Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 583
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 587

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: AGRESIVE
:: Oldman
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊàøà
ðàçäåë: Íú ÷èñ áúëãÚðñêè
àâòîð: apostolicia

          ßëà, áàáà, äà òå íàó÷èì êúê ñå ïðàè êàøà. Òàâà áåëîòî, êúäå ñè ìè ãî òóðèëà íà ìàñàòà, à ìàíêî êàòî ïðîìèòà âîäà ñ ìàíêî áðàøàíöå. Äàêî òè ìó âèêàø íåêâî ôðèñêå ... à, ôðèêàñå.
Àêî óãîòâèø íà Âàíüî òàêàâà êàøà, íåìà äà à åäå, îò ìåíå äà çíàåø. Çíàì ãî ÿ, íàëè êîãà ìè ãî äîíåñå ìàêüà ìó äà ãî ãëåäàì, áåøå êîëêî åäèí êóëÿí. Æëúò íà ïðàçè ëó÷åö. Ñòîè è íå ñìåå äà ôëåçíå, ñòðàõ ãî îâöèòå äà ãî íå èçåäàò. È îò ìåíå äà çíààø, íå å ñòàíàë òàêúâ ëîíãóð îò áåëà êàøèöà ñ ìàíêî áåëè ëóê.
          Çà êàøàòà ïúðâî òðåáå äà ñè ôàíåø è äà ñè îùèïåø åäíà êîêîøêà. Ìúæîâåòå, áàáà, òðåáå äà ñå ÷óâàò, êàòî ìúíèíêè äåöà. Îòè îíè èçêàðàâàò ëåáî è òðåáå äà åäàò - ñëóøàé áóáà ñè Ñòîÿíà, äà òå íàó÷è. Íå ãëåé ìå òàêàâà ìóñêàâà, êîãà áåõ ìëàäà, áåõ ãîëåìà ðàáîòà. Óáàâèöà áåõ, ïà è áàùà ìè èìàøå èìîòåö, íå å êàòî äà íåìàøå. À ÿ - ñàìà – íè áðàò, íè ñåñòðà. Àìà ïîçàêúñíåõ ñ æåíåíåòî, òà òàòî ðå÷å äà ìå ïðàòè äà ó÷èì çàíàÿò. „Òè íà ìúæ íå ìîæåø äà ñå íàäàø, Ñòîÿíî, - ðå÷å ìè, - áàðåì åäíà ãîòâà÷êà äà ñòàíåø, íåêúäå ìîà äà òå çåìàò, äà ñå ðàíèø îò íåùî.” Äâå ãîäèíè ÷èðàêóâàõ ó Âðàöà, áúø íà öåíòúðî ó åäèí ðåñòîðàí. Äàäîà ìè è òàïèÿ. Àõà! Îáðàçîâàíà à áóáà òè Ñòîÿíà, äàêî ìå ãëåäàø òàêàâà. Ìîéòå äðóæêè íåêîè íå çíàåÿ äà ïðî÷åòàò âåñíèêî, à ÿ èìàì è äóêèìåí. ß ïîäàé ìè êèáðèòî äà îïúðëèì êîêîøêàòà. Òå òàêà, ãîòîâà å. Ñåãà òðåáå äà à íàãíüåòåø. ß, äîêúäå ÿ íàðåæåì ëó÷åöî, òè èäè äà íàùèïåø ìàíêî ìåðóäèÿ è äæîäæåíåö ó êüîøåòî äî äóâàðî. Òå òàêà, ìàëå! Îòêèíè ñåãè îò âðúâ÷èöàòà íåêîëêî ïðúòåíè ïèïåðêè-óíãàðêè, òà äà ãè ñòðúêàìå ó ïîäðîáèöàòà. Ëóêî íåìà äà ïðúæèø, ñàìî øà ãî ñêëúöàø, ùî èíà÷å, äîêúäå óâðè êîêîøêàòà, øà ñå ñìèå è íåìà äà áèå íà êâî óäàðà.
          Àààà, ùî ñúì îñòàíàëà ñòàðà ìîìà ëè? Ìè, îòïúðâî îùå áåõ ìúíèíêà, àìà ìå âîäåà ïî ñåäåíêè, ùî ïååõ ìíîãî óáàâî. Àìà îòêàê ïðèáèõ îíèÿ äâàìàòà – Ïåòêî è Ñàíäî, êîãà ïðîáâàà äà îòêðàäíàò Ëåíêà íà Òîðëàöèòå – íèêîé âå÷å ìå íå ñàêàøå. Íå ñìåé ñå. Äàêî áåõ íèùî è íèêàêâî, ãåçâå êîêàëè, à ïðèáèõ è äâàìàòà. Îíè ïà äà ãëåäàò êâî êðàäíàò. À îíè äà çåìàò äà îáðúêàò ìîìèòå, òà ãðàáíàà ìåíå íà ìåñòî Ëåíêà. Ïà êàòî ñå îÿäîâèõ ÿ! Ïà êàòî ïèñíàõ ñ îíîâà ãëàñèùå, êàòî ñå ôúðëèõ âðúç íèõ - åäèíèî îàïàõ, äðóãèî íàëàãàõ, êîëêî ñèëè èìàõ. Ïèùèñàõà ñå åðáàïèòå, ïóùèà ìå è ñå ïðèáðàõà äîìà ñè ñ ïîäâèòè îïàøêè. À íà ìåíå ìè èçëåçíà ïðèêàçêà. Êîÿ æåíà èìàøå ñèí çà æåíåíå, ãî êóòàøå è ãëåäàøå äà ãî äðúæè íàñòðàíà. ×å òîâà ñíàà ëè å êàòî ñíàà! ß, òóðè òåíäæóðàòà íà êþìáåòî, äîêúäå ñå âàðè êîêîøêàòà, äà îìåñèìå åäíà òóðòà. Âàíüî íàé îáè÷à äà ìó ðàçòðúêàì ïðåñíè òóðòèöè è äà ãè îáàðíåì íà òó÷î. Êàòî áåìå ìëàäè è ÿ îáè÷àõ, àìà íåìàì âå÷å çúáè äà ãè æâàêàì. À îíî òâðúäî ëè å?! Àó! Àêî ôúðëèì ïî êó÷åòî, ìîà ãî óòðåïåì! Àìà èìà çúáè – åäå ìó ñå.
          Òà òàêà, ìàëå. Ìèíàà ñå ãîäèíèòå, à ÿ ñåäèì ìîìà. Íà ó÷èëèùå îäèõ, ïà ñå âúðíàõ ó ñåëî. Êîé äà ìå çåìå òàì íà ðàáîòà? Ñè÷êè ìå çíààò êâà ñúì ëóäà ãëàâà. Èçïúëíèõ 19 ãîäèí. Ïî òîâà âðåìå áúø ó íàøå ñåëî áåøå äîøúë åäèí ìàéñòîð ñ ÷èðàöèòå ñè, äà äèãàò íîâà êúùà íà êìåòî. È òå òè ãî òàòî ñêúñè íàáðúæå ïàçàðëúêî. „Òåáå, êàå, Ñòîÿíî, äðóãîñåëåö ñàë øà òå çåìå. À òîà à äîáúð, èìà çàíàÿò, äàêî à ñèðàê.” À ìåíå ìúêà ëè ìè?! Ìîëèõ ìó ñå êàòî íà Ãîñïîä äà ìå íå äàâà çà äðóãîñåëåö, äàæå ñå çàêëþ÷èõ ó ñîáàòà - ñàêàõ äà ñå áåñèì, ìà ñå îòêàçàõ. Îò äæàìëúêà ñå âèäåøå ïîðòàòà, à òàì ñòàíàë äåäà òè Áîøî - ãëåäà ó çåìÿòà è ñè ìà÷êà êàïàòà, ãàùèòå ìó ìàëêî ïðîòðúêàíè, ìà íå áåà âàëíè. Ïîãëåäàõ ãî, ïîãëåäàõ ãî – ìàëêî ÷åðíîìðúñêàâ, êàòî öèãàíèí ìè ñå âèäå, àìà ïà Ïåòêî íà Ñëàâîâöè ïà áåøå ÷ðúí, êàòî êúêëèöà, òà òàâà ìè ñå íå âèäå áîëêà çà óìèðà÷êà.
          Òå òè åäíà òóðòèöà, äóõíè, ìàëå, íà òó÷î äà íå å íåùî ïåïåëèâ è ôúðëè îòãîðå. Ïðèëè÷à íà ìåêèöà, ìà ñå íå ïðúæè, à ñå ïå÷å íà òó÷î. È òåáå ìîæå äà òè àðåêñà. Ñàìî ãëåé äà íå ïðåãîðè ìëîãî.
          Òà òàêà - ïðåìåíèõ ñå è ñòàíàõ äî Áëàãîé, òà äà íè âåí÷àå ïîï Öàíêî.
È äèï ÷å òàòî ïîïðîäàäå íèâè÷êà-äâå, òà íè äàäå íåêîà ïàðà, ÷å êàøìåðî áåøå âåëèê. Êàòî ìå äîâåäå, ñ òðúí äà çàâðúòèì, íåìàøå íèùî äà çàêà÷èì. Äåäà òè Áîøî áåøå êðúãúë ñèðàê. Ìàêüà ìó óìðåëà, êîãà äà ãî ðîäè. Ñåäåì ïðåäè íåãî áèëà çà÷åíàëà, àìà ñå ìðåëè îùå ó ëþëêÿòà, òà çàòîâà ìó áåà ïðîäóï÷èëè è óøåòî. Êàòî îñòàíàë áåêÿðèí, áàùà ìó ñå çàäîìèë ñ åäíà âäîâè÷êà, êúäå äîâåëà äâå íüîéíè ñè è ïðèðîäèëà îùå äâå. À áàùà ìó ïà ãî ìîáèëèçèðàëè ó âîéíàòà è ïîâå÷å ñå íå âúðíàë. Òà Áîøî ñè îñòàíàë êðúãúë ñèðàê ïðè ìàùåõà. Îíà áåøå äîáðà æåíà, ìà ñèðîìàøèÿòà - ãîëåìà, òà ãî äàëà çà ÷èðàê è ñå ãëåäàëà äà ãî çàäîìè. Êàòî ÷óëà çà ìåíå, ñè ðåêëà: „Òå òàà ÷îðáàäæèêÿ ñàìî øà çåìå íàø ãîëüî.” È äàêî é äóìàëè, ÷å ñúì áåñíà è, ÷å ñúì äðúòà ìîìà íà öåëè 19 ãîäèí, à ïà Áîøî - ñàë íà 16, äèãíàìå ñâàòáèöà. Ìàùåõàòà íè îòäåëè åäíî êüîøå îò äâîðî êúäå áåà êóðíèöèòå, äà æèâååìå òàì, äà é ñå íå ïðå÷êàìå íà äåöàòà. Èçåäîà íè êîêîøèíöè, ìà ÿ òóðèõ òâà ó ðåä áðúæå-áðúæå. Áîøî, íàëè ñè áåøå ìàéñòîð, òà äîêúäå äà ðîäèì ñâåêðúâà òè, ñòîðè îäæàê, äèãíà êîìèíü è äàæå âðàòà ñêîâà íà êóðíèêî. È ñå ìè âèêà: „Ìèðâàé, Ñòîÿíî, øà ñáåðåìå ïàðèöè è øà äèãíà êúùà çà òåáå.” À ÿ ìó âèêàì:”Íå áîé ñå, Áîøå, òàêà ñòàíà ïî-äîáðå - ó òàòî ñêÀëè âèñîêè, äîáðå ÷å òóêà à íèñêî, äàæå òðåáâà äà ñå íàâàëèì, òà äà âëåçíåì, èíà÷å êúê ñúì òðóäíà, íåìàøå äà ìîì äà ñå êà÷èì äî ñîáàòà.” Ðàçáèðààìå ñå ñ äåäà òè. Êúäå ñ äîáðî, êúäå ñ ëîøî... Àìà òè äà íå ìèñëèø, ÷å ñè÷êî íè å áèëî íàòàìúí. Áîøî ñè áåøå äåòå. Íåìà äà çàáîâàðèì åäíúæ - ïðàòèëà ñúì ãî çà âîäà íà ÷åøìàòà. È ñåãà äà äîéäå, è ÷àñ äà äîéäå – íåìà ãî. Òàìúí ñå áåøå ðîäèëà Öåíêà, ñâåêðúâà òè, äå. Ðåâå ó ëþëêÿòà, íå ìîæ äà çàìèíåø äåòå. Îãèí øà óãàñíå, ãúðíåòî ñ áîáî øà îñòàíå áåç âîäà, à Áîøî ãî íåìà. Çå äà ñå ñòåìèíÿ. ß ñå óïëàøèõ – êâî ìîà äà à ñòàíàëî! Ïà êàòî çàðàì÷èõ Öåíêà è ïîéäîõ äà ãî äèðèì – çíàì ëè êâî ìîà äà à ñòàíàëî. È êúäå ìèñëèø, ãî íàìåðèõ? Íà ïðúçàëêÿòà - âîçè ñå ñ åäèí ñàíêÈ. Ïà êàòî ãðàáíå îíàà ìè òè Ñîòÿíà åäíà òîÿæêà, ïà ìëàòèõ, ïà áèõ - ïîòðîøèõ ìó êîêàëÿöèòå. È îòòãîèâà îäè çà âîäà äîäåê äà âèäèø. Àìà ìúæîâåòå òðåáå ïúðâî äà ñå íàó÷àò. Å, òå. Ñåãà äà ãî ïî÷åðïè íåêîé ó õîðåìàãà, ïîëîâèíàòà øà èçïèå, äðóãàòà ïîëîâèíà øà äîíåñå íà æåíàòà ñè.
          À, êîêîø÷èöàòà óâðåëà. Ñåãè îò êîíÿêî øà îòêèíåìå ìåñî çà êàøàòà. Òðåáâà äà ãî ðàçíèùèø íà êîíöè è äà ãî ñêëúöàø ñ êëú÷íèêî ó çåìíüåíàòà ïàíèöà. Òóðè ìó è ÷åðâåíèî ïèïåð, ìîæå è ìàíêî áåëè ëóê äà òóðèø, ìà ÿ áúø íå îáè÷àì, òà íå òóðàì. Ìîàòî ìàêÿ åäíúæ ìå èçëúãà, ÷å òóðà êëú÷èùà çà êàøàòà, à ÿ - íàëè ñè áåõ åäíà îòðàñíèöà – ðåêîõ äà óãîòâèì è êàòî çåõ äà êëúöàì îíèÿ êëú÷èùà – ñòðîøèõ çåìíüåíàòà ïàíèöà, òà ìàìà ìå áè ñ êà÷àìèëêÿòà. ß ìè ïîäàé áàêúðåíèî òèãàíü, îíÿ ñ äëúãàòà äðúæêà, à òàêà. Ñêîðî ãî êàëàèñààìå. È øà òóðèø ìàñ÷èöà, àìà ïîâå÷êî. È êàòî ïî÷íå äà ìåðèøå, øà à óãàñèø ñ ìàíêà÷êî äîìàò, òà äà íå ñòàíå êàøàòà íà âàëöè. Çèìè ñåãè ïðúæàòíèöàòà ñ äëúãîòî äðúæàéå, òóðàø ïî ìàíêî áðàøíî è áðúêàø. Òðåáå óáàâî äà ñå èçïå÷å è òîãèâà ïî÷âàø äà ñèïâàø ïî ìàíêî îò ÷îðáàòà, êúäå å âðåëà êîêîøêàòà. Ñèïâàø ìàíêî è áðúêàø, ñèïâàø è ïàê áðúêàø, ñèïâàø è ïàê áðúêàø - äà íå ñòàíå íà âàëöè. Âèäå ëè ñåãè ùî òè å äëúãî äðúæàéåòî - èíà÷å øà ñå îïå÷åø íà êþìáåòî. Àéäå ñòèãà òîëêî ÷îðáà, äà íå ñòàíå ðåäêà êàøàòà. Ñèïè ñåãè ìåñîòî, ðàçáðúêàé è îäúìíè íàñòðàíà äà ñå òèùè. Íåêà ñè êúêðè. Êàòî é èçëåçíå ìàñòà îòãîðå, ãîòîâà å. Òðåáå äà ñòàíå íà êîíöè íà êîíöè, à îòäîëå äà ôàíå êîðè÷êà. Òå òîâà å êàøà, íå êàòî òâîàòî...


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 27.07.2009 @ 14:50:49 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Íú ÷èñ áúëãÚðñêè

» Ìàòåðèàëè îò
   apostolicia

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 23:38:10 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êàøà" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (29 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êàøà
îò radi_radev19441944 íà 29.07.2009 @ 15:56:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Å òå òîâà å êàøà êàòî êàøà. Íàïðàâî îãëàäíÿõ êàòî ÿ ñëóøàì òàÿ ñëàäêîäóìíà áàáà.


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 29.07.2009 @ 19:04:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:) Íàèñòèíà áåøå ñòðàõîòíà áàáêà! Áëàãîäàðÿ òè, ÷å ñå îòáè, Ðàäè!

]


Re: Êàøà
îò regina íà 28.07.2009 @ 10:16:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
øàø!?!
Àïè...íàïðàâî çÿïíàõ îò ó÷óäâàíå, ïðî÷èòàéêè ðàçêàçà òè!...ñòàíà ìè ïðèÿòíî, ÷å íÿêîé óñåùà ñâåòà ïî ìîÿ íà÷èí è íå çàáðàâÿ...ñòàíà ìè óþòíî - ñÿêàø àç áÿõ òàì äî ñëàäêîäóìíàòà ñòàðèöà!
ðàáîòàòà å òàì, ÷å ïðåäè òðè ãîäèíè ïèñàõ ïîäîáåí òåêñò, êîéòî ñåãà å ñàìî íà ìîÿ êîìï...ðàçðåøè ìè äà òè ïîõîðòóâàì íà èçòî÷åí ãîâîð, ìîëÿ!
:))
Äîêàò êàâàðäèñàì ìàíäæàòà èëè åäèí äîìîðàñúë ãóðó

Õà, ñáèðåòè ñà òóêàíêà áóëêèòè è ìîìèòè, äîêàò çàïðàæà áîáèöà äà âè äóìàì. Âèæòè êî øà âè ðåêà! Íè å õóáàî òóé, äåò íè èäåòè! Íè áèâà òúé! Âèæòè ñà êâî ñòè ñà ïðèìÿöàëè è íà êâî ñòè çàìÿçàëè! Íè íà å íàêðîèë Ãîñïîä èäíàêâè, èíà - òàêâàç, äðóãà - îíàêâàç - íè ìîé äà ñìè èäíàêâè. È ïî-òðúòëÿñòè èìà, è ïî-äúëãè, è ñ òàêâèç êðàêà, è ñ òàêâèç î÷è, è ñ òàêâèç êúëêè...Ìà òîé, Ãîñïîä-ãóëÿì - ñèãóð ïî-äîáðå øà çíàé êîå å ïî-õóáàî çà òåáè. Ùîò ìëîãî õóáàî - íè å íà õóáàî è õóáàèòå ÿáúëêè - ñâèíèòå ãè ÿäúò. ß, ïîäàé, áóëêà ÷èðâåíèÿ ïèïåð, åé òàìå - íà ïîëèöàòà.
               
Ìà, áóäàëè ëè ñòè äà ñà ëúæèòè ïî òåç, ìóäåëêèòå?! Ìè òå ãè òóðãàò ïî ðèêëàìèòå äà ñè ïðîäàâàò áóêëóöèòå, àìà ñ õà! Ïúê è ìíîãî ãè çíàø - ãëåäàø ãè õóáàè, ïúê òå ìîæ äà èì ìèðèøàò êðàêàòà...Íè å òúé ðàáîòàòà, òî. Ìîìå, ïîäàé þçóìà äà òóðÿ.
Òå, ìúæèòè è òå ðàçíè òþðëèè è ñå ãëåäàò äà èìà íåùî îòïðåä è îòçàä - äà èìà êâî äà ïîôàíè, äà èìà êâî äà ïîìà÷êîòè. Øè èäåòè! - ùîò ãëàííà æèíà âåñåëà áèâà ëè? Ïúê, òåé, ìúæèòè íè ìîãàò äà òðàÿò äà èì ñà êîêîðÿò è ïðóêëåòåÿò - øè ãëåäàòè äà ñòè êðîòêè è âåñåëè è äà èì óéäèñâàòå íà àêúëà!...ìà íå ÷àê äîòàì. Àäè ñåãà ñàë äà êëîêíå ìàëêî ìàíäæàòà...
                
Øè èäåòè! Ïîâåêå ïîñòíè÷êî, ìèñî - ñàë íà ïðàçíèê. È øà âðúâèòè! Äå èìàòè äà õîäèòè - øà âðúâèòè! Íè ñàíñüîð, íè ðåéñ! Åé, èíî âðåìå íàùè áàáè...Øà òðúãíå ðàíêó, øà âðúâè äî íèâàòà, òàì øà æúíè, øà ñà âðúùà ïàê ïèøà...È âåñåëè, óõèëåíè, áåëè-òèðÿíè.
               
Àäè,ñÿäàéòè ñåãà äà âè ñèïÿ îò áîáÿíàòà ìàíäæèöà è óìíàòà! Òàðàòîð÷è øà èñêàòè ëè?
:))))


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 28.07.2009 @ 10:27:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, òå ñåãà âèäå ëè ùî ñè äîïàäàìå íèå ñ òåáå:)))))))))))))
Ìàëêî ïî-íàäîëó â êîìåíòàðèòå èìàõ ñëó÷àé äà ñïîìåíà áàáèíèòå ãíüåòåíè ÷óøêè ñ áîá - øà çåìà äà ñè âðúòíà åíè, ÷å èíà÷å ø`ãè ñúíóâàì. Ïúê è áåç äðóãî "Íè íà å íàêðîèë Ãîñïîä èäíàêâè...", àìà ñàìî íà ôîðìà. Èíà÷å âñè÷êè ñè îáè÷àìå ìàé åäíè è ñúùè ðàáîòè!
Çàðàäâà ìå, Ðåäæè!

]


Re: Êàøà
îò sia íà 28.07.2009 @ 09:16:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñ óäîâîëñòâèå ïðî÷åòîõ, áëàãîäàðÿ è ïîçäðàâëåíèÿ!
Òðåáå, îòè, êþìáå - òàêà ãîâîðÿò è â ìîåòî ñåëî, èìà è ìíîãî
ðàçëè÷èÿ, êàòî ìàíêî, äðúæàéå è ïð. - âñå åäíî, õàðåñâà ìè,
ïèøè îùå!
Êàêâî å ñàíêè?


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 28.07.2009 @ 09:23:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
 Ñåâåðîçàïàäà ìàëêîòî å ìàíêî, à ìíîãîòî - ìëîãî :) Ïàðîëàòà çà äîñòúï ñà äóìèòå êàìúê è êîí - òóê ñå ïðîèçíàñÿò çàäúëæèòåëíî êàìèê è êîíü, ïî òîâà ñå ïîçíàâàìå:))
À ñàíêè å øåéíà, îáèêíîâåíî ïðåäñòàâëÿâà äâà ïëàçà è äúëãà äúñêà, íà êîÿòî ìîãàò äà ñåäíàò íÿêîëêî ÷îâåêà - íÿìà íèùî îáùî ñ ïîçíàòèòå íè øåéíè:))))
Áëàãîäàðÿ òè, ÷å ïðî÷åòå!

]


Re: Êàøà
îò sia íà 28.07.2009 @ 09:39:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçáðàõ, áëàãîäàðÿ!
 ñåëî /Þãîçàïàä/ ñúùî êàçâàìå íà êàìúêà êàìèê,
íî êîíÿ ñè å êîí.
Âèæ íåùî îò ìîèòå - Òóðòîñàë ñå íà áàñàìàöèòå è ñå æëåáè!
Ðàçáðà ëè íåùî :)

]


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 28.07.2009 @ 09:58:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))))))))))))))))))
Ðàçïëüîñêàë ñå íà ...... è ñå êîêîëè?

]


Re: Êàøà
îò sia íà 28.07.2009 @ 10:05:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçïëüîñêàë! :)))
Äîáðå - ðàçñåäíàë ñå íà ñòúëáèòå è ñå ñìåå.
Áàñàìàê - íå çíàÿ çàùî, íî òóê íà ñòúëáèòå ñå êàçâà è òàêà.
À æëåáè - âåðîÿòíî îò ñèëåí ñìÿõ - âèæäàò ñå æëúáèíèòå.
Áåøå ìè ìíîãî ïðèÿòíî,
êîêîëè - çàñìÿ ìå, áëàãîäàðÿ!

]


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 28.07.2009 @ 10:18:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îêîêîëèë ñå îçíà÷àâà îïóëèë ñå, îòâîðèë øèðîêî î÷è, êàòî áóõàë. "Îíà à ãîëåìà óáàâèöà, ñ åäíè êîêîëàòè Î÷è..." - çíà÷è, ÷å å õóáàâèöà, èìà ãîëåìè, êðàñèâè î÷è.
Àç áëàãîäàðÿ, ïîâåñåëèõìå ñå îòëè÷íî!

]


Re: Êàøà
îò Razumna íà 18.08.2009 @ 16:53:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àõà, àõà, ìëîãó óáàâî ðàçïðààø, è ÿçå òàêà ïðàà êàøàòà, àìà íàøòå ïðîäàäîà áàáèíàòà êúùà è ìè íå êàçàà, áàðåì äà ñè çåìà ãîëåìàòà òèãàíÿ ñúñ çàêðèâåíàòà äðúæêà, åçúê!

]


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 18.08.2009 @ 18:41:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îô, åçúê! Ìà êú ìîà òàêà äà íàïðààò òèà îðà, áå! åìàò ïàìåò ìè ñå âèäè! :)
Áëàãîäàðÿ òè îò ñúðöå!

]


Re: Êàøà
îò Alisa (kremenska@abv.bg) íà 27.07.2009 @ 19:51:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâè! Áëèçè÷êî ìè ñòàíà. Ìàé îò åäèí ðåçåðâàò ñìå)


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 27.07.2009 @ 20:16:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìäà, äàâàé ïàðîëàòà - êàê ñå êàçâà êàìúê è êàê ñå êàçâà êîí - òèÿ äâåòå äóìè ïðîñòî íÿìà êàê äà ãè ñáúðêàø, àêî ñè íàøåí÷å;) Áëàãîäàðÿ òè!

]


Re: Êàøà
îò La_ik íà 27.07.2009 @ 19:21:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñàìî äèàëåêòúò äà áåøå - ïàê ùåøå äà ìè å ïðèÿòíî îò áëèçîñòòà äî êîðåíèòå ìè â Ëóêîâèòñêî :) Íî íå å ñàìî òîé - èìà ñþæåò, èìà õóìîð, èìà ïðàâäèâîñò. Èìà ñè âñè÷êî.
È áÿëà êàøà ñå ïðàâè òî÷íî òàêà. "Íà òîî ïóñòè òó÷, äà ìó íüåå êîëíå", êàêòî ñå ÿäîñâàøå áàáà :)


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 27.07.2009 @ 20:15:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìè êúê! Ðàçáèðà ñå, ÷å òàêà ñå ïðàâè - ñ ëàêàðäèè, ïðúæàòíèöà ñ äëúãî äðúæàéå è ó êàëàèñàí áàêúðåí òèãàí! Òè êâî, äà íå ïîìèñëè, ÷å íå ñúì ïðîáâàëà - ààà, íå! À òîâà å èñòîðèÿòà íà ìîÿòà ïðàáàáà Ñòîÿíà, áàðàáàð ñ ïîáîÿ, ñ êîéòî å âçåëà ñòðàõà íà ïðàäÿäî ìè Áëàãîé - íàé-äîáðèÿò ÷îâåê, êîãîòî íÿêîãà ñúì ïîçíàâàëà! Çàðàäè òîâà çâó÷è ïðàâäèâî. Áëàãîäàðÿ òè!

]


Re: Êàøà
îò anonimapokrifoff íà 27.07.2009 @ 18:11:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî!


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 27.07.2009 @ 20:10:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))

]


Re: Êàøà
îò joy_angels íà 27.07.2009 @ 16:17:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åëè, Åëè...
Ïèøè ãè òåçè íåùà, ìèëà, êàçâàëà ñúì è ïàê êàçâàì - âëàäååø åçèê è áîãàòñòâî, êîéòî òðÿáâà äà îñòàíå. Ìîæå äà îñòàíå ÷ðåç õîðà êàòî òåá!
Áðàâî! ×óâàø ëè ðúêîïëÿñêàíåòî ìè?


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 27.07.2009 @ 16:39:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîçè ïúò ñúâñåì ÿñíî ñå ÷ó òâîåòî ðúêîïëÿñêàíå:))))) Áëàãîäàðÿ òè, Äæîé! Ìíîãî ìå ðàäâàø!

]


Re: Êàøà
îò Layla (asokolova@mail.bg) íà 27.07.2009 @ 16:15:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://cicle-layla.blogspot.com/
Ãîëÿì êåô, áëàãîäàðÿ çà óäîâîëñòâèåòî :))))


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 27.07.2009 @ 16:38:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïàê çàïîâÿäàé, ìàêàð äà íå ìîãà äà ñå ìåðÿ ñ "Ãîðñêèòå ïðèêàçêè", ìè å ìíîãî ïðèÿòíî äà òå âèäÿ ïîä ìîèòå ðåä÷åòà:))))))

]


Re: Êàøà
îò Layla (asokolova@mail.bg) íà 27.07.2009 @ 17:13:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://cicle-layla.blogspot.com/
à, íÿìà äà ñå ìåðèì, âñåêè â "ñôåðàòà" ñè :))))))))))))))
òîâà òâîåòî ïîêàçâà áîãàòñòâîòî íà åçèêà íè è øàðåíàòà ñúùíîñò íà ñåëñêèòå õîðèöà, êîèòî ãî íîñÿò, óíèêàëíî å, àç îíçè äåí äîêàòî ñè áÿõ íà ñåëî òàéíî çàïèñàõ åäíà ñåäÿíêà ïðåä êúùè, êàòî ÿ ïðåâåäà â ïèñìåí âèä ùå ÿ ïóñíà òóê, ïðîñòî ×óäîìèð òðÿáâà äà ïðîäúëæàâà äà æèâåå ïîä ïîäîáíà ôîðìà :))))

]


Re: Êàøà
îò alfa_c (alfa_c@hulite.net) íà 27.07.2009 @ 15:30:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))))
×åòà òå ñ êåô. Âå÷å ïî-ìàëêî ñå ïðåïúâàì ìàé â íÿêîè äóìè÷êè, àìà "çåìíüåíàòà ïàíèöà" êàòî êàêâà ïàíèöà ùå äà ñå ÿâÿâà, à?

Ñåãà äà ãî ïî÷åðïè íåêîé ó õîðåìàãà, ïîëîâèíàòà øà èçïèå, äðóãàòà ïîëîâèíà øà äîíåñå íà æåíàòà ñè.

Òö, òö, íà êàêâè íåùà ìîæåëî äà ñå íàó÷àâàò ìúæåòå! :D
Èçîáùî ìíîãî êîëîðèòíî :)


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 27.07.2009 @ 15:39:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çåìíüåíàòà ïàíèöà å îáèêíîâåíà ãëèíåíà ïàíèöà, â êîÿòî ñå ñ÷óêâà ëóêà çà ãíüåòåíàòà êîêîøêà. À ïà êâè ãíüåòåíè ÷óøêè ñ áîá ïðàâåøå áàáààààà! Íå å òè ó ïàìåò, ÷àêàé äà ñè íàìåðÿ êúðïè÷êà;)
Áëàãîäàðÿ òè îò ñúðöå!:)))

]


Re: Êàøà
îò alfa_c (alfa_c@hulite.net) íà 27.07.2009 @ 15:45:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àààà, òúêìî åé ñåãà ñè ãî èçìèñëèõ ñàìà, ÷å òàÿ çåìíåíà ïàíèöà ùå äà å ãëèíåíà!
À çà ÷óøêèòå äà ðàçêàæåø ïîäðîáíî â äðóã ðàçêàç:) Ñèãóðíà ñúì, ÷å ïîêðàé ðåöåïòàòà ùå èìà è ìåðóäèéêè çà äóøàòà. :)

]


Re: Êàøà
îò viatarna (viatarna@abv.bg) íà 27.07.2009 @ 15:21:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, òå òîâà å!
"Å, òå. Ñåãà äà ãî ïî÷åðïè íåêîé ó õîðåìàãà, ïîëîâèíàòà øà èçïèå, äðóãàòà ïîëîâèíà øà äîíåñå íà æåíàòà ñè."
;-):-) Áîÿò å âåëèêà âúçïèòàòåëíà ñèëà!
Òîé ñàìî íà ãðúíöèòå íå ïîìàãà, êàêòî êàçâàøå ìîÿòà áàáà :-)


Re: Êàøà
îò apostolicia íà 27.07.2009 @ 15:37:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âåðíî ñè å! Áàáà òè çíàå êàêâî ïðèêàçâà!
Áëàãîäàðÿ òè, ÷å ïðî÷åòå!

]


Re: Êàøà
îò viatarna (viatarna@abv.bg) íà 27.07.2009 @ 15:49:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå ñàìî, ÷å ïðî÷åòîõ, àìè ñå è íàïóêàõ äà ñå õèëÿ! Ìíîãî òè áëàãîäàðÿ! :-)

]