Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 792
ХуЛитери: 3
Всичко: 795

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНаръчник за управление и ползване на съвременния мъж.
раздел: Хумор и сатира
автор: bedstvieto

Скъпи момичета,
След като прекарах част от съзнателния си живот в опит да разбера и вникна в съзнанието и нуждите на съвременния мъж, ми се налага да опиша най-общо в този импровизиран наръчник, в какви условия трябва да поставите тези хубостници, за да успеете да се докопате до заветната първа годишнина от брака си. Празник, който аз с дълбоко прискърбие трябва да призная не успях да достигна при нито един от двата си брака.( на 31 години съм)

На първо място време е да осъзнаете, че мъжете вече не се разхождат в тигрови кожи и не убиват вечерята с бухалка. Не бива да унивате от този факт! Трябва да влезете в положение и да разберете, че в условията на икономическа криза, тази лека продоволствена драма, може да доведе до задълбочаване на депресивното състояние на вашия съпруг. Така че вместо да подскачате, стиснали в ръка кухненския нож ( не го правете, ще ви съди за домашно насилие), излезте зад блока и оберете градинката на съседката. Можете да използвате и прашката на детето или вашата собствена такава, за да набавите и няколко пресни гълъбчета. Стават чуднички със сос бешемел.
Второ: откажете се от войната за дистанционното управление на телевизора! За бога! Та това е все едно да отнемете на бебето си биберона. Не, не можете да го замените с една от двете си гърди... особено по време на европейското по футбол. Помнете: психичното здраве на вашият съпруг е в основата на успеха. Онази основа, която ще ви доведе до първата годишнина от брака ви
Трето: Не е необходимо да подлудявате, ако той е напуснал работа. Замислете се! Най-важното е вашият съпруг да е щастлив. Не искате той да се чувства подтиснат и да ходи на работа, която го обезличава като индивид, само и само, за да носи заплата?! Ехо, събудете се! Радвайте се, че все още имате съпруг! Подходете философски към проблема и започнете втора работа. Не е голяма жертва, а и парите пак ще са достатъчно. Заредете си чантата с витамини и тонизиращи напитки и помнете, че жената се грижи за семейното огнище, но без да предизвиква пожар.
Четвърто: Семейния секс. Да, това е деликатна тема. Но е наложително да се съгласите, че вашия човек не е робокоп и се изморява. Освен това, когато тялото привикне на режим спане-храна-с..не-спане-храна-с..не, една подскачаща разгонена горила може да предизвика, трайно нервно разтройство и временна импотетност... пу, пу, пу. Ако обаче импоренцията се превърне в постоянна, трябва много деликатно да прибегнете до услугите на професионалистка, отбрана по вкуса на съпруга ( за да не го обидите). Трябва спокойно и нежно да настоявате да се се подложи на няколко възтановителни сеанса, защото искате да празнувате тази първа годишнина
Пето: Неговата майка е вашата най-добрра приятелка, а вашата майка е гадта противна, която отнема любимото диванче на вашето момче. Помнете! За да продължи да мели семейната мелничка не позволявайте на майка си да рони буреносни капки в общото ви щастие. Тази харпия никога няма да разбере, нуждата от спокойствие и уют, които изпитва съвременния мъж. Можете сама да се убедите от факта, че се разведе на дърти години. В противоположния край ще видите облян в светлина, блаженния образ на вашата свекърва, която не само е отпразнувала първата годишнина от брака си, но е успяла и да закопа съпруга си. Тя трябва да е вашия пример и цел! Вдовица, богата, усмихната и щастлива. Не посягайте към стрихнина, не! След десет години баничките, които тя му носи в неделя ще свършат онова, което вие сте си представяли толкова пъти
Шесто: Не може да неговите приятели дошли в 12 през ноща пияни, да са ви създали чак такъв дискомфорт?! Все пак, ако се замислите трезво от сън спомени няма. Какво толкова, че сте свъртели няколко салати и сте изпекли дузина кебабчета. И да знаете, че детето ви е много разглезено. Не можело да спи на Лепа Брена?! Я! Години наред нашите баби са ни приспивали с песни и винена попара. То бива, бива глезотия, ама...
Седмо: Яяяяяя, повръщано на килима? Няма доказателства, че е от съпруга ви. И двете бутилки от ракия на пода не са доказателство. Кучето си е играло. Внимателно вземете проба преди да изчистите и я отнесете в гастроерентиологията за изследване. Наложително е да сте сигурна, че съпругът ви няма хранително отравяне и стомашно заболяване. Все пак трябва да отпразнувате тази първа годишнина. Не и на гробищата.
Осмо: В редки случаи вие сте женени, но той все още живее при мама. Няма да се косите, на мен ми се случва вече за трети път. Въоръжете се с търпение и забравете за РПГ-то! Трябва да разберете, че на вашият съпруг му е необходимо преди всичко спокойствие и силна храна. А вие никога няма да сготвите, като майка му. И никога не му оставяте достатъчно място в леглото. И го подтискате с непрекъснатото си желание за секс. Е, да сигурно е хубав. Е, и сигурно ходи на фитнес и тялото му е страхотно. Е, вашето мрънкане го подтиска! Не може да изисквате постоянно да спи при вас! Та той има майка и приятели и детска стая в къщи Не се притеснявайте, нали в крайна сметка, като се сети, че е мъж не си бие онази работа по хлавата с команда „долу”, а идва при вас.
Девето: Деца... кви деца бе?! Мъжа ви още си мисли че стреля по вражеските войници, като прави секс с вас. Е,да, знам и моя вика „па-па”. Помнете, когато теста ви за бременност покаже две чертички, не бива в никакъв случай да квичите от радост и да се нахвърляте върху него с думите „ще ставаш баща!” Опитайте се да подходите зряло към ситуацията. Поговорете мило снего, както винаги е правила майка му. Обяснете му, че детето в никакъв случай няма да попречи на ергенските запои, не яде много и най-хубавото е че ако се роди момче с радост ще си дели играчките с него.
Десето: Ако сте бременна, дръжте корема си далеч него! Не се съмнявайте, че той, заедно с оттеклите ви крака, сутрешното повръщане и каещата ви коса го стресират. Като се замислите реално до вчера вие сте била една елегантна девойка с която той е изучавал потайностите на собствената си анатомия. Не можете да очаквате да ви следва по лекарските кабинети докато ви дупчат, бъркат, тестват, снимат. Не настявайте, защото се страхува от лекари. Трябва да сте благодарна, ако изпрати майка си с вас. Значи го е грижа.
Единадесето: Вие раждате. Ама наистина ли смятате, че чувайки ви как пищите и кълнете родата му до десето коляно, все още вярва във вашата любов. Не, той се е свил на столчето пред родилното отделение, докато майка ви го съветва с ветрилото си по главата и проклина най-добрия си приятел свит притеснено в гащите му, че някога се е чувствал щастлив обгърнат във вашата топла закрила. Не си и помисляйте да го карате да влиза в родилното с вас! Всичко, което ще види да излиза от вас, заедно с бебето ще го докара до спешна консултация с психолог.
Дванадесето: Първата годишнина... Поздравления, вие успяхте! Направете се руса.... в домашни условия. Оправете си най-после маникюра... в домашни условия. Разкарайте скимтящата твар, която боготворите при майка си. Пригответе кралски скариди и филе от сьомга, задушено във водка. Можете да купите и стриди, за да се класирате за палави изживявания по-късно. Посрещнете усмихната и слънчева, вашия любим и неговата майка. Ако и приятелите му дойдат след 12 часа, купона до сутринта не ви мърда. Веселба! Към четири изритайте всички, които могат да ходят и изтътрете останалите пред вратата. Колкото и да е безпомощен, съпругът ви ще е забравил всичко, което сте му причинили в тази една години и ще е склонен на преговори след една майсторска свирка. После си легнете доволна и ощастливена...

Ако всичко изброено по-горе не действа, значи сте попаднали а някой от изчезващия вид мъже. Ако по някакъв начин сте хванали такова животно, аз искам съвсем отговорно да заявя, че сте една противна, щастлива гадина, която в следващите няколко десетилетия съвсем заслужено ще си отнесе завистта и ненавистта на хиляди незадоволени жени по света.
На останалите и на мен самата.... успех!:)


Публикувано от alfa_c на 01.04.2009 @ 10:08:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:20:49 часа

добави твой текст
"Наръчник за управление и ползване на съвременния мъж." | Вход | 4 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Наръчник за управление и ползване на съвременния мъж.
от Hulia на 12.06.2009 @ 14:26:11
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Поздрави, преди да прочета последния ти разказ, се позабавлявах първо тук:)))


Re: Наръчник за управление и ползване на съвременния мъж.
от radi_radev19441944 на 01.04.2009 @ 22:10:23
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Има и една друга подробност. Че жените винаги налитат на определена категория мъже. Една дама се оплакваше, че се развела за четвърти път, защото мъжът и бил шофьор; все пиел и я биел. Ами предишния? Той - също шофьор и също пиел и я биел. А по предишния? По същия начин - шофьор, който пие и бие... И т.н.
"Чакай, бе скъпа, за тебе няма ли други мъже, освен пияни шофьори?"
" Ами има, но те не ми харесват..."
То какова ебаваш ли го, кръщаваш ли го...


Re: Наръчник за управление и ползване на съвременния мъж.
от bedstvieto на 02.04.2009 @ 10:38:54
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, приятелю,
виждам че си ми останал верен и това искренно ме радва:)
Бъди щастлив и здрав!

]


Re: Наръчник за управление и ползване на съвременния мъж.
от fortemotore на 01.04.2009 @ 16:17:17
(Профил | Изпрати бележка)
Но тези мъже много се разглезват по време на криза а?
Овлекателно!


Re: Наръчник за управление и ползване на съвременния мъж.
от bedstvieto на 02.04.2009 @ 10:39:41
(Профил | Изпрати бележка)
И не само:)
Благодаря!

]


Re: Наръчник за управление и ползване на съвременния мъж.
от apostolicia на 01.04.2009 @ 10:21:56
(Профил | Изпрати бележка)
Успех, Смешко! Сигурно ще ти е нужен с твоя пословичен късмет. Скъпа, защо не пробваш в провинцията, местните момчета все още си стоят здраво на краката и без мама - е, не всички, разбира се, но има свободно гравитиращи елементи, които не са чак толкова пък трудни за улов! Поздравления!


Re: Наръчник за управление и ползване на съвременния мъж.
от bedstvieto на 01.04.2009 @ 11:34:24
(Профил | Изпрати бележка)
Ами на там съм се ориентирала, скъпа:) За момента се справям да държа теслата заровена... ще видим до кога:)
Поздрави!

]