Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 806
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 810

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐèêî
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: dedenze

          Ìàéêà ìó ÷åðåí ,ìàëúê ïóäåë,ãî áåøå ðîäèëà ñ îùå 4 ñåñòðè ,÷ðåç ñåêöèî.
Áàùàòà, àíãëèèñêà ëèñèöà áåøå ìíîãî ïî- ãîëÿì è áåçãðèæåí.
          Îò ñìåñåíèÿò ”áðàê”, ìàëêèòå áÿõà ïî÷òè ñ ïðàâà êîçèíà è òúìíîêàôÿâè íþàíñè. Âå÷å íå ñó÷åõà êîãàòî ãè âèäÿõ. Ñòîïàíêàòà áåøå ñëîæèëà ïàíè÷êà ñ õðàíà è æåíñêèòå ëàêîìî ñå õðàíåõà. Ìîì÷åòî ñå êðèåøå çàä âðàòàòà è áåøå íàé-äðåáåí îò âñè÷êè.
          Âçåõ ãî,äàäîõ ìó ïàð÷åíöå ñàëàì,òîé ñå ñâè íà òîïêà â êðàêàòà ìè è öÿëà âå÷åð ìå ñëåäâàøå íàâñÿêúäå.Äúùåðèòå ìè, îòäàâíà èñêàõà êó÷å è ðåøèõ äà ãî
âçåìà êàòî âòîðè ìúæ â êúùè. Ñ ïðèñòèãàíåòî, òîé ñå ñêðè ïîä åäèí ñòîë â êóõíÿòà è òîâà ñòàíà ëþáèìîòî ìó ìÿñòî çà ìíîãî ãîäèíè. Æåíà ìè ðåâà 2-3 äíè, êàðàøå ìå äà ãî âúðíà. Æèâååõìå â äâóñòàåí ïàíåë è íÿìàùå ìíîãî ìÿñòî çà íàñ è êó÷å. Äåöàòà áÿõà âúâ âúçòîðã è ãî ðàçíàñÿõà êàòî ïëþøåíà èãðà÷êà. Êðúñòèõìå ãî Ðèêî. Íà ÷åòâúðòèÿò äåí æåíà ìè, Íèíà, ãî íàõðàíè è çàïî÷íà äà ãî òúðñè.Ðàçáðàõ ,÷å êðèçàòà å ìèíàëà è Ðèêî å ÷ëåí íà ñåìåéñòâîòî.
          Äà ãëåäàø äîìàøíî æèâîòíî å îòãîâîðíîñò è ñåðèîçåí àíãàæèìåíò.
Èçâåæäàíå ïîíå äâà ïúòè äíåâíî. Õðàíà ñúîáðàçåíà ñ âúçðàñòòà è íóæäèòå. Òîàëåò, èìóíèçàöèè, ëåêàðñòâà ñà çàäúëæèòåëåí åëåìåíò. Ðàçáèðà ñå ,îñíîâíî çà íåãî ñå ãðèæåøå Íèíà. Òîé è îòãîâàðÿøå ñ íåïîäïðàâåíà ëþáîâ è ïðåäàíîñò. ×åñòî ñå ñìååõìå, ÷å òîâà å åäèíñòâåíîòî ñúùåñòâî, êîåòî ÿ îáè÷à áåçêîðèñòíî.
          Ðèêî ðàçâè èíòåëåêò ðàâíÿâàù ñå íà 3-4 ãîäèøíî äåòå. Ïîçíàâàøå íàä 300 äóìè è èçðàçè. Áåçïîãðåøíî óñåùàøå íàñòðîåíèÿ, êîëåáàíå äàëè äà ãî âçåìåì ñúñ ñåáå ñè. Çà ïðèêëþ÷åíèÿòà ñ íåãî ìîæå äà ñå íàïèøå öÿëà êíèãà. Íàé- âàæíîòî å, ÷å âñè÷êè ãî îáè÷àõìå è òîé íàñ. Ïîðîäàòà ìó íå ïîçíàâàøå,ìúñò,çëîáà è àãðåñèâíîñò. Íèêîãà íå íàïàäíà è óõàïà íÿêîãî è íåùî ïðåç öåëèÿ ñè æèâîò.
Ñÿêàø óìèøëåíî, çàäîâîëÿâàøå ìúæêîòî ìè åãî.Êîãàòî ñå ïðèáèðàõ â êúùè,áåøå ïëúòíî è ñàìî äî ìåí.  ïî-ãîðåùî âðåìå, ãî ãîíåõ ïî-íàñòðàíè, òåìïåðàòóðàòà èì å ïî-âèñîêà îò ÷îâåøêàòà. Òîãàâà âçåìàøå ÷îðàïèòå ìè è ëÿãàøå âúðõó òÿõ.
          Íÿêîëêî ïúòè ïîäèðâàøå ðàçãîíåíè êó÷êè,èíñòèíêòà áåøå ïî-ñèëåí îò êîìàíäèòå.Êîãàòî ñå âúðíåøå, èìàøå ãîëÿìî ÷óâñòâî çà âèíà è ñ ãîòîâíîñò èçïúëíÿâàøå âñè÷êî. Ñâåæäàøå ãëàâà, ãëåäàøå â çåìÿòà è ñå êðèåøå ïîä ñòîëà ñè. Îáèêíîâåíî áåøå èçïîõàïàí, íî ñòîè÷åñêè ïðèåìàøå ñïèðò è ðèâàíîë íà ðàíèòå. Ëþáîâòà èñêà æåðòâè.
          Óìðÿ îò ñòàðîñò,êàòî èçêàðà âñè÷êè ñòàð÷åñêè ,÷îâåøêè áîëåñòè. Åäâàì ñå äúðæåøå íà êðàêàòà ñè,íå ÷óâàøå,íî èäâàøå äà ïîäíåñå ïîðåäíîòî, ðàäîñòíî ïðèâåòñòâèåËåêóâàõìå ãî óñïåøíî ñ ëåêàðñòâà çà õîðà è äîçèðîâêà ñïîðåä òåãëîòî.Îñâåí äîáðèÿò ñïîìåí, îáøóâàíåòî ñ Ðèêî íè ïîêàçà êàêâî å èñòèíñêà îáè÷.Òîé áåøå ÷àñòèöà, íåïîäïðàâåíà ïðèðîäà, æèâååùà ñðåä íàñ.
Äàíî íè å íàïðàâèë ïî- äîáðè.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 27.07.2009 @ 13:16:21 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   dedenze

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 08:43:03 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðèêî" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðèêî
îò regina íà 27.07.2009 @ 14:30:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
íèêîé ÷îâåê íå ìè ñå å ðàäâàë òàêà èñêðåíî, êàêòî ãî ïðàâåøå ìîÿòà Áóáà...


Re: Ðèêî
îò jelyaznovski íà 27.07.2009 @ 13:34:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
íå ñìåÿ äà ñå ïîõâàëÿ, íî ìîåòî êó÷å ìàé ìå íàïðàâè ïî-äîáúð. à çà âàñ ñúì ñèãóðåí, ëè÷è îò ðàçêàçà.
àêî íå òå äîìúðçè, âèæ â íèêà ìè ÇÎÃÎ.
äÿä æåëÿç