Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 777
ХуЛитери: 6
Всичко: 783

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Marisiema
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧервената луна вещае смърт
раздел: Романи
автор: paramour

Червената луна сияеше високо над затихналия град, сякаш викаше своя покровител в търсене на следващата жертва! Яркото пълнолуние беше обзело душите на хората и всяваше срах в тях. И с право! В такава вечер "Той" винаги излизаше, за да се храни. Без изключение. Но гладът му растеше! Миналия месец 3-ма души бяха изчезнали, а този още 4. Някои мислеха, че двойното пълнолуние - 2 пъти за един месец, ще утолят глада му занапред, и грешаха...

Времето бе облачно. Луната не можеше да се види с просто око... Досега! 2:37 . Тя едва показа част от кърваво-червеното си тяло, но достатъчна, за да го пробуди!
И "Той" се събуди! Мирисът на плът го изпълваше с непореодолимото желание да я вкуси! "Той" я надуши. Тя беше близо. На около седемнайсет. Можеше вече почтида я усети в устата си - висока, руса! Без страх? Явно бе нова. Мусколите му се стяха и отпускаха. "Той" дишаше напрегнато. Нямаше търпение да я достигне, а тя вървеше спокойно по пътеката в парка и не обръщаше никакво внимание на кървавата луна, която сякаш я сочеше с костеливия си пръст и крещеше "Тя ще е! Това е новата му жертва!"
Момичето вървеше уверено. Не бързаше за никъде. Изведнъж пред нея се появи тъмна сянка. Тя почти видя силуета пред себе си, но луната като на магия се скри зад облаците и прикри лицето на непознатия. Все пак забеляза дългия шлифер и шапката, която непознатият носеше. Момичето спря. Ясно изразените, красиви черти по лицето й придобиха уплашен вид. "Той" й проговори с почти човешки глас:
- Не е ли малко късно за разходки в парка - тя чуваше тежкото му, по-скоро тягостно дишане, което повече му пречеше отколкото помагаше - Момиче като теб може да пострада в така тъмна нощ на такова странно място. - той се усмихна.
Макар че луната не се виждаше от облаците, момичето видя белите му зверски зъби. Приличаха повече на вълчи, отколкото на човешки. "Той" почуства сърцето й. Туп, туп, туп, туп... Виждаше страха в очите й.
- Няма ли да крещиш?! Искам всички да знаят, че и тази вечер ще се храня! Ха? Колкото и бързо да бие сърцето ти, то е доста спокойно в сравнение с другите!
- Ти си вампир?! - със срах примесена с ярост изкрещя момичето - Баща ми ми е разказвал за такива като вас. Чела съм хиляди книги и дори изгубеното евангелие в което църквата казва как да се преборим с демони като вас! Върви си, Демоне, или изпитай гнева на всемогъщия Господ Бог - и с тези си думи тя извади от чантата си кръст и шише със светена вода.
- Не грешиш! Не Демон - Дякон, Дякон Алексевич на вашите услуги. О!? Донесли сте ми вода :)! Но за съжаление съм трезвеник. А колкото до всемогъщия господ - той е решил, че вие заслужавате вечен живот като създание на мрака. - едва бе завършил изречението си и Дякона се нахвърли вурху нея като прегладнял вълк върху ранена газела.
Луната отново се показа през процепите на облаците. Щеше да има още жертви. Мъж на около 30-тина години със дълго сако и шапка приближаваше парка. Изведнъж усети странна студенина и спря. Поогледа се, не забеляза никой, но не продължи. Облаците прикриха част от луната и сега тя осветяваше само ъгъла, от който се показа Дякона. Единсвено панталона му беше останал, а "Той" бършейки кървавата си ръка от високите си и здрави гърди с един мощен скок измина 3-4 метра и захапа врата на поредната си жертва...
Но тя не бе последната.

PARAMOUR


Публикувано от Angela на 19.08.2004 @ 22:15:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   paramour

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 43748
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Червената луна вещае смърт" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Червената луна вещае смърт
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 19.08.2004 @ 22:32:36
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
червена луна
вампири
страхотии
ама много добре написани)


Re: Червената луна вещае смърт
от Melpomeni на 20.08.2004 @ 15:51:33
(Профил | Изпрати бележка)
Ау, много кръвопийно и убийствено. Можеш ли да го доразвиеш? Например героинята да не е толкова страхлива, или диалога с вампира да е изчистен от емоции. Много ми хареса, ще има ли продължение? Защо не включиш някой боец за спасение на “Двете луни” или съвета на старейшините се събира и решава да наеме „чистач” на вампири.
Можеш да разделиш разказа на отделни епизоди, и около всяка част да намотаеш още малко история. А после да ги свържеш пак. Супер си, има хляб в тебе!:)))555:)