Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 579
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 582

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: malovo3
:: Icy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (4)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Îòìèíàë å ïðàçíèêúò íà æåíàòà è äíåñ îòíîâî ñìå â ðèòúìà íà ñìåíèòå – íîùíà. Ñòðàííî, íî ìúæåòå â àâòîáóñà ñà ìíîãî ìàëêî - äàëè íå ãè ãîíè ìàõìóðëóêà îò â÷åðàøíèÿ ïðàçíèê.
Æåíèòå ñà ñå ñêóï÷èëè íà ãðóïè÷êà è ñè áúðáîðÿò. Íå ìîãà äà ïðåîäîëåÿ åìîöèèòå ñè è èçáèðàì ìÿñòî áëèçî äî Åëåíà. Îïèòâàì ñå äà ñå âêëþ÷à â ðàçãîâîðèòå, íî âíèìàíèåòî ìè å íàñî÷åíî íåÿ. Äíåñ òÿ èçãëåæäà ïî ðàçëè÷íî. Òàêàâà íå ñúì ÿ âèæäàë äîñåãà – ãðèìèðàíà. Íàëè èñêàõ äà ÿ âèäÿ òàêà - íî òàêàâà ëè ÿ î÷àêâàõ? Ñ ÿðêî ÷åðâèëî è ñèíêàâè ñåíêè îò ãðèì îêîëî î÷èòå – èçâèíÿâàì ñå íà ñåáå ñè – íå ìîãà äà ÿ âúçïðèåìà òàêàâà. ßðêîòî ÷åðâèëî íå ïîäõîæäà íà ëèöåòî é, ãðèìúò îêîëî î÷èòå ïîãóáâà êðàñîòàòà èì. Çà ìåí ñè å ïî-êðàñèâà áåç ãðèì – òîâà êîåòî âèæäàì äíåñ ùå ïðèåìà ïðîñòî êàòî åäèí åêñïåðèìåíò è íå ùå ìó îáúðíà ïîâå÷å âíèìàíèå.
Ñìÿíàòà å çàïî÷íàëà. Ìèíàâà äâàäåñåò ÷àñà.  ìîìåíòà å ñïîêîéíî è ðåøàâàì äà íàâåñòÿ Åëåíà. Íàÿñíî ñúì, ÷å å íåóäîáíî ïî âðåìå íà íîùíàòà ñìÿíà, çàòîâà ðåøàâàì ïúðâî äà çâúííà ïî òåëåôîíà. Íàáëèæàâàì ïî ïúòåêàòà. Ëàìïèòå ñâåòÿò ÿðêî, íî âúòðå íÿìà íèêîé. Çíàì, ÷å òåëåôîí èìà ñàìî â ñëóæåáíîòî ïîìåùåíèå. Àêî ñà îòçàä â ñòàè÷êàòà, ïðè ïîçâúíÿâàíå òðÿáâà äà ñå ïîêàæàò, çà äà îòãîâîðÿò. Çâúíÿ. Ñòðàííî, íèêîé íå ñå äîáëèæàâà äî òåëåôîíà. À îòñðåùà íÿêîé ìè îòãîâàðÿ. Ïîçäðàâÿâàì, ïèòàì çà Åëåíà, êðàòêà ïàóçà, äîêàòî é ïîäàäàò ñëóøàëêàòà. ”Åëåíà, çäðàâåé, èñêàòå ëè êîìïàíèÿ?” “Íèå â ìîìåíòà ãëåäàìå òåëåâèçèÿ” - òåçè äóìè ãè êàçà ñúñ ñïîêîéíî, íî ïîñëåäâà êðàòêà ïàóçà è òîíà é ðÿçêî ñå ñìåíè – ÿäîñàíî, íàçèäàòåëíî: ” È íèêàêâà êîìïàíèÿ íå íè å íóæíà!” - è çàòâîðè òåëåôîíà.
Ñèëíà è çâó÷íà ïëåñíèöà, òà ÷àê óøèòå ìè ïèñíàõà. Åäâà ñåãà ðàçãàäàõ çàãàäêàòà, çàùî íå óñïÿâàõ äà âèäÿ Åëåíà ïî âðåìå íà íîùíèòå ñìåíè. Ïðîñòî ñà ñå ñúáèðàëè ïðè êîëåæêàòà ñè â îôèñà îòñðåùà, ïðåíàñî÷âàëè òåëåôîíà è õåì íå ìîãàò äà áúäàò èçíåíàäàíè îò íà÷àëíèöèòå, õåì êîìïàíèÿòà ñå å ñúáðàëà. Íå óñïÿõ äà ïðåäâèäÿ è òîâà, ÷å òàì èìà òåëåâèçîð - íàâúí íå ñå âèæäà íèêàêâà àíòåíà. Ñëåä êîíôóçíàòà ñèòóàöèÿ îñòàâà ñàìî åäíî - äà ñè ïîäâèÿ îïàøêàòà. Òðúãâàì äà ñå ïðèáèðàì. Íà äðóãèÿ êðàé íà ñãðàäàòà å îôèñúò, êúäåòî å Åëåíà çàåäíî ñ êîëåæêèòå ñè. Îò òàçè ñòðàíà ùîðèòå ñà ñïóñíàòè è íèùî íå ñå âèæäà Áàâíî ñå âëà÷à ïî ïúòÿ, íî êîãàòî ïîäìèíàâàì úãúëà, íå èçäúðæàì è ñå îáðúùàì. Ñåãà âèæäàì ïðîçîðöèòå îò äðóãàòà ñòðàíà íà îôèñà. Òðèòå êîëåæêè ñà íàñî÷èëè ïîãëåä â åäíà ïîñîêà – êúì òåëåâèçîðà. Åëåíà áå îáúðíàòà âñòðàíè è âèäÿõ ñàìî ïðîôèëà é. Âòðåùèõ ñå îò ãëåäêàòà – òÿ áå ñ âäèãíàòà êîñà, âúðçàíà íà ìàëêà îïàø÷èöà. Òàêàâà èñêàõ äà ÿ âèäÿ – ñ âäèãíàòà êîñà, ñ îòêðèòî ëèöå. Äàëå÷å å, íî ìè ñå ñòðóâà, ÷å å íà åäíà ðúêà ðàçñòîÿíèå. Èçóìåí ñúì îò ïðîìÿíàòà – òîëêîâà å ÷àðîâíà ñ òàçè ïðè÷åñêà. Íÿìàì ñèëè äà îòêúñíà ïîãëåäà ñè îò íåÿ. Íå ìîãà äà ïðåöåíÿ êîëêî âðåìå ñúì ñòîÿë òàêà, ìîæå áè ñàìî ñåêóíäà èëè ìèíóòà. Âñå ïàê ñå óñåùàì, ÷å âèäÿò ëè ìå ùå ñòàíå ñêàíäàëíî è áúðçàì äà ñå îòäàëå÷à.
Òðÿáâà äà ïðèçíàÿ ïðåä ñåáå ñè, ÷å ñúì îáñåáåí îò òàçè æåíà. Åòî ñåãà íå ìîãà äà îòêúñíà ïîãëåä îò íåÿ. Èñêàõ äà ÿ âèäÿ ñ îòêðèòî ëèöå - âèäÿõ å ïî-÷àðîâíà îò âñÿêîãà. Ïðåäè äâà ÷àñà â àâòîáóñà íå ïðèåìàõ íåóìåëèÿ è ãðèì, íî òðúãíàõ êúì íåÿ. Ñåãà âèæäàì, ÷å òîâà, êîåòî ìîæå áè íàèñòèíà å ëèïñâàëî âúâ âúíøíîñòòà é å îòêðèòîòî ëèöå. Íèìà òîâà ïðîìåíÿ îòíîøåíèåòî ìè êúì íåÿ – èñêà ìè ñå äà ñúì äî íåÿ, êàêòî è äà èçãëåæäà, íóæäàÿ ñå îò êîìïàíèÿòà è. “Íå ñå íóæäàåì îò íèêàêâà êîìïàíèÿ” – à òîâà å íåéíèÿò îòãîâîð. Òåçè äóìè íå ìè äàâàò ìèðà. Ìèíàâàò ÷àñîâå, à ìåí íå ìå ñâúðòà íà åäíî ìÿñòî.
Íàáëèæàâà ïîëóíîù, Ñìÿíàòà ñå ñëó÷è ñïîêîéíà, áåç àâàðèè è àç ðåøèõ äà íàïðàâÿ, êàêòî ãî íàðè÷àõ “èíñïåêöèÿ” íà ïîä÷èíåíèòå ñè, äà ãè ïðîâåðÿ. Òåçè îò ñìÿíàòà êîèòî ñà ñâîáîäíè, ñà ñå ñúáðàëè è ñà ðåøèëè äà ñå ïî÷åðïÿò. Ïîÿâàòà ìè ãè ñìóùàâà â ïúðâèÿ ìîìåíò, íî ñêîðî ñå îòïóñêàò è ìå êàíÿò íà ìàñàòà. “Øåôå, êàêâî ïðåäïî÷èòàø? Äîìàøíî âèíî èëè âîäêà? Âèíîòî ñå îêàçà ïðåâúçõîäíî è êàêòî ìè áåøå êðèâî, ïðåõâúðëèõ ìíîãîêðàòíî ñîáñòâåíàòà ñè ìÿðêà. Èçïèõ ïîâå÷å îò ëèòúð. Ñëåä îêîëî ÷àñ ñå íàäèãíàõ è óñåòèõ ÷å ùå ñå ñòðîïîëÿ. “Øåôå, äà èçâèêàìå ëè êîëàòà.” Ñàìî òîâà ìè ëèïñâàøå, ÷å ñå èçëîæèõ ïðåä õîðàòà ñè, à ñëåä òîâà äà ñå èçëàãàì è ïðåä øîôüîðà. Ïîäïèðàéêè ñå íà ñòåíàòà ñè òðúãíàõ, à è ñòóäåíèÿ âúçäóõ íàâúí ìå ïîîñâåæè. Îò ìíîãî ãîäèíè íå áÿõ ñå íàïèâàë òàêà. À ñåãà ñå íàïèõ îò ìúêà è áåçïîìîùíîñò, íî äàëè ñå îòúðñèõ îò ÷óâñòâîòî çà áîëêà. Ïðèáðàõ ñå ïåøà ïî ãëàâíèÿ ïúò, êîéòî ìèíàâà êðàé îôèñèòå íà Åëåíà è íà êîëåæêèòå é. Îò åäíàòà ñòðàíà, òàì, êúäåòî áå òåëåâèçîðúò, ñâåòåøå è åäíàòà êîëåæêà, êàêòî ñúì ÿ âèæäàë âñÿêà íîùíà ñìÿíà, ðàáîòåøå ñàìà.  äðóãèÿ îôèñ, Åëåíà è äðóãàòà è êîëåæêà, êàêòî âèíàãè, ïðîñòî íå ãè âèæäàì - ìîæå áè ñà ñè ëåãíàëè... Å òîâà å äðóãà òåìà. Ùîì ñå ñåùàì çà òîâà, çíà÷è ñúì çàïî÷íàë äà èçòðåçíÿâàì... Èçêàðàõ êúñìåò, ÷å äî êðàÿ íà ñìÿíàòà íÿìàøå àâàðèè.

Ïðèãîòâèë ñúì ìàëúê ïîäàðúê çà Åëåíà. Òúðñÿ ïîâîä äà èçðàçÿ âíèìàíèåòî ñè êúì íåÿ, äîðè òîâà äà å ÷ðåç íÿêîÿ äðåáîëèÿ. Êàê ëè å ïðèåëà ðîçàòà, êîÿòî è ïîäàðèõ? Äàëè ÿ å îòíåñëà ó äîìà ñè? Ìèñëÿ, ÷å íå. Íî òîâà ñåãà íÿìà çíà÷åíèå. Ïðèãîòâèë ñúì é íîâ ïîäàðúê è îòèâàì äà é ãî ïîäíåñà. Ìîæå áè, âíèìàíèåòî, ñ êîåòî ÿ îáñèïâàì, å âíèìàíèåòî, êîåòî àç î÷àêâàì, íî íå ñúì ïîëó÷èë.
Êîëåæêèòå ðàçãîâàðÿò ïðàâè è ïðåäè äà ïî÷óêàì, è äâåòå ìå ïîñðåùàò íà âðàòàòà. Åëåíà ìå ïîãëåæäà âúïðîñèòåëíî - êîëåæêàòà é îñòàâà íà êðà÷êà çàä íåÿ.
- Àç èçëèçàì, íÿìàì âðåìå.
- Äîéäîõ ñàìî çà ìàëêî. Äîíåñîõ òè äèñê ñ èíòåðåñíè êëèïîâå - ïîäàâàì è êóòèéêàòà.
Åëåíà îãëåæäà äèñêà, ïîâúðòÿ ãî â ðúöåòå ñè è ìè ãî âðúùà.
- Áúðçàì íÿìàì âðåìå. Òðÿáâà äà îòèäà äî àäìèíèñòðàöèÿòà è äà ïîäïèøà åäíè äîêóìåíòè.
- Íå å ëè âúçìîæíî äà ãî îñòàâèø âúòðå è ñëåä òîâà äà èçëåçåø. Îòíîâî ëè äà èäâàì çà äà òè äîíåñà äèñêà? – íåéíîòî óïîðñòâî ìè ïðîçâó÷à êàòî îòðèöàíèå - Ìîëÿ òå.
Åëåíà âçå äèñêà, îñòàâè ãî íà áþðîòî è áúðçî èçëåçå.
- Ìîæå ëè äà òå ïðèäðóæà çà ìàëêî, çà äà òè êàæà êàêâî èìà íà äèñêà.
- Ìîëÿ òå. Áúðçàì - ãëàñúò íà Åëåíà çâó÷è ñ ïðèòåñíåíèå êàòî ÷å ëè ìîåòî ïðèñúñòâèå å íåóäîáíî è êîìïðîìåòèðàùî. Ïðåä êîãî ëè – êîëåæêàòà é å íà êðà÷êà çàä íåÿ.
- Äî ïîðòàëà ñà íÿêîëêî ìèíóòè ïúò, òîâà âðåìå ùå ìè å äîñòàòú÷íî.
Òðúãâàì çàåäíî ñ Åëåíà. Îáÿñíÿâàì é êàêâî ñúì çàïèñàë íà äèñêà. Êëèïîâåòå íàèñòèíà áÿõà èíòåðåñíè è îðèãèíàëíè. Â åäèí òåðàðèóì äâå êîñòåíóðêè ñå ñáèâàò ïîìåæäó ñè, êîãàòî òàì å ïóñíàòà òðåòà êîñòåíóðêà - áîé ìåæäó êîñòåíóðêè.
Åëåíà êàòî ÷å ëè ñå å óñïîêîèëà è ìå ñëóøà ñ èíòåðåñ, äîðè çàáàâÿ êðà÷êà.
- Íîðìàëíî å äà ñå ñáèÿò çà æåíñêàòà - òîâà âå÷å ãî êàçâà ñ óñìèâêà.
- Íà äèñêà ñúì ñëîæèë è ñíèìêè îò èçëîæáàòà íà Ëåîíàðäî Äà Âèí÷è â Ñîôèÿ. Ñàì ñúì ãè ñíèìàë ìèíàëàòà ãîäèíà, íî ìîæå áè òðÿáâà äà òè îáÿñíÿ, êîå êàêâî å.
- Àç ñúùî èñêàõ äà ðàçãëåäàì èçëîæáàòà. Ùå ìè å èíòåðåñíî äà ãè âèäÿ.
Ïî÷òè ñìå äîñòèãíàëè ïîðòàëà. Ïðîïóñêúò ìè íå å ó ìåí è íå ìîãà äà ïðîäúëæà ïî íàòàòúê, âúïðåêè ÷å àäìèíèñòðàöèÿòà å íà íå ïîâå÷å îò ñòîòèíà ìåòðà. Åëåíà ñå îáðúùà è òðúãâà êúì èçõîäà.
- Íàêðàÿ ñúì çàïèñàë è äâå ïåñíè. Òå ñà ïîçäðàâ çà òåá – äîêàòî óñïåÿ äà èçðåêà òåçè äóìè, òÿ ñå å îòäàëå÷èëà âå÷å íà íÿêîëêî êðà÷êè.
Åëåíà ñå èçâðúùà çà ìèã êúì ìåí ñ óñìèâêà è ïðîäúëæàâà. Àç ÿ ïðîñëåäÿâàì ñ ïîãëåä. Äåíÿò å òîïúë è òÿ å òðúãíàëà áåç âðúõíà äðåõà. Ñåãà ìîãà äà ÿ îãëåäàì ïî-ñïîêîéíî è â ãðúá. Ñòðîéíà å, ñàìî çàäíèòå é ÷àñòè ñà êàòî ÷å ëè ïî çàîáëåíè è ñà îïúíàëè äæèíñèòå – íàëè íå å â ïúðâà ìëàäîñò. Êàêâîòî è äà ñè ìèñëÿ çà íåÿ, âñå ïàê å æåíà è íå ìîãà äà ãëåäàì íà íåÿ ïî äðóã íà÷èí, à è å êðàñèâà. Òÿ ñå îòäàëå÷àâà ñúñ ñúùàòà ïîõîäêà êàêòî âñÿêîãà – ïðèïðÿíà è çàáúðçàíà, ðàìåíåòå ëåêî ïðèâåäåíè íàïðåä, ïîãëåäà ñâåäåí íàäîëó.  òàêò ñ âñÿêà êðà÷êà ÷åðíèòå é êîñè ñå ëþëåÿò ñ ðÿçúê ðèòúì è îò òîâà äâèæåíèÿòà è èçãëåæäàò îùå ïî-ïðèïðÿíè è êàòî ÷å ëè íåðâíè.
Ãëåäàì ñëåä íåÿ è íå ïîäîçèðàì êúäå îòèâà è êàêâî ùå ñå ñëó÷è. Àêî çíàåõ, íà êîëåíå áèõ ÿ ìîëèë äà ñïðå, äà ñå îòêàæå. Íî ñåãà íèùî íå ïðåäèçâèêâà ñúìíåíèå ó ìåí è ÿ íàáëþäàâàì, äîêàòî ñå ñêðèå çàä úãúëà. Çàùî ëè áúðçàõ äà é äîíåñà äèñêà? Åäâà ëè áÿõà êëèïîâåòå ñ êîñòåíóðêèòå è ñíèìêèòå îò èçëîæáàòà – òå ñà îòäàâíà â êîìïþòúðà ìè è íå ñà íàé-ñïåøíîòî íåùî. Áúðçàõ çà äðóãî – èñêàõ äà è ïîäàðÿ ïåñíèòå. Õàðåñâàõ ãè, äâå ïåñíè íà ÀÁÁÀ, èçáðàíè íå ñëó÷àéíî èçìåæäó ìíîãîòî. Ïúðâàòà “Angel Eyes”, êîÿòî ñúñ ñàìîòî çàãëàâèå áå êîìïëèìåíò çà êðàñîòàòà íà Åëåíà, çà ìàãèÿòà íà óñìèâêàòà é. Òîâà, êîåòî íå áÿõ êàçàë íà ãëàñ äî ñåãà, èñêàõ äà êàæà ñ ïåñåíòà. Êîãà ëè ùå ñúáåðà ñìåëîñò äà è ãî êàæà – äà ÿ ïîãëåäíà â î÷èòå è äà èçðåêà íà ãëàñ “Êðàñèâà ñè”... Âòîðàòà ïåñåí, êîÿòî èçáðàõ - ”The Day Before You Came” å ñ ìíîãî ïðèÿòíà ìåëîäèÿ. Ïðåäñòàâÿõ ñè êàê òàíöóâàì ñ Åëåíà, ïëúòíî ïðèòèñíàòè åäèí äî äðóã, íîñèì ñå â ïëàâíèÿ ðèòúì íà áëóñà, ñàìè äàëå÷å îò âñè÷êè è âñè÷êî è îêîëî íàñ äà å ñàìî ìóçèêàòà... Âèäåíèÿ...
Ìåñåöè ïî êúñíî, íàìåðèõ â èíòåðíåò òåêñòîâåòå íà äâåòå ïåñíè è ñå óáåäèõ, ÷å íåçíàéíà ñèëà ìå å íàêàðàëà äà èçáåðà òî÷íî òÿõ. Ñèìâîëèêàòà áå òîëêîâà ÿñíà, ÷å ñàìî ñëåïåö íå áè ÿ çàáåëÿçàë – “...è ùå òðÿáâà äà ïëàòèø öåíàòà”. Òåçè äóìè ñå ïîâòàðÿõà ìíîãî ïúòè â òåêñòà íà “Àíãåëñêè î÷è”. À ñàìîòî çàãëàâèåòî íà âòîðàòà ïåñåí “Äåíÿò ïðåäè òâîåòî ïðèñòèãàíå” – êîé êúäå å îòèøúë è îò êúäå ùå ïðèñòèãíå? Íî òîâà å ñëåä ìåñåöè, à ñåãà áàâíî ñå ïðèáèðàì è çâúíåíåòî íà ñëóæåáíèÿ òåëåôîí ìå èçòðúãâà îò ìå÷òàíèÿ òàíö ñ Åëåíà...

Ñëåäâàùàòà íîùíà ñìÿíà áå àä. Ïðîñòî âñè÷êî ñè áåøå êàêòî òðÿáâà – òî÷íî êàòî çà òðèíàéñòè, å íå áåøå ïåòúê, íî òîâà íå âèíàãè å íåîáõîäèìî, çà äà å ïî òðàäèöèÿòà. Çàðåäèõà ñå àâàðèÿ ñëåä àâàðèÿ, ïðåç öÿëàòà ñìÿíà íå ñïðÿõìå çàåäíî ñ êîëåãàòà ìè, íèòî çà ìèíóòêà. Íå ñúì ñóåâåðåí, íî ïîñðåùàì ñúñ ñòðàõ äàòàòà òðèíàéñòè. Ïðåäè íÿêîëêî ãîäèíè íà òðèíàéñòè, ïåòúê, â äâàäåñåò è òðè ÷àñà, ëóìíà íàé-ãîëåìèÿ ïîæàð â íàøàòà ñìÿíà. Äîêàòî ïðèñòèãíà, õîðàòà ìè ïî÷òè ñå áÿõà ñïðàâèëè, íî òè÷àõà çà îùå ïîæàðîãàñèòåëè. Öÿë øêàô ñ îáîðóäâàíå áå îâúãëåí, ñàìî â åäèíèÿ úãúë âñå îùå ãîðåøå ñúñ ñëàá ïëàìúê. Äîêàòî ÷àêàõ äà äîíåñàò íîâèòå ïîæàðîãàñèòåëè, è ñå ÷óäåõ ñ êàêâî äà ïîìîãíà, äóõíàõ ïëàìúêà êàòî ñâåù è òîé óãàñíà. Îñòàíàõà äà ñâåòÿò çëîâåùî â òúìíèíàòà ñàìî íàæåæåíèòå ðàìêè è îáãîðåíè êàáåëè. Íàèñòèíà å çëîâåùî! Çàùî ðàçêàçâàì òîâà – çà äà ïîêàæà ñ êàêâî íàñòðîåíèå èçëèçàì îò ñìÿíà íà òðèíàéñòè...
Àâòîáóñà íàìàëÿâà ïðåä ñïèðêàòà ìè è òðúãâàì äà ñëèçàì. Åëåíà ñè áúðáîðè ñ Íèíà, ÿâíî çà òÿõ ñìÿíàòà å áèëà ìíîãî ïî-ñïîêîéíà è ñåãà ñà áîäðè. Íà êîëåíåòå ñè Åëåíà êðåïè îãðîìíà òîðáà ñ áàãàæ. Ïðèÿòíî ìè å äà ÿ âèäÿ â äîáðî íàñòðîåíèå, íà ìåí òîâà ìè äåéñòâà êàòî äîïèíã è íà ìèãà ìè ñòàâà âåñåëî íà äóøàòà.
- Ðàäâàì ñå, ÿâíî ïðè âàñ ñìÿíàòà íå å áèëà êàòî ìîÿòà, òî÷íî êàòî íà òðèíàéñòè.
Åëåíà ñå îáúðíà êúì ìåí, íî ïðåäè äà ñå ñðåùíàò ïîãëåäèòå íè, ïî÷óâñòâàõ êàê çàñèÿâà óñìèâêàòà è. Ñàìî ñëåä ìèã ñðåùó ìåí ïðîáëÿñâàò èñêðèöèòå ïî ïîâúðõíîñòòà íà ñèíÿòà áåçäíà íà î÷èòå é. Òàçè óñìèâêà, òîçè ïîãëåä – ÷óâñòâàì ñå ëóä îò áåçóìíî ùàñòèå, íî àâòîáóñà âå÷å å ñïðÿë è êîëåãèòå ìè ìå èçòèêâàò êúì âðàòàòà. Êîãà ëè îòíîâî ùå ñå ïîâòîðè òîçè ìèã? Ñëèçàì êàòî ñè ìèñëÿ êàê ùå äî÷àêàì ñëåäâàùàòà ñðåùà – íàëè ïðåä ìåí ñà ìíîãî ñìåíè. Êîãà ëè ùå âèäÿ îòíîâî òàçè ñèÿéíà ñúðäå÷íà óñìèâêà? Íî íèòî çà ìèã íå ñå çàìèñëÿì êàêâî îçíà÷àâà îãðîìíàòà òîðáà ñ áàãàæ.

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå…


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 16.05.2009 @ 15:20:19 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 13:47:02 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (4)" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.