Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 587
ХуЛитери: 6
Всичко: 593

Онлайн сега:
:: VladKo
:: Marisiema
:: Albatros
:: Oldman
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПрезерватив
раздел: Други ...
автор: rainy

              - Девойче, имате ли…
              Не се беше усетил кога редът му дойде, а сега поредната хипохондричка го избута „само да попита” нещо. Мразеше аптеките. В червата си! Беше абсурдно, но му миришеха на застояла кръв и на съсирена гной... Не се беше подлагал на хипноза, за да разбере в кой ли минал момент нещо се е случвало с него, там. В такива мигове благославяше психиката си, която послушно започваше да „медитира” и запиляваше мозъка му на места, които временно го анестезираха, докато отминеше реалността. За брутален реалист и сангвиник като него тази дарба беше абсурдния, но спасителен пояс, за чието съществуване никой и не подозираше.
              Бодежът отляво любвеобилно му припомни причината да се жертва и посети отвратителното с асоциациите си заведение, но нахаканата бабетка беше окупирала сериозно гишето и мислите му се върнаха там, където бяха зачезнали...

              ... „Глупак! Идиот! Ахмак!” Като грамофонна плоча този рефрен се въртеше в ума му, докато наяве мълчаливо и хладно наблюдаваше очите й, които почти плуваха във вода. Ръцете й не знаеха къде да се дянат и стискаха до посиняване парапета. Цялото й самочувствие на жена се беше свряло в токчетата на обувките й и той се псуваше като каруцар за това, но не можеше да се преодолее. Както и чудесно знаеше, че прави ужасна грешка, но не желаеше да се спре.
              „Няма нищо ново под слънцето, моето момиче. Тези ала-бала-ници за Голямата любов са моментни прищявки на Нейно Величество Химията и нищо друго! Когато свърши процесът на горене, да ти кажа ли на какво вони? Да, да, точно на екстременти. На отпадъчни продукти. Сега умираш за мен. После... После ще умираш от мен. И аз също. Не искам да се превърнеш от богиня в кучка. Ще се намразим. Ще намразим и любовта.” Потръпването на раменете й можеше да бъде отдадено на вечерния бриз, развихрил се на воля върху понтона, но едва ли. Не посегна да я загърне със себе си. Нямаше си доверие.
              „Виждаш ли, по-добре е без нея. Една HIV позитивна проститутка, практикуваща зашеметяващите си умения без кондоми. Нарочно... Всъщност, илюзията за възможността й да съществува е най-основателната причина за съществуването й. И нашето също. Само където малката подробност е, че после тя сама изяжда децата си.” Леко се отдръпна, като че ли вътрешната дистанция не беше достатъчна, за да демонстрира решението си. Явно беше повече от достатъчна, доколкото наблюдаваше настръхналата кожа на шията й, но той не беше от желязо, мамка му! Онази бръчица, пулсираща на слепоочието - съвършена в несъвършенството си, просто го предизвикваше да прокара леко устни, а порочната в невинността си сгъвка на лакътя й буквално го разтрепери... Дори споменът за бедрата й накара панталонът му да отеснее и го накара да тръсне глава и да свъси и без това гъстите си и по природа свъсени вежди.
              „Аз съм копеле, мила моя. От тези, най-парадоксалните. Които мразят да са копелета, но нещо ги тласка да са такива в най-дълбоките, в най-драстичните моменти, и то с най-сърдечните си, които обожават. Всичко друго, което ще ти кажа като причина да не бъда с теб, ще бъде нагла лъжа. Защото имам нужда от теб. Съсипваща нужда! Само че аз съм си най-големият враг. И...” Погледът й, който се престраши да прескочи в ирисите му, се сви обратно в глухата си орбита. Страхуваше се да попита, а и нямаше смисъл. Единственият въпрос, на който отговор нямаше да получи. Защо.
              „Знам, знам! Знам какво ще ми кажеш - всички мъже именно този аргумент изтъкват. Доставя им някакво перверзно удоволствие да се пресъздават като зли демони, а всъщност са половината на онази ябълка, гниеща на земята в очакване на другата си част. Само че... Аз не играя. Вярвай ми. Не съм за никого. Не съм! И така е по-добре.”...

              - Господине, не бавете опашката, моля!
              Гласът на жената в бяло прободе като свредел мозъка му и той се стресна. Рязко отблъсна затисналата го тълпа и изскочи на въздух. Болката между ребрата не спираше и той нямаше сили да я овладее. Нека! Заслужава си го, кучия му син! Успя да извади смачкания и непродупчен билет. От потта на дланите му мастилото беше се разляло, но днешната дата подигравателно се надсмиваше над слабостта му. Преди да седне на тротоара с омекнали колене и причерняло съзнание, сгърчи конвулсивно хартийката и я пусна в прахоляка на мръсния паваж. Така и не забеляза тъничката нишка ръждив цвят, която изцапа ръката му. Острата мидичка, импулсивно взета от пясъка, където правиха любов и отдавна забравена в джоба му, нямо впи зъби в обезчувствената кожа.
              Кървавата струйка на красивото изтече...

_________________

Импровизация по "Ти прободе босото ми сърце" на Антон Фотев.


Публикувано от alfa_c на 09.04.2009 @ 12:43:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 14:36:40 часа

добави твой текст
"Презерватив" | Вход | 12 коментара (41 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Презерватив
от perko на 12.04.2009 @ 19:08:21
(Профил | Изпрати бележка)
Ти, скъпа хубаво си написала този разказ, ама да знаеш, че и презервативите не дават 100% гаранция. Един мой приятел например таман си нахулил презерватива и го блъсна автобус. Така че няма гаранция - и да си купиш презерватив, печели аптеката, и да не си купиш, пак печели аптеката, защото любовта е сляпа, зла и заразява с венерически болести...


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 12.04.2009 @ 19:45:42
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Хм... А защо мислиш, че не го знам? Никога не си ме подценявал. И сега не ми се вярва.
:)
Тооооооочно така! Съвършено си прав, готин. Нали за това иде реч. Да скриеш химиотерапията може да ти спести проявата на съжаление, но истината за липсващата коса се хили нагло и подигравателно от огледалото, когато свалиш перуката.

А твоят приятел може би е извадил късмет. За другия свят не знам, но на този със сигурност не е продължил да претворява в съсухрени и празни шушулки и себе си, и който друг там...
Такава е, да. И мъдростта ‘Ела, зло, че без теб по-зло’ тук вече е валидна на 100%.


]


Re: Презерватив
от flagumdei (Flagumdei@abv.bg) на 09.04.2009 @ 14:51:55
(Профил | Изпрати бележка)
Мда. Май е мой ред да оставя белега си и да помълча пред това съчинение.
:)
Успех!


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 09.04.2009 @ 20:09:56
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Един белег от мидичка, голям прас! - както казват децата. Светът едва ли ще се свърши с него. Но пък може да му отделим една минута гологлаво мълчание. Поне дотолкова сме щедри. Понякога...

Слушам и изпълнявам, Сър!
:)


]


Re: Презерватив
от flagumdei (Flagumdei@abv.bg) на 13.04.2009 @ 20:17:01
(Профил | Изпрати бележка)

Сложно нещо е щедростта. Докарват те понякога насила да я кастриш, защото как после ще понесеш поредната ответна злобица? Светът с нищо човешко не свършва, колкото и да сме суетни, милейди. А дали сме гологлави... де да знам. Едва ли. Това става мнооого трудно. Ако не броим оплешивяването, естествено.
Фразата, иначе, си позволих да заимствам. Хареса ми богатството й.
Успех, Милейди! На всички фронтове!

:)

]


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 13.04.2009 @ 21:38:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Сериозен ответ на моя умишлено инфантилизиран и иронизиращ човешкото съсловие изказ. Възнамерявах да се пошегувам сега с мъжката всеотдайност, но сърце не ми даде.

Точно така е. Сложно е... Но мисля, че не в контекста на ответната случайна злобица – имаме инстинкт за самосъхранение някакъв, а поради мазната като мазут неблагодарност именно от тези, направили ни белег и изплуваща на повърхността на раздадените чувства, и не само. За това идеше реч. А иначе ненаказано добро май наистина няма... И все пак без него лишаваме не другите, а себе си от осмисляне.

Искрена благодарност с реверанс, Сър! И в доказателство на горните твърдения, всички успехи, без значение от фронтовете, не са били вследствие на щедрост. За каквото и да се отнася.
:)


]


Re: Презерватив
от flagumdei (Flagumdei@abv.bg) на 13.04.2009 @ 23:31:24
(Профил | Изпрати бележка)
:) Възнамерявах да се въздържа и все пак ще го направя. Но след малко. След като подметна, че женската всеотдайност е не по-малко достойна за иронизиране от мъжката. И след като поуточня, че в случая въздействието на безсъмнено доказаната принципна мазутна неблагодарност върху реакциите на Вашия скромен познат е надценено. Досетил се интуитивно за лишаването от осмисляне и неспособен да промени кой знае колко от собствената си природа, може би същият Ваш познат просто долавя малко по-остро къде да не присъства - щедро или не. С простичката цел все пак да поритка още малко в ританките.
Фронтовете, успехите и каузалността в тази сфера не бих засягал, тъй като ги смятам въпрос на много личен избор.
Благодарността си остава моя. Както и удоволствието. Милейди.
:)

]


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.04.2009 @ 07:13:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
:)
Именно заради другата страна на монетата се въздържах от коментари на този древен мач. Защото обобщенията не са ми слабост. И защото милейди предпочита да уважава партньорите си в него (без подценяване), а не да ги преобува или пък плюе против тях. Щото тогава плюнките и върху уважаемите ни особи се стичат...

Всичко е лично, сър. Съвършено всичко. Плъзгането по допирателната там е въпрос много често на такт, но и и много често на самозащита. Въпрос на личностен избор.
Прибирам рапирата, без дори да съм я извадила. Удоволствието от разговора е изцяло взаимно.
:)
Сър!


]


Re: Презерватив
от ANG на 09.04.2009 @ 14:40:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
абе ти Рейни ли си или Рей-ки


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 09.04.2009 @ 20:13:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Може би Рей-ши? Но не съотнесено и насочено към мен като въздействие.
:)
Много, много сериозен комплимент ми направи, професоре!


]


Re: Презерватив
от ANG на 10.04.2009 @ 16:39:10
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
само не разбрах каква е думата в заглавието, какво значи

]


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 11.04.2009 @ 11:49:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Preserve – запазвам, закрилям, пазя, тача; консервирам; охранявам от бракониери...
И когато обгрижването се превърне в мазохистично самообгрижване, независимо че се използват алтруистичните цели на първото, за някои отговори няма въпроси.
:)


]


Re: Презерватив
от ANG на 11.04.2009 @ 12:13:52
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
аха
мерси
ето какво разбрах
че
когато правя любов с презерматив, охранявам от бракониери

]


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 11.04.2009 @ 12:49:53
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
:)
И от себе си. И себе си.


]


Re: Презерватив
от doktora на 09.04.2009 @ 13:59:19
(Профил | Изпрати бележка)
алоо! моряците!!! как ги правите тези работи...забравихте доктора, а той ...има к,во да каже;)

Иначе рейни, не съм много в час, но ме порази...стрелата ти-)))))))))

Поздрави от Варна, рейни, морето, сините вълни:)))

п.п. лятото идвааа и...внимание! кондомите не са качествени, тук по морето, значи;) доки непороки-))))))))


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 09.04.2009 @ 20:18:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Веднага, щом се свърти около мен някой моряк, ще попитам, давам ти дума.
:)
Ако трябва да съм брутално искрена, нищо смешно не виждам в текста, но пък няма лошо, ако съм те усмихнала.
И също толкова искрено признавам, че и аз не съм в час, но пък и стрелите ми нямат конкретна цел. Просто едно предизвикателство, което приех. С моя си колчан, тоест съвършено собствени мисли.
Благодаря ти!

P.S. Спокойно! Не ме вълнуват, защото не ползвам презервативи, но за сметка на това априори подборът е повече от жесток, че направо го докарваме до непорочност.
:)


]


Re: Презерватив
от doktora на 10.04.2009 @ 10:00:11
(Профил | Изпрати бележка)
"априори подборът е повече от жесток, че направо го докарваме до непорочност. "
Точно в десятката, мила!!!

Лек ден, Рейни!


]


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.04.2009 @ 10:26:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Само усмивка... Обичам, когато ме разбират перфектно.
Още по-хубав ден за теб!


]


Re: Презерватив
от theheart_ofthefire на 09.04.2009 @ 13:51:54
(Профил | Изпрати бележка)
... помете ме...
и ми се мълчи сега...


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 09.04.2009 @ 20:25:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Да млъкнеш като пукал в някои ситуации си има своите привилегии.
Само дръж здраво парапета, слънчева!
:)


]


Re: Презерватив
от Anton_Fotev на 09.04.2009 @ 13:27:55
(Профил | Изпрати бележка)
Знам, че от секс се прихващат болести като сифилис, гонорея, СПИН и прочие ужаси. Но хората все забравят, че при секс може да се заразиш и с любов.
Тя има всички характеристики на неличима болест - държи до гроб, няма лекарства за нея и симпомите са тежки. Човек трябва да се пази много от нея, но за добро и зло все още не са открити презервативи за сърцето.


Re: Презерватив
от flagumdei (Flagumdei@abv.bg) на 09.04.2009 @ 14:58:25
(Профил | Изпрати бележка)
Заразата с любов идва от най-неочаквани места и сексът е само едно от тях. И може да те вкара в гроба, но не държи до гроб. Освен ако на света няма една жена с много лица. А презервативи за сърцето - колкото щеш! :о) Между другото.

]


Re: Презерватив
от Anton_Fotev на 09.04.2009 @ 15:04:32
(Профил | Изпрати бележка)
Бронираността на сърцето е хубаво нещо, но като всяко подобно нещо, не е безплатно!
.... Така и не платих точно тази цена!

]


Re: Презерватив
от flagumdei (Flagumdei@abv.bg) на 13.04.2009 @ 20:05:37
(Профил | Изпрати бележка)
Аз - също. Но ако човек се поогледа.... Това имах пред вид, но както и да е.

]


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 09.04.2009 @ 20:31:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
:)
Ако господата позволят, ще се намеся в разговора им с една реплика...
Сърцето не ви е механично съоръжение със съответната подчинима количествена субстанция, за да му поставите бент и решите кардинално проблема, но виж, напълно е възможно да се даде визия за бент, чиято цена е напълно съпоставима с хипотетичното му построяване.

P.S. Сър, да ви минава еретичната мисъл, че може и да не сте прав за държеливостта? Защото лично аз имам смътни подозрения и съмнения по въпроса, но разбира се, това не е за дискутиране с джентълмени. Виж, за гътването се подписвам с двете ръце.
:)


]


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 09.04.2009 @ 21:05:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Иначе казано, сексът е необходимо, но далеч не и достатъчно условие, за да се удовлетворят условията на нематематическото множество, да се омаже фрапантно положението и да я вапцаме посмъртно.
:)
Иначе казано, съгласна. Гепи, бро!


]


Re: Презерватив
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 10.04.2009 @ 16:32:05
(Профил | Изпрати бележка)
Да.... краят винаги е така...неведом път Божий...

Рейнич, разказът ти е страхотен! Предизвиква читателя (поне мен) - да говоря, оспорвам, да се съгласявам....

Остава ми да прочета и Антон Фотев :-)))
И ще го направя!
:-)
:-*******


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 11.04.2009 @ 11:10:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Подозирам точно местата, които би оспорила, Жен. Аз също.
:)
Нали не смяташ, че ‘без да искам’ съм напъхала такива думи в устата на ‘моя’ човек?
И краят наистина е непредсказуем винаги. Като живота.
Може току виж и да изрови хартийката.
:)


]


Re: Презерватив
от sia на 10.04.2009 @ 09:22:09
(Профил | Изпрати бележка)
Просто спирам да кажа, че прочетох,
но друг път ще коментирам, трябва да бягам на работа.
И да ти пожелая прекрасен ден днес - единствения, който със
сигурност имаме днес!...

/И само още нещо, което се сетих като четох, не зная защо -
надървянето не е личностно израстване... :)/


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.04.2009 @ 09:49:09
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Благодаря ти за вниманието! Ти каза една голяма истина...
Дано! Вярвам в силата на искреността в пожеланията ти.

Позасмях се на репликата ти... Боя се, че не съм особено компетентна за тази мъжка особеност (независимо че нахално се вмъкнах в тяхната кожа) и ще се наложи да питаме тях, но нищо не ни пречи да ги юркаме по тъч-линията.
:)
Радвам се на интелигентното ти чувство за хумор, за това и аз си позволявам да проявявам моето. А по темата - извън първичното и животинското, което смятам, че не съм засегнала тук, когато иде реч за лични отношения, аз го приемам за комплимент.
Мисля си също, че израстването е свързано с ярка проява на мозъчна (и не само) дейност, а когато заговорят чувствата, за размисъл забрави! И си мисля, че това е прекрасно. След тях започва, всъщност, израстването...
Във всяко едно отношение.


]


Re: Презерватив
от sia на 10.04.2009 @ 11:39:21
(Профил | Изпрати бележка)
Виж в какво настроение ме вкара разказът ти... Трябва да чета
друго, а аз мисля за него...
Не разбирам мъжете, тъпо е да кажа, че ги разбирам, то понякога
и жените не разбирам... но кой е казал, че всичко трябва да се
разбира... Но не му вярвам, Рейни, зная че има и такива, но не
му вярвам... дълга тема... Мъжете са скитници, каквото и да
значи това... и се страхуват да са искрени... което пък ми спомни
моя голяма драма - трябва ли да сме винаги и непременно
искрени, трябва ли винаги да разбираме, до дъното!

Едно малко момиченце попитало майка си - Мамо, наистина ли
добрият Бог е навсякъде?! А майката отговорила - Но аз намирам
този въпрос за неприличен! /от Ницше/

Прегръщам те.

]


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.04.2009 @ 12:28:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
А, няма лошо за мислите... Много моля, те не са привилегия само на мъжкото съсловие!
:)
Хм... Чувала съм една приказка от старите хора:‘На мъж всичко не се казва!’ Убедила съм се в мъдростта на словата им по принцип, но... Но аз тъпо и упорито считам, че искреността е най-обезоръжаващото оръжие и бетон най-висок клас в отношенията. Когато отношенията са от същия клас...
А дали трябва да ги разбираме? Не, не трябва, разбира се. Отнася се и спрямо нас. Това е съвършено естествен, незадължителен процес, само където подобна осмоза е твърде, твърде рядка.
И да, перфектно те разбирам за вярването, но няма да се впускам в разсъждения по темата, защото ще вляза в нездравословни за психиката ми филми. Ще ти оставя, обаче, един любим мой стих от Станка Пенчева, без повече коментар на мача. А Ницше е изключителен циник, но нека го наречем само мъж и не го обиждаме повече...
:)
Благодаря ти за топлината!

Така съм създадена,
Че предпочитам
Да се усмихна, вместо да се намръщя,
Да погаля — вместо да ударя,
Да повярвам — щом ме погледнат в очите.

Много пъти са ме лъгали.
Дори най-скъпите, най-близките.
Обичта ми са тъпкали
С думи са ме оплитали —
И пак ме гледаха в очите.

Може още сто пъти да ме излъжат.
Нека.
Едно не искам: заради стоте измами
Веднъж да не повярвам само
На очите, които наистина
Са били искрени.



]


Re: Презерватив
от sia на 10.04.2009 @ 23:59:15
(Профил | Изпрати бележка)
"Хубаво е всичко да свършва навреме -
Да напуснеш рано огнището,
Преди огънят да е станал на пепел;
От трапезата да станеш рано -
За да не събираш после трохите;
И да отвърнеш очи,
Преди другите очи да изстинат.
Не обичам да гледам сухи цветя
И празни чаши...
Не ме докосвай никога без обич."

Ти разбираш. И - благодаря ти за Станка Пенчева!

]


Re: Презерватив
от radi_radev19441944 на 09.04.2009 @ 22:25:35
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Оригинално направен разказ.
По този повод се сетих за един виц: Значи отива нашият в аптеката да си купи презервативи. Но му било неудобно пред цялата опашка да каже какво иска, затова повикал една от продавачките - младо момиче - и и прошепнал тихичко какво му е на сърцето. Тя се отзовала незабавно и викнала с всичка сила към колежката си: "Пено ма, дай на човека едно пакетче презервативи!"


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.04.2009 @ 09:02:33
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
:)
Благодаря ти за усмивката! И изобщо за отношението.
Всъщност, всички сме минали през тези неудобства за нещица, които са повече от естествени, но аз не се срамувам от свенливостта си. Непремерената арогантност и непукизъм не са признак на стил или достойнство.
По-интересното е, обаче, че хората не се свеним за наистина порнографски действия, но ако продължа, ще излезем сериозно извън шеговития нюанс...


]


Re: Презерватив
от dandan на 09.04.2009 @ 22:19:04
(Профил | Изпрати бележка)
"....а всъщност са половината на онази ябълка, гниеща на земята в очакване на другата си част."

Защо, защо, толкова ли е трудно да бъдеш другата част?

Разтърсващо е писанието ти, Рейни!


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.04.2009 @ 09:11:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
На сакралния ти въпрос лично аз нямам отговор, Дани, но явно е...
Което не е по силите ни да променим, когато не е, но и кому е нужно насилие за действия, които трябва да бликат отвътре?
За съжаление от това светът (ни) става изключително некрасив.


]


Re: Презерватив
от Evil_Yosha на 09.04.2009 @ 18:52:14
(Профил | Изпрати бележка)
Няма да бавя опашката!
Само да си кажа- пробожда с откровения и дълбае!
Поздрав!


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 09.04.2009 @ 21:20:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Разбутай я с лакти и излизай на въздух! Там така или иначе илачи за тази болежка няма.
:)
Истините са най-оспорваната категория, защото са си чисто субективно усещане, както и да ни мътят мозъка философите. Виж, когато те задълбаят, то определено ги споделяш. Вътрешно. Вярвам, тази истина не би била оспорена...
Очарована съм от присъствието ти!


]


Re: Презерватив
от Omaia на 20.04.2009 @ 16:04:05
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотен е! Трудно се коментира такова творение, Рейни!

Като изключим сериозните послания в разказа ти,
мога с намигване да кажа, че все пак си доказала,
че и от опашките може да има полза- докато стърчиш в нея,
в главата ти се вият разни мъдрости и странности.
А в крайна сметка и от там можеш да излезеш достойно,
пък и малко по- богат. ;)))


Re: Презерватив
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 20.04.2009 @ 16:48:02
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
О, Майя! Глезиш ме така, че новоизлюпената ми таралежена коса съвсем настръхна от удоволствие.
:)
Боя се, че всичките ми послания преповтарят като грамофонна плоча едно-единствено: ‘Хората сме най-големите врагове на самите себе си.’
Достойнството е много хлъзгава и субективна категория, но понякога се припокрива с едно-единствено действие: да признаеш горното поне пред себе си. И може би щетите от следващи опущения ще бъдат с една идея по-малки...
И една идея по-богати. Взаимно.


]