Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 756
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 759

Îíëàéí ñåãà:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅååååõ!
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: silence

Ïðàâè ìè óäîâîëñòâèå äà ãëåäàì ïëóâàù ìúæ, äà óñåùàì íåãîâèÿ òðèóìô îò ïîáåäàòà íàä âîäàòà, äà âèæäàì êàê ðúöåòå è êðàêàòà ñå äâèæàò â ñèíõðîí ñ åäíà åäíè÷êà öåë – äà äîñòàâÿò óäîâîëñòâèå íà òÿëîòî ìó è òîâà ìå íàåëåêòðèçèðà. Ðèòúìúò å ðàâíîìåðåí è ñëàäîñòíî áàâåí. Ãëàâàòà ñå ïîêàçâà çà ìèã íàä ïîâúðõíîñòòà êîëêîòî äà ñè ïîåìå âúçäóõ è ïàê ñå ïîòàïÿ...
Èçâåäíúæ êàòî ïàëàâî äåòå â ñâîÿ ñè èãðà ñìåíÿ ðÿçêî òàêòà – çàìàõ, îùå åäèí, ãìóðâàíå êúì äúíîòî ñ ïëàâíî è ãðàöèîçíî äâèæåíèå íà äåëôèí è ïàê îíîâà áàâíî, ðàçòåãëèâî ðàçòÿãàíå íà ðúöåòå, êðàêàòà ñå ñâèâàò ðÿçêî è ñëåäâà îòòëàñêâàíå íà òÿëîòî íàïðåä.
Íî íàé-êðàñèâàòà ãëåäêà å êîãàòî òîé – ìúæúò – èçëèçà îò âîäàòà. Ñÿêàø óñåùà, ÷å êîïíåÿ çà êîìïàíèÿòà ìó èëè ïðîñòî å âèäÿë çîâà â î÷èòå ìè. Ìèã ïðåäè äà äîñòèãíå ðúáà íà áàñåéíà ñå ãìóðâà íàäúëáîêî. Ïîÿâÿâàíåòî ìó å ïðåäøåñòâàíî îò ìåõóð÷åòà âúçäóõ, êîèòî èçëèçàò íà ïîâúðõíîñòòà êàòî ïðè îòâàðÿíåòî íà ñèëíî ãàçèðàíà íàïèòêà. Ñëåä òîâà âñè÷êî ñå ñëó÷âà òîëêîâà áúðçî, à íà ìåí ìè ñå èñêà äà çàïå÷àòàì òîçè ìîìåíò íà ëåíòà è äà ñè ãî ïóñêàì íà áàâåí êàäàíñ.
Âèæäàì êàê ïðúñòèòå ìó ñå âêîï÷âàò â ðúáà íà áàñåéíà è ïðèòåãëÿò òÿëîòî ìó. Ãëàâàòà èçñêà÷à ñêîðîñòðåëíî è âîäàòà çàïî÷âà êàòî ìàëúê âîäîïàä äà ñå ñòè÷à ïî ëèöåòî ìó. Ñëåäâà ïðèïëúçâàíå íà ãúðäèòå ìó ïîêðàé ðúáà è ìóñêóëèòå íà ðúöåòå èçïúêâàò çà äà çàäúðæàò òÿëîòî çà ñåêóíäà. Çàìúãëåíèòå îò ïëóâàíåòî ïîä âîäà î÷è ìå ôèêñèðàò è óñòíèòå ìó ñå ðàçòÿãàò â ìîêðà óñìèâêà. Êðàêúò ìó ñòúïâà íà ïëî÷êèòå, ñëåäâà ðÿçêî èçëèçàíå îò âîäàòà, à âîäàòà ñå ïåíè ñëåä íåãî íåäîâîëíà, ÷å ãî å èçòúðâàëà îò ïðåãðúäêèòå ñè. Ìèã ñòîè ïðèêëåêíàë è ñëåä òîâà òÿëîòî ìó ñå ðàçãúâà è èçïúâà. Îò áàíñêèòå ïðîäúëæàâà äà ñå ñòè÷à âîäà íà ìàëêè ñòðóéêè, ïî öÿëàòà êîæà áëåñòÿò êàï÷èöè è êàòî ìàëêè ëóïè óâåëè÷àâàò íåãîâèÿ ìàãíåòèçúì. Ïðèòâàðÿì î÷è. Èñêàì äà çàïå÷àòàì òîçè îáðàç íà ðåòèíàòà ñè è äà ãî âèæäàì âèíàãè.
Ïðàâè ìè óäîâîëñòâèå äà óñåùàì ãìóðíàòèÿ ìúæ, äà óñåùàì íåãîâèÿ òðèóìô îò ïîáåäàòà, äà óñåùàì êàê ïðúñòèòå è óñòíèòå ñå äâèæàò â ñèíõðîí ñ åäíà åäíè÷êà öåë – äà äîñòàâÿò óäîâîëñòâèå íà òÿëîòî ìè è òîâà ìå íàåëåêòðèçèðà. Ðèòúìúò å ðàâíîìåðåí è ñëàäîñòíî áàâåí. Ãëàâàòà ñå ïîêàçâà çà ìèã íàä ïîâúðõíîñòòà êîëêîòî äà ñè ïîåìà âúçäóõ è ïàê ñå ïîòàïÿ. Èçâåäíúæ êàòî ïàëàâî äåòå â ñâîÿ ñè èãðà ñìåíÿ ðÿçêî òàêòà – çàìàõ, îùå åäèí, ãìóðâàíå êúì äúëáîêîòî ñ ïëàâíî è ãðàöèîçíî äâèæåíèå è ïàê îíîâà áàâíî ðàçòÿãàíå ñ ïðúñòè, à êðàêàòà ìè ñå ñâèâàò ðÿçêî è íåñúçíàòåëíî îòòëàñêâàò íà òÿëîòî íàãîðå.
Íî íàé-êðàñèâàòà ãëåäêà å êîãàòî òîé – ìúæúò – èçëèçà îò òàì. Ñÿêàø óñåùà, ÷å íå èçäúðæàì íà íàïðåæåíèåòî èëè ïðîñòî å ÷óë ïðîøåïíàòîòî “Èñêàì òå”. Ìèã ïðåäè äà äîñòèãíà ðúáà ñå ãìóðâà íàäúëáîêî. Ïîÿâÿâàíåòî ìó å ïðåäøåñòâàíî îò ðàçòúðñâàùà òðúïêà, êîÿòî ñå ðàçïðîñòèðà ïî ïîâúðõíîñòòà íà öÿëîòî ìè òÿëî. Ñëåä òîâà âñè÷êî ñå ñëó÷âà òîëêîâà áúðçî, à íà ìåí ìè ñå èñêà äà çàïå÷àòàì òîçè ìîìåíò íà ëåíòà è äà ñè ãî ïóñêàì íà áàâåí êàäàíñ.
Âèæäàì êàê ïðúñòèòå ìó ñå âêîï÷âàò â ðàìåíåòå ìè è ïðèòåãëÿò òÿëîòî ìó. Ãëàâàòà èçñêà÷à ñêîðîñòðåëíî. Ñëåäâà ïðèïëúçâàíå íà ãúðäèòå ìó ïîêðàé ðúá÷åòî è ìóñêóëèòå íà ðúöåòå èçïúêâàò çà äà çàäúðæàò äîïèðà äî âõîäà çà ñåêóíäà. Çàìúãëåíèòå îò ãìóðâàíåòî î÷è ìå ôèêñèðàò è óñòíèòå ìó ñå ðàçòÿãàò â ìîêðà óñìèâêà. Êðàêúò ìó ðàçòâàðÿ îùå ìîèòå êðàêà, ñëåäâà ðÿçêî íàâëèçàíå, à áóòîí÷åòî ñå ïåíè íåäîâîëíî, ÷å å îñòàíàëî íåïîêðèòî. Ìèã ñòîè òàêà è ñëåä òîâà òÿëîòî ìó ñå ðàçãúâà è èçïúâà. Âñÿêà ìîÿ ïîðà ïîñðåùà íåãîâàòà è ñå ñëåïâàìå êàòî âàäåíêà íà ïëèê. Ìàëêèòå ñòðóéêè èçëèçàò ñúïðîâîäåíè îò ñòîí, ïî öÿëàòà êîæà áëåñòÿò êàï÷èöè è êàòî ìàëêè ëóïè óâåëè÷àâàò íåãîâèÿ ìàãíåòèçúì. Ïðèòâàðÿì î÷è. Èñêàì äà çàïå÷àòàì òîçè îáðàç íà ðåòèíàòà ñè è äà ãî âèæäàì âèíàãè.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 16.08.2004 @ 10:34:31 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   silence

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 11:15:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åååååõ!" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åååååõ!
îò Melpomeni íà 17.08.2004 @ 13:20:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))È àç èñêàì è ùå ïèøà çà òîâà! Çà ñåãà ñàìî ãëåäàì ïëóâíèòå áàñåéíè â Àòèíà. Åé, êàêâè òåëà, òî íå å ìúæ òî å áîã! Àïîëîí! Òàêèâà åäíè äúëãè, èçòåãëåíè è ...õúì ÷àê òè ñè èñêà äà äîêîñâàø