Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 647
ХуЛитери: 0
Всичко: 647

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДен на знанията - Ю. Хвостов
раздел: Преводи
автор: kallin

Затъжихте ли се за учителя си? Клас, стани, когато учител разговаря с вас! Не на колене! Изправи се. Сядай! Значи, така… Седи мирно, идиот такъв!... Тъй като вашата даскалица по руски пак ражда, урока по руски язък ще водя аз… Неправилно го казах – език. Език и летерантура!
В училище има ремонт, затова ще проведем урока в кабенета по бивология. А? Къде има скулптури на учителите? Това са чучела на животни - пъстрица и душило, брадавичест зурлоопашат, необикновен тигрогриз… А това чудовище пък какво е? А-а, това си бил ти, Върколашки!... Брех, Върколашки, ама и теб си те бива!... Хайде, разкажи ни какво чете през лятото. 3 600, 320… Добре! 2 732 и 7.37 по лев и двайсет. … Ти какво – ценоразписи ли чете, идиот такъв? Двойка!... Ей, ало! Каза ви се – спри да пушиш от хербария! Да се заемем с работата! Съче-нение! “Как се прекарах през лятото?” Тоест “прекарах”! “Как прекарах лятото?”… О-о-о, Наркомански!... Ти можеш и да не ми разправяш как си прекарал лятото. Виждам!... Значи така, идиоти! Обеснявам как се пише съчинение! Съ-чи-не-ни-ето се пише с букви! Буквите се състоят от азбука! Азбуката е: В, Й, И, О, У… ер дребен, ер голям… Видите ли колко много букви! Цели… няколко! Бе, аз много от тях бих ги махнал. Щях да оставя само най-нужните – три! (показва 4 пръста): О, П, Р, С, Т!... Браво, Безуменко, разбираш учителя си!... Какво пипаш там! Ти какво пипаш, бе Тигроплъхов? Това е експонат! Брадавичест зурлоопашат! Значи, ученици, предупреждавам ви: който повреди зурлоопашатото, ще застане на неговото място – като зурлоопашато. Който повреди птицеухото, ще стане птицеухо… Кой току-що пипна рака?... Ей, момченца и момиченца! Идиоти! Нали ви казах да не пушите хербария! Той е пластмасов!... Кой каза: “Млък и се разкарай, майна призрачна!”? Идиот!... Тъй. Беемвухин! Тъпанар! Отговаряй на въпроса: кой е написал книгата на Фонвизин “Водорасъл”? Отговаряй, не си гризи ноктите! Венера Милоска и тя си гризала ноктите и виждаш ли какво е станало с нея?... Прекалила! Между другото, това са ноктите на експоната. Псевдоресничест слоноух! Огромна двойка ти пиша, Беемвухин! Ей такваз ми ти!... Впрочем, ученици… Сюрприиииз! Скоро ще преминем към десетобална система. Да!... Десет точки ще се равняват на пет двойки… А сега ще ви преподавам знания! Ушанкова… Тоест, Пашанкова! Защо пишеш като гарга! Вече и животните могат да пишат, идиотке такава! Виждал съм книга, написана от лъв - тлъст при това: Лев Тлъстой. Книгата се казва “Вана Каренина”. Един човек си седял във ваната, миел се, и трамваят го блъснал… Разправя ми го Беемвухин… Беемвухин! Какво рисуваш на чина си? Идиот с идиот! Триънгълник? Какъв ти триънгълник с пет ъгли! Това е квадрат! Или по научному – парале… пипед!... Аз харесвам грузинския художник Ван Гоги… Кой… кой изпуши хербария? Кой изпуши всичкия хербарий заедно със стенда? Идиоти! Изпушили сте го заедно с чучелата на животните! Слушай, ученическа сган! Бързо съберете пари да платите щетите – по 26.50 на глава. Главочев, от теб – 80! И не си бъркай в носа! Пари ли търсиш там? А?... Значи тъй, клас! За да не чупите нищо повече, следващият час по летерантура ще проведем във физкултурния салон! Там няма какво да се чупи! Часа ще водя аз, вашият учител по физкултура, човек умен, честен и порядъчен… Кой каза “идиот”? Ще ви науча аз! Бързо се приготвяйте и бегом към къщи! Следвашия час ще учим творчеството на…

автор: Ю Хвостов


Публикувано от alfa_c на 05.05.2009 @ 19:44:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Преводи

» Материали от
   kallin

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:04:20 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ден на знанията - Ю. Хвостов" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ден на знанията - Ю. Хвостов
от kasiana на 05.05.2009 @ 20:06:10
(Профил | Изпрати бележка)
Великолепен хумор, Хвостов!!!
10х10

Благодаря за вечерната порция смях!!!

Бъди благословеен!!!

Касиана


Re: Ден на знанията - Ю. Хвостов
от mariq-desislava на 05.05.2009 @ 20:30:43
(Профил | Изпрати бележка)
Ама така не съм се смяла от столетия.:) Бравос, заболя ме стомаха!


Re: Ден на знанията - Ю. Хвостов
от Ufff на 05.05.2009 @ 20:09:01
(Профил | Изпрати бележка)
Великолепен превод! Седни си! Шест!
;)