Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 654
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 654

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAre you talking to me?
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Tiranozavar

Áóäèø ñå ñòðåñíàò. Îòâàðÿø î÷è, âúðòèø óïëàøåíè çåíèöè ïîä ñúíåíèòå êëåïà÷è – âäÿñíî è âëÿâî, íàãîðå è íàäîëó. Ìÿñòîòî òè å ïîçíàòî – ïîìíèø òîçè òàâàí è äðóã ïúò ñè ëÿãàë ïîä íåãî, â òîâà ëåãëî, è ñè ñå áóäèë, çàïàðåí ìåæäó ñúùèòå òåçè ÷àðøàôè.
È îòíîâî å ìèðèøåëî òàêà – íà òâîåòî òÿëî è äúõ, êîéòî å ïðåâúðíàë âúçäóõà â åäíà çàäóøíà ãîð÷èëêà. Îïèïâàø ñ ðúêà ðåáðàòà ñè, êîðåìà, áåäðîòî. Òÿëîòî å îùå ìëàäî, ñòåãíàòî, ïîä êîæàòà êðúâòà è ëèìôàòà òðåïòÿò, â òåá ëóäóâàò õîðìîíè, ïîäëóäÿâàò ìîçúêà è ìóñêóëèòå òè. Ñïîêîåí ñè, çàùîòî ñè òè. Âñå îùå ìúæ. Ìëàä ìúæ. Ñèëåí.  ðàçöâåòà ñè, êàêòî êàçâà òÿ. Òÿ å ñ òÿëî íà æåíà, åäíî åäèíñòâåíî òÿëî, êîåòî íàäÿâà ðàçëè÷íî ëèöå âñåêè ïúò, êîãàòî ÿ ñðåùàø. Êîåòî íå å òîëêîâà ÷åñòî. Æåíèòå â äíåøíè âðåìåíà ñà ðÿäêîñò. Êàêòî è ìúæåòå. Îùå ñè âïðèì÷åí â ñúíÿ. Ðàçõëàáâàø âúçåëà ìó. Ñúíóâàë ñè, ÷å ñè äðóã, ÷å íå ñè âå÷å ìúæ. Áèë ñè ñòàðåö ñ ïðèêîâàíî îò áîëêè òÿëî, ñ ïðîáèòè îò èãëè âåíè, ðàçðåäåíà êðúâ, ðàçìúòåí ìîçúê è îòïóñíàòè òåëåñà. Áîëÿëî å, íî âå÷å âúçäúõâàø îáëåê÷åíî, çàùîòî íå å èñòèíà. Âúçâðúùàø ñàìîîáëàäàíèå. Çíàåø êîé ñè, êàê ñå îáðúùàò êúì òåá, êàê òè êúì ñåáå ñè, ïîìíèø òåìáúðà íà ãëàñà ñè, ìèðèçìàòà íà êîæàòà, ïîõîäêàòà, ðàâíîâåñèåòî. Äîêàòî ñìúêâàø êðàêà íà ïîäà è êîæàòà òè ñðåùà ñòóäåíàòà çåìÿ âå÷å ñè çàáðàâèë êàêâî å. Êàêâî å äà ñè ñòàð. Òîçè ñúí îò áúäåùåòî, êîéòî òå å ñòðåñíàë, ñìàçàë, íî è ñúæèâèë – âúðíàë òå å êúì æèâîòà, êîéòî òè å ïîçíàò. Õèëèø ñå â îãëåäàëîòî. Íà ñîáñòâåíîòî ñè ëèöå. È çíàåø, ÷å òîâà å òî÷íàòà äóìà. Õèëÿ ñå. Ñàìîèðîíèÿòà òè å ÷óæäà. Ïîçíàâàø ñàìî ñúæàëåíèåòî. Íî çà ïúðâè ïúò îò òîëêîâà áëèçî. Áèëî òè å ìú÷íî â ñúíÿ, èñêàë ñè äà ïëà÷åø, äà âèåø, äà ñå ìîëèø, äà êðåùèø äîðè, àêî òðÿáâà è èñòåðè÷íî. „Èñêàì äà îñòàíà! Êàìáàíàòà íå áèå çà ìåí!”
Çúáèòå òè ñà áåëè è õóáàâè, èìàø òúíêè, åõèäíè óñòíè, êðàñèâè ìúíè÷êè î÷è ñ êàôÿâ öâÿò è ïðàâèëíè ÷åðòè. Çúðíàòà íà ãúðäèòå òè ñà áëåäîðîçîâè, íàäîëó ïî êîðåìà ôèíè êîñúì÷åòà îïèñâàò îâàë îêîëî ïúïà, ñðàìåæëèâî ñêðèò ïîä íåùî êàòî êëåïà÷. Îáðúùàø ãðúá íà îãëåäàëîòî, ãëåäàø ñå ïðåç ðàìî. Òåçè õóáàâè ðàìåíå ñ òîëêîâà ãëàäêà êîæà, ãðúáíà÷íèÿò ñòúëá, ïðåñÿêúë òÿëîòî òè êàòî ñòâîë. Ðúöåòå ñ ìóñêóëèòå, êîèòî ñè òðåíèðàë ñ ïåäàíòè÷íî ïîñòîÿíñòâî, äîêàòî èì äîêàðàø îáåì, ðåëåô, ñèëà. Áåäðàòà, êîèòî ìîãàò äà ïîåìàò òåæåñòòà íà òÿëîòî òè, äà òå ïðåâúðíàò âúâ âÿòúð, àêî áÿãàø, â ïîëúõ, àêî òå ãîíÿò. È ãëàñúò, êîéòî òðúãâà îò àäàìîâàòà ÿáúëêà, ñ ëåêî òðåïâàíå, êàòî äðàùåíå âúðõó áàñ ñòðóíà, äîêàòî òîíúò íå ñå èç÷èñòè è èçêàðà îò óñòíèòå òè ñàìîóâåðåíà èíòîíàöèÿ. Äà, áåç ñúìíåíèå, òîâà ñè òè, ïîçíàâàø ñå è ñå îáè÷àø èìåííî òàêúâ - ìëàä. È íèêàêâè ñúíèùà íÿìà äà òå ñëîìÿò. „Êîé?”, ïèòàø îòðàæåíèåòî ñè, äîêàòî íàêëàíÿø ñúñ çàêà÷êà ãëàâà è ïðèòâàðÿø åäíîòî ñè îêî „Are you talking to me?”, ïðåïðàâÿø ãëàñà ñè è ðàçòâàðÿø óñòíè, çà äà ñå íàñëàäèø íà òàçè óñìèâêà. „Õóáàâ ñúì!”, êàçâàø âèñîêî è çíàåø, ÷å ôðàçàòà ùå êúíòè â óøèòå äî âå÷åðòà. Òåëåôîíúò çâúíè íÿêúäå çàä ãúðáà òè è òè øëÿïàø ñ áîñè ïåòè â êîðèäîðà, ïðîòÿãàø ðúêà êúì àïàðàòà è âèæäàø âåíèòå, èçïúêíàëè ïîä êîæàòà, øèðîêè è æèçíåíè, è ïðåç ãëàâàòà òè ìèíàâà ñâåòêàâè÷íàòà ìèñúë, ÷å ìîæåø äà ÷óåø òåæêîòî ïðåïëúçâàíå íà êðúâòà, ìåõàíè÷íîòî äâèæåíèå íà êëàïèòå, êîèòî êàðàò ïóëñà äà èçïúêâà è òèõî òèêòàêà ïîä êîæàòà. Ñëóøàø ñåáå ñè, äîêàòî èçãîâàðÿø äóìèòå è ëåêî çàâàëâàø, çàùîòî ñè àäñêè âàæåí, à ãëàñúò îòñðåùà òè ãî ïîçâîëÿâà – äà ñè èãðàåø, äà ìó ñå äîêàðâàø, äà ìó ñå ïîêàçâàø. Äîâîëåí ñè è ñ øèðîê ïàëåö, ñ äîáðå ïîääúðæàí ìàíèêþð è òúíêà ïðîçðà÷íà êîæà ïðåêúñâàø ðàçãîâîðà. Òàì, êúäåòî òðÿáâà. Çàùîòî òè ñè óâåðåí è ñ óâåðåíà êðà÷êà èçëèçàø íàâúí. Íî íå è ïðåäè äà îòäåëèø îùå ÷àñ çà îãëåäàëîòî. Èìàø ëè êàë â óøèòå, ïðîâåðÿâàø ñòàðàòåëíî, êàê ñåäè íà çàäíèêà òè òîçè ïàíòàëîí, êîéòî îïúâàø íàäîëó, çà äà ñå âèäè áåëüîòî òè, çàùîòî òàêà ïðàâÿò âñè÷êè. Òàêà å, äà, ñèãóðåí ñè, çàùîòî ñè âèæäàë ïî òåëåâèçèÿòà, ÷å òàêà ïðàâÿò ìëàäèòå ìúæå. Ñëàãàø ñòîìàíåíî ðàçïÿòèå, îâåñâàø ãî íà øèÿòà ñè ñ äåáåëà âåðèãà è çàêîï÷àâàø ðèçàòà, çà äà ñå âèæäà, êîãàòî âúðâèø è ðàçìàõâàø ðúöå, îò êîåòî ìóñêóëèòå íà ãúðäèòå òè ñå èçäóâàò íàä ãëàäêèÿ êîðåì. Ãëåäàø ñå ïîä òúíêèòå âåæäè è â î÷èòå òè ñâåòâàò è òàíöóâàò ïëàìú÷åòà, çàùîòî ñè ãîòèí. Äà, ãîòèí ñè. Äàæå ñè ãî ïîâòàðÿø è ñëàãàø åäíî „åé”, âúâ ôðàçàòà, çà äà çâó÷è êàòî óõàæâàíå, êúì ñåáå ñè ìîæåø äà áúäåø êàâàëåð. À àêî ñå çàìèñëèø êúì êîãî äðóãèãî?!
Ëåòèø ïî óëèöàòà, ïî-ñêîðî ñå ïëúçãàø ïî ñÿíêàòà ñè, çàùîòî ñè åôèðåí è ñ ïåðèôåðíî çðåíèå âèæäàø îòðàæåíèåòî ñè âúâ âèòðèíèòå è íå òè ïóêà, àêî íÿêîé çàáåëåæè è áåç òîâà âñè÷êè òå çàãëåæäàò. Òîëêîâà ñè âèñîê, ñ áÿëà êîæà, àòëåòè÷åí è ñ èíòåëèãåíòíî èçðàæåíèå, ïîëó÷åíî ïî íàñëåäñòâî è òîâà ñè ëè÷è. Âèíàãè ñè ëè÷è ðàñàòà. Íà÷èíúò, ïî êîéòî õîðàòà ñà áèëè çà÷åíàòè – ïî ôîðìàòà íà ãëàâàòà, èçðàæåíèåòî íà î÷èòå, ïðîïîðöèèòå íà òÿëîòî. Íåêà òå çàãëåæäàò è â ìåòðîòî, êúäåòî ïúòóâàø ñ íÿêàêâè äðóãè õîðà. Íî íèêîé íå å êàòî òåá. Ìúæúò ïðåç äâå ñåäàëêè èìà ïëîñúê îòçàä ÷åðåï, êîéòî èçãëåæäà çàáèò íàïðàâî â ðàìåíåòå. Æåíàòà äî íåãî, êîÿòî íå å ñúâñåì æåíà, ñ øèðîêè òîðáåñòè ïàíòàëîíè, ðàçâëå÷åíà òåíèñêà è áðåòîí, ïîä êîéòî, ñêðèòè çàä î÷èëà òðåâîæíî ïîäñêà÷àò áåçèçðàçíè ìàëêè î÷è÷êè. Îíçè òàì, âèñîêèÿò òèï ñ êîñòþìà, èçòóïàë ñå êàòî îò ñïèñàíèå, íà êîéòî èñêàø äà ìó èçðåâåø íåùî â ëèöåòî, çà äà óñåòè ìåíòîâèÿ äúõ íà óñòàòà òè è ñèëàòà íà áåëèòå òè äðîáîâå. Äà ãî çàìúêíåø íÿêúäå, â íÿêîé áåçèñòåí, è íà òúìíî, äà ãî ðúãàø â ðåáðàòà ñ þìðóöè, äà ìó ùèïåø ãëåäêèòå áóçêè è ïîñëå, ïîâàëèë ãî íà çåìÿòà, äà ãî ðèòàø ñòðàíè÷íî, çà äà íå ðàçâàëèø ôàñîíà íà õóáàâèòå ñè îáóâêè. Èëè äà ãî óíèæèø, êàòî çàëåïèø óñòíè â íåãîâèòå, èçñìó÷åø âúçäóõà îò ãúðëîòî ìó, à ïîñëå ïàê ãî ðèòàø, çàùîòî òè å íàëåòÿë „ìàçíî ïåäàë÷å òàêîâà”.
Ïîñëå ñëèçàø îò òîâà ëúñíàòî è íîâè÷êî ìåòðî, êúäåòî ìèðèøå íà ñòúêëî, ïëàñòìàñà è ÷îâåøêà ïëúò, è êðà÷èø ñ øèðîêà êðà÷êà, äîêàòî îòíîâî ñå îãëåæäàø äàëè ñè îìà÷êàí, öÿë ëè ñè, äà íå áè íåùî îò ÷àðà òè äà ñå å çàãóáèëî â òåçè òúìíè òóíåëè, îò êîèòî ìúíè÷êî òå å ñòðàõ, íî íàëè çàòâàðÿø î÷è è óæ ñè ñâèðêàø ïîä ìóñòàê. Îòúðñâàø ñå. Îòñòðàíè èçãëåæäàø êàòî ïðóæèíà, ïúëåí ñ åíåðãèÿ, åé ñåãà íÿêîé ùå îòâîðè êóòèÿòà è îò âúòðå ùå èçñêî÷èø òè, ñúùî êàòî áàëåðèíà, êîÿòî ñå âúðòè è çàìàéâà, çàìàéâà. Íî íÿìàø âðåìå äà ìèñëèø çà áàëåðèíè è çà òîâà êàêâî èìàò ïîä áåëèòå ÷îðàïè, îïúíàòè ïî êðàêàòà èì, ïîä ñíåæíèòå, ëèòíàëè âñòðàíè ïîëè, êàê ãàëÿò òúíêèòå èì ïðúñò÷åòà è ñå îêîêîðâàò ïëúòíî ãðèìèðàíèòå èì íåâèííè î÷è. Ïðåìèíàâàø ïîêðàé ïðîñÿê, îïúðïàí è ñâèò íàä ìúðëÿâà ïðîøàðåíà áðàäà, ñïèðàø äà äèøàø, çàùîòî íàîêîëî ñìúðäè íà óðèíà è ëàéíà. Äóìàòà ñâåòâà â ñëåïîî÷èÿòà òè, äðàçíè òå è òå ïðèâëè÷à, ñïîìíÿø ñè ó÷åíè÷åñêèòå òîàëåòíè, íàøàðåíèòå ñ íàäïèñè ñòåíè, òè ïðîòÿãàø ðúêà êúì êàçàí÷åòî, íî íÿìà âîäà è òå å ñðàì äà èçëåçåø, çàùîòî âñè÷êè ùå ðàçáåðàò, ÷å ñè ñå íàñðàë. È å êîôòè, è òè òðúñêàø ãëàâà è ñòèñêàø óñòíè, è òè èäå äà ðèòíåø øèáàíèÿ ïðîñÿê, çàùîòî òè íàïîìíÿ çà ëàéíà è äà ìó èçáèåø ìðúñíèòå çúáêè „êîïåëåíöå ãàäíî è ìðúñíî, äà òå øèáàì â ìðúñíàòà óñòà”.
È ãî ïðàâèø, ðàçáèðà ñå – âúîáðàæàåìî. Ðèòàø ãî â êîðåìà, â ëèöåòî, îêúðâàâÿâàø ãî öåëèÿ, îáèðàø ìó ñòîòèíêèòå îò êàôÿâàòà, ïîêðèòà ñ ðàíè ðúêà è èçëèçàø äà ñå îòúðñèø íà ÷èñòèÿ âúçäóõ. Îìðúçíàëè ñà òè ñàêàòèòå, áîëíèòå è äðóãèòå, çà êîèòî ïèøå â Áèáëèÿòà è êúäå ëè îùå íå, ìàìêà ìó.
Ïîñëå ðàáîòèø, àìà êðîòêî, çàùîòî íå òîâà å âàæíî. Íå å âàæíî è êàêâî ðàáîòèø, êîïåëå, êàçâàø íà åäèí, äåòî ïðèëè÷à íà òåá â ðåñòîðàíòà çà áúðçî õðàíåíå, äîêàòî ïðåãëúùàø êþôòåòàòà è ñè ïèåø ñîêà. Òîé òè ãîâîðè ïî ñúùèÿ íà÷èí, óõèëåí íàêðèâî è ãî ÷óâñòâàø áëèçúê, à è ïîä áëóçàòà ìó íåùî òðåïêà, à íà òåá òè õàðåñâà çàãàäêàòà – äà ñè ìèñëèø êàêâî ëè å ñëîæèë äî ñúðöåòî ñè, ñâàñòèêà èëè êðúñò. Òîé íîñè ÷àñîâíèê, âèæäàø ïî åäíî âðåìå, òîâà íå òè äîïàäà, íî âå÷å ñè ãî ïóñíàë ïðåêàëåíî áëèçî. Èçëèçàòå çàåäíî íàâúí. Òîé ïàëè öèãàðà è òè ïðåäëàãà è íà òåá êàòî òðúñêà êóòèÿòà êúì êîëàíà íà ïàíòàëîíà òè. Òè âçèìàø åäíà öèãàðà, ïàëèø è ïúëíèø äðîáîâåòå ñè ñ ïóøåê, ïðåç êîéòî ãî ãëåäàø èçïèòàòåëíî è ëåïèø „êîïåëå” íà âñÿêî èçðå÷åíèå. Ïîñëå ìó êàçâàø, ÷å äîâå÷åðà ùå ñëóøàø ìóçèêà â îíÿ êëóá íà úãúëà, êîéòî ñå êàçâà „Íà ãîëî” è òîé òè ñå õèëè è òå ïèòà äàëè äà äîéäå ñ äðåõè. Òè ñå ïðàâèø, ÷å òè å ñìåøíî, îáà÷å âå÷å îòñòúïâàø íàçàä, çàùîòî òîçè ìîæå äà å îïàñåí, êîïåëå è äà òè ðàçêàæå èãðàòà.
Ïîñëå ñå âðúùàø îáðàòíî è áà÷êàø, è òè çâúíè òåëåôîíà íÿêîëêî ïúòè è òè ñêèìòèø, ëàåø, êèõàø â íåãî, ëèãàâèø ãî. Óìîðÿâà òå äà áúäåø ìîíîòîíåí è äèñöèïëèíèðàí, íî íåùî òðÿáâà äà ñå êëüîïà, ñè êàçâàø è ñè âèêàø íàóì åäíî èçðå÷åíî ñ òúíêî ãëàñ÷å „Íàëè?!”. È òúé êàòî å ðèòîðè÷íî, åñòåñòâåíî, íå ñè îòãîâàðÿø. Ïîñëå òè å ñêó÷íî, çàùîòî èìà âðåìå äî êîíöåðòà â „Íà ãîëî” è òè âëà÷èø êðàêà ïî ãðàäèíêèòå, êóïóâàø ñè áèðà è ãëåäàø áàáêèòå ïî ïåéêèòå ñ âíóöèòå è íàóì ñè ïîâòàðÿø „Êîëêî ñà òúïè” è „Åáàòè, êâà ñêóêà”. Ïèêàåø â õðàñòèòå è ñè ïðåäñòàâÿø, ÷å ñè ïîêàçâàø ÷ëåíà íà ðàçïëóòèòå ïî ïåéêèòå òåëà è ëèöàòà íà òåçè òåëà ñå èçäúëæàâàò â ïèñúê, à òè âúòðåøíî ñå õèëèø, çàùîòî ñè „ãîëÿìî ïðàñå”. Ïîñëå òè õðóìâà, ÷å ìîãàò äà òå àðåñòóâàò, àêî âëåçåø ñìåëî âúâ ôàíòàçèÿòà, ïðåêðà÷èø ãðàíèöèòå è ñå ïðàâèø íà òàêúâ, êàêúâòî íå ñè. Ïðèáèðàø ÷ëåíà â ñëèïîâåòå è òå å ÿä, ÷å òðè ìèíóòè ïî-êúñíî ùå ñè ìîêúð íà òîâà ìÿñòî. Îáëèçâàø áóòèëêàòà, ãúëòàø ñìåëî ãàçèðàíàòà áèðà, äîêàòî öÿëàòà áóòèëêà ñà ðàçïåíè è áÿñíî äæèòêàø åëåêòðîííèòå èãðè íà òåëåôîíà ñè.
È âå÷å ñè â „Íà ãîëî” è å àäñêè øóìíî, è çàäèìåíî, è çàïàðåíî. È íÿêàêâè êèôëè ñå êèñêàò ïðåä òîàëåòíèòå è òè èäå äà ðàçáóòàø äåáåëèòå èì çàäíèöè è äà ñè îñâîáîäèø ïúò, çàùîòî ïàê òè ñå ïèêàå. À âúòðå íÿêîé ïóøè ãàíäæà è òîâà òå äðàçíè, çàùîòî íÿìà ïî-ãàäíà îòðîâà, êîïåëå, îò òàÿ òðåâà. Âäèãàø ñè öèïà è ñè ìèåø ðúöåòå, è òå ðàäâà áëåäàòà òè è ãëàäêà êîæà ïîä íåîíîâîòî îñâåòëåíèå. Íÿêàêâè ó÷åíèöè ñè ñâàëÿò ïàíòàëîíèòå äî êîëåíåòå, çà äà ïèêàÿò è íà òåáå òè ñòàâà ãàäíî, ÷óâñòâàø ñå îòâðàòåí îò çâóêà íà ñòðóÿòà, çàáèòà íå òàì, êúäåòî òðÿáâà. Èçëèçàø è ïîðú÷âàø ïàê áèðà, ïîñëå ñå îãëåæäàø, çàùîòî èìàø ñìúòåí ñïîìåí çà òèïà îò îáåä, êîéòî òå ïèòà äàëè äà äîéäå ãîë... Ïðåäñòàâÿø ñè êîðåìà ìó, ïëîñúê êàòî òâîÿ, ðàìåíåòå, à äàæå è çàäíèêà, ùîì ñå èçâðúùà. Ïèòàø ñå äàëè òè õàðåñâà ãîëîòî ìó òÿëî, íî íÿìàø îòãîâîð. Áåçðàçëè÷íî òè å, çàùîòî ñå íàïèâàø è îìåêâàø, à ìóçèêàòà äúíè â äóøàòà è ìîçúêà òè, ðàçáèâà òè íåðâíèòå îêîí÷àíèÿ, ñúñèïâà òè íàñòðîåíèåòî.
Ïîñëå òè ñå ëåïâà åäíà æåíà. Ïîçíàâàø ÿ îòïðåäè, âòðúñíàëà òè å, íî íÿìà íà÷èí – íå ìîæåø äà ñåäèø ñàì è äà ãúëòàø ìóçèêà äî ïúëíî îãëóøàâàíå. Ïðàâèø ñå, ÷å ñå ðàäâàø äà ÿ âèäèø, äàæå ÿ öåëóâàø ïî äâåòå áóçè, îïèòâàø ñå äà íàäíèêíåø â äåêîëòåòî é, íî òÿ ñå äúðïà. Ìðàçèø æåíè, êîèòî ïðîÿâÿâàò êàïðèçè. Òÿ ïèå íåùî ÷åðâåíî â ÷àøà ñúñ ñòîë÷å, äúâ÷å äúâêà, êîñàòà é å ìàçíà, à ðàìåíåòå îòïóñíàòè. Áèë ñè ñ íåÿ, ñêó÷íà è ïðèëåï÷èâà å, íî íå èñêàø äà ñè òðúãíåø è äà ïîïàäíåø â íîù, â êîÿòî âå÷å ñè áèë. ×óâñòâàø ñå ïîáåäåí. Æåíàòà òå èçäúðïâà, ïúðâî îò ìóçèêàòà, ïîñëå îò áèðàòà, îìàéâà òå ñ îíåçè ãàäíè íîìåðöà, êîèòî òå îòâðàùàâàò, íî íà êîèòî ñè â ïëåí. Âèæäàø êàê ãëàâàòà òè ïàäà íà ðàìîòî é, ñëåä êàòî äî ïðåäè ìàëêî ñè ñå ïðàâèë íà âàæåí è ñè ñå óñìèõâàë êàòî â áëóäêàâ ôèëì. Õàïåø ìåêàòà ÷àñò íà óõîòî é ïúðâî íåæíî, ïîñëå ñ ìàëêî ñèëà, áëèæåø ñ ãðàïàâ åçèê ïîðòîêàëîâîòà êîæà íà øèÿòà é è ïëúçãàø äëàí â äæîáà íà äúíêèòå é. Êëüîùàâà å, íî ñè ïðèìèðåí. Òÿ ñêèìòè è ñå óâèâà îêîëî òåá, êîãàòî îïèðàø ãúðáà é â ñòåíàòà è ñå ïðàâèø, ÷å äèøàø òåæêî, äîêàòî òÿ ñå îïèòâà äà íàïèïà íåùî â ïàíòàëîíà òè. Îòêëàíÿø æåëàíèåòî é, çàùîòî ÷óâñòâàø ðúêà íà ðàìîòî ñè è ñå îáðúùàø. Ñðåùó òåá ñåäè òèïúò îò äíåñ, çàõàïàë öèãàðà, òè ïîäñêà÷àø íåðâíî, òóïâàø ãî ïî ðàìîòî è ñëàãàø ìîìè÷åòî ìåæäó âàñ. Òîé òè ñìèãà è ñè âçèìà ïðîçðà÷íî ïèòèå. Äúðæè òå çà ëàêúòÿ è òè ëîìîòè íåùî, êîåòî íå ìó ñå ðàçáèðà. Ïîñëå ïèåòå çàåäíî íà áàðà, äîêàòî äåâîéêàòà íåðâíè÷è, ÷å íå é îáðúùàø âíèìàíèå. Êðèâè ñè óñòíèòå, ùèïå òå ïî çàäíèêà, êîãàòî íèêîé íå ÿ âèæäà. Íî òè ñè íàìåðèë ïðèÿòåë è ñåãà âàæíî ìó øåïíåø íåùî ñúñ ñåðèîçåí òîí â ëèöåòî. Îíÿ òå ãëåäà òîïëî, î÷èòå ìó ñå ñìåÿò ïîäêàíÿùî, íàñúð÷àâàò òå. Ïðèÿòåëè ñòå. ×óâñòâàø ãî ïî êîæàòà ñè, ïî òîïëèíàòà, êîÿòî òÿëîòî ìó ñòðóè êúì òåá. Íå òè å äî æåíè. Ïîñëå õîðàòà ñå ðàçîòèâàò. Òè ïóøèø ñ íîâèÿ ñè ïðèÿòåë ïî åäíà öèãàðà ïîä óëè÷íèòå ëàìïè, äîêàòî âÿòúðúò âäèãà ïîêðàé âàñ ïðàõîëÿê è áîêëóöè. Óãîâàðÿòå ñå äà ñå ÷óåòå, òè çàïèñâàø òåëåôîíà ìó â àïàðàòà ñè ñ õëàïàøêè òðåïåò, ñúùîòî ïðàâè è òîé. Êàçâà, ÷å å èçìîðåí è ñå èçãóáâà, à òè çàõâúðëÿø òÿëîòî ñè â íÿêàêâî òàêñè, â êîåòî ìèðèøå íà ïîò è ìðúñíè êðàêà. Ñïè òè ñå, íî ÷óâñòâàø, ÷å ùå çàñïèø ñòîïëåí, äîðè îêðèëåí.
Âêúùè å òúìíî. Íå ïàëèø ëàìïàòà. Íå èñêàø äóø, èñêàø äà ìèðèøåø íà òîâà óñåùàíå. Íà ìóçèêàòà, êîÿòî å ïðîáèâàëà ïîðèòå òè, íà ðàçãîâîðà, êîéòî ìúæäóêà â ñúçíàíèåòî òè. Ñúáóâàø ïàíòàëîíèòå, ðèçàòà è ñå õâúðëÿø ïîä îäåàëîòî, êîåòî òå îáãðúùà. Ïî÷åñâàø ñå çàä óõîòî. Ðúêàòà òè ïîòúâà ïîä ñëèïà. Íàïèïâàø ÷ëåíà ñè, ñåãà ñè ñèãóðåí. Ëåêà íîù âå÷å, êàçâàø ñè. Âñè÷êî å íàðåä.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 13.05.2009 @ 11:22:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Tiranozavar

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 01:11:40 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Are you talking to me?" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Are you talking to me?
îò Rhiannon íà 15.05.2009 @ 14:42:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åòåéêè ðàçêàçà /êîéòî íåñúìíåíî å ìíîãî äîáðå èçïèïàí/ ñè êàçàõ "íèùî ÷îâåøêî íå ìè å ÷óæäî".
Çàùî ëè ÷îâåê òîëêîâà ñúêðîâåíòî èñêà äà íàìåðè ñîáñòâåíîòî ñè àç è åäíîâðåìåííî òàêîâà ñ òàêîâà íàñòúðâåíèå èñêà äà ãî õàðåñâàò äðóãèòå? Çàùî ïî÷òè âèíàãè, êîãàòî äðóãèòå òå õàðåñâàò, òè ñàìèÿò íå ñå õàðåñâàø...
À ïîñëåäíèÿò àáçàö îòâàðÿ îùå ìàòåðèàë çà ïèñàíå, äàæå íåùî ëèøåíî îò èðîíèÿ è èçïúëíåíî ñ ãîëîòà... êàòî ïàðôþìèòå êîèòî êðúùàâàò ñ èìåòî "Nude", "Skin" è ïðî÷åå.


Re: Are you talking to me?
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 16.05.2009 @ 15:06:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå çíàÿ çàùî, íî èìàì ÷óâñòâîòî, ÷å òîâà, çà êîåòî ãîâîðèø å õàðàêòåðíî çà íåóâåðåíèòå íàòóðè - íåðâàöèòå... Èëè ïðîñòî òðåâîæíèòå õîðà.
Ïîñëåäíèòå äâà àáçàöà ñà "ïîñúêðàòåíè", â ñìèñúë áåç äà ñúì ñúêðàùàâàëà, ñúì ãè ìàðêèðàëà ñàìî - ñúñòîÿíèÿ, åìîöèè, ñþæåò..., òúðïÿò îùå. È êàêòî êàçâàø ìîæå è â òàçè ïîñîêà.
Ðàäâàì ñå, ÷å òå âèæäàì, ÷å ïðî÷åòå è ÷å ìèíàâàø íàñàì. Õóáàâà íåäåëÿ!

]


Re: Are you talking to me?
îò Rhiannon íà 17.05.2009 @ 14:33:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À íå âèíàãè íåðâàöèòå è òðåâîæíèòå õîðà ñà òàêèâà. Íî êàêòî â÷åðà ïî òåëåâèçèÿòà Ñâåòëüî îò "Õèïîäèë" êàçà, ÷îâåê íå ìîæå äà ìðàçè ñåáå ñè, èëè ïîíå íå çà äúëãî. Çà ñìåòêà íà òîâà òðÿáâà äà íàìðàçè äðóãèÿ.

]


Re: Are you talking to me?
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 19.05.2009 @ 09:59:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êîåòî å óæàñíî... Íå âñè÷êè íåðâàöè è òðåâîæíè ñà òàêèâà, äà. )

]


Re: Are you talking to me?
îò mrs_Robinson íà 25.05.2009 @ 10:37:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
õàõ, âåñåëáà ñ ãîòè÷åñêè âêóñ, ìíîãî ñå çàáàâëÿâàõ, ÿâíî òàêúâ ìè å äåí. Ñëåäÿ òå, íàëè çíàåø ;)


Re: Are you talking to me?
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 26.05.2009 @ 08:50:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Î, òè êðàñèâà è ïðåêðàñíà øïèîíêå-;)


]


Re: Are you talking to me?
îò doriana-doriana íà 19.01.2010 @ 11:44:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doriana129.wordpress.com/
Àìà îòäàâíà ìè ñå å äî÷åëî íåùî èñòèíñêî...àáå, Èñòèíñêî, à íå èñòèíñêî!
Áëàãîäàðÿ îòíîâî!
:)


Re: Are you talking to me?
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 26.01.2010 @ 17:47:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç áëàãîäàðÿ!)

]