни. Истински райски кът. Хубаво е , че продължават да го развиват и облагородяват , но най-вече потдържат, което е най-важно.
Лицата на хората тези , които живеят там бяха незабравими. Усмихнати, приветливи, отзивчиви, внимателни. Уважение към гостите на своя град. Винаги намирайки време за обяснение за нещо незнаещо от туристите.
Катедралата е паметник на културата, който заслужава уважение и почит. Фактът , че там се съхраняват мощите на осем светци е достатъчно доказателство за неговата значимост. Приятна изненада. След дни щеше да пристигне Труеръката Богородица от Троянския манастир. Не беше случайно. Трябваше да бъда там и това стана реалност. Няма случайни неща. Дойде денят посрещнахме чудотворните икони. Със сълзи на очи варненският митрополит говореше за тях. Това беше една вълнуваща среща за първи път за множеството хора присъстващи там с тези икони. На следващия ден отидохме на поклонение. Усетих топлина при допира с чудотворната икона. Сякаш Богородица беше слязла при нас в храма и даряваше своите чада със миротворна сила и енергия, необходима за всеки. Незабравими мигове, мигове на наслада на духа и силата на човешкото достойнство. Напомни ни, че сме човеци , които имат нужда от подкрепа и висша сила, тази сила която никой не може да ни осигури освен божествената..
Срещата с коминочистача беше незабравимо преживяване. Ръкувах се с него и той ми каза , че ме очаква любов. Какво по-хубаво от това да чуеш такива думи. Още повече, че малко преди това бяхме в един езотеричен магазин, в който намерих неща които бяха интересни за мен.На втория етаж посетихме във сградата езотерична галерия. Неповторимо изживяване. Среща на духа с невидимите, но ценни неща и моменти.



Публикувано от viatarna на 12.08.2009 @ 10:56:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   afrodita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 00:24:07 часа

добави твой текст
"Варна" | Вход | 5 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Варна
от radi_radev19441944 на 10.09.2009 @ 22:30:55
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
По скоро е пътепис, доколкото са показани лични преживявания. Но за да събуди интерес, ако има претенции да бъде белетристика, трябва да се насити с повече събития, диалози или някаква екзотика. И не е необходимо да бъдат задължително достоверни, защото не се касае за статия.


Re: Варна
от Ufff на 11.09.2009 @ 06:34:53
(Профил | Изпрати бележка)
Ради, ти да мълчиш! Не стига, дето някой е написал малко човешки думи за Варна, ами хайде сега - претенции! На мен пък ми се напълни душицата, че някой е споменал този град с добро. Ти знаеш ли, че в сайта почти няма творби за Варна - за града, щот` за морето има много. Направих проучване с ХуЛитерската търсачка. Колкото пръстите на двете ръце са авторите, които са писали за града+4. Т.е. добре, че беше Афродита да развали фаталната преди това бройка! Даже мога да ти ги изредя поименно. Най-добре се е представил по темата anonimapokrifoff, а и на Кейти-katbalu е много хубаво, на SugarBabe e много обичливо, и на всички останали - също. Другите люде които са споделили по варненска частица пристрастие са Vanilin, ESEN, Moeto, Dr_abdul, Galina, Fadul, Iszaard, Selianin, ази сега - Афродита. Бързо припкай и ти да напишеш нещо за хубавия град Варна, защо не. Ама-ха! Инак ще помоля Фифо! Той какви хубави ги пише за Пловдииив! Капка ми капва на сърцееето! Най-много хубави творби са написани за Пловдив и Бургас. Блазе вииии!

]


Re: Варна
от Ufff на 11.09.2009 @ 06:36:48
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти от цялата си душа за добрите думи към този град. Хич не го слушай какви ти ги приказва Ради, ама-ха!


Re: Варна
от radi_radev19441944 на 11.09.2009 @ 16:08:17
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Е не се връзвай де. Че си е хубава Варна, няма спор, но аз очаквах, че се касае за разказ - нещо по-литературно - а то ми прилича повече на статия. Въпреки, че е грамотно направено, но момичето просто тепърва навлиза в прозата и се опитвам да го насоча. Съвсем приятелски.
Защото това са различни неща: белетристика, публицистика или каквото и да е там...

]


Re: Варна
от Narwal на 30.09.2009 @ 15:42:11
(Профил | Изпрати бележка)
Не знаех, че Варна е толкова красива, а 53 години живея в нея, като се изключат близо 20 години, през които половината от месеците съм бил по други морски градове. Благодаря Ви за хубавата творба! Дава ми надежда, че все пак заобикалящата ме действителност някому се харесва.
Поздрави


Re: Варна
от dedenze на 30.09.2009 @ 23:59:16
(Профил | Изпрати бележка) http://dedenze.blog.bg/
Добре Афродита,когато човек е радостен и обича ,преоткрива много
неща.Напред!


Re: Варна
от secret_rose на 13.11.2011 @ 10:08:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Така ми се е искало да я напиша... да я опиша, но местенцата, които най-много обичам там са една малката тераска, почти забулена от любопитни клонки, в която тишината вали, вали и дори мога да чуя морето, въпреки хората и града; един камък... на един запуснат плаж, където мога да чуя сърцата на хората, въпреки морето, и една градинка... цялата отрупана с есенни листа, където въпреки всичко, успявам да чуя себе си.