Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 541
ХуЛитери: 5
Всичко: 546

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: Georgina

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа търсиш или не.
раздел: Други ...
автор: Svetlin

В Търсенето се натъкваме на неочакван проблем - няма метод за търсене.
Не само че няма, но не може и да има.
Самото търсене е нещо забранено,
безсмислено е, възможността да преценяваш при липса на обективност и да
продължаваш със сравненията които биха били правили едно търсене възможно - липсва.
Когато търсиш, трябва да имаш в себе си представа за това което нямаш и това което имаш - сравнението е между това което е при теб и това което не е, затова самото търсене е само илюзия - това което не е тук, всъщност въобще го няма, а това което е пред нас е всичко което съществува - реално няма с какво да бъде сравнено и как да се избяга от реалността и от постоянните факти - единствената реалност е това което е в този миг пред нас, това не ни дава възможност да напускаме с цел "търсене", не ни дава възможност друга освен да си въобразим че нещо в реалността го няма, не е такова каквото искаме, не е като в илюзията идеална, това ни кара да загърбим реалността и да се захванем със стремеж към постигане на илюзията - процеса на "търсене". Подменя се и се разменят двете крайности - това което го няма става нашата нова реалност и се настанява като цел пред очите, въпреки че е илюзия, идеал който не съществува, а това което е реално, но пълно със нормални и симпатични дефекти става несъществуващо, защото докато търсим ние бягаме, забравяме за реалното, за средата, намираме единствено крайностите.

Търсенето е невъзможно, но това е което правим. Да искаме да търсим е излишно, защото не е възможно да правим нещо невъзможно, не е възможно да "търсим" след като няма такъв процес и метод. Но понеже това е което искаме, затова го и правим - знанието за това как не е възможно да се търси, е подготовката, това е метода по който се търси - знанието че няма такова нещо,
а знанието че няма такова нещо не ни оправдава и не ни прави нетърсещи, оправданието за нашето бягство към нереалното е самото желание да искаме него - нереалното и невъзможното, така че това което правим, това сме ние - в процес на търсене. Невъзможни!


Публикувано от BlackCat на 09.08.2004 @ 06:57:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Svetlin

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 14:58:33 часа

добави твой текст
"Да търсиш или не." | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Да търсиш или не.
от holi_day (holiday@mail.bg) на 10.08.2004 @ 11:43:46
(Профил | Изпрати бележка)
Не приемам да бъда жертва на синдрома "Харесва ми да съм обречен, а ако не съм ще си втълпя, че съм".
Ако за всяка крачка търсим вече ползван и утвърден метод или ще върим само по утъпкани пътеки или ще сме в застой, а това не е решение...

Но сега си спомних нещо, което ми се случи преди доста време - имах доста гаден проблем и не намирах решение. Добър познат ми каза - Легни и се наспи спокойно и утре ще се окаже, че някой друг се е погрижил и проблемът вече не съществува.
След като сама не намерих, въпреки упоритото търсене решение.... уморена и обезверена... заспах.
На другата сутрин се оказа, че действително друг се беше погрижил, но не защото предварително знаеше подходящ метод, нямаше дори опит в нещо подобно..., а просто... беше опитал да намери свое решение... След време се наложи да работим заедно по "поправката" на допуснатите при налучканото/нацелено решение, които бяха поправими и факторът "време" ни беше дал отсрочка...
Примерът ми не е много ясен, но... ползаването на метод или не - не гарантира, че грешки няма да се допуснат. Важното е да не приемаме, че търсенето е Мисия обречена, а намирането - Мисия невъзможна.

И кво значи, че търсенето било забранено - външни забрани НЯМА.
Не ти ли се е случвало пък да усещаш липса и недостиг, въпреки, че не ти е ясно точно на какво се дължи този дискомфорт? Липсата на нещо неясно и неизвестно понакога е по-осезаемо дори от липсата на нещо, което ясно дефинираме.
"Търсенето е невъзможно, но това е което правим." Щом правим нещо, значи че е възможно. Самовнушение е точно обратното на това, което си писал - отричането... А какво правим тогава? Или ни се струва, че не правим....

Би ли написал нещо и под заглавие "Да вярваш или не" или "Да дишаш или не"?






Re: Да търсиш или не.
от Mistral на 27.08.2004 @ 00:27:49
(Профил | Изпрати бележка)
ЗАщо в живота няма гоогле.ком