Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 842
ХуЛитери: 5
Всичко: 847

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТрудно разследване
раздел: Хумор и сатира
автор: radi_radev19441944

гротески


По едно време в офиса се отби Муржо и обясни на санскрит, че кучката Пелагия от съседната пряка се е разгонила, поради което е получил покана да участва в тържественото шествие по случай събитието. Освободих го от задължения и вече се канех да затварям кантората, когато се появи онази красива дама с минижуп и татуировка на лявото бедро – един линеещ саламандър – с доста странна молба, поставяща на изпитание реномето ми на специалист по объркани ситуации. Налагаше се да се заема с разследване по повод осъществено зачатие, където образът на потенциалният татко се губи сред множество образи на подобни такива. С други думи, списъкът от заподозрени участници беше твърде дълъг, ако може да се говори за някакъв списък, при положение, че имената на повечето действащи лица тънеха в мрачината на забравата. В този смисъл списъкът с участниците в шествието на кучката Пелагия би могъл да се окаже много по-уточнен, отколкото на моята клиентка. На въпроса ми относно наличието на конкретни имена беше отговорено приблизително по следния начин:
- Ами не беше Арнолд Шварценегер, не беше Бойко Борисов, не беше и мегазвездата Азис; всъщност, откровено да си призная, вече не си спомням кои бяха. Насочих се към вас, понеже сте известен специалист по нестандартни проучвания. – Великият инспектор Топузов.
- Но не ви ли се струва, че вашият случай е по-скоро от компетенциите на гинеколог? – споделих аз, крайно притеснен от неяснотата, с която се налага да започна това разследване.
- Гинекологът би могъл да се произнесе едва след като се появи отрочето – отговори смутено дамата – но и тогава не би имало сигурност, тъй като не можем да се спрем на конкретни лица, за да ги подложим на експертиза.
- Вашият случай е твърде комплициран. Доколкото схващам ще се наложи да търсим анонимния татко между няколко милиона евентуално потентни мъже в България. Впрочем, да считаме ли, че обектът би могъл да се подвизава само и единствено в този регион?
- Точно това не е много ясно – отговори скромно девойката – но нека допуснем хипотетично, че лицето не е извън територията.
- Е все пак по този начин регистрираме сериозен напредък – въздъхнах облекчено аз – значи започваме разследването с презумпцията, че лицето, което и да е то, обитава в границите на страната.
- Всъщност, бихме могли да направим селекция; от списъка с евентуално заподозрени съвсем нормално отпадат политиците; страдам от алергия и хронична погнуса в присъствието на политици.
- Така, така – продължавайте! – потрих доволно ръце аз – Като се има предвид, че политиците в България са една сравнително не малка група и все повече се увеличават, значи кръгът от заподозрени започва да се стеснява. Не си ли спомняте последния път с кого прекарахте нощта?
- О о как не – спомням си нещо. Групата беше не особено голяма и всички бяха пияни, само дето имената им не зная, но това едва ли е от значение.
- Така, така, няма значение. Продължавайте!
- Ами нека да зачеркнем и футболните отбори. Откакто преспах по-лани с Локото, когато станаха шампиони и наакването на стадион Лаута беше тотално, само като мина покрай футболист или футболен запалянко, получавам гърчове и разстройство – образно казано.
- Значи, махам и футболистите; че то какво остана?
- От заподозрените могат да отпаднат и поетите.
- Защо? Какво имате против поетите? – наострих уши аз.
- Преди време попаднах в спалнята на един такъв титан на словото от сайта Щъркел. Той ме помоли да се съблека и когато го направих, докато репетирах съвсем гола из стаята новите си танци, нашият извади една тетрадка и започна да рецитира стихове, в които оплакваше разбитото си сърце. Едвам издържах да не го халосам с нещо тежко по главата.
- Ми то комай не останаха много заподозрени; барем половината от предполагаемите елитни любовници в държавата са поети.
- По никой начин не и поет! По никой начин – не! Бих предпочела лесничей и дори счетоводител. Търговците също не ги обичам: един идиот докато правеше любов с мен се опитваше да ми пробута някакъв препарат против пърхот.
- Не би трябвало това да ме интересува, но за какво, впрочем, ви е нужно да знаете кой е потенциалният осеменител; възнамерявате да му искате пари за аборт ли? Ако е така, длъжен съм да ви уведомя, че разследването и евентуално съдебните процедури ще ви излязат много по-скъпо отколкото обезщетението.
- По-скоро бих искала да се омъжа. В края на краищата една светска дама като мен, въпреки неоспоримия си чар, винаги би предпочела сигурността на съпружеския живот пред тъжната перспектива на едно безсрочно моминство.
- Е да, това е сериозен аргумент; значи елиминираме по-голямата част от евентуално заподозрените и какво имаме в наличност? Шофьори, доктори, бизнесмени, шлосероматричари, електроинженери, кондуктори...
- Вероятно ще трябва да освободим и докторите от подозрение. Откакто се появи спинът, свинските и кокоши грипове, те станаха прекалено предпазливи и предпочитат виртуалния секс пред нормалния, както и зачеването в епруветка. Но според мен, моят случай е по-различен.
- Безспорно по-различен.
- Що се отнася до останалите, не си спомням да съм имала контакти с представители на простолюдието. Определено ме дразни чесновият полъх.
- Може би ще трябва да се върнем отново към интелигенцията. Какво ще кажете за някои професори по социология, собственици на чейнч бюра, музикални педагози, режисьори на сапунени сериали, програмисти на скечове, инвеститори в чалгокултурата?
- Твърде се съмнявам. По голямата част от тези типажи направо са обърнали резбата, а останалите са се алкохолизирали до такава степен, че не могат да различат жената от кравата.
- Така, така. Елиминираме и тези прослойки. Остават циркови артисти, военни пенсионери, продавачи на сладолед, космонавти...
- По принцип нямам нищо против космонавтите, но доколкото ми е известно, нашите един или двама космонавти са вече на преклонна възраст и се интересуват единствено от билки, стимулиращи отделителната система.
- Може би ви трябва адвокат?
- Едва ли е бил адвокат. Не съм забелязала да ми липсват пари при контакти с мъже.
- Май пропуснахме тружениците на Христос и Мохамед...
- Имала съм взаимоотношения и с едните, и с другите. Но те откровено предпочитат нестандартните похвати, което трудно се вписва в представите ми, касаещи евентуално зачатие.
- Вие максимално ме затруднихте – почесах се по главата аз – излиза, че никой от тези категории не се вмества в изискванията на разследването. Но нека продължим. Остават още: безработни сценаристи, фокусници от цирк България, последователи на Зигмунд Фройд, интернетблогери и производители на спам, художници от школата на Шишкин, пенсионирани ченгета...
- Момент, момент, тъкмо за това си мислех и аз!..
- Какво по-конкретно си мислехте?
- Сетих се нещо за пенсионираните ченгета.
- Но това са най-безнадеждната част от обществото – корумпирани отрепки и аутсайдери, изнудвачи на проститутки и наркотрафиканти. Да не би да имате предвид някой от кадрите на Герб?
- Не съвсем. Вече казах, че с политици не се занимавам. Предпочитам обикновените ченгета.
- Но тогава – извиках аз съвсем обезсърчен – май заподозреният останах единствено аз...
- Точно така – имам предвид вас самият!
- Какво, какво?..

Р


Публикувано от alfa_c на 13.07.2009 @ 21:21:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   radi_radev19441944

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:19:56 часа

добави твой текст
"Трудно разследване" | Вход | 12 коментара (24 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Трудно разследване
от mariq-desislava на 27.07.2009 @ 12:20:07
(Профил | Изпрати бележка)
Едно от най-нелюбимите ми занимания е да чета проза от екран, обаче заради теб си струва.;)


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 30.09.2009 @ 12:33:57
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
:)

]


Re: Трудно разследване
от miglena на 25.07.2009 @ 16:32:16
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Това на Чандлър НЕ БИ МОГЛО да му хрумне!!!!!

Ти си един от безкрайно малкото мъже, които дръзват да правят вивисекция на мъжкото съсловие, а не да хвърлят всевините върху женското - гордост ми е, че сме приятели!

:))))))


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 25.07.2009 @ 22:17:56
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ами онзи неговият герой и той разрежда уискито с бренди
Привет

]


Re: Трудно разследване
от LATINKA-ZLATNA на 17.07.2009 @ 21:43:45
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, че ме усмихна, Ради!

Прегръдка, Приятелю!


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 17.07.2009 @ 22:27:48
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Поздрави и приятни празници.

]


Re: Трудно разследване
от July_morning на 16.07.2009 @ 17:24:57
(Профил | Изпрати бележка)
Майстор си Ради, несъмнено си майстор !
Благодаря ти за поредната усмивка! :)))


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 16.07.2009 @ 22:05:02
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Опитвам се да създам атмосфера. Благодаря.

]


Re: Трудно разследване
от mariniki на 16.07.2009 @ 00:14:34
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
трудно ми беше да чета...и да не се усмихвам.
Ради..и теб виждам...как се усмихваш под мустак...





Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 16.07.2009 @ 22:03:39
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Благодаря ти; усмивката е важно нещо.

]


Re: Трудно разследване
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 15.07.2009 @ 00:49:37
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:))))) Закъса го, демек Топузов...:))) Ама така е то...като не внимава какво разследва...:)))
След мрачноепилогията, отлично взет поправителен!:))
Поздрав, Ради!:)


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 15.07.2009 @ 15:54:33
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
То е така, но всяко куче харесва различен кокал. Благодаря ти.

]


Re: Трудно разследване
от regina на 14.07.2009 @ 13:06:18
(Профил | Изпрати бележка)
все пак щеше да е по-лесно да се разследва кучката Пелагия...поне обвинения нямаше да отправи!
:))


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 15.07.2009 @ 15:50:36
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Права си. Кучката Пелагия е за предпочитане.

]


Re: Трудно разследване
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 14.07.2009 @ 07:22:04
(Профил | Изпрати бележка)
И нема се плашиш, бат Раде!
Благодаря за сутришната порция смях - по-лесноя я понасям от гимнастиката за разсъняване и сваляне на килцата...!


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 15.07.2009 @ 15:49:07
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Не, не се плаша. Първите сто години е така, после е лесно.

]


Re: Трудно разследване
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 14.07.2009 @ 06:27:07
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави на заподозрения!


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 15.07.2009 @ 15:44:40
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Приемат се. Благодаря.

]


Re: Трудно разследване
от kasiana на 14.07.2009 @ 00:38:23
(Профил | Изпрати бележка)
Усмихна ме, Ради!!!

Бъди благословен!!!

Касиана


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 15.07.2009 @ 15:43:18
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Много си мила. Привет.

]


Re: Трудно разследване
от voda на 13.07.2009 @ 22:55:34
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления!


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 15.07.2009 @ 15:41:29
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Трогнат.

]


Re: Трудно разследване
от sineva на 13.07.2009 @ 21:45:01
(Профил | Изпрати бележка)
Ах Рад!
Пак ме разсмя!
Ама то какво излиза?
Май няма нормални мъже в България!
А това поетите и хората на изкуството - тотално отричани!
Добре че поне е останал един свестен мъж!!!

Много харесах творението ти, за пореден път!
Хубава вечер, инспектор Топузов - маойсторе на ,,нестандартните проучвания,,!


Re: Трудно разследване
от radi_radev19441944 на 15.07.2009 @ 15:41:02
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Благодаря. Нека да е хубава.

]