Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 706
ХуЛитери: 3
Всичко: 709

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: mitkoeapostolov

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНякога, някъде в бъдещето /повест/ част І глава ХХІ Вторият сън на Плири
раздел: Фантастика
автор: kasiana

Изморена преди всичко емоционално, Плири заспа мигновено, щом допря глава до синята каменна пеперуда.
И засънува втория си многозначителен сън през тази седмица.

В него Пеперудата говореше нещо, което в началото бе непонятно за малката палавница , но красивото същество я погали с крило по главата и Плири започна да разбира всяка дума. „Плири, - шепнеше ù Пеперудата – ти си избрана да продължиш нашата мисия . Чакахме те толкова векове… Когато се събудиш, разгледай добре двете ми криле. На всяко от тях ще намериш по един червен рубин. Те са ключове за отваряне на Втория портал, който оставихме, но заключихме на Орлеина. По-малкият рубин ще те отведе до Изумрудената планина, където е Порталът, а с другия ще го отвориш. Но засега не прави това. На Зевона също има портал. Ако ви се наложи, докато сте там, тогава използвай рубините. Не забравяй да вземеш коланчето от…”
Кабака пристъпи от крак на крак и Плири се стресна. Разтърка с юмручета очите си, изпъна ръце да се разсъни и погледът ù инстинктивно се насочи към крилете на каменната пеперуда. Вгледа се по-внимателно и наистина видя двата рубина. Очите на Пеперудата сякаш казваха на момичето: „Стани и вземи рубините!”. „Добре – помисли си детето - ще сторя това.” Надигна се на пръсти и взе рубините. „Ами сега къде да ги скрия? Кутийката с лещите изпълва малкото ми джобче. Къде да сложа рубините?”
Пеперудата продължаваше да я гледа настойчиво, навярно искайки да ù припомни нещо, изречено в съня… „Ами да – коланчето, да не забравям коланчето… Но къде ли може да е то?”
Плири заразглежда внимателно Пеперудата и неочаквано го откри – сребристо коланче на талията на каменната фигура. Момичето го свали внимателно и съгледа от двете страни на токата две празни като кукленски чинийки вдлъбнатинки с отворени капачета. „Навярно в тях трябва да скрия рубините” – помисли Плири и с ловки движения на пръстите постави скъпоценните камъни в предназначените за тях места. Капачетата щракнаха бързо и ги покриха. След това закопча коланчето на талията си.
През всичкото това време Кабака наблюдаваше приятелката си, без да каже нито дума.
Но в очите ù се четеше радостно вълнение. Защо ли?
Докато се дивеше на ставащото, Плири усети, че пораства – вече стърчеше с десет сантиметра над цъфналия наблизо храст, който бе по-висок от нея преди да заспи. Но вълшебствата не спряха дотук. Вместо с рокличка, момичето откри, че е облечено в красив син гащеризон.
Каменната пеперуда продължаваше телепатично да ù говори: „ Лещите са в горното ляво джобче на костюма ти. Те вече няма да ви трябват. Вие с Кабака ще бъдете невидими и без тях. Запазете лещите за екипажа на баща ти. А сега вземи от дясното ми крило още един рубин и го постави в малката вдлъбнатинка на главата на Кабака!”
Плири направи каквото ù бе поръчано. Тогава изживя най- вълнуващия, най- вълшебния миг в живото си. Пред нея вече не стоеше крилатата ù приятелка, а красива ангелоподобна девойка, облечена в сребристобял костюм, искрящ от светлина…
- Благодаря ти, Плири! – каза тя. – Моето и твоето време да действаме настъпи. Да се отправим към звездолета на баща ти.
- Но къде е Кабака? Коя сте Вие? – попита смаяна Плири.
- Аз съм Кабака и Белият Ангел – наследница на командира на хората-ангели, чиято каменна фигура е пред теб. Предците ми, които останали живи след взривяването на Портала, решили да се превърнат в птици, докато не дойде денят, в който населението на Орлеина не стане достатъчно мъдро…
Наближаваше часът за излитането на звездолета на космолозите.

Плири и Белият Ангел се спуснаха в долината. И тъкмо навреме. Екипажът на Тим слезе от аеролета и се отправи към звездолета, който ги очакваше на площадка в подножието на каменната пеперудена феерия. Невидими за останалите, Плири и Белият Ангел влязоха в звездолета, седнаха една до друга и зачакаха излитането.
„Прощавай, мамо Мирти, но аз имам мисия и трябва да я изпълня” . С тези думи Плири мислено се сбогува с майка си в мига, в който звездолетът се отправи към Пета космическа станция.



Край на първа част.


Публикувано от alfa_c на 11.04.2009 @ 10:19:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   kasiana

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 44091
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Някога, някъде в бъдещето /повест/ част І глава ХХІ Вторият сън на Плири" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Някога, някъде в бъдещето /повест/ част І глава ХХІ Вторият сън на Плири
от sineva на 11.04.2009 @ 16:30:39
(Профил | Изпрати бележка)
Пак чета с интерес...
Прегръдка, Кас!:)))


Re: Някога, някъде в бъдещето /повест/ част І глава ХХІ Вторият сън на Плири
от tomatroev на 11.04.2009 @ 12:22:45
(Профил | Изпрати бележка)
Много интересно повествование до тук! Харесва ми и това, че изпипваш детайлите, те са много важни, за да стане разказът "достоверен".
Подкрепям те в начинанието ти и ти се радвам!
Поздрави!

Тома