Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 756
ХуЛитери: 4
Всичко: 760

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПилешки крилза за бирата
раздел: Разкази
автор: tiamat

„Човекът е най-лесно ранимото, но и най-жестокото животно...-такива мисли се въртяха в главата ми докато го гледах как отпива от бирата на големи глътки и гризе пилешко крилце.
. Един кокоши живот е прекъснат, за да се наядем, но кой ти мисли за това. Толкова са ежедневни тези неща и така сме им свикнали, че не си струва да се мисли по темата. А мен ме болеше. Болеше ме от очите му. Изяждаха. Чувстваах се наранена. Нещо по-лошо-позволих му да разбере това и тогава ме оглозга до кости. Разбирам го. Беше гладен. А и кой си хаби ножа да стърже напразно по пилешка шия, ако не иска да изяде пилето.
- Искаш ли крилце?-попита ме.
Направо ми се повръщаше. Наговори ми куп глупости, а сега ми предлага крилца. Да не говорим, че беше изял и моите собствени. Първо ги прекърши. Тогава се чудех защо. После ми стана ясно. Но късно. От мен вече беше останал само скелетът.
- Не искам да ям.
- Много пушиш- каза Ангел, просто за да каже нещо, защото тишината беше започнала да става тягосна.
Идеше ми да му изкрещя,че е казал вече достатъчно. Премълчах и дръпнах дълбоко от цигарата. Исках да си вървя, но останах. По навик. Както едно време, което не можех да върна. Дали ще ми говори още глупости. Близка съм му била и за това си позволявал... и това били нищо и никакви думи. Аз съм била много тъпа, щом не съм знаела основното. И какво съм искала-някой само да ми повтаря,че ме обича.... Сега вече щях да повърна. Утре ако отида посинена на работа ще кажа на всички,че са пълни балъци и не разбират от близост.
- Едно време имах котка и като ми се мотаеше из краката, го подритвах. Тя отхвърчаше встрани, но падаше все на краката си и забиваше ноккти... Не ми се обиждаше- подхванах аз- Или поне не ми каза...
- О, какви ги дрънкаш, ти се напи.
- Напих се и ми се повръща. Идат пости, така че дояждай тия крила като за последно и да си ходим.
- Отиваме си. И да не си ми се обадила. Без лигавщини.
Само се усмихнах. Вече му се обаждах, за да го дразня. Откакто ми изяде крилата ми беше далечен. Човекът е най-ранимото животно. И най-жестокото. Храни се със себеподобни, за да оцелее. И го приема за нормално. Но този тук прекали. Обичал ме. Разбира се. И дядо ми колеше кокошките защото ги обичаше. И казваше,че няма по-хубаво от млада кокошка за вечеря...
Не исках да ме обича. Не и така. Пости са. Не му звъня. Въздържа се. Но като минат, пак няма да се обадя. Няма за какво, оглозга ме до кости. А и знам, че няма да му липсвам. Ще си поръча пресни крилца за бирата.


Публикувано от valka на 30.03.2009 @ 16:16:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   tiamat

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 13:14:10 часа

добави твой текст
"Пилешки крилза за бирата" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пилешки крилза за бирата
от voda на 31.03.2009 @ 00:08:36
(Профил | Изпрати бележка)
добра и в прозата.
Все повече ме изненадваш, Богиньо!
Поздравления!